quote:Op donderdag 18 april 2013 16:10 schreef don-diablo het volgende:
xSanjay heeft ook een paar florals geloof ik.
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:50 schreef doo. in het verkeerde topic het volgende:
JAAAHAAA TOPIC EINDELIJK DICHT HOEZEEE
hahah wtf in de verkeerde gepost. anyway
mooie spijkerbroeken
De kwaliteit ziet er weer tiptop uit zoals te verwachten valt bij Nikequote:Op donderdag 18 april 2013 17:11 schreef SHOOOTO het volgende:
^hier heb je een wivah van een random dude:
[ afbeelding ]
Op een korte broek in de zomer lijken ze me wel hard hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 20:05 schreef Hiatus het volgende:
Florals zijn overrated, zo hard zijn ze niet (op de foto dan
Fair enoughquote:Op donderdag 18 april 2013 21:16 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Op een korte broek in de zomer lijken ze me wel hard hoor
Ah het ligt dus niet aan mij , vind ze ook spuuglelijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 07:51 schreef Nezhi het volgende:
Vind ze ook niet mooi :p doet me aan oma's denken. Die converse florals zijn wel nice.
ach, prijs/kwaliteit voor een SB is nog te doen vergeleken met Jordan Brand.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:29 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
De kwaliteit ziet er weer tiptop uit zoals te verwachten valt bij Nike
True. Of Air Max... alleen de collabs zijn nog redelijk omdat die bedrijven dat eisenquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:57 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ach, prijs/kwaliteit voor een SB is nog te doen vergeleken met Jordan Brand.
echt? CW's waren niet slecht van de laatste collectie maar als Liberty kan je dat toch ook eisen van Nike.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:57 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
True. Of Air Max... alleen de collabs zijn nog redelijk omdat die bedrijven dat eisen
Liberty is gestopt met de Nike collab vanaf 2014 vanwege de slechte kwaliteit
Niet verrassend, Converse is van Nike. Lunarlon wordt overal toegepast.quote:
Nee die waren zeker niet slecht en de kwaliteit is altijd nog beter dan de inline shit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:03 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
echt? CW's waren niet slecht van de laatste collectie maar als Liberty kan je dat toch ook eisen van Nike.
Absoluut. Prijzen van sb zijn sowieso redelijk te doen. Alleen m'n levi's Salazar vind ik een beetje slordig qua kwaliteit. De dunks daarentegen zijn wel tip top.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:57 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ach, prijs/kwaliteit voor een SB is nog te doen vergeleken met Jordan Brand.
Blij dat ik een 2e paar daar van heb. Baal wel dat ik van de rode mijn 2e paar verkocht heb.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:18 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Absoluut. Prijzen van sb zijn sowieso redelijk te doen. Alleen m'n levi's Salazar vind ik een beetje slordig qua kwaliteit. De dunks daarentegen zijn wel tip top.
Ik vind van de huidige janoski's de midnight fog nog wel te doen. Maar ik wil eig gewoon weer een paar distressed van premium leather. M'n huidige zijn redelijk versleten.
vond de hele Nike SB x Levi's lijn in orde. Wil weer trucker jacket aan doen, alleen 's-avonds is het net iets te koud ervoor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:18 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Absoluut. Prijzen van sb zijn sowieso redelijk te doen. Alleen m'n levi's Salazar vind ik een beetje slordig qua kwaliteit. De dunks daarentegen zijn wel tip top.
Ik vind van de huidige janoski's de midnight fog nog wel te doen. Maar ik wil eig gewoon weer een paar distressed van premium leather. M'n huidige zijn redelijk versleten.
Is ook mijn favoriet, dry-fit en stretch zijn goede toevoegingen. Vind het icm dry denim alleen minder omdat je dan snel denim overload hebt, dus draag het altijd icm een chino/commuter. Kwaliteit van de stukken zijn wel goed. De Salazar is wel slordig qua randen, maar kwalitatief wel goed.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:36 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
vond de hele Nike SB x Levi's lijn in orde. Wil weer trucker jacket aan doen, alleen 's-avonds is het net iets te koud ervoor.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:56 schreef Bajskorv het volgende:
Wat kom je in Londen doen?
Mijn pickups van de week. Tot nu toe is 2013 niet echt zo rustig als ik beloofd had...
[ afbeelding ]
die flyknits *fap fap*quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:56 schreef Bajskorv het volgende:
Wat kom je in Londen doen?
Mijn pickups van de week. Tot nu toe is 2013 niet echt zo rustig als ik beloofd had...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |