Datdus!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:16 schreef alors het volgende:
Kane heeft gewoon zo gruwelijk veel huismoederfans en één oproepje op facebook is genoeg om die te laten stemmen, ze hebben toch ook niets beters te doen.
Helaas wel jaquote:Op donderdag 18 april 2013 21:16 schreef alors het volgende:
Kane heeft gewoon zo gruwelijk veel huismoederfans en één oproepje op facebook is genoeg om die te laten stemmen, ze hebben toch ook niets beters te doen.
Ja maar hoe (oe oehoe) kan het dan dat Nielson niet heeft gewonnen?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:16 schreef alors het volgende:
I Love This Cityquote:Op donderdag 18 april 2013 21:17 schreef Pino112 het volgende:
Wtf heeft Kane allemaal uitgebracht afgelopen jaar dan? Alleen Cum Toeketter toch?
Not sure ifquote:Op donderdag 18 april 2013 21:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ksssst, dat is gewoon een tof nummer.
bespaart kapperskosten, kan ie het weer lang laten groeien tot het oude kapselquote:
Shandyquote:Op donderdag 18 april 2013 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
jongens en meisjes..... ik gaat aan de drank!
Dat nummer.quote:
iddquote:Op donderdag 18 april 2013 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat nummer.Nog steeds kippenvel.
Zal waarschijnlijk met deze live versie wel snel weggaan maar toch.
nope! Bacardi Razz en Up......quote:
CEEquote:Op donderdag 18 april 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
Wederom vraag ik me af wat het publiek heeft bewogen hier een kaartje voor te kopen als ze er zelfs met dit nummer als een stel suïcidale koningspinguins bij staan.
Ik wilde net zoiets typen.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
Wederom vraag ik me af wat het publiek heeft bewogen hier een kaartje voor te kopen als ze er zelfs met dit nummer als een stel suïcidale koningspinguins bij staan.
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
Niemand heeft een kaartje gekocht. Iedereen is slachtoffer van het winnen van prijsvragen.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
niet iedereen toch?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niemand heeft een kaartje gekocht. Iedereen is slachtoffer van het winnen van prijsvragen.
Jongens.... ik vind het zo SPPPPPAAAAAANOOOOOOOONNNDTDDDDDTTTTD!!!twitter:NielsonMusic twitterde op donderdag 18-04-2013 om 21:19:50Helaas! Niet gewonnen maar ik ga straks mijn allereerste show van het jaar doen!! Blijf kijken! #3fmawards reageer retweet
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:22 schreef Cee het volgende:
Ze moeten die vlammen op het publiek richten.
Idd. Heb deze gasten met Eurosonic gezien op de Grote Markt in Groningen. Toen stond iedereen ondanks, of misschien dankzij, de kou te hossen!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
Lekker BBQ'enquote:Op donderdag 18 april 2013 21:22 schreef Cee het volgende:
goed idee.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:22 schreef Cee het volgende:
Ja. Echt zonde.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:21 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme, dat geluid is echt bagger. zo klinkt het als een kutnummer.
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:23 schreef Muto het volgende:
Hebben Michiel en Roos hun relatie al geopenbaard?
Roos is toch pot?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:23 schreef Muto het volgende:
Hebben Michiel en Roos hun relatie al geopenbaard?
Ik weet het.quote:
daar kon mij moeder ook op stemmen in haar jeugdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |