abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125490517
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 18:08 schreef myxomatosekonijn het volgende:
'in het weekend maak ik me agenda vrij voor je'

...maakt mijn twijfel of ik überhaupt wel moet afspreken alleen maar groter. :{
Waarom twijfel je plotseling als hij me ipv mijn tikt?
pi_125490546
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 18:37 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Waarom twijfel je plotseling als hij me ipv mijn tikt?
Omdat basis grammatica.
pi_125490660
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 april 2013 18:38 schreef DaFan het volgende:

[..]

Omdat basis grammatica.
Omdat tikkeltje kortzichtig.
pi_125490720
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 18:42 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Moet zij toch weten, wat kan jou het schelen dat dat voor haar een afknapper is?
De zee is groot genoeg dus als je grammatica als maatstaf gebruikt vind ik dat best (en vrij logisch).

Ben het wel met je eens, dat áls dat de eerste was je het jezelf ook wel moeilijk maakt.
Maar goed, discussie is al 100x langsgekomen en bottom line: Iedereen moet het zelf weten.
pi_125490924
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 18:42 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Er zijn wel wat meer dingen waarover ik twijfel (de vooroordelen die ik wel wilde testen waar ik het toen over had), dit komt er dan óók nog bij. :{ ;).
Schrijffouten, tot daar aan toe, maar me-mijn fouten vind ik wel echt storend ja.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  vrijdag 19 april 2013 @ 18:51:25 #231
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_125490983
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je snapt nu wel dat als het fout loopt het jou schuld is he :P
Achja dan hebben zij en ik iig weer een reden om wat drankjes te doen (niet dat we dat normaal niet doen, maar een excuus ervoor hebben is altijd leuker O-) )
pi_125491003
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 april 2013 18:43 schreef DaFan het volgende:

[..]

Moet zij toch weten, wat kan jou het schelen dat dat voor haar een afknapper is?
De zee is groot genoeg dus als je grammatica als maatstaf gebruikt vind ik dat best (en vrij logisch).

Ben het wel met je eens, dat áls dat de eerste was je het jezelf ook wel moeilijk maakt.
Maar goed, discussie is al 100x langsgekomen en bottom line: Iedereen moet het zelf weten.
Waarom kom jij plotseling zo geïrriteerd over? Dat had je ook wel anders kunnen verwoorden. :)
pi_125491231
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 18:49 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Er zijn wel wat meer dingen waarover ik twijfel (de vooroordelen die ik wel wilde testen waar ik het toen over had), dit komt er dan óók nog bij. :{ ;).
Schrijffouten, tot daar aan toe, maar me-mijn fouten vind ik wel echt storend ja.
Ah, ok. Ik probeer het werkelijk, maar het lukt me niet echt om alles van iedereen bij te houden. :) Als je nou ervoor zorgt dat hij jouw kant op komt, hoef jij niet zoveel moeite te doen en kan je zo weg als het uiteindelijk echt niks is.
  vrijdag 19 april 2013 @ 19:01:24 #234
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_125491321
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 18:58 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ah, ok. Ik probeer het werkelijk, maar het lukt me niet echt om alles van iedereen bij te houden. :) Als je nou ervoor zorgt dat hij jouw kant op komt, hoef jij niet zoveel moeite te doen en kan je zo weg als het uiteindelijk echt niks is.
Euuhh en dan?? Hem in haar huis laten zitten ofwa?
pi_125491373
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 19:01 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Neu, een kroeg in de stad lijkt mij wel wat verstandiger.
pi_125491374
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 18:58 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Is ook helemaal niet nodig, had het ook maar vaag omschreven ;).
Precies en woont toch in dezelfde stad als ik, dus dat komt wel goed.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_125491400
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 19:02 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Is ook helemaal niet nodig, had het ook maar vaag omschreven nog ;).
Precies en woont toch in dezelfde stad als ik, dus dat komt wel goed.
*O* Ben benieuwd!
  vrijdag 19 april 2013 @ 19:05:34 #238
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_125491483
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 18:49 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Als je hem echt wil testen vraag je gewoon:
OK, ik zie je graag zaterdag om 9 uur 's morgens en dan ga ik zondagavond na grenzeloos verliefd weer. Heb er echt zin in! Toedels! X

En dan wachten op zijn antwoord.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125491556
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 19:01 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Zou ik sowieso nooit doen als eerste date ;).
pi_125491568
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 19:05 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

OK, ik zie je graag zaterdag om 9 uur 's morgens en dan ga ik zondagavond na grenzeloos verliefd weer. Heb er echt zin in! Toedels! X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
:')
pi_125491666
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 19:05 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

SPOILER
Haha, het gaat om een ander soort vooroordelen ;)
Dat is een pluspunt: tenminste niet een van die mannen die alle gespreksonderwerpen richting seks wil sturen. :P
  vrijdag 19 april 2013 @ 19:17:54 #242
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125492009
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 17:30 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Grappig om nu net dit bericht te lezen want ik zit nu ook te twijfelen of ik een vriendin moet koppelen aan iemand. :P

Kreeg een bericht op rp van een hele leuke jongen en hoe verder ik op zij profiel keek werd ik meer en meer enthousiaster. Enige probleem is; niet voor mijzelf. Dacht wow hij is voor zoverre je kan beoordelen via een profiel en een bericht de perfecte jongen voor mijn beste vriendin. Echt alles voldoet aan haar droomman en geloof mij dat is erg lastig :') Ben zelf al een tijdje met iemand aan het daten dus zou nu sowieso met niemand afspreken of nieuwe contacten zoeken.

Lang verhaal kort te maken: leuke jongen, zoverre ik kan weten droomman van beste vriendin, foto's van hem laten zien en ze zwijmelde weg, fb van hem in dat bericht gekregen om hem een bericht te sturen nadat ik een interessebericht had terug gestuurd op zijn bericht. Eerste reactie was dan leg ik aan hem uit in een bericht op fb dat ik nu exclusief aan het daten ben met iemand maar zijn profiel en berichten mij zo aanspraken dat ik denk dat mijn beste vriendin goed bij hem zou passen en dat hij dat zelf kan beoordelen door op haar fb te kijken en misschien zonder verwachtingen een berichtje naar haar kan sturen als haar fb hem aanspreekt. En ja ze is een lekker ding dus scheep hem niet op met een gedrocht ;)
Doen of niet doen is mijn vraag dus eigenlijk? Zij vind het iig goed en als ik iemand irl ontmoet zou ik ze meteen koppelen maar dit kan natuurlijk raar overkomen omdat het via het internet is. Vandaar de twijfels. En zo ja, wat slim zou zijn om te sturen in zo'n bericht :P
Gewoon doen ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 18:08 schreef myxomatosekonijn het volgende:
'in het weekend maak ik me agenda vrij voor je'

...maakt mijn twijfel of ik überhaupt wel moet afspreken alleen maar groter. :{
Ik erger me niet snel aan taalfouten, maar verleden tijd met "dt" of "me" als bezittelijk voornaamwoord... Ik wil er niks mee te maken hebben :{w
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_125493720
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 19:17 schreef SilentChaos het volgende:

Ik erger me niet snel aan taalfouten, maar verleden tijd met "dt" of "me" als bezittelijk voornaamwoord... Ik wil er niks mee te maken hebben :{w
Nou ja, dat. Een d/t/dt foutje is nog niet zo erg. Maar als ik ergens op afknap zijn het wel de me of mijn-verhaspelaars. Is iets van de laatste tien jaar, maar het komt zo dom over.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_125494496
Dat chatten op paiq gaat wel belabberd zeg. Mensen die er 30 seconden over doen om een antwoord te bedenken, totaal zonder humor blijven (Nee echt, begravenis stemming) en na 3 keer proberen nog steeds geen battle kunnen doen wegens 'geen kandidaten'. OMFG.
Maar ik kijk het nog even aan, het concept is wel geinig.
ik ben zo lekker normaal gebleven
  vrijdag 19 april 2013 @ 20:13:55 #245
324876 bizzle
My richness is life
pi_125494884
Hoe lollig is Badoo in Azie.. elke 10 minuten een berichtje en 3 huwelijksaanzoeken. 1 keer een half uurtje wat afgesproken op een vliegveld met een stewardess haha. Lekker wijf ook.
pi_125495080
Ik zag mn date vandaag en nu heb ik pijn :'). Maaaar het was weer leuk :)
pi_125495240
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 20:16 schreef Linguine het volgende:
Pijn in welke streek?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 19 april 2013 @ 20:19:45 #248
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125495274
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 20:16 schreef Linguine het volgende:
Anaal genomen ja?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  Official ESF Kreviewer vrijdag 19 april 2013 @ 20:21:06 #249
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125495355
Iemand zei gisteren 'ik stuur je nog wel antwoordt'

Krijg je wel een slappe van.
pi_125495719
Hahaha nee niet anaal, gewoon normaal. Dus pijn in die regio :P Maar het was het waard :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')