Dat zou kunnen, ik heb ook niet verder gekeken dan de 2 lakjes die ik wouquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat geldt dan ook alleen voor die collectie.
Oeh lekkah!! Met ham en kaas?quote:
Jaaahhh!!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oeh lekkah!! Met ham en kaas?
Wij zijn net naar de DA geweest, maar ik had er helemaal niet meer bij stilgestaan dat Daantje haar roze nagellak nog op had. Die man lag dubbel
of op z'n boers: LUL Laffing Uut Lautquote:
Ik vind 'm op z'n Peter R.'s ook wel leuk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
of op z'n boers: LUL Laffing Uut Laut
Peter R z'n engels is sowieso triestquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind 'm op z'n Peter R.'s ook wel leuk.
is mirannie weer terug?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
Dankzij Mirannie heb ik toch maar weer geblogd
Senks!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:37 schreef Miezziej het volgende:
Bij blogger
Nieuw bericht en daarna Pagina's bewerken
Ze had me getagd!quote:
nou moet ik ook weer bloggenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Senks!
[..]
Ze had me getagd!
En ik jou!
whehehehe!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
de kantoorpoets had vandaag gele nagellak op. Ik zo van: Hey, coole nagels!
Zij zo: Ja iesse matchen!
(ze dragen gele polo's)
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:32 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn allerliefste vriendin en collega draagt dankzij mijn tik nu ook dagelijks nagellak.
Maar vandaag begreep ze toch echt mijn euforie niet toen het zonnetje zich liet zien en ik mijn holo showede aan d'r.
"Ow, die gekleurde spikkeltjes??"
was het antwoord
is ze stiekem een man?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:32 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn allerliefste vriendin en collega draagt dankzij mijn tik nu ook dagelijks nagellak.
Maar vandaag begreep ze toch echt mijn euforie niet toen het zonnetje zich liet zien en ik mijn holo showede aan d'r.
"Ow, die gekleurde spikkeltjes??"
was het antwoord
damn, en holo-er dan jouw Him Out kan je bijna niet krijgenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:37 schreef Puckzzz het volgende:
Nouja ik had 'r al verteld van de CA order en het concept 'holo' geprobeerd uit te leggen. Maar nu verwachtte ze een soort 3D effect...mja dat gaat ff niet lukken....
dus ze had ws gewoon iets spectaculairders verwacht denk ik...
Ik keek alleen maar heel verliefd naar mijn nagels!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
damn, en holo-er dan jouw Him Out kan je bijna niet krijgen
herkenbaarquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik keek alleen maar heel verliefd naar mijn nagels!
we wantz has url!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehe.. Nieuwe site van et bedrijf; moesten we met ons hoofd er op. Charmant
O ja, hoi !
ik heb drie dieren en ik moet ook weer binnenkort... feestquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:47 schreef Puckzzz het volgende:
Nah PG, zal nooit een slechte foto geweest zijn
Vandaag trouwnes bij de DA ff 92 euries af mogen tikken...we waren in 10 minuten weer buiten en ze hebben elk een kennelhoest dinges gehad in de neus en een shotje...damn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat wel hoorKomen alleen echt niks vooruit in het ziekenhuis, wat balen is.. Maar goed *geeft moed niet op*
![]()
(en maakt niet uit hoorWas al blij dat ik mn verhaal ff kwijt kon
)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:49 schreef PriemGirl het volgende:
Holoooo's !! I wantzzzzzzz !!! Hoop dat die bulgaren vlug shippen als ze ze weer op voorraad hebbenDie foto is keileuk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat wel hoorKomen alleen echt niks vooruit in het ziekenhuis, wat balen is.. Maar goed *geeft moed niet op*
![]()
)
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:49 schreef PriemGirl het volgende:
Holoooo's !! I wantzzzzzzz !!! Hoop dat die bulgaren vlug shippen als ze ze weer op voorraad hebbenik vin jou nou echt de ultieme computernerdbabe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat wel hoorKomen alleen echt niks vooruit in het ziekenhuis, wat balen is.. Maar goed *geeft moed niet op*
![]()
)
disclaimer
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vin jou nou echt de ultieme computernerdbabe!
boobiez!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:58 schreef Joysa het volgende:
Door al dat geklets over holo's heb ik net mijn lak eraf gehaald en ben ik nfu oh 65 gaan smeren
zullen we shopdaten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
Boobies ! I needz new boobie holders
Te lui om te gaan winkelen in de stad.
nopequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
zeg puckzzz, heb jij eigenlijk nfu oh holo's?
ja kak, mijn batterijen waren opquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef PriemGirl het volgende:
Crap. Waarom zit ik nu weer webshops te kijken *voegt zoya gemma aan haar wishlist toe*
En ik hou niet eens zo van groen
En waar blijven jullie anchors away (sea spray) swatches !!
Out of stock *gaat in een hoekje zitten huilen*quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja kak, mijn batterijen waren op
Maar Sea Spray is echt een must have!
jamaar, bestel dan bij nailetc ofzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Out of stock *gaat in een hoekje zitten huilen*
nah ik zou er dan echt tegenaan moeten lopen. Heb nu 2 bestellingen lopen, vind ik voor nu wel okquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou jaaa....
misschien binnenkort?
ja snap ik, kost ook best watquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nah ik zou er dan echt tegenaan moeten lopen. Heb nu 2 bestellingen lopen, vind ik voor nu wel ok
Je zou geld moeten krijgen voor elke keer dat je reclame voor ze maaktquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar, bestel dan bij nailetc ofzo
Europe.. OMG EUROPE!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:51 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil ook die AA collectieVind al die cremes erg
![]()
En ik ben naar de kapper geweest hierDe kapster vond het allemaal erg interessant dat ik uit Nederland kwam
ik zal het es navragenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je zou geld moeten krijgen voor elke keer dat je reclame voor ze maakt
True, heb via MUA een website ontdenkt waar ze de Crackles van ChG je al kan reserveren. Maar ik vind dan 7 dollar voor verzenden dan te duurquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal het es navragen
maar ik vind het irritant dat mensen alleen maar naar TD kijken terwijl er nog zoveel andere alternatieven zijn!!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je zou geld moeten krijgen voor elke keer dat je reclame voor ze maakt
omg, ik moet weer denken aan een voorval in NYCquote:
Tis nen dollar duurder... NEN DOLLAR !!!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar, bestel dan bij nailetc ofzo
je bent al veramerikaniseerdquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
True, heb via MUA een website ontdenkt waar ze de Crackles van ChG je al kan reserveren. Maar ik vind dan 7 dollar voor verzenden dan te duurerg he.
Waar als ik vragen mag?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
True, heb via MUA een website ontdenkt waar ze de Crackles van ChG je al kan reserveren. Maar ik vind dan 7 dollar voor verzenden dan te duurerg he.
quote:
allez gertje! Kalmeert gij!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tis nen dollar duurder... NEN DOLLAR !!!!
Maar ik heb net mijn holo's kunnen verantwoorden; denk dat nog maar even wacht (aangezien het toch geen LE is kan ik die later ook nog wel bestellen).
Nontheless: wantz swatches
da's wel het vetstquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]I know. Failure I has
Maar ik wil ze eigenlijk liever gelijk hier in de winkel kopen
Moraal !quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omg, ik moet weer denken aan een voorval in NYC
Ik was daar met 2 anderen, een bevriend stel... en wij spraken natuurlijk Nederlands tegen elkaar toen we op straat liepen. Kwam er ineens een moddervette vrouw naar ons toe met een Jack Russel hond ding. "You're speaking Dutch!"
Als iemand de moraal van het verhaal wil horen, vraag maar
NEEN nondejuukesquote:
Ze was zelf ook Nederlands?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omg, ik moet weer denken aan een voorval in NYC
Ik was daar met 2 anderen, een bevriend stel... en wij spraken natuurlijk Nederlands tegen elkaar toen we op straat liepen. Kwam er ineens een moddervette vrouw naar ons toe met een Jack Russel hond ding. "You're speaking Dutch!"
Als iemand de moraal van het verhaal wil horen, vraag maar
Overdag is zij een braaf systeembeheerderke, maar 's avonds ontpopt zij zich tot een ware graaigraag!quote:
SQ's jambersstemquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Overdag is zij een braaf systeembeheerderke, maar 's avonds ontpopt zij zich tot een ware graaigraag!
Doe vertellen dan!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, was het maar zo simpel, dan had ik het meteen verteld
Juist die, die hebben al een groot land, die hebben geen grote wereld meer nodig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:16 schreef princess-a het volgende:
Echt waar SQ?
Ik moet er toch wel om lachen hoe vaak het juist de mensen in zo'n land zijn die dan een klein wereldje hebben
Vorige topique!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef PriemGirl het volgende:
Crap. Waarom zit ik nu weer webshops te kijken *voegt zoya gemma aan haar wishlist toe*
En ik hou niet eens zo van groen
En waar blijven jullie anchors away (sea spray) swatches !!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
okee, ik vertel.
Dus die vrouw vroeg of we Dutch speakten. Win zo van yes, wij zijn Dutch.
Of wij gehoord hadden van the terrible thing about Van Gogh? En ja, Theo van Gogh was net vermoord, dus wij vertelden dat.
Nou nee, dat bedoelde ze niet. Ze bedoelde het Van Gogh Museum. Daar waren schilderijen gestolenEn hoe het kon dat dieven in Nederland daar mee weg kwamen
Hadden ze in EEEmsterdEEEm geen men with guns? Dat was het probleem van Holland... ze hadden geen Men With Guns. Die waren wel afschrikwekkend. Dan durven die dieven niet meer. Onbegrijpelijk.
Weet je, ze was vroeger vaak in Holland geweest. Dat was tof, en ze wilde graag nog eens terug. Maar door al het moslimterrorisme durfde ze niet meer. Ze was zelf namelijk Joods en in Holland waren nu zoveel moslimterroristen dat het in Holland niet meer veilig was voor joden. Ze vond het jammer, dat de moslims de macht hadden overgenomen.
We hebben geprobeerd haar beeld realistischer te maken, maar CNN is zooo machtig.
Toch jammer, dat we kennelijk zo worden geprofileerd in de US of A
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:01 schreef Puckzzz het volgende:
Boh, ik heb vannacht een fijne ontsteking ontwikkeld in mijn onderste voortandziet ernaar uit dat de onderkant nu ook aan de parodontitis is bezweken
![]()
Vandaag maar even mijn zorgverzekering aanpassen, dit duurt geen jaar meer...
Hm ja weet wel wat het is, ken iemand die hetzelfde probleem had/heeftquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:10 schreef Puckzzz het volgende:
Ontstekingen kunnen ze niets aan doen. Ik fok nu mobiel maar google maar even op parodontitis. De bovenkant is er zo'n 4 jaar geleden al aan bezweken, daar heb ik al een prothese. Ik hoopte de onderkant wat langer te mogen houden
Boh, ik heb vannacht een fijne ontsteking ontwikkeld in mijn onderste voortandziet ernaar uit dat de onderkant nu ook aan de parodontitis is bezweken
![]()
zal ik maar boeken dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:49 schreef Diconnected het volgende:
Misselijk
En ik zie allemaal leuke klerenHm maar even een nachtje over slapen voordat ik ze bestel
Zie TTquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:57 schreef Puckzzz het volgende:
Thnx LadiesThank God for Ibuprofen
![]()
Ik denk wel dat ik er een half dagje van ga maken vandaag maar dat zie ik nog wel.
En ja mijn bovengebit kan uitmaak zelf maar ff een mental picture
*schop*quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Geen zinen heb nog genoeg te doen
En dan toch schoppen... Schandaalquote:
![]()
net met Menzis gebeld, ik kan mijn polis niet meer aanpassen. Dat kan maar 1 x per jaarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:12 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wat ontzettend rot zeg, sowieso tand/kiespijn is verschrikkelijk...sterkte
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
net met Menzis gebeld, ik kan mijn polis niet meer aanpassen. Dat kan maar 1 x per jaar![]()
Ik zal dit dus zeker nog anderhalf jaar uit moeten zingen
Failquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:33 schreef Mss het volgende:
Auw puckzzz, dat klinkt pijnlijk.
Ik had dus een pakket catrice/gosh/hema enzulks online gezet. Het zijn rond de 35 lakjes. Biedt er iemand ¤10,00. Ja sorry hoor
Ik bied 11 euroquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:33 schreef Mss het volgende:
Auw puckzzz, dat klinkt pijnlijk.
Ik had dus een pakket catrice/gosh/hema enzulks online gezet. Het zijn rond de 35 lakjes. Biedt er iemand ¤10,00. Ja sorry hoor
Misschien een stomme vraag, maar als je weet dat je hier gevoelig voor bent neem je toch meteen een goede tandartsverzekering?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
net met Menzis gebeld, ik kan mijn polis niet meer aanpassen. Dat kan maar 1 x per jaar![]()
Ik zal dit dus zeker nog anderhalf jaar uit moeten zingen
Geen stomme vraag, heel logisch zelfs.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar als je weet dat je hier gevoelig voor bent neem je toch meteen een goede tandartsverzekering?
En zoals een ontstekingsremmer dan? Diclofenac? Of doet dat niks?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Geen stomme vraag, heel logisch zelfs.
Maar omdat ik die prothese had en onder nog geen bedreiging vormde heb ik geen tand-extra genomen. Ik betaal me al blauw aan die verzekering dat ik niet 'onnodig' pakketten neem.
Ik zing het wel uit hoor, even wat pijnstillers, morgen is die waarschijnlijk zover dat ie openspringt (en anders help ik 'm een handje, smakelijk eten iedereen) en dan gaat het wel weer voor een maandje of twee
Ibu is op zich ook ontstekingsremmend. Diclofenac heb ik ook nog wel liggen voor het geval dat. Maar ik zag net in de spiegel dat de bult al bijna op barsten staat. als de druk er eenmaal af is gaat het wel weer. dan is het een kwestie van goed spoelen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
En zoals een ontstekingsremmer dan? Diclofenac? Of doet dat niks?
FF lekker een speld er in raggen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ibu is op zich ook ontstekingsremmend. Diclofenac heb ik ook nog wel liggen voor het geval dat. Maar ik zag net in de spiegel dat de bult al bijna op barsten staat. als de druk er eenmaal af is gaat het wel weer. dan is het een kwestie van goed spoelen.
Ja die werken prima voor dunne katoenen lapjes, maar voor winterjassen heb je wel iets stevigers nodigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:02 schreef Mirjam het volgende:
ik heb zojuist maarliefst 3 knopen aangezet
van die derde ben ik niet zeker of hij ook echt goed vastzit, maar toch
ik moet kennelijk alleen wel uitkijken naar betere naalden, deze is nu al zo krom als een vishaak(zeeman-naald)
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
FF lekker een speld er in raggen.
(ik doe dat ook gewoon, geeft zo'n bevrijding!)
ik slik dat gewoon doorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]alleen wel bij de wastafel want IEUWWWWW
ja, hejje ze nog niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:17 schreef Puckzzz het volgende:
Dokter Mengele
had jij trouwens die plates al verstuurd?
gisteren nog nietquote:
Vast wel, maar ben op mijn werkquote:
Was het remover met aceton?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:50 schreef PriemGirl het volgende:
Vraagje: Als je remover omstoot op laminaat... Met wat kun je dit het beste oppoetsen?
Laat ons zeggen dat gewoon water er overheen en handdoek droog wrijven niet echt goed ging (en ik nu mijn kaste deels mag herschilderen en er een 'doffe' plek op de vloer zit)
ik zou er sowieso geen water overheen keilen. Eerst opdeppen en als het droog voelt met een vochtige doek er over.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:50 schreef PriemGirl het volgende:
Vraagje: Als je remover omstoot op laminaat... Met wat kun je dit het beste oppoetsen?
Laat ons zeggen dat gewoon water er overheen en handdoek droog wrijven niet echt goed ging (en ik nu mijn kaste deels mag herschilderen en er een 'doffe' plek op de vloer zit)
feauteauw!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:05 schreef Mss het volgende:
Zo, terug van de kapper, en een flink stuk eraf
Zo te zien een re-release van oude kleurenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
2 nieuwe opi's op TDeens kijken of ik wat swatches kan vinden
Had ze gisteren al gezien, maar vind er weinig aan..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo te zien een re-release van oude kleuren
oh, je bent niet de enige denk ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:05 schreef Miezziej het volgende:
Ik vind stiekem de Texas collectie ook weinig interessants
Volgens mij vinden we dat allemaalquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:05 schreef Miezziej het volgende:
Ik vind stiekem de Texas collectie ook weinig interessants
Ik zou wel met Sea Spray willen lakken maarja ik heb mijn eigen potje ook maar verkochtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:24 schreef milka82 het volgende:
Priem! Ik heb em ontvangen, hij is echt mooi!!!![]()
Ga vanaaf lakken met Zoya Isla denk ik, hihi
Haha gelukkig !quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:24 schreef milka82 het volgende:
Priem! Ik heb em ontvangen, hij is echt mooi!!!![]()
Ga vanaaf lakken met Zoya Isla denk ik, hihi
Oeh wat! Swatches! Gimmequote:
Niet zo heel spannend hoor, 3 flesjes Poshe, 1 flesje basecoat, en dan het Glam Slam setje van Serena Williams, Ahoy! en Pelican gray van ChG en nog ietsquote:
Grijs met iets shimmer erin, sea spray is meer blauwigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:49 schreef PriemGirl het volgende:
Swatch van de basecoat !! Eum...
Hmm pelican gray lijkt me eigenlijk ook wel leuk. Hoe issie in vergelijking met sea spray?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:10 schreef princess-a het volgende:
En ik mag maandagochtend DE kamer komen bekijken
Morning fake-americanquote:
Ik ben heul geen fake-americanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Morning fake-american![]()
Nog steeds heerlijk weer daar? *zit te rillen van de kou hier*
@princess-a: Nice !!
Wazzup with sis?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
![]()
Goffer, zus moet eens niet zo snel op d'r tenen getrapt zijn.
Oh Ikeaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:17 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil ook in korte broek... nouja, vooruit een jurkje, en warm weer...
En net lekker naar de Ikea geweest en maar 45 euro uitgegeven! Een pan, een afwasborstel, een kastje voor in de badkamer en een groot kussen voor het betere bank-hang-comfort
Heel netjes aan het boodschappenlijstje gehouden
Lastig...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh Ikea![]()
Welke is leuker:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Dat vond ik nou ook!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lastig...
De bovenkant van nr 2 moet eigenlijk gecombineerd worden met de stof van nr1
Ach, gewoon doen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook!!![]()
Mweh en ze zijn niet duur, maar om ze nou allebei te bestellen
Ze zit hier om de dag (soms vaker) en vind het vreemd dat ik dan niet direct sta te springen om naar haar te gaan wanneer ze eens niet hier zit.quote:
Wat zij zegt ! Defo nr 2quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ach, gewoon doen!
En als je dan mķet kiezen, dan zou ik gaan voor nr 2. denk ik.. Die bovenkant is gewoon echt heel gaaf!
Oh god... irritant is dat....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zit hier om de dag (soms vaker) en vind het vreemd dat ik dan niet direct sta te springen om naar haar te gaan wanneer ze eens niet hier zit.
Dat plus mijn ietwat lompe manier van dingen zeggen = madame over de zeik.
Hahaha, dat doet mijn hond ook altijd, ligt lekker warm natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:43 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Ik moet echt zoooo hard lachen om die stomme hond af en toe!!
Ik sta op van de bank om een baco te pakken, de keuken is echt zo ongeveer náást de bank, ik
ben dus nog geen halve minuut weg, en tref dit aan:
[ afbeelding ]
'Ik weet niet wat jij komt doen, maar ik lig hier echt al uuuuuren...'
Jamaar... dat is kant met een onderkantje er onderquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind die bovenkant niet zo... Kant is al snel tacky
En het is gegarandeerd een extra knuffel en aai omdat ze zo cute isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hahaha, dat doet mijn hond ook altijd, ligt lekker warm natuurlijk.
Jep. Heb 'r maar weggeklikt, krijg het morgen toch wel naar m'n hoofd.quote:
Tof beest is tofquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:43 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Ik moet echt zoooo hard lachen om die stomme hond af en toe!!
Ik sta op van de bank om een baco te pakken, de keuken is echt zo ongeveer náást de bank, ik
ben dus nog geen halve minuut weg, en tref dit aan:
[ afbeelding ]
'Ik weet niet wat jij komt doen, maar ik lig hier echt al uuuuuren...'
Mja, nee. Ik vind het teveel van het goede, en kant en een drukke bloemenprint. Maar ja, ik ben ook niet hip verder dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jamaar... dat is kant met een onderkantje er onder
Hahahaha!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:51 schreef PriemGirl het volgende:
Jaaaa Samson doet dat ook haha. GeweldigHij gaat vaak helemaal languit op de bank (midden ! op de bank) liggen om je dan aan te kijken van 'nee hoor; hier is écht geen plaats meer voor jou'. En dan te bedenken dat ie maar een paar scheten groot is; maar hij dénkt dat ie een grote stoere herdershond is natuurlijk
Verstandig!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Heb 'r maar weggeklikt, krijg het morgen toch wel naar m'n hoofd.
[..]
Tof beest is tof
Misschien niet hip, maar wel tof!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, nee. Ik vind het teveel van het goede, en kant en een drukke bloemenprint. Maar ja, ik ben ook niet hip verder dus
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:58 schreef PriemGirl het volgende:
Ahhh Sien is lief![]()
"Samson ga es weg" *jank geluid maakt* "Nee Samson nu moet je echt weg" *zielig kijkt nog meer janken*
Uiteindelijk duw ik hem praktisch van de bank af waarna hij doet alsof ie plots niet meer kan bewegen. Net een zak aardappelen die ik dan moet optillen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:58 schreef PriemGirl het volgende:
Ahhh Sien is lief![]()
"Samson ga es weg" *jank geluid maakt* "Nee Samson nu moet je echt weg" *zielig kijkt nog meer janken*
Uiteindelijk duw ik hem praktisch van de bank af waarna hij doet alsof ie plots niet meer kan bewegen. Net een zak aardappelen die ik dan moet optillen
Dat dus!!quote:
Dawaz toch Moniek Smit?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef Lindytje het volgende:
Oh, als ik het goed begrijp, is het een Jan-smit-zus....
Jenny Smitquote:
Dat dus....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
Van die mensen die zelf niks kunnen maar toevallig een bekend familielid worden en dan automatisch ook als "ster" worden bestempeld. Fail
Lolwhut?quote:
Ah, de ouste!! Weten we dat ook weer!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jenny Smitoudste zus van onze Jan.
Vraag me niet hoe ik dit weet.
Ja,, echt....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lolwhut?
Hadden ze het dan niet in plaats van "Schaatsen with ze stars" "Schaatsen with familie van Jan Smit" kunnen noemen?
Schaatsen met familie van suffe Volendammers die zingen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lolwhut?
Hadden ze het dan niet in plaats van "Schaatsen with ze stars" "Schaatsen with familie van Jan Smit" kunnen noemen?
Schaatsen wit ze volendammers.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Schaatsen met familie van suffe Volendammers die zingen.
quote:
Ja, het is echt te treurig voor woorden...quote:
Bwheheheh!! Starmaker!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schaatsen wit ze volendammers.
[..]
Tweede klas-flashbacks
Keejottikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schaatsen wit ze volendammers.
[..]
Tweede klas-flashbacks
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
Keejottic is al bijna net zo vet als RED!
Wat hebben die voor 'hit' gehad dan??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De winnaars van de eerste Popstars
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik dat compleet gemist.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De winnaars van de eerste Popstars
[ afbeelding ]
ja echt he.... SBS kan beter ophouden te bestaan...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:38 schreef Dwyn het volgende:
Dat ze na zoveel programma's nog niet door hebben dat niemand daadwerkelijk doorbreekt.
Wie weetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
Welke sterren dansen er nog meer op het ijs?
De neef van Rita Corita?
De dochter van Ben Cramer?
Het buurmeisje van Foppe de Haan?
Ach niet alleen SBS6. Alle X-factors, de zoektochten naar.., Voice of... en al die andere flutprogramma's.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja echt he.... SBS kan beter ophouden te bestaan...Treurige zender.
Nou, een paar wel, maar de meesten idd nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:38 schreef Dwyn het volgende:
Dat ze na zoveel programma's nog niet door hebben dat niemand daadwerkelijk doorbreekt.
Step Into The Light, zegt google.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat hebben die voor 'hit' gehad dan??
Zoals wie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, een paar wel, maar de meesten idd niet
[..]
Step Into The Light, zegt google.
Zoals Lisa van X Factor, Jim Bakkum, Marco Borsato natuurlijkquote:
Ik ken er twee van dus heel NL hebben ze in ieder geval niet bereikt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zoals Lisa van X Factor, Jim Bakkum, Marco Borsato natuurlijkdie jongen van Joseph...
Zijn niet alleen maar falerts toch?
het zal wel een reden hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:42 schreef Lindytje het volgende:
Step into the light??? Nog nooit van gehoord...
Ik wilde net zeggen, Lisa vind ik redelijk briljantquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zoals Lisa van X Factor, Jim Bakkum, Marco Borsato natuurlijkdie jongen van Joseph...
Zijn niet alleen maar falerts toch?
naja, je mag het best wat tijd gunnen natuurlijk. Maar een leuke kickstart van je carriere kan het zeker wel zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ken er twee van dus heel NL hebben ze in ieder geval niet bereikt.
Freek is tofquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, Lisa vind ik redelijk briljant
En die van Joseph idd, hoe heet die knakker nou... Freek!! Die was echt goed!
Bwheheheheh, falertsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het zal wel een reden hebben
Maar ze zijn wel na seizoen 1 al van het popgroepjes-concept afgestapt
Zeker!!!quote:
Ach ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, je mag het best wat tijd gunnen natuurlijk. Maar een leuke kickstart van je carriere kan het zeker wel zijn
Bwhehehe, nu moet ik denken aan ticket to the tropicsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Begon Gerard ook niet met de Soundmixshow trouwens?
Download het album van Lisa maar eens, ik vind hem echt gaaf!quote:
ongetwijfeld, bwhehehequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Begon Gerard ook niet met de Soundmixshow trouwens?
No more bolero'squote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehe, nu moet ik denken aan ticket to the tropics
NOES!!!!!! No more bolero's...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
No more bolero's
Misschien moet ik ook maar meedoen aan de Soundmixshow, goede resultaten voor Alkmaarders
quote:Tim is bekend geworden dankzij het programma 'So You Wannabe A Popstar' en onder andere door de items die hij voor Life en Cooking heeft gepresenteerd. Vanaf volgende week is Tim dagelijks te zien om 14:00 uur en 20:00 uur op Sterren24!
Dat dus! Nooit van gehoord....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nooit van gehoord
Pick me!! Pick me!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Wie komt erbij onder m'n steen? Het is gezellig
[ afbeelding ]
Goede keuzequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:52 schreef Diconnected het volgende:
Criminal Minds iedere dag hier op tv
Ik denk dat het de 2e word
Brabant Partyquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
Nu nog een reporter van Omroep Brabant erbij en het feest is compleet!
Ja maar dan voelen Geer en ik ons buitengeslotenquote:
Bwhehehehequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben nu m'n facebookmuur aan het spammen met Gerard Jolingliedjes. Het is sterker dan mezelf.
Whut??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:54 schreef Diconnected het volgende:
M'n amerikaanse tante word vermist geloof ik
Jonge, dat is een keivet programma op omroep brabant!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar dan voelen Geer en ik ons buitengesloten
Ik stem voor 'ja'quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik twijfel nu of Starmakert d'r ook op moet.
Zullen die ouwe punkers tof vinden
Volgens mij zit er een Sterren24-zender in ons pakketquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jonge, dat is een keivet programma op omroep brabant!!
Als het nog uitgezonden wordt
Ja, ze neemt der telefoon niet op al voor 5 dagen ofzo. Der man belde net naar hier, die zit atm in Peru voor werk en hij had geprobeerd te bellen voor een paar dagen en ze neemt niet opquote:
Oh, dan was dat 'm.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
bb en ik kijken in het weekend wel eens sterren.nl![]()
lekkere familie heb jij tochquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja, ze neemt der telefoon niet op al voor 5 dagen ofzo. Der man belde net naar hier, die zit atm in Peru voor werk en hij had geprobeerd te bellen voor een paar dagen en ze neemt niet opDus wij net gebeld, ook niet opnemen. Neef gebeld, die gaat nu kijken of ie haar te pakken kan krijgen... Hopelijk gaat alles goed, aangezien m'n tante een drankprobleem heeft en m'n jongste neefje geestelijk gehandicapt is en dus echt zorg nodig heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |