PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Gebruik je IE?quote:
Ja, maar ik heb hier nooit last van gehad.. Pas sinds gisterenquote:Op donderdag 18 april 2013 16:42 schreef Doublepain het volgende:
Moet een SIF Ricky komen
[..]
Gebruik je IE?
Klik eens op het blaadje naast verversenquote:Op donderdag 18 april 2013 16:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb hier nooit last van gehad.. Pas sinds gisteren
Het kruisje?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klik eens op het blaadje naast verversen
2xquote:Op donderdag 18 april 2013 16:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
Haha thorb!
Ik wou van de TT Thorb krijgt batta maken, maar toen kopte je op de lat
Moest ff een mailtje versturen.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
2x
maar die filmpjes bij rust hoef ik niet allemaal te zien
Internet Explorer 10 is zeker ook kudt?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:46 schreef Tobi-wan het volgende:
Download gewoon Google Chrome. Probleem opgelost.
haha pace? Valt best mee man. Sneijder heeft bijna geen. Marchisio en klose ook niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:47 schreef Thorb het volgende:
Jij houdt wel van pace he, jezus
Ramos, Santana, Chiellini, Ogbonna zijn je CB's
quote:
Chrome, maar gebruik zelf IE voor FOK!quote:Op donderdag 18 april 2013 16:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Wat is beter? IE 10 of Google Chrome?
Internet Explorer 11 gaat ook kut worden. Het is zo makkelijk om over te stappen. Zelf heb ik jaren Opera gebruikt maar dat was op een gegeven moment ook verouderd. Google Chrome is wat mij betreft de beste browser. Het kost zo weinig moeten om de overstap te maken en het ziet er niet alleen een stuk beter uit, ook werkt het gewoon een stuk fijner.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Internet Explorer 10 is zeker ook kudt?
Had dit inderdaad kunnen verwachten haha, oh well.. Dacht dat ik misschien iemand kon blij makenquote:Op donderdag 18 april 2013 16:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
denk dat 50 euro interessanter is dan weggeven.
Waarom IE voor FOK! ?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Chrome, maar gebruik zelf IE voor FOK!
Omdat hij altijd in vorm is.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:50 schreef huhuhuhu het volgende:
Waarom is er geen nif david silva
en wie wil een potje futten?
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Chrome, maar gebruik zelf IE voor FOK!
Dit. ?quote:
Pauperquote:Op donderdag 18 april 2013 16:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anders gaat FOK fucken met addblocker
Vastlopen etc?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
huhuhuhuquote:Op donderdag 18 april 2013 16:54 schreef huhuhuhu het volgende:
Toch kut. de 3 spelers die op lm in mijn team op 9 chem komen zijn david silva, cristiano ronaldo en sinclair. Nu dus maar sinclair daar
Heb ik volgens mij uit staan door FOK.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is gayquote:Op donderdag 18 april 2013 16:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zijn normale kaart is een CAM.
Sakho is de traagste verdediger die je hebt (van alle teams)?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Haha ik wou mijn andere team maar had al gedrukt.
quote:
Nee, vertonghenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sakho is de traagste verdediger die je hebt (van alle teams)?
quote:
Ik zou zo'n team best willen hebben. Maar omdat ik dat niet heb ben ik het met je eens: kutteamquote:Op donderdag 18 april 2013 17:11 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kut team
Zegt hij dat Enrique niet kan omdat chemistryDoe Alonso dan CM
Kan hij tevens een betere speler ipv Luiz. En Sagna op RB dan.
Touré CM en Lennon RW
Ik zou alles gelijk verkopen en geld innen voor de coins.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou zo'n team best willen hebben. Maar omdat ik dat niet heb ben ik het met je eens: kutteam
En gelijk op vakantie gaanquote:Op donderdag 18 april 2013 17:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou alles gelijk verkopen en geld innen voor de coins.
EN nooit meer werken. Financieel onafhankelijkquote:
en een budget pace team maken om van dikke teams te winnenquote:
Zonder pace kan je ook winnen.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en een budget pace team maken om van dikke teams te winnen
wanneer heb je een pace team ?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zonder pace kan je ook winnen.
Mijn teams zijn nou niet bepaald pace teams.
Ga maar weer naar divisie 1 met je Remy en Aubemeyang ofzoquote:Op donderdag 18 april 2013 17:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Og og og. Als ik pacey had gespeeld had ik je verkracht haha.
Ben ikquote:Op donderdag 18 april 2013 17:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga maar weer naar divisie 1 met je Remy en Aubemeyang ofzo
Is dit een serieuze vraag?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Wat is beter? IE 10 of Google Chrome?
ps3?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:57 schreef Kamikazie het volgende:
Wie wil potje fifa doen? Come at me !
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
IE9+ valt nog wel mee, maar Chrome en Firefox zijn zoveel beter.
Waar is MOTM Shaqiri op Wefut jongens?quote:
Wie?quote:Op donderdag 18 april 2013 18:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[..]
Waar is MOTM Shaqiri op Wefut jongens?
[insert=Random jood] UP van Rhijn is veel beter[/insert]quote:Op donderdag 18 april 2013 18:43 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb alles verkocht,ik ga het even lekker uithouden met me zilveren eredivisie teampje totdat de TOTS gaat beginnen . heb nu 3m coins . Kan ik nu wel eindelijk even IF Janmaat gaan proberen
Over TOTS most consistenttwitter:RobHodson_ twitterde op donderdag 18-04-2013 om 18:33:59Correction, it's 11 days and that's until the decision deadline. Release is in may
reageer retweet
Iedere weldenkende FUTter zou dat zeggen. Neemt niet weg dat het in het echt misschien niet zo is.quote:
In het spel is UP van RHijn ook stukken beter.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Iedere weldenkende FUTter zou dat zeggen. Neemt niet weg dat het in het echt misschien niet zo is.
Ziet er meer uit als een app of zoquote:
Dat is wel snel, hmmquote:Op donderdag 18 april 2013 18:59 schreef Gramulanion het volgende:
Nu al een motm shaqiri op de markt
quote:
Gefeliciteert man!quote:Op donderdag 18 april 2013 19:07 schreef Revontulet het volgende:
Ze waren sneller met nakijken dan verwacht, ik ben geslaagdt
Gefeliecieteerdtquote:Op donderdag 18 april 2013 19:07 schreef Revontulet het volgende:
Niet voor een Nederlands examen, neem ik aan?quote:Op donderdag 18 april 2013 19:07 schreef Revontulet het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 19:07 schreef Revontulet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |