Kan vanavond ook wel weer eens voetbadje doen want m'n voeten hebben ook wel eens beter gerokenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:12 schreef the85mc het volgende:
Over vieze schoenen.. Ik was in de bieb aan het werk en ik ruik me toch een luft.. Had een dude 10 meter verderop zijn schoenen uitgedaan. Ik ben maar verkast want t was echt niet te harden.
Waarom zoveel eiwitten..? Ja, dat snap ik wel maar is dit niet wat heel veel?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:26 schreef Mufasa208 het volgende:
Ook maar mijn lijstje:
O: 250g magere rundergehakt, 200g bio. pastasaus, groente (ui, paprika, champies, courgette)
T: 200g kip, guacamole, groente
L: Groenteomelet met 6 eieren
Voor het sporten: 20g whey iso (kokos), 100g melkchocola
S: krachttraining
Gedurende: carbloader 20g
D: 130g basmatirijst, ~100g tilapia, groente
T: 100g havermout, 20g cocoswhey
T: 50g casseine, 2 schijfjes ananananas.
Onderzoekjes beoordelen... jeeej...
Hoi zonnestraaljtequote:Op donderdag 18 april 2013 16:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bowaaaah. Wat een dagje.
</zonnestraaltje>
Mensen + bloed en nagels (al dan niet aan de doodskist)quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mensen + bloed en nagels (al dan niet aan de doodskist)![]()
Nah valt allemaal wel mee hoor, ik trek me soms dingen teveel aan van werkdingetjes![]()
Jahoor, het gaat alleen niet heel makkelijkquote:Op donderdag 18 april 2013 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]Dus jij bent ook boos en geïrriteerd te krijgen?
/nieuws
Moet je d'r op skype horen tijdens potjes LoL....quote:Op donderdag 18 april 2013 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]Dus jij bent ook boos en geïrriteerd te krijgen?
/nieuws
Dat was jij, V1zmans!quote:Op donderdag 18 april 2013 16:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Moet je d'r op skype horen tijdens potjes LoL....
"Vliegende hoerenkots...", "In yo face kutbots!", "Weer die butlaarzen vergeten te kopen *GRMBL*"
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Moet je d'r op skype horen tijdens potjes LoL....
"Vliegende hoerenkots...", "In yo face kutbots!", "Weer die butlaarzen vergeten te kopen *GRMBL*"
Ben er ook nog weer een beetje mee aan het spelen met de hoeveelheid van mijn macro's. Ging vorig jaar erg goed op dezelfde aantal eiwitten, vetten en koolhydraten. Het zorgt er mede voor dat ik op gewicht blijf en mijn vetpercentage verlaag en spiermassa blijf aanzetten.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waarom zoveel eiwitten..? Ja, dat snap ik wel maar is dit niet wat heel veel?
Had al zo'n gevoel dat mensen het niet gingen gelovenquote:Op donderdag 18 april 2013 16:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat was jij, V1zmans!Vooral ten tijde van het laatste potje, viel op
![]()
Je bent zelfs cute en cuddley als je boos bent?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jahoor, het gaat alleen niet heel makkelijk
Hierquote:Op donderdag 18 april 2013 16:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mensen + bloed en nagels (al dan niet aan de doodskist)![]()
Nah valt allemaal wel mee hoor, ik trek me soms dingen teveel aan van werkdingetjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door uniekhoorn op 18-04-2013 16:52:43 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Lekker is dat he? zout met chocolade?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook een blokje chocola op. Een combinatie van Milka met Tuc.
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
HierHaha dank u!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah schijnt van nietquote:Op donderdag 18 april 2013 16:45 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Je bent zelfs cute en cuddley als je boos bent?Maar da's alleen als ik HEUL boos ben
Net was ik meer mentaal aan het stampvoeten geloof ik
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Heerlijke combi....net als salted caramel in chocoladequote:Op donderdag 18 april 2013 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker is dat he? zout met chocolade?
Kwam ik gisteren ook achter met de pot pure chocopasta en zoute stengels
Hij is idd redelijk low carb, behalve aan het eind van de dag en je chocomoment. Waarom eet je op welk moment van de dag welke makro's?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:42 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Ben er ook nog weer een beetje mee aan het spelen met de hoeveelheid van mijn macro's. Ging vorig jaar erg goed op dezelfde aantal eiwitten, vetten en koolhydraten. Het zorgt er mede voor dat ik op gewicht blijf en mijn vetpercentage verlaag en spiermassa blijf aanzetten.
De bedoeling is wel dat het lager gaat worden.
Sinds gister dit schema weer in gebruik genomen, het is weer warmer.Betekent voor mij dat ik 's ochtends geen koolhydraten meer nodig heb om mijn kacheltje op te stoken.
Jack Kleijn cashew mix honing, anyone?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Heerlijke combi....net als salted caramel in chocolade
Vetverbranding te stimuleren zo gedurende de dag.. bij het eten van koolhydraten stomp je de cortisolniveau af. Dan eet ik carbs in de avond om dan weer te laden, alleen dan wel veel lager dan op een trainingsdag. Heb het idee van carb back loading vandaan.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij is idd redelijk low carb, behalve aan het eind van de dag en je chocomoment. Waarom eet je op welk moment van de dag welke makro's?
/te lui om zelf te googlen
Bwoaaah wat kan die meneer rechte hoeken maken met z'n lichaam zeg..! Ook helemaal rechte benen enzoquote:
Indeed. Echt een enorme spiercontrolequote:Op donderdag 18 april 2013 17:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bwoaaah wat kan die meneer rechte hoeken maken met z'n lichaam zeg..! Ook helemaal rechte benen enzo
En jij zit op vriendje te wachten?quote:Op donderdag 18 april 2013 18:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn huiskamer is 1 grote boobytrap.
He! Hoe kom jij aan mijn big?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:43 schreef Mufasa208 het volgende:
Speklap met een krokant vetrandje.Ik heb al in geen tijden meer karbonade gehad... vooral de karbonade uit dat vleespakket van sigme was heul erg lekker.
die laat zich, heel verstandig van zijn kant, hier voorlopig niet zien.quote:
Ik heb nog nooit een bedbug gezienquote:Op donderdag 18 april 2013 20:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mn laptopje is er! Mooi dingetje en lijkt prima te type vooralsnog.
Wb de bedbugs: de eerste keer dar ik zo'n ding in levende lijve zag was in t studentenhuis van lief, dus ik vrees datie meeverhuisd is
Wat ik gedaan heb: verschonen, stofzuigen en gruwelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |