PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een ST Williams verkocht voor 5.5kDeze speler dus: http://wefut.nl/player/8300
Verder is dit de evolutie van de langzaamste speler van FUT:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een ST Williams verkocht voor 5.5kDeze speler dus: http://wefut.nl/player/8300
Verder is dit de evolutie van de langzaamste speler van FUT:Hij is er bepaald niet sneller van geworden,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag de edit dus mooi welquote:
fixed.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij is er bepaald niet sneller op geworden,
Oh, dat is goed nieuws, had ook al wat van vrienden van me gehoord eroverquote:Op woensdag 17 april 2013 23:46 schreef Toefjes het volgende:
Manchester CityWat had ik dat toch goed voorspeld
En de vouchers voor AZ - PSV zijn binnen
lekker 1e 2 uur vrij en dan maar 1 lesuur en dan lekker uit ahahahahaquote:
Vrienden? Fokkers hebben geen vrienden. Plus, je hebt vrienden er over gehoord? Zelf geen kaart besteld?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh, dat is goed nieuws, had ook al wat van vrienden van me gehoord erover
Dat van City is wel kut
misschien kan hij wel beide... tegelijkertijd...quote:Op woensdag 17 april 2013 23:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Aan het opdrukken of de hond aan het uitlaten.
jawel, maar vrienden die weer apart kaarten hadden besteld hebben ze ook al binnen. Dus het is afwachtenquote:Op woensdag 17 april 2013 23:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vrienden? Fokkers hebben geen vrienden. Plus, je hebt vrienden er over gehoord? Zelf geen kaart besteld?
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:50 schreef TBakkert het volgende:
ik ga even breakie doen en drinkie drinkie en dan ben ik weer terug om jullie leven op FOK! te terroriseren
Maak je moeder niet wakker he!quote:Op woensdag 17 april 2013 23:50 schreef TBakkert het volgende:
ik ga even breakie doen en drinkie drinkie en dan ben ik weer terug om jullie leven op FOK! te terroriseren
Vandaar dat je zo weinig het gedaan heb in de afgelopen 10 jaarquote:Op woensdag 17 april 2013 23:52 schreef Toefjes het volgende:
En een dag na de bekerfinale heb ik een dateIk verknal dates altijd dus dat wordt weer een mooi verhaal voor hier
Volgens mij heeft hij zelf niet door dat hij zich af en toe voor lul zet.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:56 schreef ThadCastle het volgende:
10 van de 22 posts hier zijn van Theo. Als hij dit het hele jaar al zou doen zou hij zo'n 450 topics alleen vol geluld hebben..
Btw lied van Selah Sue in suits
Wat ik voor elkaar heb gekregen de afgelopen 10 jaar gaat jou niet lukken in je hele leven mannetjequote:Op woensdag 17 april 2013 23:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo weinig het gedaan heb in de afgelopen 10 jaar
ZONDER MIJ WAREN JULLIE BIJ TOPIC 600 OFZO INDERDAAD, DUS DANKT MIJ, VEREERT MIJ.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:56 schreef ThadCastle het volgende:
10 van de 22 posts hier zijn van Theo. Als hij dit het hele jaar al zou doen zou hij zo'n 450 topics alleen vol geluld hebben..
Btw lied van Selah Sue in suits
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat ik voor elkaar heb gekregen de afgelopen 10 jaar gaat jou niet lukken in je hele leven mannetje
Dat denk jij.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat ik voor elkaar heb gekregen de afgelopen 10 jaar gaat jou niet lukken in je hele leven mannetje
profvoetballer geworden?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |