alleen cc worden via legitimatiezendingen bezorgd.quote:Op zondag 21 april 2013 13:38 schreef gelestipjes het volgende:
Volgens mij worden bankpassen al jaren ook gewoon via de normale post verstuurd. Ik heb zelf nog nooit een bankpas via aangetekende post gekregen. Geen idee overigens waarom sommige wel via aangetekende post worden verstuurd en andere niet.
Dit staat er:quote:Op zondag 21 april 2013 13:38 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Nee, het selecteert het woord alleen maar. Vermoed dat het iets met popup te maken heeft en dat me telefoon dat gewoon niet doet.
Dat is wel slecht zegquote:Op zondag 21 april 2013 09:43 schreef superkimmi het volgende:
ik had gisteren 2 bundels die niet voor mijn wijk waren.. complete bundels.. Aangezien het nogal laat was, heb ik gewoon een boel herstelstickers gehaald en ga ik vandaag wel lekker stickeren
Wel eerst gecontroleerd of er geen rouwkaarten of medische post tussen zat?quote:Op zondag 21 april 2013 09:43 schreef superkimmi het volgende:
ik had gisteren 2 bundels die niet voor mijn wijk waren.. complete bundels.. Aangezien het nogal laat was, heb ik gewoon een boel herstelstickers gehaald en ga ik vandaag wel lekker stickeren
Hoezo is dat dan de schuld van PostNL? Als een bedrijf of instantie een poststuk aanbiedt moeten wij hem gewoon op het aangegeven adres bezorgen ongeacht welke naam er op staat en wat er met die persoon gebeurd is.quote:Op zondag 21 april 2013 09:11 schreef peter2671 het volgende:
Mogguh
[..]
Inderdaad.
Soms kom ik ook post tegen welke simpel via een adreswijziging te veranderen is.
Laatst voor de zoveelste keer een belastingbrief retour van de nieuwe bewoners gekregen met de tekst(ongeveer) op de voorkant geschreven:
wij zijn het beu dat u telkens deze brieven bij ons bezorgd. Meerdere malen hebben wij op de enveloppe geschreven dat de vorige bewoner is overleden. Doe eens beter uw best PostNL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat weet ik, maar ik meende ook dat de kleur van de stempel afwijkt. Was volgens mij bij de postbank wel zoquote:Op zondag 21 april 2013 22:25 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Nee. Pasjes zitten altijd in witte onopvallende floppen.
Dat stond zo letterlijk op de brief, dat is niet mijn uitspraak in dezequote:Op zondag 21 april 2013 22:24 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Hoezo is dat dan de schuld van PostNL? Als een bedrijf of instantie een poststuk aanbiedt moeten wij hem gewoon op het aangegeven adres bezorgen ongeacht welke naam er op staat en wat er met die persoon gebeurd is.
Mensen denken dat wij alles weten. Ik weet echt niet alle namen van bewoners en al helemaal niet wie er leeft of dood is.
Hetzelfde als post voor je eigen wijk meenemen...ongeschreven regel: of je wacht een paar uur of je neemt de post zelf mee.quote:Op zondag 21 april 2013 13:46 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
heb je de tc niet ingelicht?
je mag nooit post mee naar huis nemen staat zowat de doodstraf op
klopt helemaal dit is onder andere een verzekeringstechnisch aspect(post niet mee mogen nemen in auto)quote:Op maandag 22 april 2013 08:10 schreef dud0r het volgende:
Mogguh,
Een ongeschreven regel wordt je gewoon op genaaid.
Post zelf meenemen in de auto mag niet. Wordt bijna overal door de vingers gezien maar gebeurt er wat is de bestuurder verantwoordelijk voor de post.
In een ander nieuws http://mobiel.nu.nl/econo(...)ag-volgend-jaar.html
Is later dan ik had verwacht. Geruchten gingen over 1 juli.
Moet alleen wel de Cao aangepast worden naar 40-45 zaterdagen per jaar verplicht ipv de 26 nu voor de vtw. En er zal wel wat gebeuren met de zaterdag toeslag.
Gaat weer een heel gevecht worden tussen de bonden en het bedrijf.
Hier is het binnen. ING rekening.quote:
Het is alleen nog maar een wetsvoorstel, het moet ook nog door de Eerste Kamer. Een jaar geleden heeft de staatssecretaris hetzelfde geprobeerd, en toen is het massaal weggestemd. Het is dus nog maar de vraag of de maandag er echt af gaat.quote:Op maandag 22 april 2013 08:10 schreef dud0r het volgende:
Mogguh,
Een ongeschreven regel wordt je gewoon op genaaid.
Post zelf meenemen in de auto mag niet. Wordt bijna overal door de vingers gezien maar gebeurt er wat is de bestuurder verantwoordelijk voor de post.
In een ander nieuws http://mobiel.nu.nl/econo(...)ag-volgend-jaar.html
Is later dan ik had verwacht. Geruchten gingen over 1 juli.
Moet alleen wel de Cao aangepast worden naar 40-45 zaterdagen per jaar verplicht ipv de 26 nu voor de vtw. En er zal wel wat gebeuren met de zaterdag toeslag.
Gaat weer een heel gevecht worden tussen de bonden en het bedrijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |