abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126637926
Hoi allemaal,

Ik ben opzoek naar meisjes/jongens (HBO/WO) in de twintig uit de omgeving West-Brabant die zin hebben om leuke dingen samen te doen. De meeste mensen waar ik mee omga komen niet uit deze omgeving en dat vind ik toch wel jammer. De eerste keer kunnen we misschien gewoon ergens wat gaan drinken om met elkaar kennis te maken en kijken of het klikt. Lijkt jou dat ook leuk? Hopelijk durf je dan de stap te maken om ook te reageren!
<<Overwin de vrek met vrijgevigheid, overwin de leugenaar met de waarheid>>
pi_126638186
Zijn die niet in woensel te vinden
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_126638417
Woensel? Volgensmij toch niet echt in de regio
pi_126638903
Kan je waar je woont dan geen vrienden maken?
pi_126639222
Haha ik snap je reactie. Zelf zou ik ook zo denken, maar helaas ben ik hier geen lid van een verenging of iets dergelijks. Dat maakt het een beetje lastig om nieuwe mensen te ontmoeten, maar ik ben wel naar iets leuks op zoek (alleen heb ik nooit echt gesport ofzo, dus is het nog maar even kijken of ik ergens in kan rollen. Eventuele tips zijn ook welkom).Maargoed ik dacht: probeer het hier eens, niet geschoten is altijd mis he;).
pi_126639784
Woon je daar nog maar net dan? En waar woon je? Roosendaal of zo?
pi_126640239
Ga aanstaande zondag naar Dancetour in Breda. Genoeg volk daar, waaronder ik. Hoop wel dat het vooruitzicht klopt en het 20+ graden word die dag. :)
pi_126641422
Heb op kamers gezeten en nu woon ik niet echt in een omgeving waar echt veel (leuke) mensen zijn van mijn leeftijd. Beetje jammer...

Bedankt voor de tip, maar niet zo heel tof om daar in je eentje heen te gaan haha.
pi_126668943
Niemand zin om nieuwe mensen te ontmoeten? Jammer!
pi_126671959
Hoe oud ben je? Laten we daar eens mee beginnen.
pi_126672425
Zelf ben ik een meisje van 22 jaar en ben ik bijna afgestudeerd van de universiteit. Normaal gesproken zou ik mensen ook echt voor gek verklaren dat ze dit doen en eerder een beetje 'wanhopig' noemen, maar helaas zijn er gewoon niet zoveel dingen in de omgeving waar je snel nieuwe mensen leert kennen.
Iemand anders misschien tips voor websites waar je mensen kan leren kennen zonder een of ander abonnement?
pi_126676360
Paiq.nl, ookal duurt dat wel even voordat je een hele lijst vol hebt daar. In het dating topic staan veel site's waar je prima gezellig kan chatten.
pi_126726079
Ik was niet echt op zoek naar een date of chat, maar bedankt voor je reactie :).
  zondag 19 mei 2013 @ 16:59:16 #14
391594 Automatique
Alles gaat vanzelf.
pi_126727264
Hoi Mlein, een vriend van mij gaat binnenkort in Breda wonen.

Net als jij wilt hij ook sociale contacten opdoen in de omgeving. Zie PM.
Neen.
pi_126731413
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 16:59 schreef Automatique het volgende:
Hoi Mlein, een vriend van mij gaat binnenkort in Breda wonen.

Net als jij wilt hij ook sociale contacten opdoen in de omgeving. Zie PM.
bedankt voor je reactie! Helaas kan ik nog geen pm lezen, omdat ik pas ben aangemeld. Maar als ik je berichtje over een paar dagen kan lezen, zal ik snel reageren;)
pi_126744711
Er lopen een paar 'nieuwe mensen leren kennen' topics op Fok ;)
pi_126758914
@Broodboor Volgensmij zitten daar vooral mensen van 30+ en je zit dan met abo, maar bedankt voor het meedenken!

@Faxie Ja, ik heb het gezien. Ik houd het in de gaten. Hopelijk zitten er ook wat mensen uit deze omgeving tussen :)
pi_126764145
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:32 schreef Mlein0 het volgende:
@Broodboor Volgensmij zitten daar vooral mensen van 30+ en je zit dan met abo, maar bedankt voor het meedenken!

@Faxie Ja, ik heb het gezien. Ik houd het in de gaten. Hopelijk zitten er ook wat mensen uit deze omgeving tussen :)
Tja wat is deze omgeving? Ik kom uit Putte.

Jij uit Breda vermoed ik gezien je student bent?
pi_126764443
Als Tilburg goed is mag je best contact zoeken ;)
pi_126766923
Nee, ik kom niet uit breda en ik studeer ook niet in breda. Breda is wel best wel goed bereikbaar voor mij, dus wel handig als dit voor iemand die het wel leuk lijkt om te meeten ook is :).
pi_126800306
Ik woon in West-Brabant :) Kun je in je woonplaats niet kijken wat voor soort clubs o.i.d. er zijn? Of een café'tje binnenstappen en mensen aanspreken die je leuk lijken?
pi_126800749
West-Brabant is een ruim begrip. Kun je ook iets specifieker zijn?
pi_126800790
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 11:11 schreef Mlein0 het volgende:
Niemand zin om nieuwe mensen te ontmoeten? Jammer!
Ik kom uit Bergen op Zoom, 19 jaar, 6VWO, iets te jong? :P
pi_126803861
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 10:05 schreef Zjakkie het volgende:
Ik woon in West-Brabant :) Kun je in je woonplaats niet kijken wat voor soort clubs o.i.d. er zijn? Of een café'tje binnenstappen en mensen aanspreken die je leuk lijken?
Ik snap je gedachte en als ik zo snel iets zou weten, zou ik dat zeker doen. Maar dat alleen naar de kroeg gaan, vind ik persoonlijk echt niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')