Daar krijg ik mijn hoogste cijfer mee.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:56 schreef Clicks_nl het volgende:
Laagste is trouwens een 'zonnebrilfoto', dus misschien verklaarbaar
Grappig, mijn hoogste is juist met een ouwe auto, wie was daar ook al weer mee bezig?quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar krijg ik mijn hoogste cijfer mee.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat ik het wel eens ben met je eigen tekst.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik ook zeggen als ie hoog zou uitvallenquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:08 schreef mr-green het volgende:
Tja, ik heb een 9,4 op Paiq... Het blijft uiteindelijk een cijfer waar je weinig waarde aan kan hechten!
Ok, ik ben goddelijk. Nu tevreden?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ie hoog zou uitvallen
quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]pakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Dat lijkt mij niet. Wel denk ik dat het systeem zo is opgebouwd dat je geen onvoldoende kan krijgenquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:14 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik dacht altijd dat Paiq bewust hoge cijfers gaf aan foto's om de gebruiker te motiveren. (slimme marketing toch?)
Heb zelf ook een 8.4 en 8.5 terwijl ik eerder hooguit een 7-tje zou verwachten.
weinig verschil, hoewel ik irl wel leuker vind eigenlijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:41 schreef Kreator het volgende:
Wat gaat jullie eigenlijk makkelijker af. Daten via de interwebs of IRL?
IRL maak ik veel sneller contact en blijft het leuk, merk ik. Als ik aan het chatten ben op fok, gaat het ook prima. Zodra ik op een datingsite contact heb, loopt het voor geen meter. Heb dan vaak het idee dat ik echt het gesprek moet maken, omdat het anders stilvalt. Dat heb ik irl eigenlijk zelden.
IRL gaat het stukken makkelijker, leuker en beter.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:41 schreef Kreator het volgende:
Wat gaat jullie eigenlijk makkelijker af. Daten via de interwebs of IRL?
IRL maak ik veel sneller contact en blijft het leuk, merk ik. Als ik aan het chatten ben op fok, gaat het ook prima. Zodra ik op een datingsite contact heb, loopt het voor geen meter. Heb dan vaak het idee dat ik echt het gesprek moet maken, omdat het anders stilvalt. Dat heb ik irl eigenlijk zelden.
Hier moet ik dan op antwoorden.quote:Oproep
Ik ben een leuk, gezellig en spontaan. Heb een leuk appartement, waar ik het erg maar mn zin heb! Houd van leuke dingen doen zoals naar de film of gezellig wat drinken met vrienden in stad. Vind het ook heerlijk om op de bank een filmpje te kijken.
Spreekt dit je aan, stuur dan een berichtje en wie weet....
Liefs B
Ik ben benieuwdquote:
Ach je kunt vast haar naam wel ontfutselen toch? En dan effe op internet een foto van haar zoeken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
Lol, kreeg een berichtje van de zangeres uit m'n vaders band waarvoor ik foto's heb gemaakt met m'n auto (en waardoor ik dus opeens ook fatsoenlijke foto's heb).
Heeft ze schijnbaar m'n foto laten zien aan een collega, of ik met haar collega van bijna 22 op blind-date wil
Ik vond vooral de eerste zin boeiend.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:59 schreef Casos het volgende:
Hoi B, ik vind het vreselijk om leuke dingen te doen. Gelukkig heb ik dan ook een hekel aan films, gezelligheid, of op de bank hangen, wat het voor mij dus weer leuk maakt om die dingen te doen. Zin om iets niets leuks te gaan doen?
- "gedrocht"quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vond vooral de eerste zin boeiend.
"Ik ben een leuk, gezellig en spontaan."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |