hier wordt van iedereen nog even rente getrokken(2dagen) en dat is bij elkaar een heleboelquote:Op zaterdag 20 april 2013 08:57 schreef Rafierafie het volgende:
Geen vriendelijk gebaar dus in de vorm van het salaris vóór het weekend.
Vroeger deden ze dat nog wel eens.
Natuurlijk is wind mee icm lege tassen lichter/sneller dan met volle tassen. Maar dat betekent automatisch dat je op de heenweg volle tassen en wind tegen hebt, wat weer zwaarder fietst dan lege tassen en wind tegen. Dus het extra voordeel op de terugweg wordt teniet gedaan door het extra nadeel op de heenweg.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:46 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
Precies! en dat scheelt wel een heleboel! Met lege tassen ben je overgeleverd aan de richting van de wind, dus DAN kan je m maar beter meehebben! En bij volle tassen is alles al zwaar ,en speelt de wind slechts een kleine rol. Daarom dacht ik dus dat je maar beter volle tassen bij tegenwind en lege bij meewind kon hebben.
Wat moeten ze anders doen? Zullen zat mensen zijn die perongeluk de post weggooien of zeggen dat ze het niet ontvangen hebben omdat ze het niet kunnen betalen. Ik zie ook soms brieven terugkomen van cjib waarop retour is geschreven, terwijl ze er wel wonen. Daarom moeten ze boetes en brieven van incassobureau's gewoon met de aangetekende post versturen. Krijg je dat gezeik niet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:30 schreef ophaling10 het volgende:
https://www.klachtenkompas.nl/postnl
heleboel klachten, voor niet aangekomen poststukken wordt geen vergoeding gegeven,
kunnen ze beter stoppen met het bedrijf.
die standaard reactieverhaaltjes slaan nergens op
https://www.klachtenkompas.nl/postnl/post-niet-bezorgd-1
natuurlijk zijn erbij die misbruik maken, maar het gros is gewoon bonafidequote:Op zaterdag 20 april 2013 18:00 schreef michael1986 het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders doen? Zullen zat mensen zijn die perongeluk de post weggooien of zeggen dat ze het niet ontvangen hebben omdat ze het niet kunnen betalen. Ik zie ook soms brieven terugkomen van cjib waarop retour is geschreven, terwijl ze er wel wonen. Daarom moeten ze boetes en brieven van incassobureau's gewoon met de aangetekende post versturen. Krijg je dat gezeik niet.
Nou, dat lijkt me een tikkeltje overdreven. Ja, er zal heus wel wat verdwijnen, waarschijnlijk vooral pakjes, maar rekeningen en zo, daarvan vraag ik me toch enigszins af hoe vaak het nou voorkomt dat iemand zowel de originele rekening als de herinnering niet krijgt door een fout van de post. Ik denk toch dat de fout in die gevallen geregeld ook bij de mensen zelf ligt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:05 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
natuurlijk zijn erbij die misbruik maken, maar het gros is gewoon bonafide
als je een bedrijf hebt en schade veroorzaakt bij een ander kun je ook niet even
zeggen ik ben nergens aansprakelijk voor.
post kan beter stoppen met hun dienstverlening, de klant is gewoon vogelvrij
zal allemaal wel, maar sta je er ook nog achter als je dit bijv. leest,quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:10 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me een tikkeltje overdreven. Ja, er zal heus wel wat verdwijnen, waarschijnlijk vooral pakjes, maar rekeningen en zo, daarvan vraag ik me toch enigszins af hoe vaak het nou voorkomt dat iemand zowel de originele rekening als de herinnering niet krijgt door een fout van de post. Ik denk toch dat de fout in die gevallen geregeld ook bij de mensen zelf ligt.
Nee, maar daar is het een grootschalig probleem en dus ook gewoon duidelijk en bekend, dus dat is een heel andere situatie. Als heel veel mensen uit een bepaalde straat allerlei post missen, dan kun je wel aannemen dat het een fout van postnl is. Als iemand echter zegt diverse rekeningen niet gekregen te hebben, terwijl er verder niet of nauwelijks klachten uit die buurt komen, dan klinkt dat toch wat onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:20 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
zal allemaal wel, maar sta je er ook nog achter als je dit bijv. leest,
ook hier zijn mensen van in de probs gekomen.:
http://www.dichtbij.nl/wo(...)t-achter-update.aspx
ook hier wordt niks gedaan voor de mensen wanneer ze schade hebbenquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:23 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nee, maar daar is het een grootschalig probleem en dus ook gewoon duidelijk en bekend, dus dat is een heel andere situatie. Als heel veel mensen uit een bepaalde straat allerlei post missen, dan kun je wel aannemen dat het een fout van postnl is. Als iemand echter zegt diverse rekeningen niet gekregen te hebben, terwijl er verder niet of nauwelijks klachten uit die buurt komen, dan klinkt dat toch wat onwaarschijnlijk
Ik moet zeggen dat ik steeds minder de behoefte voel om dat soort klachten steeds te lezen. Het is altijd hetzelfde gezeik. Zolang de klachten niet over mijn werk gaan of uit mijn wijk komen kan het mijn reet roesten. Pakketdienst heb ik al helemaal niks mee te maken. Sommige mensen op dat soort sites moeten ook zelf eens een baan gaan zoeken!!quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:05 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
natuurlijk zijn erbij die misbruik maken, maar het gros is gewoon bonafide
als je een bedrijf hebt en schade veroorzaakt bij een ander kun je ook niet even
zeggen ik ben nergens aansprakelijk voor.
post kan beter stoppen met hun dienstverlening, de klant is gewoon vogelvrij
ik ben een aangetekende kwijt dat is al wat langer geleden, maar ze vergoeden een half mik,
de schade is even meer, dit kan je niet maken als bedrijf.
ook leuk: http://www.eerstehulpbijr(...)-nooit-aansprakelijk
De rente die de bank vraagt als ik rood sta is bij elkaar ook een heleboel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:14 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
hier wordt van iedereen nog even rente getrokken(2dagen) en dat is bij elkaar een heleboel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |