SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Haiquote:
Whatsupp??quote:
wel een moederskindje he eigenlijk!quote:Op donderdag 18 april 2013 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Pubers!!![]()
Mama, ik wil je even laten weten dat ik dit echt een kutschool vind!! Het is saai en stom en bah!
Leuke appjes
Mwoah, wel op de goede manier dan hoor.quote:
Nou de deal van de weddenschap is over dus moet ik weer zelf koken, stofzuigen, kleren wassen en seks zal er ook wel niet meer in zitten dus ja.quote:
Die was toch tot zondag verlengd?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou de deal van de weddenschap is over dus moet ik weer zelf koken, stofzuigen, kleren wassen en seks zal er ook wel niet meer in zitten dus ja.
Ja nou daarover zijn we nog in onderhandeling. Maar zal hem wel niet worden want ja Tammi is baas over mij nu he.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was toch tot zondag verlengd?
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou de deal van de weddenschap is over dus moet ik weer zelf koken, stofzuigen, kleren wassen en seks zal er ook wel niet meer in zitten dus ja.
Je laat d'r toch niet switchen?!quote:Op donderdag 18 april 2013 10:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nou daarover zijn we nog in onderhandeling. Maar zal hem wel niet worden want ja Tammi is baas over mij nu he.
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Je laat d'r toch niet switchen?!Bij de keel grijpen, beetje dichtdrukken en vertellen wie de baas is
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Je laat d'r toch niet switchen?!Bij de keel grijpen, beetje dichtdrukken en vertellen wie de baas is
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ik daar niet aan gedacht heb!
Alsof jij dat gezuig erg vindt!quote:Op donderdag 18 april 2013 10:24 schreef BobbyB het volgende:
Er zit een big ass mug hier op kantoor.
Joh, wat doe je nou softie hier. Ik lig de hele dag al aan die ketting.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:22 schreef BobbyB het volgende:
Nou Tam, je hoort het, je laatste vrije uurtjes zijn ingegaan.![]()
Dat is niet mijn ketting maar die van je werkgever.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Joh, wat doe je nou softie hier. Ik lig de hele dag al aan die ketting.
Ja. Wel die bult achteraf.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof jij dat gezuig erg vindt!
Touchéquote:Op donderdag 18 april 2013 10:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is niet mijn ketting maar die van je werkgever.
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is niet mijn ketting maar die van je werkgever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |