Backpack gewoon overdag in je ho(s)tel laten. Waardevolle dingen kan je in je dagrugzak meenemen als er bijvoorbeeld geen kluisjes zijn. Altijd handig om je eigen hangslot mee te nemen voor deuren/kluizen.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:51 schreef Cruseder4 het volgende:
- Hoe zit het met je backpack, laat je die overdag gewoon in de hostel/hotel of neem je die de hele dag mee overal heen?
- Reizen jullie door alle ho(s)tels van te voren te boeken, of boeken jullie alleen een ho(s)tel voor de eerste paar dagen en zien jullie het dan wel? Bij de tweede mogelijkheid ; hoe doe je dat, loop je gewoon een ho(s)tel binnen en vraag je of er nog plek is en voor welke prijs?
- Hoe zit het met activiteiten voor meerdere personen (bijvoorbeeld raften)?
Gewoon in het hostel latenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:51 schreef Cruseder4 het volgende:
Wil binnenkort waarschijnlijk voor het eerst 3 weken alleen reizen naar Thailand.
Nu heb ik wel een paar kleine vragen:
- Hoe zit het met je backpack, laat je die overdag gewoon in de hostel/hotel of neem je die de hele dag mee overal heen?
Ik boek nooit iets, ook niet voor de eerste dag. Ik loop naar het gedeelte van de stad waar ik ongeveer zou willen zijn kwa accomodatie en dan ga ik naar binnen bij het eerste wat ik zie. Dan vraag ik of er plek is, wat de prijs is en of ik het even mag zien. Als het een uitstekende deal is dan ga ik accoord en anders moet de prijs omlaag en ga ik eerst nog ergens anders kijken.quote:- Reizen jullie door alle ho(s)tels van te voren te boeken, of boeken jullie alleen een ho(s)tel voor de eerste paar dagen en zien jullie het dan wel? Bij de tweede mogelijkheid ; hoe doe je dat, loop je gewoon een ho(s)tel binnen en vraag je of er nog plek is en voor welke prijs?
Je ontmoet vaak wel andere reizigers en die kun je daarover polsen. Je kunt ook zeggen op de plek waar je de activiteit eventueel boekt dat je interesse hebt en of ze misschien meer personen er voor hebben. Dan kom je aan het eind van de dag nog een keertje terug om te kijken of ze al meer mensen hebben gevonden, of misschien heb je zelf inmiddels al een paar mensen weten te interesseren.quote:- Hoe zit het met activiteiten voor meerdere personen (bijvoorbeeld raften)?
Graag met spoed een respons hierop wegens snelle vertrek!quote:Op donderdag 18 april 2013 19:58 schreef MissionPhailed het volgende:
Afgelopen weekeinde alleen naar Londen geweest en het beviel prima; stevige wandeltocht gemaakt door o.a Regent's Park en Hyde Park, en langs bezienswaardigheden als Buckingham Palace, Parliament, London Eye, St. Paul's Catherdral, etc. Onderweg toch redelijk wat aanspraak van o.a andere toeristen.
Gewoon alleen gaan, andere mensen zijn pure ballast!quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:53 schreef Alessándro. het volgende:
[..]
Graag met spoed een respons hierop wegens snelle vertrek!
GC / Iedereen zegt vakantie af, wat moet ik doen? Snel a.u.b.!
Niet om nu erg negatief over te komen maar als ik denk aan single reizen dan denk ik nou niet direct om naar een stad als London heen te gaan. Met alleenreizen denk ik eerder aan streken waar je niet op elke hoek een atm machine hebt staan en allerlei luxe coffeeshops of welke andere winkels ook.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:58 schreef MissionPhailed het volgende:
Afgelopen weekeinde alleen naar Londen geweest en het beviel prima; stevige wandeltocht gemaakt door o.a Regent's Park en Hyde Park, en langs bezienswaardigheden als Buckingham Palace, Parliament, London Eye, St. Paul's Catherdral, etc. Onderweg toch redelijk wat aanspraak van o.a andere toeristen.
* meldtquote:Op zaterdag 27 april 2013 11:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
Interessant! Wil nog heel graag alleen door Iran reizen en nog een aantal Arabische landen. Iemand die dit reeds gedaan heeft?
Iran, Syrië, Jordanië, Palestina, Egypte, Dubai en Marokkoquote:
Aha, en wat vond je ervan? Ben erg benieuwd naar jouw ervaring.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:37 schreef SeLang het volgende:
[..]
Iran, Syrië, Jordanië, Palestina, Egypte, Dubai en Marokko
Geweldig, zoals elke reis eigenlijk. Erg veel te zien en sommige landen zijn/waren spotgoedkoop.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Aha, en wat vond je ervan? Ben erg benieuwd naar jouw ervaring.
Ik ben met de boot vanuit Spanje gekomen en dan met de trein vanuit Tanger naar Marrakech. Tijdens die (nacht)trein reis een paar keer met de dood bedreigd omdat ik weigerde drugs te kopen. Welkom in Marokkoquote:En even wat specifieker, waar in Marokko ben je geweest? Wat vond je van mijn land?
Uit het hoofd: Tehran, Qom, Isfahan, Jazd, Kerman, Shiraz en Mashad.quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:47 schreef Maghrebijnse het volgende:
Welke steden heb je in Iran bezocht?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |