PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een ST Williams verkocht voor 5.5kDeze speler dus: http://wefut.nl/player/8300
Verder is dit de evolutie van de langzaamste speler van FUT:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een ST Williams verkocht voor 5.5kDeze speler dus: http://wefut.nl/player/8300
Verder is dit de evolutie van de langzaamste speler van FUT:Hij is er bepaald niet sneller van geworden,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag de edit dus mooi welquote:
fixed.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij is er bepaald niet sneller op geworden,
Oh, dat is goed nieuws, had ook al wat van vrienden van me gehoord eroverquote:Op woensdag 17 april 2013 23:46 schreef Toefjes het volgende:
Manchester CityWat had ik dat toch goed voorspeld
En de vouchers voor AZ - PSV zijn binnen
lekker 1e 2 uur vrij en dan maar 1 lesuur en dan lekker uit ahahahahaquote:
Vrienden? Fokkers hebben geen vrienden. Plus, je hebt vrienden er over gehoord? Zelf geen kaart besteld?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh, dat is goed nieuws, had ook al wat van vrienden van me gehoord erover
Dat van City is wel kut
misschien kan hij wel beide... tegelijkertijd...quote:Op woensdag 17 april 2013 23:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Aan het opdrukken of de hond aan het uitlaten.
jawel, maar vrienden die weer apart kaarten hadden besteld hebben ze ook al binnen. Dus het is afwachtenquote:Op woensdag 17 april 2013 23:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vrienden? Fokkers hebben geen vrienden. Plus, je hebt vrienden er over gehoord? Zelf geen kaart besteld?
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:50 schreef TBakkert het volgende:
ik ga even breakie doen en drinkie drinkie en dan ben ik weer terug om jullie leven op FOK! te terroriseren
Maak je moeder niet wakker he!quote:Op woensdag 17 april 2013 23:50 schreef TBakkert het volgende:
ik ga even breakie doen en drinkie drinkie en dan ben ik weer terug om jullie leven op FOK! te terroriseren
Vandaar dat je zo weinig het gedaan heb in de afgelopen 10 jaarquote:Op woensdag 17 april 2013 23:52 schreef Toefjes het volgende:
En een dag na de bekerfinale heb ik een dateIk verknal dates altijd dus dat wordt weer een mooi verhaal voor hier
Volgens mij heeft hij zelf niet door dat hij zich af en toe voor lul zet.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:56 schreef ThadCastle het volgende:
10 van de 22 posts hier zijn van Theo. Als hij dit het hele jaar al zou doen zou hij zo'n 450 topics alleen vol geluld hebben..
Btw lied van Selah Sue in suits
Wat ik voor elkaar heb gekregen de afgelopen 10 jaar gaat jou niet lukken in je hele leven mannetjequote:Op woensdag 17 april 2013 23:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo weinig het gedaan heb in de afgelopen 10 jaar
ZONDER MIJ WAREN JULLIE BIJ TOPIC 600 OFZO INDERDAAD, DUS DANKT MIJ, VEREERT MIJ.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:56 schreef ThadCastle het volgende:
10 van de 22 posts hier zijn van Theo. Als hij dit het hele jaar al zou doen zou hij zo'n 450 topics alleen vol geluld hebben..
Btw lied van Selah Sue in suits
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat ik voor elkaar heb gekregen de afgelopen 10 jaar gaat jou niet lukken in je hele leven mannetje
Dat denk jij.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat ik voor elkaar heb gekregen de afgelopen 10 jaar gaat jou niet lukken in je hele leven mannetje
profvoetballer geworden?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik word ouder dan jijquote:Op donderdag 18 april 2013 00:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat denk jij.
Ik doe het vanaf mijn 14e al beter dan jij
Ik haal je nog makkelijk in.
je moeder is een sukkelquote:Op donderdag 18 april 2013 00:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja logisch
Gingers sterven uit in 2060 sukkel.
ik ook 3 pagina's, maar toen bedacht ik me dat het teveel werk is om er dusdanig veel binnen te halen dat het echt goed oplevertquote:Op donderdag 18 april 2013 00:11 schreef v0lt026 het volgende:
Fitness kaartjes zijn weer redelijk goedkoop geloof ik. Heb er al weer een heel aantal voor 150 kunnen oppikken
vorige keer pakte het leuk uit. Alleen ben ik nu lui en heb ik geen zin om ze allemaal op te pikkenquote:Op donderdag 18 april 2013 00:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik ook 3 pagina's, maar toen bedacht ik me dat het teveel werk is om er dusdanig veel binnen te halen dat het echt goed oplevert
Jouw kat is een sukkelquote:Op donderdag 18 april 2013 00:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
je moeder is een sukkel
maar als ik ouder word dan jij heb ik meer tijd
maar goed. Ik ga lekker daten dus. Dat wilde ik even kwijt.
maveren als werkwoordquote:Op donderdag 18 april 2013 00:15 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Blij dat ik deze niet heb gekozen. Was over deze wedstrijd wel een beetje aan het maveren
Ik ga dat ook even doen. Als ik mijn coins kan verdubbelen, dan heb ik alweer 50k erbijquote:Op donderdag 18 april 2013 00:11 schreef v0lt026 het volgende:
Fitness kaartjes zijn weer redelijk goedkoop geloof ik. Heb er al weer een heel aantal voor 150 kunnen oppikken
Maveren: Twijfelen, in twijfel zijn, het echt niet meer weten, geneigd zijn op korte termijn van gedachte te veranderen.quote:
Maver24quote:Op donderdag 18 april 2013 00:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maveren: Twijfelen, in twijfel zijn, het echt niet meer weten, geneigd zijn op korte termijn van gedachte te veranderen.
Speelt echt heel lekker. Volgens mij speelde ik m'n potjes ook in 3412 tegen jouquote:Op donderdag 18 april 2013 00:20 schreef Djeetje het volgende:
Iemand die hier 3412 heeft gespeeld ?
Zo echt een heerlijke skill squad in die formatie
Proberen waardquote:Op donderdag 18 april 2013 00:22 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Speelt echt heel lekker. Volgens mij speelde ik m'n potjes ook in 3412 tegen jou
Ja heb ik, was wel tof, had als CF Milito en als spitsen Klose en Gomezquote:Op donderdag 18 april 2013 00:20 schreef Djeetje het volgende:
Iemand die hier 3412 heeft gespeeld ?
Zo echt een heerlijke skill squad in die formatie
Toen was het ook veel makkelijker. Alleen heb ik er toen te weinig gebruik van gemaakt/kunnen maken. Had er toen iets van 400-500.. Hadden er makkelijk het dubbele kunnen zijnquote:Op donderdag 18 april 2013 00:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
vorige keer pakte het leuk uit. Alleen ben ik nu lui en heb ik geen zin om ze allemaal op te pikken
Jaja.... je deed gewoon een Thorbatorretje!!!quote:Op donderdag 18 april 2013 02:47 schreef jepperdeprep het volgende:
Xbox hing weer. Later Iwan, Rijst en Tobi.
Succes Revon!quote:Op donderdag 18 april 2013 07:24 schreef Revontulet het volgende:
Moggelaatste dag van mijn eindexamen...hopen dat alles goed komt, dan mag vanavond iedereen taart komen eten
Succes en ik zal er zijn vanavondquote:Op donderdag 18 april 2013 07:24 schreef Revontulet het volgende:
Moggelaatste dag van mijn eindexamen...hopen dat alles goed komt, dan mag vanavond iedereen taart komen eten
Komt goedquote:Op donderdag 18 april 2013 07:54 schreef Revontulet het volgende:
Thanksen is goed Djeetje, maar neem wel je zus mee
Nee ze woont nog netjes hier in Andijkquote:Op donderdag 18 april 2013 08:04 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Of zit ze nog in Honduras en die streken?
succes manquote:Op donderdag 18 april 2013 07:54 schreef Revontulet het volgende:
Thanksen is goed Djeetje, maar neem wel je zus mee
Lekker alleen zitten in de les en alleen staan in de pauze ?quote:
geen kut meer waardquote:Op donderdag 18 april 2013 09:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
mogguh
edit:
Die is gezakt in prijs![]()
Succes!quote:Op donderdag 18 april 2013 07:24 schreef Revontulet het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:15 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Blij dat ik deze niet heb gekozen. Was over deze wedstrijd wel een beetje aan het maveren
Toure heb ik al 3x gehad ofzoquote:Op donderdag 18 april 2013 09:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
mogguh
edit:
Die is gezakt in prijs![]()
Ja ik ook een tijd geleden maar toen was die nog boven de 50K inplaats van 30k..quote:
De teringquote:
ziekquote:
Picsquote:Op donderdag 18 april 2013 08:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee ze woont nog netjes hier in Andijk
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:54 schreef Rijst het volgende:
hmmm sick
https://maps.google.ca/ma(...)48,0.363579&t=h&z=22
[ afbeelding ]
Wat moet ik hier aan zien?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:54 schreef Rijst het volgende:
hmmm sick
https://maps.google.ca/ma(...)48,0.363579&t=h&z=22
[ afbeelding ]
Ik ben een (enigszins) sociale FOK!ker, telt dat ook?quote:Op donderdag 18 april 2013 09:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Lekker alleen zitten in de les en alleen staan in de pauze ?
Of ben jij geen echte fokker ?
De handel is doodquote:
Dat gaat alleen als je van Team veranderd die je support, als je Dortmund neemt dan is tie geel, Chelsea is tie blauw, Die van mij is rood. geen idee welke kleuren je nog meer hebtquote:Op donderdag 18 april 2013 11:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe kun je dat kleurtje veranderen rechts onderin waar je eas fc coins staan en je level
Aha kon het al nergens vinden. Dankje!quote:Op donderdag 18 april 2013 11:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat gaat alleen als je van Team veranderd die je support, als je Dortmund neemt dan is tie geel, Chelsea is tie blauw, Die van mij is rood. geen idee welke kleuren je nog meer hebt
Leuk idee. Er zijn nog genoeg goedkope, originele teams te maken. Alleen 75-rated spelers bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:37 schreef over_hedge het volgende:
Ik ga maar eens een team make nvan max 800 coins per speler. En dan de rest verkopen en wachten op tots crash
ik doe mee denk ik. mooi een team met mirallas en een berg goedkope belgen/BPL.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Leuk idee. Er zijn nog genoeg goedkope, originele teams te maken. Alleen 75-rated spelers bijvoorbeeld.
Er valt nu juist heel veel te verdienen.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:36 schreef Maver24 het volgende:
Het is inderdaad lekker rustig hier, er valt inderdaad weinig meer te verdienen op de markt, prijzen kelderen als een gek naar beneden
na TOTY trokken de prijzen ook weer aan. weet alleen niet hoe lang die TOTS in packs zit ?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:52 schreef laucas het volgende:
[..]
Er valt nu juist heel veel te verdienen.
klopt, ik heb nog wel wat winst gemaakt met Donk en Kouyaté, maar nu ligt het ook een beetje stil...quote:Op donderdag 18 april 2013 11:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
De handel is doodde sluis is opengezet, geen stuiver meer te verdienen.
Paar weken volgens mij.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
na TOTY trokken de prijzen ook weer aan. weet alleen niet hoe lang die TOTS in packs zit ?
Real heeft een mooie kleur paarsquote:Op donderdag 18 april 2013 11:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat gaat alleen als je van Team veranderd die je support, als je Dortmund neemt dan is tie geel, Chelsea is tie blauw, Die van mij is rood. geen idee welke kleuren je nog meer hebt
dat zou wel minder zijn. maar trekt wel weer aan. moeten straks toch wat met al die coinsquote:
Ik wil nog even handelen tot de 200k voro de TOTS. Dan wil ik hele dure spelers kopen die lekker gekelderd zijn en dan later hoop ik op de 250k uit te komenquote:Op donderdag 18 april 2013 12:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat zou wel minder zijn. maar trekt wel weer aan. moeten straks toch wat met al die coins
tof idee, want wat er met die IF markt gebeurt, is wel raar inderdaadquote:Op donderdag 18 april 2013 12:06 schreef FCsuarez het volgende:
ik hoop dat ik me vidal nog even verkoop voor 150K en dan ga ik dit weekend mooi 500K uitgeven aan gekelderde IF's waar ik eventueel nog wel mee wil spelen. als de TOTS gekte weer over is hopelijk wat winst over
kan hoogstens opgescheept zitten met een IF gotze ofzoquote:Op donderdag 18 april 2013 12:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
tof idee, want wat er met die IF markt gebeurt, is wel raar inderdaad
Ik ben nu op weg naar Zwolle. Hoe ver is Leeuwarden voor jou dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:47 schreef StijnDa het volgende:
Zo naar Leeuwarden. Vandermar opzoeken
[..]
Danku
323 kilometer volgens Google Maps.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben nu op weg naar Zwolle. Hoe ver is Leeuwarden voor jou dan?
Jep. en ook minder orginelen maar die wel goed zijnquote:Op donderdag 18 april 2013 11:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Leuk idee. Er zijn nog genoeg goedkope, originele teams te maken. Alleen 75-rated spelers bijvoorbeeld.
En waarom ga je erheen behalve dat je VDM gaat opzoeken?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
323 kilometer volgens Google Maps.
Mijn huisgenoot hier in Maastricht komt uit Leeuwardenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En waarom ga je erheen behalve dat je VDM gaat opzoeken?
en dan in de e-mail bevestiging:quote:Contact per e-mail
Hebt u een vraag over uw zorgverzekering of wilt u meer informatie? Wij helpen u graag verder. Vul hieronder het contactformulier in en klik op Verzenden. U krijgt binnen twee werkdagen een reactie.
quote:Wij streven ernaar uw vraag binnen 5 werkdagen te beantwoorden.
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:49 schreef Der_Rudi het volgende:
Lol, paupers.
Goed dat je het hier even neerzet trouwens, ik moet ze ook nog mailen.
Is toch ook doorgaans maar een keer per 1 of 2 jaar en dan maximaal een paar honderd euro?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had mijn lenzen gedeclareerd voor januari en februari. Daarna wilde ik afgelopen maand het doen voor maart. Zeggen ze dat ik het al een keer gedeclareerd heb en het niet kan doen. FFUUUU
Ik krijg maandelijks een factuur. Zou ik toch ook gewoon maandelijks in kunnen vullen.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:51 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Is toch ook doorgaans maar een keer per 1 of 2 jaar en dan maximaal een paar honderd euro?
Jaquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | Runtime Error Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine. Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off". <!-- Web.Config Configuration File --> <configuration> <system.web> <customErrors mode="Off"/> </system.web> </configuration> Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL. <!-- Web.Config Configuration File --> <configuration> <system.web> <customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/> </system.web> </configuration> |
balenquote:
volgens mij is die nooit duur geweestquote:Op donderdag 18 april 2013 13:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
balenik zat me te bedenken dat er volgens mij een tijd was dat IF negredo duur was, maar wist het niet zeker.
dan zal het saldado geweest zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens mij is die nooit duur geweest
Gewoon bundesliga selecteren en dan 150 - 800 instellen. Genoeg leuke spelers er tussen.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:59 schreef TBakkert het volgende:
Weet iemand hier echt een heeel heeel goedkoop team met Klose erin?
Ik ga dat Silver team ook maar verkopen, prijzen dalen echt te snel...
Klose is een duitser, geen Bundesligaquote:Op donderdag 18 april 2013 14:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon bundesliga selecteren en dan 150 - 800 instellen. Genoeg leuke spelers er tussen.
Serie a danquote:Op donderdag 18 april 2013 14:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Klose is een duitser, geen Bundesliga
pepequote:Op donderdag 18 april 2013 14:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Serie a danHet idee blijft het zelfde. Genoeg leuke spelers voor max 800 coins te vinden.
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had mijn lenzen gedeclareerd voor januari en februari. Daarna wilde ik afgelopen maand het doen voor maart. Zeggen ze dat ik het al een keer gedeclareerd heb en het niet kan doen. FFUUUU
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:07 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik krijg er gewoon twee tegelijk. In verschillende fonts om te vertellen dat ze binnen 2 of binnen vijf dagen reageren
Dan kom ik morgen.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:14 schreef Revontulet het volgende:
Morgen pas de uitslag...huilen tot morgenmiddag dus
pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:16 schreef over_hedge het volgende:
Ik had muriel gister in een pack. Voor 150K verkocht, dacht even dat het veel te weinig verkocht had. Maar blijkt mee te vallen gelukkig
Ik heb er geen pics van. Schrok welquote:
Reageerde je ook zo?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb er geen pics van. Schrok welRechtsonder komt eerst te staan dat je een totw hebt dus dacht even aan ronaldo. Maar viel tegen.
didn't happen.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[b]Ik heb er geen pics van. [/b] Schrok welRechtsonder komt eerst te staan dat je een totw hebt dus dacht even aan ronaldo. Maar viel tegen.
HHHHUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Huh?quote:
en dan hoef je niet te verdedigen ofzo?quote:
nee.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:35 schreef Dudeweiser het volgende:
BNW / Alien doofpot exposed!
BNW is echt een geweldig forum
[..]
en dan hoef je niet te verdedigen ofzo?
oke dan is het goed. Ik zou trouwens Valdivia CDM maken en op CB zetten, heb je nog meer skillersquote:
Ik ben alweer terug uit Leeuwarden. Wat moet je daar?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:47 schreef StijnDa het volgende:
Zo naar Leeuwarden. Vandermar opzoeken
[..]
Danku
Oh, ok.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot hier in Maastricht komt uit LeeuwardenDus we gaan een weekendje naar het noorden met wat vrienden.
Stel je aan wijfquote:Op donderdag 18 april 2013 14:14 schreef Revontulet het volgende:
Morgen pas de uitslag...huilen tot morgenmiddag dus
Ronaldo op doelquote:Op donderdag 18 april 2013 14:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oke dan is het goed. Ik zou trouwens Valdivia CDM maken en op CB zetten, heb je nog meer skillers
Nee, zeker niet voor zo'n meisje als jij.quote:
Hahahaha ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, zeker niet voor zo'n meisje als jij.
Ik hoop dat je het niet haalt. Mooiste dag van mijn leven zal dat zijn.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het niet haalt. Mooiste dag van mijn leven zal dat zijn.
Nee, het zou een geschenk uit de hemel zijn.quote:
okequote:Op donderdag 18 april 2013 14:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, het zou een geschenk uit de hemel zijn.
Dat je het even weet.quote:
Lach jij nu maar. Mocht er een lange koude winter komen en mocht er geen voedsel zijn dan overleef ik tenminstequote:
Of ze eten jou het eerste op.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lach jij nu maar. Mocht er een lange koude winter komen en mocht er geen voedsel zijn dan overleef ik tenminste
ik 400k op ronaldoquote:Op donderdag 18 april 2013 15:11 schreef Djeetje het volgende:
567k goedkoopste ibra
60 verlies op Wallyson
jaquote:
godverdomme veelquote:Op donderdag 18 april 2013 15:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
jaPrecies het verkeerde moment gekocht. Hij is nu al heel veel gezakt, en dan nog die kut tax van 5%.
Dat is op XBOX toch ?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:16 schreef Maver24 het volgende:
zag vanmiddag al een ibra staan voor 390 !!!w00t
Hij gaat zeker naar de 300k op XBOX hopelijk op de PS3 naar 400k.quote:
quote:
Zuurquote:Op donderdag 18 april 2013 15:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kocht hem rond 7 april
gewoon bewaren tot na het TOTSquote:Op donderdag 18 april 2013 15:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kocht hem rond 7 april
Ja, ik twijfelquote:
strootgod maakt in iedergeval geen aanspraakquote:
Inderdaad, de mensen die nu hun Ronaldo er voor zoveel minder opzetten, willen gewoon coins voor de packs ofzo. Nu profiteren investeerders ervan en na TOTS willen mensen weer geld uitgeven aan Ronaldo's en zullen dan weer de volle mep moeten betalen.quote:
DIe prijzen gaan dan niet meer stijgen. Fifa 14 is er dan ook over 4 maanden. Tevens het gaat beter weer worden. Alleen de die hards gaan binnen zitten dan en spelen.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Inderdaad, de mensen die nu hun Ronaldo er voor zoveel minder opzetten, willen gewoon coins voor de packs ofzo. Nu profiteren investeerders ervan en na TOTS willen mensen weer geld uitgeven aan Ronaldo's en zullen dan weer de volle mep moeten betalen.
Ja dat is ook zo natuurlijk..quote:Op donderdag 18 april 2013 15:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
DIe prijzen gaan dan niet meer stijgen. Fifa 14 is er dan ook over 4 maanden. Tevens het gaat beter weer worden. Alleen de die hards gaan binnen zitten dan en spelen.
esswein...quote:Op donderdag 18 april 2013 15:35 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal onder de 800 coins
Als je echt een skillsquad wil zou ik die 1e nemen.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:37 schreef Djeetje het volgende:
of ik doe het zo:
http://wefut.nl/squad/903
Heb die voorste 3 al in een ander team..quote:Op donderdag 18 april 2013 15:38 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Als je echt een skillsquad wil zou ik die 1e nemen.
#YOLOquote:Op donderdag 18 april 2013 15:41 schreef poker4lifee het volgende:
skillsquad en dan elk potje 5-1 verliezen
Liever plezier hebben dan elk potje als een laffe herder te zitten zweten en tikkie takka doen.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:41 schreef poker4lifee het volgende:
skillsquad en dan elk potje 5-1 verliezen
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Liever plezier hebben dan elk potje als een laffe herder te zitten zweten en tikkie takka doen.
skillen..dat is pas zweten.. je krijgt er vreselijke kramp van.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Liever plezier hebben dan elk potje als een laffe herder te zitten zweten en tikkie takka doen.
Nee de hele tijd de sprintknop en passknop indrukken krijg je dat niet vanquote:Op donderdag 18 april 2013 15:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
skillen..dat is pas zweten.. je krijgt er vreselijke kramp van.
LM kun je ook Elia of Schurlle doen. Zijn ook cheap.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:35 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal onder de 800 coins
niet sprintenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee de hele tijd de sprintknop en passknop indrukken krijg je dat niet van
Ja.. Heb er een reden voorquote:
Ja, ik wil elia eigenlijk. Maar nog niet onder de 850 coins tegen gekomen.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
LM kun je ook Elia of Schurlle doen. Zijn ook cheap.
Lekker risicoloos rondspelenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet sprintengewoon heerlijk combinatie spel spelen. afstandschotje tussendoor.
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker risicoloos rondspelenbeetje één tweetjes doen, beetje hoge steekpasses, beetje langs de zijlijn rennen.
De eentonigheid maakt het tot een tering spel. Keer op keer dezelfde soort mensen. Ik word liever tureluurs getikt door een skiller dan door een vieze Barcelona adept.
9999999 van de 10000000 keer zijn het gewoon vieze flikkers die alleen kunnen rennen wanneer ik Neymar of Ronaldo of Ben Arfa of Nani in een team zie.
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker risicoloos rondspelenbeetje één tweetjes doen, beetje hoge steekpasses, beetje langs de zijlijn rennen.
De eentonigheid maakt het tot een tering spel. Keer op keer dezelfde soort mensen. Ik word liever tureluurs getikt door een skiller dan door een vieze Barcelona adept.
9999999 van de 10000000 keer zijn het gewoon vieze flikkers die alleen kunnen rennen wanneer ik Neymar of Ronaldo of Ben Arfa of Nani in een team zie.
Dat percentage dat zo speelt, directer dan de barcelona adepts, is op één hand te tellen. Het gros loopt te draaien en keren tot die tering verdedigende AI weer eens verkeerd instapt.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]![]()
je hoeft geen barcelona adept te zijn om gewoon net pressie voetbal te spelen. 55% balbezit, tegenstander onder druk. zowel over de vleugels als in de combinatie spelen. netjes volgens de ajax school dus![]()
voor mensen zoals jou hebben ze iets anders bedacht. het heet fifa street.
Gomez (of Shaqiri?)twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 18-04-2013 om 15:55:01A new orange MOTM will be available for 24hrs from 6pm UK (10am PT) today. Who do you think it is? #FUT reageer retweet
nicequote:Op donderdag 18 april 2013 15:55 schreef Gramulanion het volgende:
Gomeztwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 18-04-2013 om 15:55:01A new orange MOTM will be available for 24hrs from 6pm UK (10am PT) today. Who do you think it is? #FUT reageer retweet
verder ben ik het wel met je eens, dat mensen die met 7 man voor de pot hangen en dan 3 pace-sletjes voorin laten hangen en die bal alleen maar diep rossen,quote:Op donderdag 18 april 2013 15:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat percentage dat zo speelt, directer dan de barcelona adepts, is op één hand te tellen. Het gros loopt te draaien en keren tot die tering verdedigende AI weer eens verkeerd instapt.
Tegen dat soort mensen speel ik het liefst. Al mogen ze dat defensieve wel weglaten.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
verder ben ik het wel met je eens, dat mensen die met 7 man voor de pot hangen en dan 3 pace-sletjes voorin laten hangen en die bal alleen maar diep rossen,![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Liesquote:
81 sprint speed.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:03 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/13146/
Wat een bazen stats
+5 passing dus dat zal wel flink verbeterd zijn. En +2 defending dus zijn strength zal ook een stuk hoger zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:06 schreef Gramulanion het volgende:
NIF Shaqiri heeft wel bagger crossing.
maar hij is LM ... dus waardeloosquote:Op donderdag 18 april 2013 16:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
+5 passing dus dat zal wel flink verbeterd zijn. En +2 defending dus zijn strength zal ook een stuk hoger zijn.
Stel je voor, shaqiri RM Gotze LM Klose in de spits.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar hij is LM ... dus waardeloos
Waarom is een LM nou weer waareloos dan, daar is hij juist goed...quote:Op donderdag 18 april 2013 16:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar hij is LM ... dus waardeloos
De Thadkasteel die zo irritant is in de fifa party?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee ik zoek zijn andere persoonlijkheid.
kakquote:Op donderdag 18 april 2013 15:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
strootgod maakt in iedergeval geen aanspraak
weet je dat wel zeker?,quote:Op donderdag 18 april 2013 16:12 schreef Maver24 het volgende:
hij heeft wel erg veel defending voor een LM maar ik ga em LW maken met Gomez in de spits,geen idee wie RW te zetten maar dan zien we dan wel
Die ene die ik even moet verslaan met randoms zodat ik weer winquote:Op donderdag 18 april 2013 16:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
De Thadkasteel die zo irritant is in de fifa party?
Of Thadkasteel de zombie slayer?
IF Farfanquote:Op donderdag 18 april 2013 16:12 schreef Maver24 het volgende:
hij heeft wel erg veel defending voor een LM maar ik ga em LW maken met Gomez in de spits,geen idee wie RW te zetten maar dan zien we dan wel
Ik was zo niet zo spreken over Farfan zijn IF, hij dribbelt wel beter maar hij voelt een stuk langzamer aan ofzoquote:
50¤quote:Op donderdag 18 april 2013 16:31 schreef iMetYourMother het volgende:
Iemand hier nog interesse in 2 miljoen ps3 coins toevallig?
Jahoor coins kan nooi kwaad, ik zal er zo een speler opzetten met startprijs 1 mil en bin 2 miljoenquote:Op donderdag 18 april 2013 16:31 schreef iMetYourMother het volgende:
Iemand hier nog interesse in 2 miljoen ps3 coins toevallig?
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jahoor coins kan nooi kwaad, ik zal er zo een speler opzetten met startprijs 1 mil en bin 2 miljoen
denk dat 50 euro interessanter is dan weggeven.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jahoor coins kan nooi kwaad, ik zal er zo een speler opzetten met startprijs 1 mil en bin 2 miljoen
¤50 is bijna hetzelfde als weggeven.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
denk dat 50 euro interessanter is dan weggeven.
Afgezien van de mongolen die voorbij komen niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:37 schreef dion_v_k het volgende:
Is bij jullie Fok! ook wat vaag sinds gisteren?
Ja man, het is fokked up Gquote:Op donderdag 18 april 2013 16:37 schreef dion_v_k het volgende:
Nee, misschien eens met een doekje over het scherm vegen.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:37 schreef dion_v_k het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |