SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Te laat zoals altijdquote:Op donderdag 18 april 2013 00:30 schreef Tamashii het volgende:
Wat is dit. Is dit een topickaap, of was ik te laat?Of wat. Off hee?
quote:
Jij hebt al 2x door slotje gepostquote:Op donderdag 18 april 2013 00:30 schreef Tamashii het volgende:
Wat is dit. Is dit een topickaap, of was ik te laat?Of wat. Off hee?
Ik ben nooit te laat. Zeker niet met jouw zaad.quote:
Ik ga jou zo domineren de volgende keerquote:Op donderdag 18 april 2013 00:30 schreef Tamashii het volgende:
Kom op zeg. Vrouwen zijn awesome bazen. Wij doorstaan alles en zo niet gaan we tenminste dood met stijl. Ofzeauh.
Die hik was een smoes om wakker te blijvenquote:Op donderdag 18 april 2013 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je lag te wachten op meer foto's?
Dat is niet lief van mij en nu weet ik niet meer wie jarig warenquote:
Woei. Oke.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt al 2x door slotje gepost
Ja heur. Hoe denk je dat ik heet, prinses maxima?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga jou zo domineren de volgende keer
Inderdaadquote:Op donderdag 18 april 2013 00:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die hik was een smoes om wakker te blijven.
[..]
Dat is niet lief van mij en nu weet ik niet meer wie jarig waren.
Dafuqquote:Op donderdag 18 april 2013 00:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben nooit te laat. Zeker niet met jouw zaad.
Tam komt weer op de marktquote:Op donderdag 18 april 2013 00:31 schreef BobbyB het volgende:
Dit topic gaat de geschiedenis in als het topic waarop Tamashii en BobbyB hun relatie beeindigden.
Wat drink je nu?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Woei. Oke.Ja zo laat is het dus al.
OH GA JE MIJ DE SCHULD GEVEN VAN JOUW FALEN DAN??quote:Op donderdag 18 april 2013 00:31 schreef BobbyB het volgende:
Dit topic gaat de geschiedenis in als het topic waarop Tamashii en BobbyB hun relatie beeindigden.
Ik heb net foto's van haar gezien.... ik heb liever dat Tam weg blijft van de marktquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben nooit te laat. Zeker niet met jouw zaad.
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
En kijk hier eens: https://www.facebook.com/events/calendar
Nee, sloerie, sletje, kutje, bitch/biAtch etc.. Halsband... Binnenkort nog even naar de Christine Le Ducquote:Op donderdag 18 april 2013 00:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja heur. Hoe denk je dat ik heet, prinses maxima?
Neeeeee.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:31 schreef BobbyB het volgende:
Wat doe je nou onschuldig.quote:
ASTI.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat drink je nu?
[..]
OH GA JE MIJ DE SCHULD GEVEN VAN JOUW FALEN DAN??
Dacht t niet vriendquote:
Mannen en denkenquote:Op donderdag 18 april 2013 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..], ik dacht dat je dat alleen terug kon zien op zo'n spam kalender
.
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net foto's van haar gezien.... ik heb liever dat Tam weg blijft van de markt
Welke markt precies?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net foto's van haar gezien.... ik heb liever dat Tam weg blijft van de markt
Ik faal helemaal niet en geef jou nergens de schuld, maar Tammi hangt hier een beetje het alfavrouwtje uit terwijl het tegenovergestelde waar is en tegen zulke leugens kan ik niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat drink je nu?
[..]
OH GA JE MIJ DE SCHULD GEVEN VAN JOUW FALEN DAN??
Wtf jongen?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, sloerie, sletje, kutje, bitch/biAtch etc.. Halsband... Binnenkort nog even naar de Christine Le Duc
Die waar gewillige mannen op zoek zijn naar vrouwmenschenquote:
Kom maar zuigen danquote:Op donderdag 18 april 2013 00:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neeeeee.
[..]
Wat doe je nou onschuldig.
Mwah gaat best goed over het algemeen hoorquote:
Dan ook :$quote:Op donderdag 18 april 2013 00:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wtf jongen?Dat zei ik hardop trouwens.
Ja je hebt gelijk ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik faal helemaal niet en geef jou nergens de schuld, maar Tammi hangt hier een beetje het alfavrouwtje uit terwijl het tegenovergestelde waar is en tegen zulke leugens kan ik niet.
Maar zoiets simpels lukt je niet?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah gaat best goed over het algemeen hoor.
Spermabank? Onee dat is andersom. Parenclub dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die waar gewillige mannen op zoek zijn naar vrouwmenschen
Dat ik je met Bobby moet delen, helemaal ok, want Bobbyquote:
Proost damequote:
Ik ben moe. Ik heb hoofdpijn. Ik ben ongesteld.quote:
Zoiets jaquote:Op donderdag 18 april 2013 00:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Spermabank? Onee dat is andersom. Parenclub dan?
Ja babeey.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ik je met Bobby moet delen, helemaal ok, want Bobby![]()
![]()
Beste BFFjongen EVAHH!! Maar verder.. No fucking way in hell
Ongesteld maakt niet uit voor het zuigen.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben moe. Ik heb hoofdpijn. Ik ben ongesteld.
Met meisjes wil ik jou wel delen.. Jongens misschien, want ik weet dat jij een lading zaad wel kan waarderen :$.. Maar die ondergaan dan eerst wel gruwelijke tests :$quote:Op donderdag 18 april 2013 00:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja babeey.Trouwens nee niet ja. Ik deel jou ook met zoveel andere.
Ik zit zeer mannelijk aan de Hertog Janquote:
Heftig wel. Nog nooit geweest.quote:
Boeit me niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben moe. Ik heb hoofdpijn. Ik ben ongesteld.
Jezus.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ongesteld maakt niet uit voor het zuigen.
Hoofdpijn gaat weg van orgasme (net als menstruatiekrampen trouwens)
Ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met meisjes wil ik jou wel delen.. Jongens misschien, want ik weet dat jij een lading zaad wel kan waarderen :$.. Maar die ondergaan dan eerst wel gruwelijke tests :$
Maar beter blijf je gewoon bij Bobby
Ze bedoelde dat jij veel partners hebtquote:Op donderdag 18 april 2013 00:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met meisjes wil ik jou wel delen.. Jongens misschien, want ik weet dat jij een lading zaad wel kan waarderen :$.. Maar die ondergaan dan eerst wel gruwelijke tests :$
Dat is de lekkerste cocktail ooit. Hele vazen kregen we in Finland voor 15 euro ofzo. Dikke mik, tering veel alchol erin.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit zeer mannelijk aan de Hertog Jan![]()
Ik ga van het weekend eens strawberry daiquiri ofzo proberen denk ik
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja.Forever together happy ever never go away
Huisje voor 3 dalijk?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja.Forever together happy ever never go away
Kan ik toch niet handelen, dan ben ik de hele dag bezig verdomme.quote:
Nog nooit op, heb hier een fles staan.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is de lekkerste cocktail ooit. Hele vazen kregen we in Finland voor 15 euro ofzo. Dikke mik, tering veel alchol erin.
Ze gunnen je geen rust?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan ik toch niet handelen, dan ben ik de hele dag bezig verdomme.
Ja toch niet dan.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga zo maar slapen denk ik.
Was ik paar uur geleden al van plan, wel blij dat ik ben blijven hangen hier trouwens
Dat weet ik, maar ik wou maar even zeggen dat zij ook best andere meisjes mag uitwonen van mij hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 00:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze bedoelde dat jij veel partners hebt
Moet ze wel lief zijn voor me, ben het een beetje zat allemaalquote:Op donderdag 18 april 2013 00:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Slaaf in je eigen huis.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zijn daar flessen van?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog nooit op, heb hier een fles staan.
Ik hoorde die zin in mijn hoofd met plat rotterdams accentquote:
Wil je dat ik je troost?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet ze wel lief zijn voor me, ben het een beetje zat allemaal
Ja, is niet goed dit he. En mijn laatste orgasme is jaren geleden.quote:
HALLOOW. Ik kom uit Den haagggg.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoorde die zin in mijn hoofd met plat rotterdams accent
Ja mag ze van mij ook hoor.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik wou maar even zeggen dat zij ook best andere meisjes mag uitwonen van mij hoor.. Of jij dat ok vindt is een tweede, maar van mij mag ze
Zolang ze ook nog voor mij op dr knietjes gaat :$
Ben je nu ook alquote:Op donderdag 18 april 2013 00:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nog ergerquote:
Vooral dat laatste is niet goedquote:Op donderdag 18 april 2013 00:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, is niet goed dit he. En mijn laatste orgasme is jaren geleden.
Wat Bobby zegt *knikt ja ende amen*quote:Op donderdag 18 april 2013 00:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zondag, biatch.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
PARDON?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Rechtsbovenin!!quote:
quote:
Zo fucking nice.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rechtsbovenin!!
[ afbeelding ]
Schandalig eigenlijk, zoveel drank en ik drink er nooit van, is allemaal voor en van visite
Sja, daar kan ik je niet meer helpen.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die strawberry of gewoon allesquote:
Trusteeeee!quote:Op donderdag 18 april 2013 00:43 schreef DaMook het volgende:
Ik ga serie kijken, tot straks, of meer waarschijnlijk, tot morgen![]()
.
Droom fijn, zacht en geil lieverdquote:Op donderdag 18 april 2013 00:43 schreef DaMook het volgende:
Ik ga serie kijken, tot straks, of meer waarschijnlijk, tot morgen![]()
.
Alles man. Dropshot, Contreau.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die strawberry of gewoon alles![]()
Zie je ook het simpsons bier!!
Ik lust het allemaal niet. Ik moet gewoon feestjes geven zodat mijn drank niet over datum gaatquote:
Ik heb sommige flessen drank juist als decoratie gekocht voor in de kastquote:Op donderdag 18 april 2013 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rechtsbovenin!!
[ afbeelding ]
Schandalig eigenlijk, zoveel drank en ik drink er nooit van, is allemaal voor en van visite
Ik deed ff snelle edit, maar ja. Wel goed. Vind dat altijd getuigen van rijkdom zo'n kast met drank.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lust het allemaal niet. Ik moet gewoon feestjes geven zodat mijn drank niet over datum gaat
Jij ookquote:Op donderdag 18 april 2013 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Droom fijn, zacht en geil lieverd
Ik nodigde FOK!kers uit en zei: byob!quote:Op donderdag 18 april 2013 00:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb sommige flessen drank juist als decoratie gekocht voor in de kast. Sommige zijn ondertussen wel aangebroken ondertussen door andere
.
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik deed ff snelle edit, maar ja. Wel goed. Vind dat altijd getuigen van rijkdom zo'n kast met drank.
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik nodigde FOK!kers uit en zei: byob!
Zie hier het resultaat
Dank je, ik rook mn peuk op en dan ga ikquote:
Wat dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:45 schreef Dqod het volgende:
Tering, tijd voor een extreme opluchting :$
(nee geen orgasme)
Ik heb nieuwe tattoooooooquote:
gemistquote:
En jij kan geen edithistorie meer zienquote:
NEEquote:Op donderdag 18 april 2013 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En jij kan geen edithistorie meer zien
Moest pissen, al 86847494 uurquote:
quote:
Lief naar Tam kijkenquote:
Zal jou eens piercen.. Met m'n tandenquote:
STuur ze zo wel.quote:
Awwwwwwhhhh. Ik kan je wel een sturen op fb hoor.quote:
Beetje eng dit.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal jou eens piercen.. Met m'n tanden
Ik ben er heel blij mee maar het is wel onbevredigend want het is maar een kleintjequote:
quote:
Julliequote:Op donderdag 18 april 2013 00:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Awwwwwwhhhh. Ik kan je wel een sturen op fb hoor.
Boh ik wil ook tam stalken op FBquote:Op donderdag 18 april 2013 00:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Awwwwwwhhhh. Ik kan je wel een sturen op fb hoor.
Jaquote:
quote:
Voeg me toe dan.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh ik wil ook tam stalken op FB
Wie ben je dan!!quote:
jaja ik ga zondag naar de kerk!!quote:
Mooi, dan gaan we ff een 'praatje' maken.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jaja ik ga zondag naar de kerk!!
Biechthokjesquote:Op donderdag 18 april 2013 00:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mooi, dan gaan we ff een 'praatje' maken.
Moet ik dan biechten?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mooi, dan gaan we ff een 'praatje' maken.
Nee, dat was net alquote:
Je zou haar viva account eens moeten zienquote:
Linkje in mijn dm/pm aubquote:Op donderdag 18 april 2013 00:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, dat was net al
[..]
Je zou haar viva account eens moeten zien
Oh mooi of jammer of mooi.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, dat was net al
[..]
Je zou haar viva account eens moeten zien
Hou ik je aanquote:
ik vind dat op een twisted way ook wel wat hebbenquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik vind dat op een twisted way ook wel wat hebben![]()
Welterusteeeeeeeeeeenquote:Op donderdag 18 april 2013 00:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Trusten allen!!
Droom fijn, zacht en geil![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 18 april 2013 00:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Trusten allen!!
Flabbergasted van waaaat.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar verdomme reageer eens jij.. Ik ben flabbergasted
Gedaan hoor!quote:Op donderdag 18 april 2013 00:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Trusten allen!!
quote:
Niks.quote:
Van jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ja man. Heb nog nooit zoveel alcohol op als sinds ik hier woonquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Van jouHahahahahahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had vandaag zo'n gast aan de telefoon, die ging mijn naam zo noemen, hij zegt ja, mooie naam, hoe spel je dat? Doeeeeii.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Oh ja, iets met eigen verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja man. Heb nog nooit zoveel alcohol op als sinds ik hier woon
ga je gekke dingen van doen hequote:Op donderdag 18 april 2013 01:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja man. Heb nog nooit zoveel alcohol op als sinds ik hier woon
Ja, relaties aan gaan enzo.quote:
quote:
Ik doe het om de reden die in dat plaatje staat hequote:Op donderdag 18 april 2013 01:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh ja, iets met eigen verantwoordelijkheid.
Ik doe jou niet om die reden.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik doe het om de reden die in dat plaatje staat he
Ik stel sowieso voor om het niet meer te doen. Ciabatair leven enzoquote:
Hoe? Ciabatta?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik stel sowieso voor om het niet meer te doen. Ciabatair leven enzo
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:
quote:
HEY!! En ik dan?quote:
Jou geef ik een geweldige afscheidsknuffel.quote:
quote:
Ik zal eens vriendelijk doen en je diensten overnemen danquote:Op donderdag 18 april 2013 01:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mag ik dan evenquote:Op donderdag 18 april 2013 01:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jou geef ik een geweldige afscheidsknuffel.
Jij of Tam weten anders de weg eh, als jullie niet buiten willen slapenquote:Op donderdag 18 april 2013 01:09 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga ook slapen. Eerste in het bed slaapt daar, de ander buiten. Doei!
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:09 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga ook slapen. Eerste in het bed slaapt daar, de ander buiten. Doei!
Tam heeft lekker geen waggel dus dat wordt lopen xDquote:Op donderdag 18 april 2013 01:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij of Tam weten anders de weg eh, als jullie niet buiten willen slapen
Welterusten :$![]()
"xD" ??quote:Op donderdag 18 april 2013 01:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tam heeft lekker geen waggel dus dat wordt lopen xD
Pas me beetje aan haar leeftijd aan.quote:
HAHAHAHA OHHH GODVER BOBBY WAT GEMEENquote:Op donderdag 18 april 2013 01:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tam heeft lekker geen waggel dus dat wordt lopen xD
Is ze 12?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pas me beetje aan haar leeftijd aan.
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zal eens vriendelijk doen en je diensten overnemen dan
Zo voel ik me wel ja.quote:
Wat nou zo voel jij je wel. Geestelijk ben ik ouder man.quote:
Ja hey, zo ben ik. It's a hard knock life hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 01:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
HAHAHAHA OHHH GODVER BOBBY WAT GEMEEN
Ik vraag me alleen nog wel af wat een "Ciabatair " leven is..quote:
Ja dat zei ik ook al.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen nog wel af wat een "Ciabatair " leven is..
Google maakt er "bedoelde u Ciabatta" van
Celibatair, Ado.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen nog wel af wat een "Ciabatair " leven is..
Google maakt er "bedoelde u Ciabatta" van
Je weet dat je nu mijn allereerste echte liefde keihard aan het beledigen bent ja? Ok nee, 2e, Mazda was eerstquote:Op donderdag 18 april 2013 01:14 schreef Tamashii het volgende:
Mijn 'waggel' is kapot. En dat komt omdat jij er zo lelijk naar stond te kijken BobbyB, dat ding heeft gevoel ja. Dat kan ik van jouw 'waggel' niet zeggen. Irritante cognitieve dissonantie kar.
Buiten kijfquote:Op donderdag 18 april 2013 01:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat nou zo voel jij je wel. Geestelijk ben ik ouder man.
Daar heb je wel een punt, neemt nog niet weg dat je jonger bent.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat nou zo voel jij je wel. Geestelijk ben ik ouder man.
OOOowwwwwwwwwwwwwwwwww!!!quote:
WAT. Hoe vaak heb ik jou opgehaald. Bloed, zweet en tranen gekost. Hij gaat ff jou bijna overrijden en zijn 'waggel' laat er geen traan om hoor.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet dat je nu mijn allereerste echte liefde keihard aan het beledigen bent ja? Ok nee, 2e, Mazda was eerst
Ja, nogmaals: There will be blood
Hij weet dat dat zijn nekje kost.. Of ik zal hem eens over een drempel heen tiefen ;Squote:Op donderdag 18 april 2013 01:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
WAT. Hoe vaak heb ik jou opgehaald. Bloed, zweet en tranen gekost. Hij gaat ff jou bijna overrijden en zijn 'waggel' laat er geen traan om hoor.
Dat ding zou je nog niet cadeau doen, zelfs niet als je geld toe krijgtquote:Op donderdag 18 april 2013 01:14 schreef Tamashii het volgende:
Mijn 'waggel' is kapot. En dat komt omdat jij er zo lelijk naar stond te kijken BobbyB, dat ding heeft gevoel ja. Dat kan ik van jouw 'waggel' niet zeggen. Irritante cognitieve dissonantie kar.
Oh. Dit is goed. Zal je hoofd ff onder die waggel leggen.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ding zou je nog niet cadeau doen, zelfs niet als je geld toe krijgt
Oh plz, doe nu niet mee met deze gare trend.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:17 schreef Adolecens het volgende:
"lief lekker kinky waggeltje van me"
dat bekt op de een of andere manier niet echt vind ik
Ok, ik ga slapenquote:Op donderdag 18 april 2013 01:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh plz, doe nu niet mee met deze gare trend.
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, ik ga slapen
Succes hier verder
quote:
Jij ligt eerder op de grond en dat weet je.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh. Dit is goed. Zal je hoofd ff onder die waggel leggen.
Dag Adoquote:
Rawrquote:Op donderdag 18 april 2013 01:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij ligt eerder op de grond en dat weet je.
+1quote:
maar wel koude wind!quote:Op donderdag 18 april 2013 07:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Boh het wordt vet lekker weer vandaag
Is die er nu?quote:
Zo te zien wel jaquote:Op donderdag 18 april 2013 07:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Boh het wordt vet lekker weer vandaag
Que?quote:Op donderdag 18 april 2013 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanavond ga ik wel op tijd slapen hoor!!
Foto's of geen foto's
Oh gisteravond werden er hier foto's gepost. Je moest snel kijken want ze werden ook weer verwijderd.quote:
Maar het was wel gezelligquote:
Nog geen Tam op fbquote:
Ik heb je gisteravond een verzoek gestuurdquote:
Ik heb niksquote:Op donderdag 18 april 2013 08:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb je gisteravond een verzoek gestuurd
Jaquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 08:25 schreef Tamashii het volgende:
Zo half uur te vroeg op mijn werk. Nog even roken
Dat heb ik hier gewoon thuis.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:26 schreef Tamashii het volgende:
Beetje narig dat het voor het gebouw zonnig is en achter het gebouw de wind staat. Hoepel op!
Oh wat ben jij vrolijkquote:Op donderdag 18 april 2013 08:30 schreef rival het volgende:
Goedemorgen op deze goede morgen
hoe is het leven hier?
uiteraard, het weekend staat op me te wachtenquote:Op donderdag 18 april 2013 08:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh wat ben jij vrolijk![]()
Ja beetje moe, wel goed, even alle foto's op Tam dr FB aan het bekijken
Nog plannen? (overbodige vraag natuurlijkquote:Op donderdag 18 april 2013 08:33 schreef rival het volgende:
[..]
uiteraard, het weekend staat op me te wachten
oh ik was snel klaar kon er maar 2 zien
euh nee totaal niet.... ik denk dat ik maar ga graven in de tuin morgenquote:Op donderdag 18 april 2013 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog plannen? (overbodige vraag natuurlijk)
Oh dan heb je er nog 3 ofzo gemist
Oh op haar FB bedoel jij!!quote:Op donderdag 18 april 2013 08:37 schreef rival het volgende:
[..]
euh nee totaal niet.... ik denk dat ik maar ga graven in de tuin morgen
waar heb jij het nu over?
Cola werkt beter... Coca Cola... a.k.a. Koning Kolaquote:Op donderdag 18 april 2013 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh op haar FB bedoel jij!!
Sorry, nog niet helemaal wakker!! Beter ff nog een bak thee pakken
Ik krijg hoofdpijn van Colaquote:Op donderdag 18 april 2013 08:42 schreef rival het volgende:
[..]
Cola werkt beter... Coca Cola... a.k.a. Koning Kola
je gebruikt een verkeerde smileyquote:Op donderdag 18 april 2013 08:43 schreef sararaats het volgende:
naar Rotterdam !!!!!
de trein vertrekt om 9u30
Ik drink ook cola.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:42 schreef rival het volgende:
[..]
Cola werkt beter... Coca Cola... a.k.a. Koning Kola
Als je beloofd geen enkel dier pijn te doen en lief te hebben zal ik je ook toevoegen.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:33 schreef rival het volgende:
[..]
uiteraard, het weekend staat op me te wachten
oh ik was snel klaar kon er maar 2 zien
Die smiley impliceert dat je blij bent om naar Rotterdam te gaan, we weten allemaal dat dat geen reden tot blijheid is!quote:Op donderdag 18 april 2013 08:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
hoezo??? de smiley staat los van de tekst hoor
veels te happy voor een ritje rotterdamquote:Op donderdag 18 april 2013 08:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
hoezo??? de smiley staat los van de tekst hoor
zullen we het daar eens ff over hebben, wat staat er in die notes?quote:Op donderdag 18 april 2013 08:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als je beloofd geen enkel dier pijn te doen en lief te hebben zal ik je ook toevoegen.![]()
+1quote:Op donderdag 18 april 2013 08:50 schreef Tamashii het volgende:
Rotterdam.
Zelden zo'n lelijke stad gezien.
duh, shop till you dropquote:Op donderdag 18 april 2013 08:49 schreef rival het volgende:
[..]
veels te happy voor een ritje rotterdam
Lol dat is iets wat je ook veel beter ergens anders kan doenquote:
Leuk toch daarquote:Op donderdag 18 april 2013 08:54 schreef Tamashii het volgende:
Je kan overal winkelen, ik zou daar echt niet voor naar rdam gaan.
Hier is nog een reden om niet naar Rotterdam te gaanquote:
Bitchquote:Op donderdag 18 april 2013 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier is nog een reden om niet naar Rotterdam te gaan
quote:
NouNou, wat een taal gebruik op de vroege ochtend...quote:
Moet kunnen tochquote:Op donderdag 18 april 2013 08:58 schreef MOON76 het volgende:
[..]
NouNou, wat een taal gebruik op de vroege ochtend...
Tuurlijk....geen punt...quote:
Bemoeialquote:Op donderdag 18 april 2013 08:58 schreef MOON76 het volgende:
[..]
NouNou, wat een taal gebruik op de vroege ochtend...
Bijna klaar met werken dus?quote:Op donderdag 18 april 2013 09:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bemoeial
Het is allang niet vroeg meer
Toen ik 6 uur geleden opstond was het vroeg
ik wilde bijna zeggen goede verkapte poging om hem het te laten doen....... bijnaquote:Op donderdag 18 april 2013 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ging gisteren was ophangen op het balkon en ik kan gewoon bijna niet bij de waslijn, die hangt veel te hoog
quote:Op donderdag 18 april 2013 09:03 schreef rival het volgende:
[..]
ik wilde bijna zeggen goede verkapte poging om hem het te laten doen....... bijna
Hahahaha. Is geheim.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:50 schreef rival het volgende:
[..]
zullen we het daar eens ff over hebben, wat staat er in die notes?
Bijna klaar? I wish.. half 7 vanavond pas.. heb net koud 3,5 uur werken erop zitten, nog 8 te gaan ongeveerquote:Op donderdag 18 april 2013 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijna klaar met werken dus?
Ik ging gisteren was ophangen op het balkon en ik kan gewoon bijna niet bij de waslijn, die hangt veel te hoog
Wow, dat zuigt wel danquote:Op donderdag 18 april 2013 09:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bijna klaar? I wish.. half 7 vanavond pas.. heb net koud 3,5 uur werken erop zitten, nog 8 te gaan ongeveer
Dat zijn beste werktijden...quote:Op donderdag 18 april 2013 09:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bijna klaar? I wish.. half 7 vanavond pas.. heb net koud 3,5 uur werken erop zitten, nog 8 te gaan ongeveer
Ik ga zaterdag een filmmarathon houden met Roycoquote:Op donderdag 18 april 2013 09:08 schreef rival het volgende:
wat zijn hier de wilde weekendplannen eigenlijk mensen?
3 dagen. Feesten.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:08 schreef rival het volgende:
wat zijn hier de wilde weekendplannen eigenlijk mensen?
met zijn 2en? oehquote:Op donderdag 18 april 2013 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag een filmmarathon houden met Royco
No !!quote:
Nou, vanavond weekend dus morgen lekker uitslapen even schoonmaken enzo, dan komt Dqodje naar mij toe en zullen we vast wel feesten en dan is BobbyB vrij en nog harder feesten. Zo dus he.quote:
Maandag dus last van je kaken en uitdrogingsverschijnselen?quote:Op donderdag 18 april 2013 09:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, vanavond weekend dus morgen lekker uitslapen even schoonmaken enzo, dan komt Dqodje naar mij toe en zullen we vast wel feesten en dan is BobbyB vrij en nog harder feesten. Zo dus he.
Klopt!quote:
quote:
quote:
Ik dacht iets van een festival ofzo... maar jullie gaan gewoon jouw huis terroriserenquote:Op donderdag 18 april 2013 09:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, vanavond weekend dus morgen lekker uitslapen even schoonmaken enzo, dan komt Dqodje naar mij toe en zullen we vast wel feesten en dan is BobbyB vrij en nog harder feesten. Zo dus he.
Gangmaker ik hequote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maandag dus last van je kaken en uitdrogingsverschijnselen?
quote:Op donderdag 18 april 2013 09:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]Denk je echt dat ik mij zo laat misbruiken?
Jaquote:Op donderdag 18 april 2013 09:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]Denk je echt dat ik mij zo laat misbruiken?
Mwah, geen verkeerde opdrachten, schoolzwemmen in de ochtend en vanmiddag een beetje dom havenvolk rijden..quote:
Yupquote:Op donderdag 18 april 2013 09:06 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Dat zijn beste werktijden...
Elke dag zo???
a.k.a. Rotterdammers.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
en vanmiddag een beetje dom havenvolk rijden..
Zitren ook enkele Amsterdammers tussen. en Dordtenaren, en volk van Goeree.. Ridderkerk, Barendrecht..quote:
Schapekoppenquote:Op donderdag 18 april 2013 09:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zitren ook enkele Amsterdammers tussen. en Dordtenaren, en volk van Goeree.. Ridderkerk, Barendrecht..
Ik zit met redelijke koppijn op het werk atm.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:30 schreef Tamashii het volgende:
Beter wordt dit een rustige dag, mijn hoofd is niet tot meer in staat.
Ik soort dof hoofd.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:40 schreef substep het volgende:
[..]
Ik zit met redelijke koppijn op het werk atm.
Laat dat goede maar weg.quote:
Niks gewend jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |