PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Gebruik je IE?quote:
Ja, maar ik heb hier nooit last van gehad.. Pas sinds gisterenquote:Op donderdag 18 april 2013 16:42 schreef Doublepain het volgende:
Moet een SIF Ricky komen
[..]
Gebruik je IE?
Klik eens op het blaadje naast verversenquote:Op donderdag 18 april 2013 16:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb hier nooit last van gehad.. Pas sinds gisteren
Het kruisje?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klik eens op het blaadje naast verversen
2xquote:Op donderdag 18 april 2013 16:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
Haha thorb!
Ik wou van de TT Thorb krijgt batta maken, maar toen kopte je op de lat
Moest ff een mailtje versturen.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
2x
maar die filmpjes bij rust hoef ik niet allemaal te zien
Internet Explorer 10 is zeker ook kudt?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:46 schreef Tobi-wan het volgende:
Download gewoon Google Chrome. Probleem opgelost.
haha pace? Valt best mee man. Sneijder heeft bijna geen. Marchisio en klose ook niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:47 schreef Thorb het volgende:
Jij houdt wel van pace he, jezus
Ramos, Santana, Chiellini, Ogbonna zijn je CB's
quote:
Chrome, maar gebruik zelf IE voor FOK!quote:Op donderdag 18 april 2013 16:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Wat is beter? IE 10 of Google Chrome?
Internet Explorer 11 gaat ook kut worden. Het is zo makkelijk om over te stappen. Zelf heb ik jaren Opera gebruikt maar dat was op een gegeven moment ook verouderd. Google Chrome is wat mij betreft de beste browser. Het kost zo weinig moeten om de overstap te maken en het ziet er niet alleen een stuk beter uit, ook werkt het gewoon een stuk fijner.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Internet Explorer 10 is zeker ook kudt?
Had dit inderdaad kunnen verwachten haha, oh well.. Dacht dat ik misschien iemand kon blij makenquote:Op donderdag 18 april 2013 16:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
denk dat 50 euro interessanter is dan weggeven.
Waarom IE voor FOK! ?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Chrome, maar gebruik zelf IE voor FOK!
Omdat hij altijd in vorm is.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:50 schreef huhuhuhu het volgende:
Waarom is er geen nif david silva
en wie wil een potje futten?
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Chrome, maar gebruik zelf IE voor FOK!
Dit. ?quote:
Pauperquote:Op donderdag 18 april 2013 16:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anders gaat FOK fucken met addblocker
Vastlopen etc?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
huhuhuhuquote:Op donderdag 18 april 2013 16:54 schreef huhuhuhu het volgende:
Toch kut. de 3 spelers die op lm in mijn team op 9 chem komen zijn david silva, cristiano ronaldo en sinclair. Nu dus maar sinclair daar
Heb ik volgens mij uit staan door FOK.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is gayquote:Op donderdag 18 april 2013 16:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zijn normale kaart is een CAM.
Sakho is de traagste verdediger die je hebt (van alle teams)?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Haha ik wou mijn andere team maar had al gedrukt.
quote:
Nee, vertonghenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sakho is de traagste verdediger die je hebt (van alle teams)?
quote:
Ik zou zo'n team best willen hebben. Maar omdat ik dat niet heb ben ik het met je eens: kutteamquote:Op donderdag 18 april 2013 17:11 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kut team
Zegt hij dat Enrique niet kan omdat chemistryDoe Alonso dan CM
Kan hij tevens een betere speler ipv Luiz. En Sagna op RB dan.
Touré CM en Lennon RW
Ik zou alles gelijk verkopen en geld innen voor de coins.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou zo'n team best willen hebben. Maar omdat ik dat niet heb ben ik het met je eens: kutteam
En gelijk op vakantie gaanquote:Op donderdag 18 april 2013 17:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou alles gelijk verkopen en geld innen voor de coins.
EN nooit meer werken. Financieel onafhankelijkquote:
en een budget pace team maken om van dikke teams te winnenquote:
Zonder pace kan je ook winnen.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en een budget pace team maken om van dikke teams te winnen
wanneer heb je een pace team ?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zonder pace kan je ook winnen.
Mijn teams zijn nou niet bepaald pace teams.
Ga maar weer naar divisie 1 met je Remy en Aubemeyang ofzoquote:Op donderdag 18 april 2013 17:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Og og og. Als ik pacey had gespeeld had ik je verkracht haha.
Ben ikquote:Op donderdag 18 april 2013 17:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga maar weer naar divisie 1 met je Remy en Aubemeyang ofzo
Is dit een serieuze vraag?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Wat is beter? IE 10 of Google Chrome?
ps3?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:57 schreef Kamikazie het volgende:
Wie wil potje fifa doen? Come at me !
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
IE9+ valt nog wel mee, maar Chrome en Firefox zijn zoveel beter.
Waar is MOTM Shaqiri op Wefut jongens?quote:
Wie?quote:Op donderdag 18 april 2013 18:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[..]
Waar is MOTM Shaqiri op Wefut jongens?
[insert=Random jood] UP van Rhijn is veel beter[/insert]quote:Op donderdag 18 april 2013 18:43 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb alles verkocht,ik ga het even lekker uithouden met me zilveren eredivisie teampje totdat de TOTS gaat beginnen . heb nu 3m coins . Kan ik nu wel eindelijk even IF Janmaat gaan proberen
Over TOTS most consistenttwitter:RobHodson_ twitterde op donderdag 18-04-2013 om 18:33:59Correction, it's 11 days and that's until the decision deadline. Release is in may
reageer retweet
Iedere weldenkende FUTter zou dat zeggen. Neemt niet weg dat het in het echt misschien niet zo is.quote:
In het spel is UP van RHijn ook stukken beter.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Iedere weldenkende FUTter zou dat zeggen. Neemt niet weg dat het in het echt misschien niet zo is.
Ziet er meer uit als een app of zoquote:
Dat is wel snel, hmmquote:Op donderdag 18 april 2013 18:59 schreef Gramulanion het volgende:
Nu al een motm shaqiri op de markt
quote:
Gefeliciteert man!quote:Op donderdag 18 april 2013 19:07 schreef Revontulet het volgende:
Ze waren sneller met nakijken dan verwacht, ik ben geslaagdt
Gefeliecieteerdtquote:Op donderdag 18 april 2013 19:07 schreef Revontulet het volgende:
Niet voor een Nederlands examen, neem ik aan?quote:Op donderdag 18 april 2013 19:07 schreef Revontulet het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 19:07 schreef Revontulet het volgende:
PES4 & 5quote:Op donderdag 18 april 2013 19:15 schreef BDIL het volgende:
Het ziet er wel mooi uit dat PES![]()
Hopen dat ze weer de oude PES kunnen worden met PES 15
Die Shaqiri gaat waarschijnlijk naar de 100-150k door zijn rating...quote:Op donderdag 18 april 2013 19:15 schreef Maver24 het volgende:
Mis een Shaqiri voor 200k, had ik zeker wel winst op kunnen maken op dit moment
Die was voor dik 300k gelijk weggeweest.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:15 schreef Maver24 het volgende:
Mis een Shaqiri voor 200k, had ik zeker wel winst op kunnen maken op dit moment
Pes 6quote:
Maar op dit moment niet,quote:Op donderdag 18 april 2013 19:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die Shaqiri gaat waarschijnlijk naar de 100-150k door zijn rating...
No shit sherlockquote:
Moet je ff vragen of POTS tijd heeft om in zijn bol te kijken.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:21 schreef jepperdeprep het volgende:
Gaat IF Gundogan nog goedkoper worden dan rond de 150k?
Is ie nu 150k ?quote:Op donderdag 18 april 2013 19:21 schreef jepperdeprep het volgende:
Gaat IF Gundogan nog goedkoper worden dan rond de 150k?
Ik heb hem morge binnenquote:
Hoezo morgen?quote:Op donderdag 18 april 2013 19:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb hem morge binnen
Samen met Halo 4
Omdat ze in de MM niet hadden...quote:
Is gister teruggestort kan 1-3 werkdagen durenquote:
Halo 4, ik heb niet eens de moeite genomen om 'm te proberen.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb hem morge binnen
Samen met Halo 4
Smookz zei koop hem aangezien je samen de campaign kan spelen en FIFA echt saai is op sommige momentenquote:Op donderdag 18 april 2013 19:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Halo 4, ik heb niet eens de moeite genomen om 'm te proberen.Is het wat denk je?
Ik speel wel samen met je de campaign op hoogste moeilijkheidsgraad. Legendaryquote:Op donderdag 18 april 2013 19:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Smookz zei koop hem aangezien je samen de campaign kan spelen en FIFA echt saai is op sommige momenten
Dutch doet ook wel meequote:Op donderdag 18 april 2013 19:35 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik speel wel samen met je de campaign op hoogste moeilijkheidsgraad. Legendary
Morgen 7 uurquote:Op donderdag 18 april 2013 19:42 schreef dion_v_k het volgende:
Tot wanneer zat Shaqiri in de pakjes?
10 tot 15 pace punten minder komt regelmatig voor jaquote:Op donderdag 18 april 2013 17:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ben ik![]()
Jij speelt met random teams, ik niet.
Alsof jij in normale teams van die slome verdedigers hebt.
vlc playerquote:Op donderdag 18 april 2013 19:55 schreef Djeetje het volgende:
Met welk programma kon je ook al weert makkelijk cd tjes branden ?
Ik dacht dat er ook gewoon eentje van windows pre installed was..quote:Op donderdag 18 april 2013 19:55 schreef Djeetje het volgende:
Met welk programma kon je ook al weert makkelijk cd tjes branden ?
Ja dacht al Neroquote:Op donderdag 18 april 2013 19:56 schreef quer het volgende:
[..]
Ik dacht dat er ook gewoon eentje van windows pre installed was..
anders nero
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
ligt eraan
Dat lijk van Rijst vanmiddag was een hond
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Laat hem eens wat echt SMLENO-werk zien!quote:Op donderdag 18 april 2013 20:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit nu in de trein met mijn laptop maar er zit iemand naast meNu durf ik bijna niks te doen.
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ah gadver, t ziet er alletwee niet echt smakelijk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Laat hem eens wat van de inhoud van je USB-stick zien!
En is het zo vol in de trein Zwolle-Leeuwarden?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit nu in de trein met mijn laptop maar er zit iemand naast meNu durf ik bijna niks te doen.
Die heeft hij vast meegenomen!quote:
Het is een vrouw die de hele tijd naar mijn laptop kijktquote:Op donderdag 18 april 2013 20:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Laat hem eens wat echt SMLENO-werk zien!
Over IF Ronaldo praten van TOTW31.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:37 schreef laucas het volgende:
Ik zit naast Bob Schoeman in de bus. Wat moet ik doen?
Vraag hem of hij zijn post weleens opent.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:37 schreef laucas het volgende:
Ik zit naast Bob Schoeman in de bus. Wat moet ik doen?
hahahquote:Op donderdag 18 april 2013 20:39 schreef diedjuh het volgende:
net tegen Dutchies gespeeld, met heel veel mazzel met 1-1 gelijkgespeeld
.
Nee dat is Peter.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vraag hem of hij zijn post weleens opent.
Wtf.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:39 schreef diedjuh het volgende:
.
Wij waren ook gewoon beter.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:39 schreef diedjuh het volgende:
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
wie had er mazzel? geen flauw ideequote:Op donderdag 18 april 2013 20:39 schreef diedjuh het volgende:
.
Ja, geen idee hoe dat gelijk kon worden, jullie waren veel beter.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wtf.
We hebben ook alleen maar lopen kutten.Mooie afro wel. 14.gif
Gewoon vrienden van me.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik doe morgenavond wel weer mee, even de beentjes laten rusten.
Wie zitten er in dat team van DIedjuh dan?
De eerste keer dat je in divisie 1 kwam zeker?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:41 schreef DePresident. het volgende:
Vandaag echt een te zieke dag gehad op Fut. Gold cup + divisie 1 en de helft van divisie 2 nog gespeeld. 1 verloren, 13 gewonnen.
Mijn hoofdaccount was gebanned waar ik al lange tijd in divisie 1 speelde. Dus ja, dit was de eerste keer dat ik divisie 1 won.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De eerste keer dat je in divisie 1 kwam zeker?
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:40 schreef quer het volgende:
HALLO MEVROUW WILT EENS VOOR U KIJKEN. WANT IK WIL GRAAG MIJN 18+ VERZAMELING OP MIJN USB STICK BEKIJKEN TENZIJ U MEEDOET KUNT U MEEKOMEN NAAR DE WCWat op mijn USB staat is niet 18+ hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes gewenst bij de volgende keren dat je probeert te winnen.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:42 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Mijn hoofdaccount was gebanned waar ik al lange tijd in divisie 1 speelde. Dus ja, dit was de eerste keer dat ik divisie 1 won.
toch geen foto's van kinderen of dieren hequote:Op donderdag 18 april 2013 20:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat op mijn USB staat is niet 18+ hoor.
Bedankt.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Succes gewenst bij de volgende keren dat je probeert te winnen.
Die hondquote:Op donderdag 18 april 2013 20:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
toch geen foto's van kinderen of dieren he
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Ik heb mijn USB trouwens niet eens mee.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat op mijn USB staat is niet 18+ hoor.
quote:
thxquote:Op donderdag 18 april 2013 20:40 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ja, geen idee hoe dat gelijk kon worden, jullie waren veel beter.
en een broerquote:Op donderdag 18 april 2013 20:48 schreef Ajacied7 het volgende:
Geen gekke dingen posten! Er leest een vrouw mee.
Ik zit inmiddels weer alleen (geen idee hoe lang) Ik denk ook niet dat er nog iemand naast me gaat zitten.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:48 schreef Ajacied7 het volgende:
Geen gekke dingen posten! Er leest een vrouw mee.
foto gemaakt met de webcam van haar cleveage?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels weer alleen (geen idee hoe lang) Ik denk ook niet dat er nog iemand naast me gaat zitten.
Jij gebruikt gewoon het internet in de trein?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze vrouw was lelijk en ze praatte wat raarIk zit nu wel echt alleen dus ik kan nu wel op zoek naar deals, overigens had ik net al 2 spelers achter elkaar gekocht.
Nu je het over voer hebt.. heb ik niks gegeten waarom ben ik niet geroepen voor het etenquote:Op donderdag 18 april 2013 20:52 schreef DuTank het volgende:
Wat hebben jullie een negatief beeld over het fapvoer van DS2
is tegenwoordig een service van de nsquote:Op donderdag 18 april 2013 20:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij gebruikt gewoon het internet in de trein?
In Friesland hebben ze die vast nog niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:53 schreef quer het volgende:
[..]
is tegenwoordig een service van de ns
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:53 schreef quer het volgende:
[..]
is tegenwoordig een service van de ns
Toch wel. Ik moet geluk hebben dat ik de trein deze keer haal net als de vorige keer. Ik heb 4 minuten om in Leeuwarden van de ene naar de andere trein te gaan als deze trein op tijd is.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In Friesland hebben ze die vast nog niet.
goedzo kan ik misschien wat scoren met me 500 coinsquote:Op donderdag 18 april 2013 21:07 schreef detennismaster het volgende:
Alles blijft wel echt bizar droppen.![]()
Bizar dat het nu pas gebeurde..quote:Op donderdag 18 april 2013 21:07 schreef detennismaster het volgende:
Welke speler heeft de meeste waarde verloren in een week tijd dat jij weet? Ik heb erg op wally gelet en die is al 50K gedropt, niet normaalquote:Op donderdag 18 april 2013 21:07 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb op Vidal gelet, en ik dacht gister een goede deal te hebben met 140K maar inmiddels is hij 120K. Een week geleden was hij 200K.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Welke speler heeft de meeste waarde verloren in een week tijd dat jij weet? Ik heb erg op wally gelet en die is al 50 gedropt, niet normaal
Ik heb 2 Wallysons.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Welke speler heeft de meeste waarde verloren in een week tijd dat jij weet? Ik heb erg op wally gelet en die is al 50K gedropt, niet normaal
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Welke speler heeft de meeste waarde verloren in een week tijd dat jij weet? Ik heb erg op wally gelet en die is al 50K gedropt, niet normaal
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:07 schreef detennismaster het volgende:
Mooie banner.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:16 schreef Djeetje het volgende:
http://www.youtube.com/user/TheDjeetje
Banner gedaan
Een maat van me heeft gemaakt.quote:
Je hebt met hem zeker een dealtje gesloten.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Een maat van me heeft gemaakt.
Hij is er best goed in en maakt er nog meer voor me zodat ik kan afwisselen
Nu moet jij voor de skills zorgen.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Een maat van me heeft gemaakt.
Hij is er best goed in en maakt er nog meer voor me zodat ik kan afwisselen
Nee gewoon dat ik met voetbal alles op hem geefquote:Op donderdag 18 april 2013 21:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je hebt met hem zeker een dealtje gesloten.
Hij maakt voor jou een paar banners en jij stuurt hem foto's van je zus
Ja en voor windows 7 op mijn PC anders kan ik niet opnemenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nu moet jij voor de skills zorgen.
Heb ook 120k winst gemaakt op Zlatan dus ik vind het wel prima.quote:
Nee geen hele grote kans.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb op Vidal gelet, en ik dacht gister een goede deal te hebben met 140K maar inmiddels is hij 120K. Een week geleden was hij 200K.
Heeft hij een kans op een TOTS? Volg de serie A nauwelijks.
Ik had hem voor 150k en voor 95k verkochtquote:Op donderdag 18 april 2013 21:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb ook 120k winst gemaakt op Zlatan dus ik vind het wel prima.
Heb je een fijne zitplaats?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heb ik zo hard gerend om de trein te halen, gaat hij 2 minuten later pas wegMaar ik heb hem dus wel gehaald.
Goeie deal.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik had hem voor 150k en voor 95k verkocht
Zondag over 3 weken om 14:15.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef rolls-reus het volgende:
Wanneer denken jullie btw wanneer de spelers ongeveer op hun laagste punt komen qua prijs?
Als FIFA14 uitkomt.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef rolls-reus het volgende:
Wanneer denken jullie btw wanneer de spelers ongeveer op hun laagste punt komen qua prijs?
September.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef rolls-reus het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, vlak bij de deur op zo'n stoel waar je dan alleen kan zitten.
Zodat niemand naast je gaat zitten ?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, vlak bij de deur op zo'n stoel waar je dan alleen kan zitten.
Ik zei ongeveerquote:
Tijdens TOTS. Op basis van hoe het ging tijdens TOTY tenminste.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:31 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik zei ongeveermaar zal dat laagste punt na of voor het uitkomen van het tots zijn? Ik speel fut pas 3 maandjes ofzo dus heb geen ervaring hiermee
Ja. Ik vind het niet erg als er iemand naast me gaat zitten (hangt er natuurlijk vanaf wie) maar als ik dan mijn laptop heb vind ik het moeilijker om te SMLENO'enquote:Op donderdag 18 april 2013 21:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zodat niemand naast je gaat zitten ?
Had ik niet verwacht... De hybrids die ik van jou heb gezien zijn al beter dan de teams van mensen die het al jaren spelen.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:31 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik zei ongeveermaar zal dat laagste punt na of voor het uitkomen van het tots zijn? Ik speel fut pas 3 maandjes ofzo dus heb geen ervaring hiermee
Gaat Vidal een TOTS krijgen, kijk even in je glazenbol aub.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tijdens TOTS. Op basis van hoe het ging tijdens TOTY tenminste.
Alles is anders dit jaar qua prijzen etc, dus veel kunnen wij er ook niet over zeggen.
Oke thanksquote:Op donderdag 18 april 2013 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tijdens TOTS. Op basis van hoe het ging tijdens TOTY tenminste.
Alles is anders dit jaar qua prijzen etc, dus veel kunnen wij er ook niet over zeggen.
Mijnes is vandaag binnen gekomen moet hem alleen nog even opladen.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gaat Vidal een TOTS krijgen, kijk even in je glazenbol aub. [ afbeelding ]
7 goals 8 assists als CDM, lijkt me wel.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gaat Vidal een TOTS krijgen, kijk even in je glazenbol aub. [ afbeelding ]
Hahah thanks! Maar ik haal eerlijk gezegt ook weinig plezier uit die standaard paceteams van sommige hierquote:Op donderdag 18 april 2013 21:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht... De hybrids die ik van jou heb gezien zijn al beter dan de teams van mensen die het al jaren spelen.
Laat ik die mensen maar niet noemen.
Echt?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Omdat hij pas 26 uur in packs zit.
Komt door de hype natuurlijk, ik verwacht wel een flinke pricedrop. Door zijn 'lage' rating zullen er op den duur zo veel Muriel's komen dat zijn prijs daalt tot 40-50k.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik dacht dat 'ie in het TOTW van vorige week zat.
kijk even op futhead dan noobquote:Op donderdag 18 april 2013 21:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik dacht dat 'ie in het TOTW van vorige week zat.
Dat vind ik persoonlijk echt de meest kutte futsite die er isquote:
Hier, neem mijn coins.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:41 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk echt de meest kutte futsite die er is(van de drie die ik ken dan haha)
Wow 75 strength voor zo'n klein mannetje :0quote:Op donderdag 18 april 2013 21:43 schreef Maver24 het volgende:
MOTM Shaqiri: Acceleration: 95 / Agility: 94 / Balance: 95 / Jumping: 60 / Reactions: 80 / Sprint Speed: 86 / Stamina: 81 / Strength: 75 / Aggression: 68 / Interceptions: 74 / Positioning: 72 / Vision: 75 / Ball Control: 88 / Crossing: 75 / Curve: 84 / Dribbling: 91 / Finishing: 70 / Free Kicks: 82 / Heading: 40 / Long Passing: 73 / Long Shots: 84 / Marking: 70 / Penalties: 65 / Short Passing: 84 / Shot Power: 89 / Sliding Tackle: 55 / Standing Tackle: 75 / Volleys: 72 | IG: 80
FUTHEAD comment zeker? Bij Reus stonden 4 van dit soort comments en ze waren allemaal anders.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:43 schreef Maver24 het volgende:
MOTM Shaqiri: Acceleration: 95 / Agility: 94 / Balance: 95 / Jumping: 60 / Reactions: 80 / Sprint Speed: 86 / Stamina: 81 / Strength: 75 / Aggression: 68 / Interceptions: 74 / Positioning: 72 / Vision: 75 / Ball Control: 88 / Crossing: 75 / Curve: 84 / Dribbling: 91 / Finishing: 70 / Free Kicks: 82 / Heading: 40 / Long Passing: 73 / Long Shots: 84 / Marking: 70 / Penalties: 65 / Short Passing: 84 / Shot Power: 89 / Sliding Tackle: 55 / Standing Tackle: 75 / Volleys: 72 | IG: 80
Lindgren. welquote:Op donderdag 18 april 2013 21:43 schreef NumberSeven het volgende:
Maakt iemand hier nog gebruik van de aangepaste corners? Zo ja, welke looplijnen zijn 't meest effectief.
Van het EA forum afgehaald, denk dat dit wel de goede zijnquote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
FUTHEAD comment zeker? Bij Reus stonden 4 van dit soort comments en ze waren allemaal anders.
kom zo maar ik ga niet aanvallerquote:
sinds wanneer ben je pauper zet die ab aanquote:
gayshitquote:Op donderdag 18 april 2013 21:43 schreef NumberSeven het volgende:
Maakt iemand hier nog gebruik van de aangepaste corners? Zo ja, welke looplijnen zijn 't meest effectief.
Kun jij 'm anders even kopen en z'n stats doorgeven? Je hebt toch 3 miljoen, toch?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Van het EA forum afgehaald, denk dat dit wel de goede zijn
Ach ja, volgens jullie site heeft MOTM Reus minder long shots dan SIF Reus.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
FUTHEAD comment zeker? Bij Reus stonden 4 van dit soort comments en ze waren allemaal anders.
Check die gast dan..hij is ook sterkquote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Wow 75 strength voor zo'n klein mannetje :0
waarom, kan toch heel effectief zijn. dan lopen de spelers tenminste zoals jij wilt.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
kom zo maar ik ga niet aanvaller
[..]
sinds wanneer ben je pauper zet die ab aan
ok
[..]
gayshit
IK koop even helemaal niks en zeker nu MOTM Shaqiri nog nietquote:Op donderdag 18 april 2013 21:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kun jij 'm anders even kopen en z'n stats doorgeven? Je hebt toch 3 miljoen, toch?
En wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ach ja, volgens jullie site heeft MOTM Reus minder long shots dan SIF Reus.
De manier waarop mensen het hier door is misbruik maken van de domheid van de AI.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:47 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
waarom, kan toch heel effectief zijn. dan lopen de spelers tenminste zoals jij wilt.
ik gebruik 'm vooral voor flair shots.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
De manier waarop mensen het hier door is misbruik maken van de domheid van de AI.
Inderdaadquote:Op donderdag 18 april 2013 21:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Check die gast dan..hij is ook sterk
[ afbeelding ]
Eerste screen is PS3 en tweede Xbox toevallig? Ja dus, zie je aan de knopjes. Daar zit het verschil in.quote:
Wat maakt het uit?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Eerste screen is PS3 en tweede Xbox toevallig? Ja dus, zie je aan de knopjes. Daar zit het verschil in.
Klopt, maar ik kan niks vergelijken als niemand PS3 stats wilt doorgeven. Daarbij weet ook bijna niemand dat de stats van alle andere NIF-spelers ook niet kloppen, omdat de ook geboost worden in-game.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Eerste screen is PS3 en tweede Xbox toevallig? Ja dus, zie je aan de knopjes. Daar zit het verschil in.
Alle stats van de NIF's zijn de H2H-stats. De UT team stats zijn gewoon anders en de stats van IF's verschillen tussen PS3 en XBOX.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan niks vergelijken als niemand PS3 stats wilt doorgeven. Daarbij weet ook bijna niemand dat de stats van alle andere NIF-spelers ook niet kloppen, omdat de ook geboost worden in-game.
De stats van de NIF's in-game verschillen ook van de H2H-stats. Het is echter niet te doen om alles stats in-game te bekijken en in te voeren.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Alle stats van de NIF's zijn de H2H-stats. De UT team stats zijn gewoon anders en de stats van IF's verschillen tussen PS3 en XBOX.
EA maakt het niet makkelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |