Kan vanavond ook wel weer eens voetbadje doen want m'n voeten hebben ook wel eens beter gerokenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:12 schreef the85mc het volgende:
Over vieze schoenen.. Ik was in de bieb aan het werk en ik ruik me toch een luft.. Had een dude 10 meter verderop zijn schoenen uitgedaan. Ik ben maar verkast want t was echt niet te harden.
Waarom zoveel eiwitten..? Ja, dat snap ik wel maar is dit niet wat heel veel?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:26 schreef Mufasa208 het volgende:
Ook maar mijn lijstje:
O: 250g magere rundergehakt, 200g bio. pastasaus, groente (ui, paprika, champies, courgette)
T: 200g kip, guacamole, groente
L: Groenteomelet met 6 eieren
Voor het sporten: 20g whey iso (kokos), 100g melkchocola
S: krachttraining
Gedurende: carbloader 20g
D: 130g basmatirijst, ~100g tilapia, groente
T: 100g havermout, 20g cocoswhey
T: 50g casseine, 2 schijfjes ananananas.
Onderzoekjes beoordelen... jeeej...
Hoi zonnestraaljtequote:Op donderdag 18 april 2013 16:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bowaaaah. Wat een dagje.
</zonnestraaltje>
Mensen + bloed en nagels (al dan niet aan de doodskist)quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mensen + bloed en nagels (al dan niet aan de doodskist)![]()
Nah valt allemaal wel mee hoor, ik trek me soms dingen teveel aan van werkdingetjes![]()
Jahoor, het gaat alleen niet heel makkelijkquote:Op donderdag 18 april 2013 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]Dus jij bent ook boos en geïrriteerd te krijgen?
/nieuws
Moet je d'r op skype horen tijdens potjes LoL....quote:Op donderdag 18 april 2013 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]Dus jij bent ook boos en geïrriteerd te krijgen?
/nieuws
Dat was jij, V1zmans!quote:Op donderdag 18 april 2013 16:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Moet je d'r op skype horen tijdens potjes LoL....
"Vliegende hoerenkots...", "In yo face kutbots!", "Weer die butlaarzen vergeten te kopen *GRMBL*"
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Moet je d'r op skype horen tijdens potjes LoL....
"Vliegende hoerenkots...", "In yo face kutbots!", "Weer die butlaarzen vergeten te kopen *GRMBL*"
Ben er ook nog weer een beetje mee aan het spelen met de hoeveelheid van mijn macro's. Ging vorig jaar erg goed op dezelfde aantal eiwitten, vetten en koolhydraten. Het zorgt er mede voor dat ik op gewicht blijf en mijn vetpercentage verlaag en spiermassa blijf aanzetten.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waarom zoveel eiwitten..? Ja, dat snap ik wel maar is dit niet wat heel veel?
Had al zo'n gevoel dat mensen het niet gingen gelovenquote:Op donderdag 18 april 2013 16:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat was jij, V1zmans!Vooral ten tijde van het laatste potje, viel op
![]()
Je bent zelfs cute en cuddley als je boos bent?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jahoor, het gaat alleen niet heel makkelijk
Hierquote:Op donderdag 18 april 2013 16:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mensen + bloed en nagels (al dan niet aan de doodskist)![]()
Nah valt allemaal wel mee hoor, ik trek me soms dingen teveel aan van werkdingetjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door uniekhoorn op 18-04-2013 16:52:43 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Lekker is dat he? zout met chocolade?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook een blokje chocola op. Een combinatie van Milka met Tuc.
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
HierHaha dank u!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah schijnt van nietquote:Op donderdag 18 april 2013 16:45 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Je bent zelfs cute en cuddley als je boos bent?Maar da's alleen als ik HEUL boos ben
Net was ik meer mentaal aan het stampvoeten geloof ik
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Heerlijke combi....net als salted caramel in chocoladequote:Op donderdag 18 april 2013 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker is dat he? zout met chocolade?
Kwam ik gisteren ook achter met de pot pure chocopasta en zoute stengels
Hij is idd redelijk low carb, behalve aan het eind van de dag en je chocomoment. Waarom eet je op welk moment van de dag welke makro's?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:42 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Ben er ook nog weer een beetje mee aan het spelen met de hoeveelheid van mijn macro's. Ging vorig jaar erg goed op dezelfde aantal eiwitten, vetten en koolhydraten. Het zorgt er mede voor dat ik op gewicht blijf en mijn vetpercentage verlaag en spiermassa blijf aanzetten.
De bedoeling is wel dat het lager gaat worden.
Sinds gister dit schema weer in gebruik genomen, het is weer warmer.Betekent voor mij dat ik 's ochtends geen koolhydraten meer nodig heb om mijn kacheltje op te stoken.
Jack Kleijn cashew mix honing, anyone?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Heerlijke combi....net als salted caramel in chocolade
Vetverbranding te stimuleren zo gedurende de dag.. bij het eten van koolhydraten stomp je de cortisolniveau af. Dan eet ik carbs in de avond om dan weer te laden, alleen dan wel veel lager dan op een trainingsdag. Heb het idee van carb back loading vandaan.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij is idd redelijk low carb, behalve aan het eind van de dag en je chocomoment. Waarom eet je op welk moment van de dag welke makro's?
/te lui om zelf te googlen
Bwoaaah wat kan die meneer rechte hoeken maken met z'n lichaam zeg..! Ook helemaal rechte benen enzoquote:
Indeed. Echt een enorme spiercontrolequote:Op donderdag 18 april 2013 17:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bwoaaah wat kan die meneer rechte hoeken maken met z'n lichaam zeg..! Ook helemaal rechte benen enzo
En jij zit op vriendje te wachten?quote:Op donderdag 18 april 2013 18:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn huiskamer is 1 grote boobytrap.
He! Hoe kom jij aan mijn big?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:43 schreef Mufasa208 het volgende:
Speklap met een krokant vetrandje.Ik heb al in geen tijden meer karbonade gehad... vooral de karbonade uit dat vleespakket van sigme was heul erg lekker.
die laat zich, heel verstandig van zijn kant, hier voorlopig niet zien.quote:
Ik heb nog nooit een bedbug gezienquote:Op donderdag 18 april 2013 20:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mn laptopje is er! Mooi dingetje en lijkt prima te type vooralsnog.
Wb de bedbugs: de eerste keer dar ik zo'n ding in levende lijve zag was in t studentenhuis van lief, dus ik vrees datie meeverhuisd is
Wat ik gedaan heb: verschonen, stofzuigen en gruwelen.
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wb de bedbugs: de eerste keer dar ik zo'n ding in levende lijve zag was in t studentenhuis van lief, dus ik vrees datie meeverhuisd is
Wat ik gedaan heb: verschonen, stofzuigen en gruwelen.
Ze hebben het stokje overgenomen van platjes!quote:Op donderdag 18 april 2013 20:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bedbug gezien. En nou ben ik toch best veel in smerige studentenhuizen / kraakpanden geweest. Meestal belandde ik dan ook nog ergens in een bed
.
Zijn die beesten aan een opmars bezig en kwamen ze vroeger niet / minder voor?
Dat is wel zo he? Ik dacht daar ook al aan. De ontbossing van de schaamstreek heeft de platjes van de aardbodem gevaagd naar het schijnt.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Ze hebben het stokje overgenomen van platjes!
/slechte grap
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is wel zo he? Ik dacht daar ook al aan. De ontbossing van de schaamstreek heeft de platjes van de aardbodem gevaagd naar het schijnt.
Maar al heb ik wel een hoop Groningse platjes gezien, ik heb ondanks mijn onhygienische gewoontes vroeger ook al nooit een platje met pootjes gezien op een intieme plaats. Hoewel je die daar destijds natuurlijk ook niet zag, in dat bos. Hmm.
Ja, erg lekker.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:07 schreef Xennia het volgende:
Je D klinkt lekker, Tink! Was het dat ook?
Ik heb Dolma en tzatziki gehaald bij de traiteur. Nu eindelijk eten, honger.
Neem aan dat je niet te schrikkerig bent maar voor velen raad ik dat afquote:Op donderdag 18 april 2013 21:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik wist niet dat bedbugs echt bestaanDacht dat het een grapje was laatst. Zo even googelen maar
Het naarste is dat ze bijten en moeilijk uit te roeien zijn. Ze spelen verstoppertje.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Neem aan dat je niet te schrikkerig bent maar voor velen raad ik dat af
De paranoia of het een haar van de persoon naast je of een bedwants die zo kriebelt is kan ook vervelend zijnquote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het naarste is dat ze bijten en moeilijk uit te roeien zijn. Ze spelen verstoppertje.
Het is echt een larfje, wat dat betreft lijkt ie meer op de carpet beetle, maar dan ook lichter.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Neem aan dat je niet te schrikkerig bent maar voor velen raad ik dat af
Oh, een larfje. Die zijn niet eng.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is echt een larfje, wat dat betreft lijkt ie meer op de carpet beetle, maar dan ook lichter.
/jeuk aan hoofd
Toevoeging: mottenlarf kan ook. Alles behalve die andere beesten
Geen wants verdient eenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Sorry voor het verpesten van slank. Moet dit naar f&f?
Nee niet eng maar wel vies en weet nog steeds niet wat ie gaat worden. Heb wel uitgedetermineerd dat ie geen bedwants gaat worden.
Die van a'doorn en hier heb ik gedoodquote:Op donderdag 18 april 2013 22:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen wants verdient een
Als je echt wilt weten wat het wordt, bewaar je 'em in een potje en wacht wat eruit komt
Je bent wel aan het doorpakken. Benieuwd naar het resultaat!quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En? Gelukt Mufasa?
Ik ga zo weer verder met schilderen. Ooit komt het af!
Koffiemelk bij gebrek aan crème fraichequote:Op donderdag 18 april 2013 23:44 schreef uniekhoorn het volgende:
plakjes stokbrood met zelfgemaakte knoflooksaus, garnalen, tomaat. sla... NOM
Knoflooksaus heb ik eindelijk heerlijk gemaakt (lekker dippen met komkommer en paprika ook nog)
Mayo, koffiemelk, citroensap, peterselie, bieslook, 3 tenen geperste knoflook, paprikapoeder, cayennepeper, paprikapoeder, zwarte peper, snufje zout.
Aanrader
Nicequote:Op vrijdag 19 april 2013 09:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik zag vanochtend een konijntje langs het fietspad.
Stamppot boerenkoolquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heeft iemand inspiratie voor mij, heb geen flauw idee wat ik vanavond (en dit weekend) moet eten voor D
http://www.smulweb.nl/recepten/1403490/Vega-wrapsquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oei... die twee laatste opties klinken best geniaal
(ben geen stamppotfan, ik wil mijn eten kunnen ontleden)
Ik ben nog niet helemaal wakker. Ik las: ik zag vanochtend een konijntje langs fietsen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik zag vanochtend een konijntje langs het fietspad.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben nog niet helemaal wakker. Ik las: ik zag vanochtend een konijntje langs fietsen.
Wat raarder is; ik dacht: wat cute en ging door met het lezen van de volgende post.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben nog niet helemaal wakker. Ik las: ik zag vanochtend een konijntje langs fietsen.
Wat raarder is; ik dacht: wat cute en ging door met het lezen van de volgende post.
Gisteren gefeestquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Wut wut waarquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:32 schreef the85mc het volgende:
Dat koningslied is echt een gedrocht geworden zeg..
Je hebt zelfs al een 'sorry voor het koningslied' facebookpage..
Daarvan was het geluid ook niet heel erg schokkend.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:51 schreef V1z0R het volgende:
Is er al iemand geweest die het hele nummer heeft kunnen aanhoren?
2 girls 1 cup vond ik wat dat betreft 100x dragelijker....
Begon zelfs met een plezierig muziekjequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Daarvan was het geluid ook niet heel erg schokkend.
Toch? Heb het gehoord noch gezien.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:50 schreef Viking84 het volgende:
Nederlandse muziek, zeker als Marco Borsato erbij betrokken is, is meestal zum kotzen.
Koningshuis echter
Wamppot weten. Dawt koningslied is speciwaal voow mensen met een spwaakgrbwek.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:56 schreef Viking84 het volgende:
de W van stamppot eten?Sinds wanneer begint dat met een w?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wamppot weten. Dawt koningslied is speciwaal voow mensen met een spwaakgrbwek.
Gefeliciteerd met je oma... wat een klein groepjequote:Op vrijdag 19 april 2013 16:36 schreef Skoap het volgende:
![]()
Gisteren een feestje gehad, mijn oma werd 90!
Ze heeft 8 kinderen, 23 kleinkinderen en 16 achter kleinkinderen, dus dat was me nogal een club bij elkaar
Vandaag al weer de hele dag druk met mama spelen
Gisteren gelukkig wel gezond kunnen eten!
Moet maandag weer voor 3 dagen naar Odessa voor het werk. Nog niet echt veel zin in.
Iemand hier nog een lekker visrecept, heb wel zin in vis, maar heb geen inspiratie.
wut, dus jouw oma heeft gewoon 16 kinderen gebaard??quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je oma... wat een klein groepje
Mijn moeder heeft 15 broers en zussen en mijn vader had 11 broers en zussen. Ik heb 185 rechtstreekse neven en nichten
Ik ga denk ik gewoon visje pakken, witvis paneren en in de boter bakken ofzo. Of een zalm en dan ook gewoon ff lekker bakken met witte wijn en wat peterselie en limoen. Of als je meer tijd wil nemen met kokosmelk en citroengras en rode peper en vissaus.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:36 schreef Skoap het volgende:
![]()
Gisteren een feestje gehad, mijn oma werd 90!
Ze heeft 8 kinderen, 23 kleinkinderen en 16 achter kleinkinderen, dus dat was me nogal een club bij elkaar
Vandaag al weer de hele dag druk met mama spelen
Gisteren gelukkig wel gezond kunnen eten!
Moet maandag weer voor 3 dagen naar Odessa voor het werk. Nog niet echt veel zin in.
Iemand hier nog een lekker visrecept, heb wel zin in vis, maar heb geen inspiratie.
Wie of wat houd je tegen?quote:
Parijs?quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
werk maar ik ga wel binnenkort, ff dit ding afmaken waar ik mee bezig ben.
met 3 tweelingenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
wut, dus jouw oma heeft gewoon 16 kinderen gebaard??
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
werk maar ik ga wel binnenkort, ff dit ding afmaken waar ik mee bezig ben.
Ja zeg maar wanneer!quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Parijs?
Ik heb weekenden ik ga zo tapas eten
wow!quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je oma... wat een klein groepje
Mijn moeder heeft 15 broers en zussen en mijn vader had 11 broers en zussen. Ik heb 185 rechtstreekse neven en nichten
Ik heb 1 neefquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:02 schreef Skoap het volgende:
[..]
wow!
Waar ik ben opgegroeid is mijn familie al vrij groot
Mijn achterneven en nichten ken ik ook niet, ik heb al moeite om alle rechtstreekse neven en nichten te onthouden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:28 schreef Viking84 het volgende:
Hier ook grote familie btw, vooral van m'n vaders kant. Veel achterneven en -nichten zijn van mijn leeftijdken ze lang niet allemaal en het boeit me eerlijk gezegd ook niet zo
Handwerken..quote:
Niet iedereen van die generatie hoor!quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:48 schreef V1z0R het volgende:
vrij normaal voor die tijd
Pa heeft ook 13 broers en zussen...
Gereformeerd hier... Maar ook niet-gelovige ooms en tantes met 3 of meer kinderen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Niet iedereen van die generatie hoor!
Mijn papa is 68, heeft/had 2 zussen en 1 tweelingbroer, die hebben allemaal geen kinderen
Mijn mama is 61, heeft 1 broer, die heeft 1 dochterwij zijn altijd vrij snel klaar met familiedingen
Misschien is t ook wel een verschil tussen protestant (pa), atheistisch (ma) en katholiek? Katholieken hadden doorgaans wel meer kinderen volgens mij...
Zowel mijn moeders als vaders kant waren protestants, maar mijn moeder had/heeft wel 6 broers/zussenquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Niet iedereen van die generatie hoor!
Mijn papa is 68, heeft/had 2 zussen en 1 tweelingbroer, die hebben allemaal geen kinderen
Mijn mama is 61, heeft 1 broer, die heeft 1 dochterwij zijn altijd vrij snel klaar met familiedingen
Misschien is t ook wel een verschil tussen protestant (pa), atheistisch (ma) en katholiek? Katholieken hadden doorgaans wel meer kinderen volgens mij...
Ik ook. Maar ik zit nu alleen in het vakantiehuisje en dat is ook goed.quote:
Geen idee, zit in 'the UK' dit weekendquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:04 schreef Tinkepink het volgende:
Is er trouwens nog iets leuks te doen in het westen des lands dit weekend?
Als ze gepeld zijn bestaat er een kleine kans dat er nog een darmkanaal inzit. Kan je ook herkennen aan het sneetje in de rug. In de andere gevallen zit het darmkanaal er zeker nog in.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:06 schreef Viking84 het volgende:
Kan ik ervan uitgaan dat de garnalen in de supermarche reeds gepeld zijn? (Dus dat het darmkanaal er al uit is?) Zie er niets over op de verpakking staan, vandaar.
Nog 8 hier! Dat valt best nog meequote:Op vrijdag 19 april 2013 19:08 schreef An24 het volgende:
[..]
Nog twee weekjes wachten hier
Ohw nee, meer![]()
Lekker! Wat ga jij doen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nog 8 hier! Dat valt best nog mee
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:42 schreef Viking84 het volgende:
Snaaizinopgeklopt eiwit gegeten met whey
hand nootjes, stukje kaas en nu appel, want het is klaar
Wel lekker en gezond.. en nu klaarquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:42 schreef Viking84 het volgende:
Snaaizinopgeklopt eiwit gegeten met whey
hand nootjes, stukje kaas en nu appel, want het is klaar
Meestal is het darmkanaal er wel uit. Anders zie je duidelijk een donkere streep over de bolle kant lopen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:06 schreef Viking84 het volgende:
Kan ik ervan uitgaan dat de garnalen in de supermarche reeds gepeld zijn? (Dus dat het darmkanaal er al uit is?) Zie er niets over op de verpakking staan, vandaar.
ik dacht dat het dan best lang in de oven moest op lage temperatuur. Kan je beter morgen nieuwe knabbels kopen in de winkelquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb helemaal geen zoute stokjes meer of andere knapperige hartigheden.
Wel aardappelen, olijfolie, kaasschaaf, bakpapier, oven, zout... daar moet toch wat mee te maken zijn ?
Oh, die zijn echt goddelijk!quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
ik dacht dat het dan best lang in de oven moest op lage temperatuur. Kan je beter morgen nieuwe knabbels kopen in de winkel
Ik heb Thai sweet chilli-chips
Heb de tijd, meneer gaat zo de nachtdienst in.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
ik dacht dat het dan best lang in de oven moest op lage temperatuur. Kan je beter morgen nieuwe knabbels kopen in de winkel
Ik heb Thai sweet chilli-chips
Joh! Daar had ik nog niet eens bij stilgestaanquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Je mist t voordeel van zwangerschap coco!
Als de foto's van jouw mini de werkelijkheid een beetje benaderen, loopt dat toch wel goed?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:57 schreef Phaidra het volgende:
Vakantie over ruim een maand! Zin in (al zie ik wel op tegen de vliegreis met de mini)!
Ouders zetten niet zo snel de jank- en/of krijsfoto's op Fb, natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Als de foto's van jouw mini de werkelijkheid een beetje benaderen, loopt dat toch wel goed?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ouders zetten niet zo snel de jank- en/of krijsfoto's op Fb, natuurlijk.Maar het zal vast meevallen Phaidra, vrienden van mij is het prima bevallen. Wat drinken tijdens het opstijgen/dalen, zodat hij niet zoveel last heeft van zijn oren?
Waar zit je? en hoe en helemaal alleen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn plan is te doen waar ik zin in heb. Die kans heb ik niet vaak.
Zo had ik net zin in een halve bak halva . Nu niet meer.
Aan de kust in onsvakantiehuisje. Man en kinderen hadden het weekend weer volgepland en ik vond dat het nu eens tijd was voor dingen die ik wil.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waar zit je? en hoe en helemaal alleen?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat rot vik!
Uniek, ik zit nog steeds op de potWel net pijnstillers genomen. En of het echt helpt of een placebo effect is; het is wel minder pijnlijk!
En ik heb entertainment! Saar's kamertje ligt aan de badkamer vast. En martijn ging net haar luier doen.
"Heb je gepoept meisje? Dan gaan we je billetjes even poetsen. Zo, poetsen, poetsen, poetsen!"
"Oh, je moet nóg wat poepen? En ik heb net de luier weggehaald! Geeft niet, poetsen we ook!"
*protjs!*
"En nóg meer poepen?? Toe maar! Poeperd!"
"Oh, je bent nog steeds niet klaar? Gelukkig ligt er nu weer een luiertje onder je"
![]()
Grote vent met zijn kleine meisje
Lief.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat rot vik!
Uniek, ik zit nog steeds op de potWel net pijnstillers genomen. En of het echt helpt of een placebo effect is; het is wel minder pijnlijk!
En ik heb entertainment! Saar's kamertje ligt aan de badkamer vast. En martijn ging net haar luier doen.
"Heb je gepoept meisje? Dan gaan we je billetjes even poetsen. Zo, poetsen, poetsen, poetsen!"
"Oh, je moet nóg wat poepen? En ik heb net de luier weggehaald! Geeft niet, poetsen we ook!"
*protjs!*
"Oh, je bent nog steeds niet klaar? Gelukkig ligt er nu weer een luiertje onder je"
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat rot vik!
*protjs!*
![]()
Haquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hij herhaald gewoon wat hij altijd tegen jou zegt
Kan je op de bsnk zitten in plaats van op de pot. Ik zie voordelen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ha! Ik hoop dat ik voorlopig nog geen luiertjes nodig ga hebben
Tink, hij is ook heel lief![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan je op de bsnk zitten in plaats van op de pot. Ik zie voordelen.
ik ookquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:18 schreef uniekhoorn het volgende:
straks op ned.1 Bed&breakfast... vink zelf een erg leuk programma
Wat hadde gij dan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mn eten was bah! Ik was ervan overtuigd dat het lekker ging zijn, dus dat was nogal deceptieNu eet ik rijstwafels met nutella.
knap! Ik was dan friet gaan halenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mn eten was bah! Ik was ervan overtuigd dat het lekker ging zijn, dus dat was nogal deceptieNu eet ik rijstwafels met nutella.
Quinoa met spinazie, ietwat verbrande pijnboompitten (goeie focus hier), ui en knoflook! Gelukkig waren de kipfiletlapjes die ik erbij had wel lekkerquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat hadde gij dan?
Net het mes op tafel gekeken,ook leuk !
2 voor 12 opgenomen, nog terugkijken
heeft u geen uitzending gemist, mevrouw?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat hadde gij dan?
Net het mes op tafel gekeken,ook leuk !
2 voor 12 opgenomen, nog terugkijken
http://reasonsmysoniscrying.tumblr.com/quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ouders zetten niet zo snel de jank- en/of krijsfoto's op Fb, natuurlijk.Maar het zal vast meevallen Phaidra, vrienden van mij is het prima bevallen. Wat drinken tijdens het opstijgen/dalen, zodat hij niet zoveel last heeft van zijn oren?
wat ging er mis dan? Of smaakte het gewoon niet?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Quinoa met spinazie, ietwat verbrande pijnboompitten (goeie focus hier), ui en knoflook! Gelukkig waren de kipfiletlapjes die ik erbij had wel lekker
Jawel maar mijn vent vertikt het om uitzending gemist te kijken maar die is dan ook van de "opa" generatiequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
heeft u geen uitzending gemist, mevrouw?valt me op dat Astrid altijd dezelfde hanger om heeft. Van haar overleden man gekregen?
Ik had gisteren al frietjesquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
knap! Ik was dan friet gaan halenmorgen restjesdag hier. En ik ga de verpakking vd Oosterse maaltijdsalade fotograferen want ik wil hem namaken
kan de specs niet op internet vinden.
Dat tweede, op de pijnboompitten naquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat ging er mis dan? Of smaakte het gewoon niet?
hahaquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
http://reasonsmysoniscrying.tumblr.com/
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
http://reasonsmysoniscrying.tumblr.com/
dat weet je toch niet als je niet weet binnen welk tijdsbestek die foto's zijn gemaakt?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Al jankt dat kindje wel heel veel, of is dat normaal?![]()
Niet precies, maar er staat wel bij hoeveel uur geleden de foto gepost is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat weet je toch niet als je niet weet binnen welk tijdsbestek die foto's zijn gemaakt?
ah dat had ik dan weer niet gezien.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet precies, maar er staat wel bij hoeveel uur geleden de foto gepost is.
dat vraag je aan ons?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom krijg ik trouwens ads voor geile videos?
Recentelijk Porno gekeken misschien?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom krijg ik trouwens ads voor geile videos?
Nouja, ik kijk ze niet en ben ook niet thuis, dus het zou ook niet door mijn man kunnen komen.quote:
Nee, via 3g.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:04 schreef V1z0R het volgende:
Zit je op een openbare wi-fi dan ofzo? Adds gebaseerd op IP zou kunnen betekenen dat mensen op hetzelfde park vieze plaatjes kijken
Die zou veel logischer zijn gezien mijn recente surfgrdrag. Misschien hebben ze onze ip verwisseld uniek.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Krijg.. hoe verrassend; budget energie
/zuinig
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:36 schreef Tinkepink het volgende:
Hardlopen door de bijna bloeiende bollenvelden, blauwe lucht, zonnetje, zacht briesje zeelucht ♡
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:33 schreef An24 het volgende:
Morgen slankies.
Coco: hopelijk ben je nu van de pot afBeterschap
![]()
Eerste nachtje in UK gehad. Het was erg gezellig. Volgens mij hebben Freud en ik nieuwe beste vriendjes erbij gekregen
Zeker leukquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga deze lente/zomer aan de leggings en lange tops. Broeken die me lekker passen kan ik gewoon niet vinden. Leggings zitten lekkerEn het kan er nog leuk uitzien ook. Legging, lange top en colbertje: coco kan naar dr werk
Oh ja! En camel toe van voren, ieks!! Dus zeker lange topsquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:41 schreef Nallie het volgende:
[..]
Zeker leukzolang de tops maar over je bil komen
Die meiskes op school lopen dan echt met legging als vervanging voor broek en dan zie je echt alles
quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh ja! En camel toe van voren, ieks!! Dus zeker lange tops
Goed dat het al wat beter gaatquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Vannacht rond 24u was t eindelijk wat rustigerTis nu nog gewoon gevoelig, mn buik. Maar eens wat proberen te eten nu :p
Fijn dat de eerst nacht zo gezellig was!
Lkkere D.. nog lekkerder als je er nog een pot sperziebonen erdoor heen gooitquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:25 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O: Brinta, havermout, melk, whey
T: appel
L: vier volkorencrackers met roomboter en kaas
T: glas melk
T: kwark met bramen en frambozen
D: een paar pannenkoeken met gehakt, ui, champignons en eventueel nog wat kaas (restjes opmaken)
T: evt nog een hand nootjes
Lui dagje vandaag :S)
nee, nee, nee!quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lkkere D.. nog lekkerder als je er nog een pot sperziebonen erdoor heen gooit
Vondelpark met mooi weer, rondje grachten, boottochtje, museum.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Morgen dagje toerist uithangen met buitenlandse vrienden!wat is echt leuk/onmisbaar in Amsterdam? Madame Tussauds, Paleis op de Dam, musea, Anne Frankhuis?
Zelf ga ik veelal naar A'dam voor winkels en Artis![]()
je maakt me juist nieuwsgierig nuquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vondelpark met mooi weer, rondje grachten, boottochtje, museum.
Het was vandaag nare bejaardendag in alkmaar. Geen zin om het helemaal uit te gaan typen, maar liep een over-assrtive-after-menopauze-moederkoe tegen het lelijke lijf. Kuthoer.
Nu fijn op strandterras met witte wijn, tablet en boek. Beter.
Ohja Vondelpark! Bootje zat ik ook over te denkenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vondelpark met mooi weer, rondje grachten, boottochtje, museum.
Het was vandaag nare bejaardendag in alkmaar. Geen zin om het helemaal uit te gaan typen, maar liep een over-assrtive-after-menopauze-moederkoe tegen het lelijke lijf. Kuthoer.
Nu fijn op strandterras met witte wijn, tablet en boek. Beter.
Oeh dat kan inderdaad gewoon kut aankomenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:20 schreef Tinkepink het volgende:
Ik liep naar een bijna leeg tafeltje op een terras toe, en vertelde net aan het vetrekkende stel (ook bejaard) dat ik me echr een geluksvogel voelde dat dit tafeltje vrijkwam omdat ik al hoopte dat deze vrij zou zijn, toen dat kutwijf aan kwam en meende dat ik dat wel kon vinden omdat dit haar tafeltje was en dat ik was voirgedrongen (pertinente onzin, want ik ben juist heel beleefd in dit soort zaken)£
Ik heb haar een fijne dag gewenst ( met als toevoeging kutwijf) en ben vertokken, maar voel me er gek genoeg onwijs kut over.
En zit dit nu met tranen in mijn ogen te tikken.
Tevreden vik?
Oh, daar kan ik me ook altijd erg rot om voelen, als ik vals beschuldigd word. Iets met een sterk ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel. Zit me wel vaker in de weg.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:20 schreef Tinkepink het volgende:
Ik liep naar een bijna leeg tafeltje op een terras toe, en vertelde net aan het vetrekkende stel (ook bejaard) dat ik me echr een geluksvogel voelde dat dit tafeltje vrijkwam omdat ik al hoopte dat deze vrij zou zijn, toen dat kutwijf aan kwam en meende dat ik dat wel kon vinden omdat dit haar tafeltje was en dat ik was voirgedrongen (pertinente onzin, want ik ben juist heel beleefd in dit soort zaken)£
Ik heb haar een fijne dag gewenst ( met als toevoeging kutwijf) en ben vertokken, maar voel me er gek genoeg onwijs kut over.
Tevreden vik?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:20 schreef Tinkepink het volgende:
Tevreden vik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beuh. Tijd voor iets lekkers te eten straks...
Niet gaanquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
(Fuck... ik ben voor een feestje van iemand uitgenodigd, wat eerst het thema chocola had en nu het thema drugs. En als ik het zo lees is er heel wat zooi in huis gehaald en ik wil daar helemaal niet aan mee doen :S, weet echt niet wat ik moet)
Ik heb daar zoveel respect voor! Voor mij zijn die weekenddagen eigenlijk tè lazy. Ik sta om 9 a 10 uur op en als ik dan zie wat jij al gedaan hebt tegen die tijd.... Om 9 uur al hardgelopen, taarten gebakken en klaar voor bodypump. Super hoor! Toch ook in het weekend de wekker maar eens zettenquote:Op zaterdag 20 april 2013 08:42 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
De zon schijnt.
Vanochtend 8 km hardgelopen, was lekker maar ging erg langzaam (9,5km/u).
2 spinaziericottataarten gemaakt, staan nu in de oven.
Kan ik even zelf eten: grote bak kokosmelk met geprakte banaan en wat nootjes/pitten.
Zometeen een uurtje bodypump en dan kan ik vanmiddag mooi nog wat in de moestuin doen.
Dat was inderdaad het plan, alleen hoe ga ik het brengen. Ik wil niet de brave burgertrut zijn. Alleen ik wil gewoon absoluut niet gebruiken en in de buurt zijn van mensen die dat wel doen...quote:
debiel mensquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:20 schreef Tinkepink het volgende:
Tevreden vik?
je moet gewoon zeggen dat het voor jou niet leuk is om op een andere golflengte te zitten, als de rest wazige gesprekken heeft. Maar voor hun ook niet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat was inderdaad het plan, alleen hoe ga ik het brengen. Ik wil niet de brave burgertrut zijn. Alleen ik wil gewoon absoluut niet gebruiken en in de buurt zijn van mensen die dat wel doen...
Maja... ik mail d'r wel. Alleen ik ben bang dat ik bij heel wat mensen als trutje te boek ga staan
Sigme is een echt bikkel jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:53 schreef miekie72 het volgende:
[..]
Ik heb daar zoveel respect voor! Voor mij zijn die weekenddagen eigenlijk tè lazy. Ik sta om 9 a 10 uur op en als ik dan zie wat jij al gedaan hebt tegen die tijd.... Om 9 uur al hardgelopen, taarten gebakken en klaar voor bodypump. Super hoor! Toch ook in het weekend de wekker maar eens zetten
Ik heb maar even gemaild dat ik thuis blijf omdat ik me niet erg prettig voel bij de switch in het thema en dat ik haar veel plezier wens. En nu eens zien welke reacties ik erop ga krijgen van mensen..quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
je moet gewoon zeggen dat het voor jou niet leuk is om op een andere golflengte te zitten, als de rest wazige gesprekken heeft. Maar voor hun ook niet.
Hartstikke goed van je!quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb maar even gemaild dat ik thuis blijf omdat ik me niet erg prettig voel bij de switch in het thema en dat ik haar veel plezier wens. En nu eens zien welke reacties ik erop ga krijgen van mensen..
Maja... jammer dan, 'k ben een volwassen vrouw en moet maar eens mijn eigen grenzen gaan accepteren of zo
Supergoed!quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb maar even gemaild dat ik thuis blijf omdat ik me niet erg prettig voel bij de switch in het thema en dat ik haar veel plezier wens. En nu eens zien welke reacties ik erop ga krijgen van mensen..
Maja... jammer dan, 'k ben een volwassen vrouw en moet maar eens mijn eigen grenzen gaan accepteren of zo
Dat is lief en wederzijds.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink........... volgens mij mag ik je irl heel erg
Namens de minder assertieven en mensen zoals ik die achteraf pas weten wat ze hadden moeten zeggen, bedankt voor de toevoeging. En de avond is jong, tijd genoeg voor een volgend geluksvogelmomentje zonder kutwijf.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:20 schreef Tinkepink het volgende:
Tevreden vik?
Dit jagquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:39 schreef Tinkepink het volgende:
Keep up, je hebt op acadamisch gebied meer bereikt dan de rest van ons (toch? Of vergeet ik nu iemand) dus je bent goed en getslenteerd.
Lief! Collega's zeiden ook dat hij misplaatst was, gelukkig...quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is lief en wederzijds.
@jag, dat is pas echt naar. Vervelend he, die van testosteron doordrenkte mannetjes die zich op deze manier moeten profileren. En wat een skechte voorzitter.
Keep up, je hebt op acadamisch gebied meer bereikt dan de rest van ons (toch? Of vergeet ik nu iemand) dus je bent goed en getslenteerd.
Ja tuurlijk!!!!quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:40 schreef Viking84 het volgende:
Oké 's avonds naar de super: alles is op. First thing in the morning naar de super: ze zijn nog aan het uitpakken
Volgende week maar na een uurtje of 9, kan ik ook wat langer blijven liggenga eind vd middag nog wel even voor de dingen die ik nu nog mis. Eerst even schoonmaken!
Is de munt in een pot trouwens substantieel langer houdbaar dan munt in een bakje? (Bakje gaat ongeveer een week mee).
moet ik dan denken aan een maand ofzo? Ik houd altijd munt over nu en dat bederft dan. Invriezen vid ik ook lastig omdat ik nooit van tevoren precies weet hoeveel ik nodig heb. Zo'n plantje zou dan handig en per saldo goedkoper zijnquote:
Dan geldt wat ik zei uiteraard ook voor kwzk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Lief! Collega's zeiden ook dat hij misplaatst was, gelukkig...
ik nam het gewoon erg persoonlijk, terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is...
En ik denk dat kwak veel verder is op academisch gebied, die heeft dingen gepubliceerd, en heeft haar proefschrift bijna klaar!
Probeer het uit. Alles wzt langer meegaat dan eenweek is dan meegenomen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
moet ik dan denken aan een maand ofzo? Ik houd altijd munt over nu en dat bederft dan. Invriezen vid ik ook lastig omdat ik nooit van tevoren precies weet hoeveel ik nodig heb. Zo'n plantje zou dan handig en per saldo goedkoper zijn
Zou er 1 bij het tuincentrum kopen en er niet te veel afhalen en anders 2 plantjes kopenquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
moet ik dan denken aan een maand ofzo? Ik houd altijd munt over nu en dat bederft dan. Invriezen vid ik ook lastig omdat ik nooit van tevoren precies weet hoeveel ik nodig heb. Zo'n plantje zou dan handig en per saldo goedkoper zijn
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:36 schreef Probability het volgende:
Oh en Tink jammer dat ik er niet bij was. Had haar wel even flink de waarheid verteld. Raar mens.
Wat dapper!quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:36 schreef Probability het volgende:
Oh en Tink jammer dat ik er niet bij was. Had haar wel even flink de waarheid verteld. Raar mens.
Haha aahquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat dapper!
Ik had gewoon mee gehuild
Heerlijke bitch die je er bentquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:45 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha aah
Ik schijn nog al heftig over te kunnen komen, helemaal met make-up op, ik heb dan een heel sprekend gezicht. Soms best handig
En dat is natuurlijk ook dat Amsterdamse in mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |