Wat een rare reactie van je vk skippy. Je moet ze toch kunnen bellen met zorgen over je zwangerschap en klachten?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:11 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
De HA is dicht op donderdagmiddag (}:|) en de vk is voor dit soort dingen alleen 's morgens tussen 08.30 en 9.30 bereikbaar. Daar buitenom staan ze niet te springen als je belt. Merkte ik vorige week.
Jup. Tussen 08.30 en 09.30. Daar buitenom alleen bereikbaar voor echte spoed etcetera. Je moet het mij ook niet vragen. Ze zitten met z'n drieeen in de praktijk, dus het lijkt mij dat ze best op meer tijdstippen vragen kunnen beantwoorden. Maar dit kreeg ik de vorige keer te horen.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:14 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Wat een rare reactie van je vk skippy. Je moet ze toch kunnen bellen met zorgen over je zwangerschap en klachten?
Ik bel!quote:Op donderdag 18 april 2013 13:16 schreef GotC het volgende:
Goed zo Skip! Als je klachten hebt, kun je toch moeilijk wachten tot zij bereikbaar zijn?Hoop dat je je snel beter voelt iig.
Hier goed nieuws! M'n jaarcontract wordt met nog een jaarcontract verlengdContract loopt 1 augustus af en ik ga rond 1 september met verlof, dus vond het nogal spannend
De mijne ook.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:19 schreef Spirit82 het volgende:
Volgens mij is het wel normaal dat ze beperkt bereikbaar zijn, maar dat "alleen voor spoed" wordt ook wel enger gemaakt dan het is. Mijn vk drukt me echt altijd op het hart om vooral te bellen, mocht ik me zorgen maken.
Hormonenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:30 schreef Hilzillah het volgende:
Gelukkig niks geks Skip, maar ik zit hier wel plaatsvervangend giftig te zijn om de opmerking van de heks...
Ik ben geinspireerd en heb nu muntendropquote:Op donderdag 18 april 2013 13:33 schreef Spirit82 het volgende:
Nou! Verplicht aan de drop dan maar! Wat een straf
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:33 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Hahahaha ik heb er idd maar even een editje onder gezet.
Pfffquote:Op donderdag 18 april 2013 13:27 schreef ProjSkippy het volgende:
Ben ik weer!
Het moest "geen gewoonte worden om buiten de tijden om te bellen", maar ze heeft me wel te woord gestaan.
Medische indicatie voor drop. Altijd goedquote:Volgens haar is het puur mijn bloeddruk en moet ik vooral in beweging blijven etcetera, hoe beroerd ik me ook voel. En continu blijven eten, sowieso om de twee uur en eerder als er eerder behoefte is. Suikers moest ik niet naar binnen gaan werken volgens haar. Zouten wel. En drop. Voor wat ik haar nu vertelde had ze al wel het idee dat ik genoeg eet, maar ze beveelde dus wel nog drop aan.
Verder kon de lage bloeddruk geen kwaad en kunnen ze er weinig aan doen. Afspraak hoefde dan ook niet vervroegd te worden. En het kan zijn dat niets het beter gaat maken, want een lagere bloeddruk hoort bij zwanger zijn en daar kun je goed beroerd van worden volgens haar. Gewoon doorgaan was het beste.
Haaaaaa! Bananenschuimpjes heb ik ook een periode per zak weggewerktquote:Op donderdag 18 april 2013 13:40 schreef Hilzillah het volgende:
Ik wil nu dus drop... En bananen schuimpjes van de Hema.
Oohhh zoute visjesquote:Op donderdag 18 april 2013 13:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haaaaaa! Bananenschuimpjes heb ik ook een periode per zak weggewerkt![]()
Ik heb nu trek in die zoute visjes
Nou, op zich had ik me al kapotgegoogled en wist ik al wel dat het op zich verder geen kwaad kan, maar ik kan zelf gewoon helemaal niets. En continu het gevoel hebben dat je richting 'out' gaat doet ook niet veel goeds voor je zelfvertrouwen zeg maar. Ik durf nu niet de auto in te stappen bijvoorbeeld en gisteravond durfde ik niet eens meer van de bank te komenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:30 schreef -mandy- het volgende:
Voel je je nu weer iets gerustgesteld Skippy?
Dat klopt! Maar van mij had ze die opmerking voor zich mogen houdenquote:
Van mij ook wel hoor. Maar ik snap ook wel dat ze het zegt. Op zich ben ik daar 'nieuw' natuurlijk. Het gesprek opende nu min of meer met het 'alleen voor spoed' en dat had natuurlijk anders gekund. Ze had beter eerst kunnen luisteren en het daarna pas kunnen zeggen als ze het onder 'wissewasjes' had geschaard (maar dat deed ze dus gelukkig niet).quote:Op donderdag 18 april 2013 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat klopt! Maar van mij had ze die opmerking voor zich mogen houden.
Schoolkrijtjes.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:51 schreef Spirit82 het volgende:
Schepsnoep!
Mensen alsjeblieft hou op
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:53 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Schoolkrijtjes.
Perzikjes.
Dolfijntjes.
Kersjes.
Ik heb van de kruidvat een zak winegums voor 1¤ meegenomenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gister bij Xenos een zakje autodrop (duo ook) voor 1 euro.
Oh, dat is schrikken jaquote:Op donderdag 18 april 2013 14:07 schreef Elmo76 het volgende:
Snoeperds!!![]()
Sorry dat ik hier ff kom binnenwalsen. Had vanmorgen even flinke paniek! Ik was bij de vk geweest voor de reguliere controle en ik zei daar ' het lijkt wel alsof ik in m'n broek heb geplast!' Maar goed, warm, panty aan, lekker klef.
Kom ik thuis en ga naar het toilet en ik vond m'n onderbroek wel erg nat! Dus Brabo gebeld en intussen begon ik langzaam in paniek te raken. De vorige keer dat ik nl zei dat ik dacht in m'n broek gepiest te hebben, was toen m'n vliezen gebroken waren bij Tirza!
Dus vk gebeld, die kwam gelijk. Maar ik moest wel eerst nog even Tirza van school halen, dus ze stond al voor de deur te wachten.
Blijkbaar was het gewoon hele waterige afscheiding. Fjoew, gelukkig! Ben er nog totaal niet aan toe om nu al te bevallenDus heb Robinson ook maar even toegesproken dat ze nog maar fijn een week of 9 blijft zitten!
Heksenhyl! Die kwam ik hier tegen inderdaad, dus daar zit ik er nu heul veul van naar binnen te werken.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:00 schreef Hilzillah het volgende:
Honingdrops
mannekepisdrop
trekdrop
duimdrop
heksenhyl
En NU ga ik snoep kopen!!
Ja! Die voorraad overleeft 2 dagen voor ik alles heb verslondenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:06 schreef L-E het volgende:
Jeetje. Hebben jullie dan niet een keukenkast vol snoep, chocola en chips voor als je érgens zin in mocht hebben? Wij wel.![]()
*trekt emmertje haribo open
Bestuderen van inlegkruisjes. Ook zo'n leuke bezigheidquote:Op donderdag 18 april 2013 14:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat is schrikken ja![]()
(Ik sta ook een keer of vier per dag aan mijn onderbroek te ruiken om te ontdekken of het urine, vruchtwater of afscheiding is hoor)
Alles is entertaining als je verplicht rust moet houden, weet ik inmiddelsquote:Op donderdag 18 april 2013 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bestuderen van inlegkruisjes. Ook zo'n leuke bezigheid.
Nomquote:Op donderdag 18 april 2013 14:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat is schrikken ja![]()
(Ik sta ook een keer of vier per dag aan mijn onderbroek te ruiken om te ontdekken of het urine, vruchtwater of afscheiding is hoor)
Wij ook standaard. Sommige dingen zijn nog van Sinterklaas. Maar soms wil ik ook dat eerst de rest op is voordat we iets nieuws kopen anders blijft het eeuwen liggen. Heb ook geen zin om constant te snoepen.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:06 schreef L-E het volgende:
Jeetje. Hebben jullie dan niet een keukenkast vol snoep, chocola en chips voor als je érgens zin in mocht hebben? Wij wel.![]()
*trekt emmertje haribo open
Kloptquote:Op donderdag 18 april 2013 14:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Alles is entertaining als je verplicht rust moet houden, weet ik inmiddels
Helemaal in Goes.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:14 schreef Spirit82 het volgende:
Waar woont jouw snoepvoorraad huis Venco?
Jouw leven is al net zo'n feest als het mijnequote:Op donderdag 18 april 2013 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klopt. Van de post tot aan een mini-reisje naar het lokale winkelcentrum en van de was ophangen tot aan de meest vreselijke daytime-tv
.
Voel me net een broedkip soms. Op stok en afbakken maar!quote:Op donderdag 18 april 2013 14:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Jouw leven is al net zo'n feest als het mijne
haha, niet handig! Maar wie weet breken je vliezen niet, dan hoef je ook niet te snuffelen!quote:Op donderdag 18 april 2013 14:19 schreef Spirit82 het volgende:
Haha, ik ruik al een week of 10 niks meer, dus ben benieuwd hoe ik dat straks moet doen
Bij m'n zusje begon het wel zo, maar zul je net zien dat mevrouw met haar grote hoofd alles afsluit zodat ik alleen maar druppel en geen idee heb wat er aan de hand isquote:Op donderdag 18 april 2013 14:20 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
haha, niet handig! Maar wie weet breken je vliezen niet, dan hoef je ook niet te snuffelen!
Bij Tirza liep het langs m'n benen, maar omdat ik heel lang op bed had gezeten voordat ik ging plassen, dacht ik dus dat ik idd m'n plas niet meer op had kunnen houden. En de rest vd dag verloor ik ook niks meer. De dag erna gebeurde er hetzelfde en toen vond ik het toch wel verdacht. Vk langsgeweest en die kon het niet vaststellen, dus de dag erna naar het ziekenhuis en die hebben toen geconcludeerd dat m'n vliezen idd gebroken waren. En ik heb toen de 2de dag nog liggen neppersen bij de zwangerschapsgym!quote:Op donderdag 18 april 2013 14:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bij m'n zusje begon het wel zo, maar zul je net zien dat mevrouw met haar grote hoofd alles afsluit zodat ik alleen maar druppel en geen idee heb wat er aan de hand is
Oh, ik heb het niet zwaar hoor. Wek ik wel die indruk?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:25 schreef .Sparkling. het volgende:
Maar LE en XM, jullie hebben het nog een stuk erger. Jullie zullen blij zijn als het voorbij is
Nee joh, die indruk wek je niet! XM ook niet!quote:Op donderdag 18 april 2013 14:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, ik heb het niet zwaar hoor. Wek ik wel die indruk?Ik mopper soms een beetje quasi-grappig over hoe de situatie is, maar ik geniet echt van zwanger zijn, ook al is het her en der wat gecompliceerder dan wenselijk. Uiteindelijk heb ik gewoon een supertoffe baby in mijn buik, en dat vind ik een heel mooi en fijn gevoel. Ben echt nog niet klaar met zwanger zijn.
Dat zei de haptonomievrouw ook tegen mij. Wanneer iedereen rust neemt vanaf 37 weken ga jij zeker helemaal los?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, vanaf 36/37 weken ga ik gewoon weer wat doen hoor. Als het dan komt, dan komt het ook maar. Nog 4 weken tot m'n ud als bankdecoratie fungeren, zie ik echt niet zitten.
Snap ikquote:Op donderdag 18 april 2013 14:29 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Nee joh, die indruk wek je niet! XM ook niet!
Ik vind het zelf al vreselijk om zoveel rust te moeten nemen, als je dan tussendoor ook nog steeds in het ziekenhuis ligt enzo.. Nou ja, ik projecteer vanuit mezelf
Is veranderd!quote:Op donderdag 18 april 2013 14:19 schreef Limone het volgende:
Ik wil wel perensnoepjes op recept! Jammere is alleen dat ik in mijn hoofd een soort perensnoepje heb bedacht, maar die bestaat in het echt niet![]()
Goed dat je gebeld hebt, Skips! Vervelende opmerking als de keuze om wel te bellen weloverwogen is, maar waarschijnlijk hebben zij wel weer jarenlange ervaring met vrouwen die bellen voor elke scheet die dwars zit (letterlijk) en was dit gewoon een 'standaard' opmerking.
Mandy, zou je mijn ud op 12 november willen zetten?
Dat is geen slecht nieuws Chanty!!!quote:Op donderdag 18 april 2013 15:39 schreef Chanty het volgende:
Hey ladies even een korte update voordat ik hier in de lurkstand ga
Vandaag de onderzoeksresultaten in het ziekenhuis besproken en alle waardes zijn normaal dus dat is goed nieuws. De gyn vond het ook positief dat ik zwanger was, natuurlijk vreselijk jammer dat het mis is gegaan. Maar hij was het met me eens dat het een goed idee is om mijn cyclus even te monitoren met echo's. Kijken of dit ei toeval was, of dat er een nieuw ei gaat groeien en hoe lang de cyclus is. Dus dat is het plan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is supernieuwsquote:Op donderdag 18 april 2013 15:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Chanty dat is opzich goed nieuws toch?
Ik hoop je snel weer hier te zien.
Ik zou er gewoon wat van zeggen hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 17:19 schreef Mabawa. het volgende:
Precies, dacht ik ook. Moest echt op mn handen zitten om niet te reageren. Tussen alle 'wat goed en fijn' reacties door.
Heb je ook helemaal gelijk in. Maar nu er ondertussen nóg meer jubelposts bij staan, durf ik niet zo goed meerquote:Op donderdag 18 april 2013 17:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon wat van zeggen hoorMisschien heeft die moeder geen idee dat het niet goed is en is ze je dankbaar als je haar uitlegt waarom zo lang niet voeden niet goed is
Dat laatste ben ik dus ook een beetje bang voor. Misschien stuur ik wel een prive bericht ja. Alleen nog even denken hoe ik m aan ga kledenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:57 schreef Kiwisoep het volgende:
O en Mabawa misschien een prive berichtje naar diegene? Als ze het inderdaad met de beste bedoelingen heeft gedaan, waar we vanuit gaan, vindt ze het misschien minder prettig om te horen terwijl er al zoveel mensen reageren. O en kom jij misschien ook niet betweterig uit de hoek , daar zou ik zelf bang voor zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |