Dat zou kunnen, ik heb ook niet verder gekeken dan de 2 lakjes die ik wouquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat geldt dan ook alleen voor die collectie.
Oeh lekkah!! Met ham en kaas?quote:
Jaaahhh!!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oeh lekkah!! Met ham en kaas?
Wij zijn net naar de DA geweest, maar ik had er helemaal niet meer bij stilgestaan dat Daantje haar roze nagellak nog op had. Die man lag dubbel
of op z'n boers: LUL Laffing Uut Lautquote:
Ik vind 'm op z'n Peter R.'s ook wel leuk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
of op z'n boers: LUL Laffing Uut Laut
Peter R z'n engels is sowieso triestquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind 'm op z'n Peter R.'s ook wel leuk.
is mirannie weer terug?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
Dankzij Mirannie heb ik toch maar weer geblogd
Senks!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:37 schreef Miezziej het volgende:
Bij blogger
Nieuw bericht en daarna Pagina's bewerken
Ze had me getagd!quote:
nou moet ik ook weer bloggenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Senks!
[..]
Ze had me getagd!
En ik jou!
whehehehe!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
de kantoorpoets had vandaag gele nagellak op. Ik zo van: Hey, coole nagels!
Zij zo: Ja iesse matchen!
(ze dragen gele polo's)
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:32 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn allerliefste vriendin en collega draagt dankzij mijn tik nu ook dagelijks nagellak.
Maar vandaag begreep ze toch echt mijn euforie niet toen het zonnetje zich liet zien en ik mijn holo showede aan d'r.
"Ow, die gekleurde spikkeltjes??"
was het antwoord
is ze stiekem een man?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:32 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn allerliefste vriendin en collega draagt dankzij mijn tik nu ook dagelijks nagellak.
Maar vandaag begreep ze toch echt mijn euforie niet toen het zonnetje zich liet zien en ik mijn holo showede aan d'r.
"Ow, die gekleurde spikkeltjes??"
was het antwoord
damn, en holo-er dan jouw Him Out kan je bijna niet krijgenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:37 schreef Puckzzz het volgende:
Nouja ik had 'r al verteld van de CA order en het concept 'holo' geprobeerd uit te leggen. Maar nu verwachtte ze een soort 3D effect...mja dat gaat ff niet lukken....
dus ze had ws gewoon iets spectaculairders verwacht denk ik...
Ik keek alleen maar heel verliefd naar mijn nagels!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
damn, en holo-er dan jouw Him Out kan je bijna niet krijgen
herkenbaarquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik keek alleen maar heel verliefd naar mijn nagels!
we wantz has url!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehe.. Nieuwe site van et bedrijf; moesten we met ons hoofd er op. Charmant
O ja, hoi !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |