Oja ik heb een keer een gegraveerde iPod cadeau gegevenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum kreeg vorig jaar een gegraveerde zippo
Mannen die dat toch al krijgen.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
noem mij 1 man die daar niet blij van wordt
ja ditquote:Op donderdag 18 april 2013 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mannen die dat toch al krijgen.
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ook die worden blij van pijpen.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
een wat?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:02 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan ook een vita kopen en dan af en toe zelf claimen
Wel een goed idee als hij dat toch nog niet heeftquote:Op donderdag 18 april 2013 14:02 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan ook een vita kopen en dan af en toe zelf claimen
Ja maybe wel, vooral met de nieuwe playstation in december, dan wil ik soberso ook een vita erbijquote:Op donderdag 18 april 2013 14:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wel een goed idee als hij dat toch nog niet heeft
En hoe komt hij altijd naar A'dam, met de trein? "Hier heb je iets zodat je je niet verveelt als je naar mij komt."quote:Op donderdag 18 april 2013 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maybe wel, vooral met de nieuwe playstation in december, dan wil ik soberso ook een vita erbij
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maybe wel, vooral met de nieuwe playstation in december, dan wil ik soberso ook een vita erbij
Ja hij heeft mijn DSi daar al voor gejatquote:Op donderdag 18 april 2013 14:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
En hoe komt hij altijd naar A'dam, met de trein? "Hier heb je iets zodat je je niet verveelt als je naar mij komt."
quote:
Nou dan heb je het cadeau gevondenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja hij heeft mijn DSi daar al voor gejatik heb daar wat games op gezet die hij leuk vind dus hij zit nu dat steeds te gamen
Mja maar ik vraag mij af of hij echt veel op de vita zal gamen, DSi heeft toffere games voor onderweg en t is niet alsof ik daar nog op speel, ik gebruik mijn 3dsquote:Op donderdag 18 april 2013 14:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nou dan heb je het cadeau gevonden
waarom moet je hem updaten?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:12 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb toen ook een dsi gekregen van cifToen ik al een maand twijfelde of ik em ging kopen.. Toch maar niet gedaan.... En cif toen een bericht stuurde dat ie in de intertoys stond en of een witte goed was D'aww
![]()
Which reminds me... ik moet em nog even updaten want hij doet het niet meer
Kaartje is verlopen; dus ik moet er de nieuwste firmware opzettenquote:
verlopen? lol ik heb bij geen enkel kaartje die k gebruikt heb ooit gezien dat de software verloopt!quote:Op donderdag 18 april 2013 14:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kaartje is verlopen; dus ik moet er de nieuwste firmware opzettenDan doet ie het weer
Tjah.. mijn r4i kaartje dus wel... hij geeft ook echt die melding dat de firmware geupdate moet worden.... dunnoquote:Op donderdag 18 april 2013 14:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
verlopen? lol ik heb bij geen enkel kaartje die k gebruikt heb ooit gezien dat de software verloopt!
Weird! Maargoed boeie is in paar min gedaan dus geen probleemquote:Op donderdag 18 april 2013 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tjah.. mijn r4i kaartje dus wel... hij geeft ook echt die melding dat de firmware geupdate moet worden.... dunno
Is die leuk ja? Ik moet ook eens wat nieuwe spellenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Weird! Maargoed boeie is in paar min gedaan dus geen probleem
Ik ga binnenkort Luigi's Mansion kopen voor 3ds
Ik verdiende toen al een emoslingerquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
even feedbackvraagje, heb ik het nieuwe show-je-nagels-topic nu geopend zoals het moet? *topic-open-virgin**en lichtelijk spastisch*
Nieuwste layton is er alleen voor de 3DSquote:Op donderdag 18 april 2013 14:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Professor Layton, dat was m'n binnenkomer hier![]()
Wat is de nieuwste, heb ik al iets gemist? Ik heb m'n dsi niet meer aangeraakt sinds ik de ipad heb
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nieuwste layton is er alleen voor de 3DS
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nieuwste layton is er alleen voor de 3DS
Je kunt het 3d schuifje gewoon uitzettenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een hoerenstreek, ik kan niet eens 3d zien.
Nou dan is m'n dsi officieel zinloos.
Ik wacht nog steeds tot Layton ook op de ipad komt eigenlijk, ik vind dat dat best mogelijk moet zijn
en zelfs toen had je al een relatie met Fredquote:Op donderdag 18 april 2013 14:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
O wait, dit was m'n eerste bericht in de sc
[..]
Ik verdiende toen al een emoslinger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TOEN LOOG ZE AL TEGEN ONSquote:Op donderdag 18 april 2013 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en zelfs toen had je al een relatie met Fred
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ermagerd dat is waarquote:Op donderdag 18 april 2013 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben op zich dol op zinloze aankomen, maar ik ga dus niet een heul nieuw apparaat kopen om 1 spelletje te kunnen spelenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt het 3d schuifje gewoon uitzetten
En layton gaat nooit naar de iPad komen
1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 april 2013 14:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben op zich dol op zinloze aankomen, maar ik ga dus niet een heul nieuw apparaat kopen om 1 spelletje te kunnen spelen
Ik, maar geen idee. Trein.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
WIE is er ooit naar CentrO in oberhausen geweest en hoe zit het met die fijnstofsticker voor op je auto?
Ik heb tijdens m'n vakantie in Duitsland niks gehoord over stickers. Bij centro ook niet (maar da's al even terug). Schijnt alleen voor bepaalde milieuzones te zijn, kan me niet voorstellen dat dat bij Centro zo is, omdat er zoveel internationaal publiek komt..quote:Op donderdag 18 april 2013 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
WIE is er ooit naar CentrO in oberhausen geweest en hoe zit het met die fijnstofsticker voor op je auto?
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb tijdens m'n vakantie in Duitsland niks gehoord over stickers. Bij centro ook niet (maar da's al even terug). Schijnt alleen voor bepaalde milieuzones te zijn, kan me niet voorstellen dat dat bij Centro zo is, omdat er zoveel internationaal publiek komt..
quote:Om die reden adviseren wij onze Nederlandse bezoekers om via de A3 en de A42 aan te reizen. Wanneer u rechtstreeks naar het CentrO rijdt, heeft u geel oftewel groen sticker nodig, omdat het CentrO in een zogenoemd „zonerandgebied“ is gesitueerd.
Ooh in Düsseldorf is het bijvoorbeeld ook als je naar het station rijdt. Maar wij hebben daar gewoon zonder sticker rondgeredenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb tijdens m'n vakantie in Duitsland niks gehoord over stickers. Bij centro ook niet (maar da's al even terug). Schijnt alleen voor bepaalde milieuzones te zijn, kan me niet voorstellen dat dat bij Centro zo is, omdat er zoveel internationaal publiek komt..
Dafuq, wat is dat nou voor een mongolenmaatregel, er woont daar toch niemand?quote:
Borden langs de wegquote:Op donderdag 18 april 2013 14:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
UGH, maar hoe de neuk weet je nou waar je wel of niet mag rijden
Gewoon een sticker halen een optie?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
En als je nou wel een zuinige auto hebt, maar geen sticker? De auto is namelijk wel zuinig
Naja zuinig, 'milieuvriendelijk'.
Moet je bestellen en we gaan morgenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon een sticker halen een optie?
Ook niet bij tankstations?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet je bestellen en we gaan morgen![]()
![]()
![]()
Zou wel moeten.quote:
Weet ik veel, ik zuip dat spul nietquote:Op donderdag 18 april 2013 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
SCHAAR heb je in dat winkelcentrum redbull cola gezien? Dat vindt mijn zus het belangrijkste geloof ik
quote:Binnenkort kunt u de milieusticker hier online aanvragen. Tot die tijd is de sticker in Nederland verkrijgbaar bij alle ANWB-winkels. Kosten zijn voor ANWB-leden ¤ 16,95, niet-leden betalen voor de milieusticker ¤ 17,95.
Koop dan geen sticker en rijdt die straat niet inquote:
Niet meer dus: Ab dem 1. Januar 2013 benötigen Sie für die Anfahrt zum CentrO eine gelbe oder grüne Plakette (ab Juli 2014 gilt nur noch die grüne Plakette). Dieses gilt auch für unsere niederländische Gäste, denen wir empfehlen, über die Autobahn 3 und die Autobahn 42 anzureisen (Plakettenpflicht).quote:Op donderdag 18 april 2013 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja als je zoals schaar zegt er kunt komen zonder door dat gebied te rijden
oquote:Op donderdag 18 april 2013 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet meer dus: Ab dem 1. Januar 2013 benötigen Sie für die Anfahrt zum CentrO eine gelbe oder grüne Plakette (ab Juli 2014 gilt nur noch die grüne Plakette). Dieses gilt auch für unsere niederländische Gäste, denen wir empfehlen, über die Autobahn 3 und die Autobahn 42 anzureisen (Plakettenpflicht).
Kan me niet voorstellen dat dat niet kan eigenlijk. Dan doen ze echt iets verkeerd daarquote:Op donderdag 18 april 2013 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja als je zoals schaar zegt er kunt komen zonder door dat gebied te rijden
Dat gaat ze toch heel veel handel kosten? Ik ga toch niet shoppen als ik al 18 euro kwijt ben aan een fucking sticker? Weet je hoeveel PZWEI ik daar van kan kopen?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet meer dus: Ab dem 1. Januar 2013 benötigen Sie für die Anfahrt zum CentrO eine gelbe oder grüne Plakette (ab Juli 2014 gilt nur noch die grüne Plakette). Dieses gilt auch für unsere niederländische Gäste, denen wir empfehlen, über die Autobahn 3 und die Autobahn 42 anzureisen (Plakettenpflicht).
Het geldt voor geheel Oberhausen sinds januari. En ze worden steeds strenger met die stickers.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat niet kan eigenlijk. Dan doen ze echt iets verkeerd daar.
Maar die stickers zijn er nog niet zo lang geloof ik, dus zeker weet ik niks :v
Dat boeit de overheid toch niet jonge, boompjes zijn veul belangrijkerder!quote:Op donderdag 18 april 2013 15:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat gaat ze toch heel veel handel kosten? Ik ga toch niet shoppen als ik al 18 euro kwijt ben aan een fucking sticker? Weet je hoeveel PZWEI ik daar van kan kopen?
JA JONGUH hoe kom ik er nu achter of we daar wel of niet heen kunnenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het geldt voor geheel Oberhausen sinds januari. En ze worden steeds strenger met die stickers.
Zonder sticker dus NIET.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JA JONGUH hoe kom ik er nu achter of we daar wel of niet heen kunnen
Dat hele Centro is 1 grote betonvloerquote:Op donderdag 18 april 2013 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat boeit de overheid toch niet jonge, boompjes zijn veul belangrijkerder!
Nope.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe zit het dan als je een zwaar zuipende en vervuilende auto hebt? Krijg je dan geen sticker en mag je er ook niet in?
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 18 april 2013 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope.
Groene sticker
Benzineauto's toegelaten na 31-12-1992
Dieselauto's toegelaten na 31-12-2005
Gele sticker
Dieselauto's toegelaten 31-1-2000 en 1-1-2001
Rode sticker
Dieselauto's toegelaten tussen 31-12-1996 en 1-1-2001
Ik zou een groene sticker moeten danquote:Op donderdag 18 april 2013 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope.
Groene sticker
Gele sticker
Rode sticker
Wat is dezenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope.
Groene sticker
Gele sticker
Rode sticker
Met diesel ben je de lul.quote:
Ja, het is wel een erg matig overzicht. Ik ging er niet vanuit dat ze met een ouwe diesel gingen, dus niet verder gekeken.quote:
Wat bedoelen ze met toegelaten?quote:
Neinz, oldtimers zijn vrijgesteld.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En mensen die een leuke oude Amerikaanse oldtimer hebben moeten 'm verkopen?
Ik kan me niet voorstellen dat je een dieselmotor in een twingo legt, dus ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
zouden wij met onze twingo een groene sticker krijgen? die komt uit 94
Heb je wel extra geld om te falen in Centroquote:Op donderdag 18 april 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En mensen die een leuke oude Amerikaanse oldtimer hebben moeten 'm verkopen?
NIETquote:Op donderdag 18 april 2013 15:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze met toegelaten?
En hoe krijg je een sticker als je auto van voor 1992 is dan?
En de Mercedes van mijn pa uit 1990?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neinz, oldtimers zijn vrijgesteld.
Geen dertig jaar oud, dus NEINZquote:Op donderdag 18 april 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En de Mercedes van mijn pa uit 1990?
verkaufen?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen dertig jaar oud, dus NEINZ
Want dat is goed voor het milieu?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
Dus recap:
Diesels van tussen 1983 en 1997 = schroothoop
Benzineauto's van tussen 1983 en 1993 = schroothoop
?
Daar maken ze hippe eco-kleding van die je in dat centro kan kaufenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Want dat is goed voor het milieu?
Jup.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
Dus recap:
Diesels van tussen 1983 en 1997 = schroothoop
Benzineauto's van tussen 1983 en 1993 = schroothoop
?
JA ALS JE ER MAG RIJDEN WELquote:Ausreichend kostenlose Parkplätze
Hier finden Sie immer einen Platz: Unser Parkleitsystem führt Sie vor Ort zu einem der 14.000 kostenlosen Parkplätze.*
Eine kleine Bitte: Stellen Sie Ihr Fahrzeug nur auf ordnungsgemäße (d.h. für Ihr Fahrzeug vorgesehene) Parkplätze. Wir achten regelmäßig auf falsch abgestellte Fahrzeuge (u.a. auf Behindertenparkplätzen) und lassen diese umgehend entfernen.
* Damit sparen Sie pro Besuch im Durchschnitt bis zu fünf Euro Parkgebühren im Vergleich zu anderen Einkaufsdestinationen.
Het zijn Duitsers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Sticker bij ruitschade
Bij ruitschade dient u een nieuwe milieusticker aan te vragen.
Kosten ¤ 12,75.
met aids?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:14 schreef Mss het volgende:
[..]
HOMO'S ZIJN HET GODVERDOMME. AARSBEUKENDE RELNICHTEN JAWOHL
ohja.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Het zijn homo's, die hebben sowieso aids.
NEINZZZZ!quote:Op donderdag 18 april 2013 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
SPRECHEN SIE AUCH DEUTSCH MIT DEINE OMI MSS?
lolquote:Op donderdag 18 april 2013 15:18 schreef Mss het volgende:
[..]
NEINZZZZ!
Ik spreek Limburgs, zij spreekt Platduits terug. Dat verschilt heel weinig, er zitten wel een aantal Duitse woorden tussen maar ik weet wel wat ze bedoelt. Als we schrijven doe ik dat in het Nederlands en zij in het Duits.
Mijn Duits is ook SEHR matig.
Ja of juist niet en ze ligt dood onderaan de trapquote:Op donderdag 18 april 2013 15:22 schreef Mss het volgende:
Oma neemt alweer niet op. Heeft ze een leven ofzo?
Ze heeft geen trap, dus dat zou erg raar zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja of juist niet en ze ligt dood onderaan de trap
oh ja, idd. Bel scully!quote:Op donderdag 18 april 2013 15:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze heeft geen trap, dus dat zou erg raar zijn.
ein Orange!quote:Op donderdag 18 april 2013 15:25 schreef Mss het volgende:
[..]
CSI DEUTSCHLAND
Was voor eine sticker haben Sie?
Op de weg van Berlijn naar Eindhoven mocht je maar op heel veel stukken 120 rijdenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
180 im deutschland fahren jaGeflitst sein in deutschland nein
Dat kost toch geen hol daar?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
180 im deutschland fahren jaGeflitst sein in deutschland nein
Wat een zinloze gifsquote:Op donderdag 18 april 2013 15:38 schreef Mss het volgende:
http://imgur.com/gallery/5pHZj
Ik moest hier zo hard om lachen toen ik dit van de week op tv zag.
EnTom Hiddleston
fapfapfap
Ik had em niet binnen gekregen; dus vond het heul niet ergquote:
De garp is garpigquote:
Doen!quote:Op donderdag 18 april 2013 15:44 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.ebay.com/itm/C(...)anuals-/300859456187
Voor SF zijn verjaardag
uiteraard! Alvast voor volgend jaar!quote:Op donderdag 18 april 2013 15:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is niet op tijd voor zijn verjaardag binnen
ANDERS HAD IK HET NATUURLIJK GELIJK GEDAAN!
Lang EN fake...quote:Op donderdag 18 april 2013 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.polishaholic.c(...)-no-leaf-clover.html
whyyyyy moeten ze zo lang zijn
Ik ga meer en meer mee met debs dat kortere nagels zoveel mooier zijn
Lange nagels kunnen mooi zijn imho, maar dit is echt te langquote:Op donderdag 18 april 2013 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.polishaholic.c(...)-no-leaf-clover.html
whyyyyy moeten ze zo lang zijn
Ik ga meer en meer mee met debs dat kortere nagels zoveel mooier zijn
Juuupquote:
Serieus? HOE kan een mens dat mooi vindenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Juuup
Vriendin gaat ook valse French manicure laten zetten voor haar bruiloftEn ze heeft mooie nagels van zichzelf dus ik was al meteen in paniek-modus whyyyyyyy..... maar toen zweeg ik maar weer; want ze vond dat gewoon mooi.....
![]()
Cif vindt het ook wel mooiquote:Op donderdag 18 april 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Serieus? HOE kan een mens dat mooi vinden
Ik zou er dan denk ik toch wat van zeggen, aangeven dat ze mooie nagels van haarzelf heeft en dat nepperds dit alleen maar verpesten en evt laten zein hoe mooi een bruidsmanicure kan zijn op echte nagels, als ze het dan nog steeds wilt moet ze het maar zelf wetenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Juuup
Vriendin gaat ook valse French manicure laten zetten voor haar bruiloftEn ze heeft mooie nagels van zichzelf dus ik was al meteen in paniek-modus whyyyyyyy..... maar toen zweeg ik maar weer; want ze vond dat gewoon mooi.....
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Cif vindt het ook wel mooi![]()
![]()
Schoonmoeder heeft ze al zo lang ik ze ken (10 jaar dus...)
Dan is het bij Cif gewenningquote:Op donderdag 18 april 2013 15:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Ja dat heb ik ook gezegd; maar ze vindt het echt mooi; dus toen zweeg ik maar weerquote:Op donderdag 18 april 2013 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zou er dan denk ik toch wat van zeggen, aangeven dat ze mooie nagels van haarzelf heeft en dat nepperds dit alleen maar verpesten en evt laten zein hoe mooi een bruidsmanicure kan zijn op echte nagels, als ze het dan nog steeds wilt moet ze het maar zelf weten
ja dan moet ze het lekker zelf weten iddquote:Op donderdag 18 april 2013 15:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gezegd; maar ze vindt het echt mooi; dus toen zweeg ik maar weer
Ermahgerd. En dat heb je er nog niet uitgeramd?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Jup idd.... en ik heb veel zin om op haar trouw te vragen naar haar ring en dan de nagels te kijken en zeggen "jammer dat je toch valse hebt genomen..."; maar dat moet ik wellicht niet doen op haar trouw zelfquote:Op donderdag 18 april 2013 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dan moet ze het lekker zelf weten idd
ITS THE CLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWquote:Op donderdag 18 april 2013 15:58 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze houding van de hand ook
Nahhhh,... Zolang ie ze niet aan mij opdringt; vind ik het primaquote:Op donderdag 18 april 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ermahgerd. En dat heb je er nog niet uitgeramd?
Ik heb trouwens een nog ergere blog gevonden
http://bunnynails.blogspot.nl/
Nope, je kan het wel doen bij het foto's kijken thoquote:Op donderdag 18 april 2013 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup idd.... en ik heb veel zin om op haar trouw te vragen naar haar ring en dan de nagels te kijken en zeggen "jammer dat je toch valse hebt genomen..."; maar dat moet ik wellicht niet doen op haar trouw zelf![]()
Oeeehhhh goeie!!quote:Op donderdag 18 april 2013 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
"toch jammer dat je nou de rest van je leven tegen die nepklauwen aan moet kijken op de foto's"
HAHAHAHAquote:Op donderdag 18 april 2013 16:06 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe n.a.v. trouwtopic.... Schoonmoeders die dingen opdringen
Toen we zondag bij schoonouders waren en het over begrafenis van opa hadden; vroeg ze of ik ging voorlezen. Dus ik meteen: nee; zie ik niet zitten.
Zij: "ja maar dat is wel mooi hoor... kleindochter die voorleest... ik zou dat wel doen hoor als ik jou was"
*bijt tanden heelllll erg op elkaar*
Oeh en voor we op vakantie gingen ook: "O ja dan kunnen jullie uiteten in Frankrijk en eindelijk eens wat gezonds eten"
Serieus ik vind mijn schoonouders echt superlief; maar ze moet wel eens wat meer gaan nadenken over wat ze zegt
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:06 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe n.a.v. trouwtopic.... Schoonmoeders die dingen opdringen
Toen we zondag bij schoonouders waren en het over begrafenis van opa hadden; vroeg ze of ik ging voorlezen. Dus ik meteen: nee; zie ik niet zitten.
Zij: "ja maar dat is wel mooi hoor... kleindochter die voorleest... ik zou dat wel doen hoor als ik jou was"
*bijt tanden heelllll erg op elkaar*
Oeh en voor we op vakantie gingen ook: "O ja dan kunnen jullie uiteten in Frankrijk en eindelijk eens wat gezonds eten"
Serieus ik vind mijn schoonouders echt superlief; maar ze moet wel eens wat meer gaan nadenken over wat ze zegt
Ja dat doen ze!quote:Op donderdag 18 april 2013 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
Echt ze zeggen wel dat West-Vlamingen erg terughoudend zijn en NL'ers (Brabanders?) hart op de tong; maar het klopt idd welMijn moeder gaat echt alles 5x overwegen of ze iets zou zeggen en anders voorzichtig eens polsen ofzo als ze ergens niet helemaal mee eens is... Maar mijn schoonmoeder blurt er echt alles uit of het nu kwetsend is of niet
de spaceinvadersmonologenquote:Op donderdag 18 april 2013 16:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik word met de auto gehaald, so much win
Ik zag net jouw bericht en check op de NS site, kut man, ik moet ook nog naar huisquote:Op donderdag 18 april 2013 16:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik word met de auto gehaald, so much win
Ja ik ook welquote:Op donderdag 18 april 2013 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat doen ze!
Wat dat betreft ben ik best goed ingeburgerd
Zéker irritant iddquote:Op donderdag 18 april 2013 16:14 schreef megamandy het volgende:
Naja, dan heb ik wel liever dat mensen zeggen wat ze denken ipv later tegen iemand anders het te zeggen. En dat is inderdaad wel een eigenschap die Belgen hebben.
In de winkel merk je ook bij Belgen veel minder of ze nou wel of niet iets leuk vinden. Zo irritantZeg het dan gewoon
nou, ZO'N drama moet je er nou ook weer niet van maken denk ik. Maar ja, het is wel lastig als mensen hun zienswijze aan je opdringen. In onze familie kan ook niet iedereen zich altijd inhoudenquote:Op donderdag 18 april 2013 16:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja vooral over hoe mensen een sterfgeval willen verwerken moet je je mond houden vind ik.
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar ze hebben wel Bicky burgers
Met brum z'n oma liep z'n vader te verkondigen dat je zeker wel moest kijken en zeker wel de laatste verzorging moest doen bij de dode want ja dan kon je het goed verwerken. Sorry maar ik vind niet dat je dat kan zeggenquote:Op donderdag 18 april 2013 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ZO'N drama moet je er nou ook weer niet van maken denk ik. Maar ja, het is wel lastig als mensen hun zienswijze aan je opdringen. In onze familie kan ook niet iedereen zich altijd inhouden
quote:
Ik vind ook dat ieder dat voor zichzelf moet weten. Maar het is fijn als mensen je de opties geven, ik wist bijvoorbeeld zelf niet eens dat er zoiets als een laatste verzorging mogelijk was waar je zelf bij aanwezig zou kunnen zijn. Maar wat je dan met die informatie doet, is ieder voor zich jaquote:Op donderdag 18 april 2013 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met brum z'n oma liep z'n vader te verkondigen dat je zeker wel moest kijken en zeker wel de laatste verzorging moest doen bij de dode want ja dan kon je het goed verwerken. Sorry maar ik vind niet dat je dat kan zeggen
NO.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ermahgerd... zovelen zin in een bicky burger nu
![]()
Hebben ze ook zulke matige campings in Duitschland?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:19 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD WANNEER GAAN WE WEER EEN CARAVANMEET DOEN?
Zo hoorde ik van mama dat aan haar niet eens de optie was gegeven om de kist naar beneden te laten zakken en er zand op te gooienquote:Op donderdag 18 april 2013 16:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ieder dat voor zichzelf moet weten. Maar het is fijn als mensen je de opties geven, ik wist bijvoorbeeld zelf niet eens dat er zoiets als een laatste verzorging mogelijk was waar je zelf bij aanwezig zou kunnen zijn. Maar wat je dan met die informatie doet, is ieder voor zich ja
Das muss sehr geil sein!quote:Op donderdag 18 april 2013 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hebben ze ook zulke matige campings in Duitschland?
Nee ik heb het ook wel hoor....quote:Op donderdag 18 april 2013 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nou kan ik er soberso slecht tegen als mensen zeggen wat je moet doen met betrekking tot sterfgevallen dus het kan ook daaraan liggen
DONE!quote:
Ongetwijfeld!quote:Op donderdag 18 april 2013 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hebben ze ook zulke matige campings in Duitschland?
Ooh, ik dacht het al half, alleen zou ik dat dus nooit willen doenquote:
Ja wat de neuk. Het is DOOD. Klinkt heel hard maar ik moet er dan niets meer van hebben hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee ik heb het ook wel hoor....
Ik was ook totaal niet te spreken toen schoonmoeder zei dat ik écht mijn dood neefje in mijn armen moest nemen. Ik was zeer blij dat cif er bij stond en hij (nogal hard) zei: Moeder; kappen nou; als zij dat niet wil dan hoeft zij dat echt niet te doen.
En tóen pas hield ze er mee op.....
Maar ze bedoelt het op zich goed... Alleen denkt ze heel erg vanuit zichzelf en hoe zíj het wil/doet; dus dan zou dat voor iedereen zo moeten zijn
Ja dat exact doet mijn schoonmoeder ook. En mijn schoonvader trouwens. Maar die lacht er nog bij.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik was ook totaal niet te spreken toen schoonmoeder zei dat ik écht mijn dood neefje in mijn armen moest nemen. Ik was zeer blij dat cif er bij stond en hij (nogal hard) zei: Moeder; kappen nou; als zij dat niet wil dan hoeft zij dat echt niet te doen.
Maar ze bedoelt het op zich goed... Alleen denkt ze heel erg vanuit zichzelf en hoe zíj het wil/doet; dus dan zou dat voor iedereen zo moeten zijn
JA DARUM! ZWEI!!!quote:Op donderdag 18 april 2013 16:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Ongetwijfeld!
SCHREEUWEN
SCHREEUWEN IN HET DUITS![]()
Ik heb het bij mijn moeder wel gedaan en ik ben echt blij dat ik dat gedaan heb. Ik weet precies wat er met haar gebeurd is, dat alles respectvol is gedaan, ik heb mijn wensen kunnen doorgeven en ze zag er precies zo uit als ik voor ogen had, zoals mama hoorde te zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht het al half, alleen zou ik dat dus nooit willen doen
Ben bij de oma van mijn ma gaan kijken toen ze opgebaard lag maar ik heb gewoon niets met dode mensen. Dood is dood, dat afscheid nemen/aflsuiten heb ik dan al gedaan.
Oh gats, dat zou ik ook niet willen, dat zoiets me opgedrongen wordt...quote:Op donderdag 18 april 2013 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mirjam is een uitkeringstrekkert dus die mag nu lekker zelf aan de slag muahaha.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
leg die iPad eens terug en ga Mirjam helpen in de keuken!
Ik zie dan al helemaal iemand voor me die een dood kind vast heeft en het aan priem probeert te geven terwijl het hoofd alle kanten op schudtquote:Op donderdag 18 april 2013 16:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh gats, dat zou ik ook niet willen, dat zoiets me opgedrongen wordt...
Godver. Ik ga morgen schnitzel eten denk ikquote:Op donderdag 18 april 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BRATKARTOFFELEN MIT ZWIEBELN UND WIENERSCHNITZEL JA GEIL KLASSE JAJA
Ermahgerd serieus?? Ik vind 1 al erg dat die het doet... Schoonpa is echt heel relaxt hierin en doet dat absoluut niet....quote:Op donderdag 18 april 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat exact doet mijn schoonmoeder ook. En mijn schoonvader trouwens. Maar die lacht er nog bij.
Wel props voor Cif in deze
MIT ZWIEBELN?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Godver. Ik ga morgen schnitzel eten denk ik
UND VIELEN BIERquote:Op donderdag 18 april 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BRATKARTOFFELEN MIT ZWIEBELN UND WIENERSCHNITZEL JA GEIL KLASSE JAJA
Kindje kan je best goed vasthouden; maar verder klopt het beheurlijkquote:Op donderdag 18 april 2013 16:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zie dan al helemaal iemand voor me die een dood kind vast heeft en het aan priem probeert te geven terwijl het hoofd alle kanten op schudtzovelen fantasie
in een mildere gradatie ja. Och. Ze zijn nog steeds bezig met wennen aan mijn karakter vrees ikquote:Op donderdag 18 april 2013 16:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd serieus?? Ik vind 1 al erg dat die het doet... Schoonpa is echt heel relaxt hierin en doet dat absoluut niet....
En dat je dan rondjes om de kist rent om het te ontwijken, ERMAHGERDquote:Op donderdag 18 april 2013 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kindje kan je best goed vasthouden; maar verder klopt het beheurlijk
DAS IST JADOCH PFEFFER, NEIN?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
VIELLEICHT PEPERRAHMSAUCE ODER JAGERSCHNITZEL
Jäger-sahne schnitzelquote:Op donderdag 18 april 2013 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
VIELLEICHT PEPERRAHMSAUCE ODER JAGERSCHNITZEL
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dat je dan rondjes om de kist rent om het te ontwijken, ERMAHGERD
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in een mildere gradatie ja. Och. Ze zijn nog steeds bezig met wennen aan mijn karakter vrees ik
JA! JAJA! KLASSE!quote:Op donderdag 18 april 2013 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
MORGEN GEHE ICH SCHNITZEL MIT POMMES ESSEN UND VIELEN NAGELLAK KAUFEN MIT SAND UND GANZ GEILE DEUTSCHERS BLASEN.
NEIN?
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DU WAS MACHTS DUUUUquote:Op donderdag 18 april 2013 16:32 schreef Mirjam het volgende:
als jullie meer deutsch praten gooi ik het topic dicht muahahha
DAN BEKOMMEN SIE EIN PERMBANNquote:Op donderdag 18 april 2013 16:32 schreef Mirjam het volgende:
als jullie meer deutsch praten gooi ik het topic dicht muahahha
SCHEISSE ICH LASS PRIEMBANNquote:
Ermahgerd... gewoon niks anders hebben om voor te levenquote:Op donderdag 18 april 2013 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
mijn collega gaat naar huis:
Dag SQ, fijn weekend! Ik ben dit weekend nog wel online!
Ik: Huh dafuq wat?
Collega: Ja ik heb morgen vrij dus mijn weekend begint al!
Ik: Ja dat weet ik, VRIJ. Dan ga je toch niet online?
Collega: Ja, mja, och....
LEHSEN? NEINZ?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
SCHEISSE ICH LASS PRIEMBANN
(lezen in het duits? I dunno)
Fuck yeahquote:
En AUFMACHEN JETZT GEGEN DIE MAUERquote:Op donderdag 18 april 2013 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga morgen heel de dag ICH HABE ES NICHT GEWUSST roepen
+1, ik heb ook plechtig beloofd te gaan spoken als ze me begraven.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:38 schreef Sharana_LV het volgende:
en ik wil gecremeerd worden, ik vind begraven worden echt de grootste onzin
Sterkte morgen moppie!quote:Op donderdag 18 april 2013 16:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga ook zo afsluiten. Hont ophalen; tas pakken; snel koken en dan naar bels.
Tot.... zondag denk ik![]()
![]()
WIRF DIE SUPPE UBER SEIN KOPF!quote:Op donderdag 18 april 2013 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
ICH DARF MEINE SUPPE NICHT SCHLURPFEN VON DER BRUM
Ben jij mijn verloren zus?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:44 schreef megamandy het volgende:
Godver zegAl het geld wat ik in het begin van de maand op mijn spaarrekening had gezet heb ik ook alweer teruggeboekt
In vervolg maar weer van thuis eten meenemen en alles
je spoort niet das vet koud!quote:Op donderdag 18 april 2013 16:50 schreef megamandy het volgende:
Toch maar een panty aangedaan om buiten te lopen
Ik heb vandaag met mijn witte melkflessen buiten gelopen is heul niet koudquote:
mafketels!!!!quote:Op donderdag 18 april 2013 17:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik heb vandaag met mijn witte melkflessen buiten gelopen is heul niet koud
Ga ik alleen niet weer doen, het wit deed pijn in mijn ogen als de zon erop scheenquote:
Dan moet je ook niet bij een halve bouwplaats gaan wonenquote:Op donderdag 18 april 2013 18:35 schreef Sharana_LV het volgende:
hier is t kut buiten, het waait zo hard dat je zonder zonnebril niet over straat kan omdat al t zand in je ogen waait
strandquote:Op donderdag 18 april 2013 18:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet bij een halve bouwplaats gaan wonen
Ze woont aan het strandquote:Op donderdag 18 april 2013 18:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet bij een halve bouwplaats gaan wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |