Mwa....Was niet de eerste keer voor LR geloof ikquote:Op donderdag 18 april 2013 12:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Beetje gek alleen dat hij een week krijgt voor tieten en ik 2 dagen voor hardcore sex
Bij mij was het ook de tweede keer in een dag, sochtends geunbanned en savonds weer raakquote:Op donderdag 18 april 2013 12:45 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mwa....Was niet de eerste keer voor LR geloof ik
Nee hij is net klaarquote:Op donderdag 18 april 2013 12:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toch wel goed van hem, nu kan hij leren.
Ik snap wel dat we gevreesd zijn op FOK!.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een stel criminelen/bad boys zijn wij ook.
Als we willen, kunnen we heel FOK! overnemen, en dat beseffen ze.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik snap wel dat we gevreesd zijn op FOK!.
Ik zie het nog wel eens gebeuren dat we een ander forum moeten oprichten ofzo.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als we willen, kunnen we heel FOK! overnemen, en dat beseffen ze.
Nee, dat zie ik niet gebeuren, en ik wil niet dat het gebeurt. Dat getroll is te leuk.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel eens gebeuren dat we een ander forum moeten oprichten ofzo.
Oh, ik hoorde van een geheime bron dat ze ons in NK steunen. Maar ik ga even douchen en schijten.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik niet gebeuren, en ik wil niet dat het gebeurt. Dat getroll is te leuk.
Ik had zeker 1 min dat plaatje van ancilla gepost hier en was nogal racistisch met wat opmerkingen + ziektes erin. I'm still alive :[quote:Op donderdag 18 april 2013 12:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Beetje gek alleen dat hij een week krijgt voor tieten en ik 2 dagen voor hardcore sex
we hebben mensen in onze gelederen die via VPs honderdduizenden accounts aan kunnen makenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als we willen, kunnen we heel FOK! overnemen, en dat beseffen ze.
Doeiquote:Op donderdag 18 april 2013 13:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik denk dat de buren genoeg van mij hebben.
Volume: 100.
Dus ik hou er even mee op en ga de stad in, later
Chris Brownquote:Op donderdag 18 april 2013 13:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik denk dat de buren genoeg van mij hebben.
Volume: 100.
Dus ik hou er even mee op en ga de stad in, later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |