Accounting is echt een eitje, heb alleen geen zin om weer uren te moeten wachten -.-quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:27 schreef KaBuf het volgende:
Morge, ziek thuis
Succes Kimmie, accounting is easy toch :p

Je bent me net voorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:45 schreef Mlein0 het volgende:
Voor de liefhebber
R&P / Leuke dingen doen omgeving West-Brabant

haha timingquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:46 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Je bent me net voor
West-Brabant-meet buiten dit topic om

en thuisgekomen lag de quest op de mat. Ik ben tevreden met de kleine dingetjes
 en thuisgekomen lag de quest op de mat. Ik ben tevreden met de kleine dingetjes  

Even fobocheck gedaan, één van de weinige hier uit Zevenbergen. Mijn pa zijn familie komt daar ook voor een groot deel vandaan. Maareh, is dat jouw auto op de Ring ja?quote:Op woensdag 22 mei 2013 06:28 schreef Archie het volgende:
Mogguh, ik kom me hier ook maar eens melden...

Haha, ik woon pas sinds november in Zevenbergen. Kom oorspronkelijk uit Haarlem en heb de afgelopen 2 jaar in Den Haag gewoond.quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
[..]
Even fobocheck gedaan, één van de weinige hier uit Zevenbergen. Mijn pa zijn familie komt daar ook voor een groot deel vandaan. Maareh, is dat jouw auto op de Ring ja?

Je auto op de Langeweg zul je bedoelenquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:35 schreef Archie het volgende:
[..]
Haha, ik woon pas sinds november in Zevenbergen. Kom oorspronkelijk uit Haarlem en heb de afgelopen 2 jaar in Den Haag gewoond.
Dat is idd mijn auto op de Ring.

Ah, import dusquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:35 schreef Archie het volgende:
[..]
Haha, ik woon pas sinds november in Zevenbergen. Kom oorspronkelijk uit Haarlem en heb de afgelopen 2 jaar in Den Haag gewoond.
Dat is idd mijn auto op de Ring.
 Wel vet om te doen, zo'n ritje, maar je zal vast wel aan alle kanten voorbij gereden zijn, of valt dat mee?
 Wel vet om te doen, zo'n ritje, maar je zal vast wel aan alle kanten voorbij gereden zijn, of valt dat mee?  

Verkeerde instelling dit. Uitgaan van het negatieve. Je kan ook zeggen dat je er 20 van de 24 goed hebtquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:23 schreef superkimmi het volgende:
Welkom
Die toets van gisteren.. Heb er 4 vd 24 fout. Blij

Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Je auto op de Langeweg zul je bedoelen

Mwuah. ze geven ook altijd aan hoeveel fout een 5,5 is. Aangezien dat er ongeveer 9 zullen zijn, klinkt 4 fout ineens echt heel oke hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Verkeerde instelling dit. Uitgaan van het negatieve. Je kan ook zeggen dat je er 20 van de 24 goed hebt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |