quote:Op woensdag 17 april 2013 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En ik moet al die beledigingen van jou maar slikken?Je hebt zo'n zwakke, slechte humor. Ongelofelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jijquote:
Al sla je me dood.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
Stadskanaal ligt vlakbij Valthermond en Borger enzo toch?
Mwah redelijkquote:Op woensdag 17 april 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
Stadskanaal ligt vlakbij Valthermond en Borger enzo toch?
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:26 schreef jordyqwerty het volgende:
Etsu altijd een grote bek, maar als het erop aankomt durft ie he-le-maal niks____!!!!!!!!!
ja, dan ken ik het wel. jarenlang in Emm`n gewoond. Ook zo`n aids-stadquote:
Wablief?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:26 schreef jordyqwerty het volgende:
Etsu altijd een grote bek, maar als het erop aankomt durft ie he-le-maal niks____!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja, dan ken ik het wel. jarenlang in Emm`n gewoond. Ook zo`n aids-stad
Zoveel onwetendheidquote:Op woensdag 17 april 2013 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen maar bomen en platteland. Triest
VOoral die ouwe mensen die daar hun hele leven al wonenquote:Op woensdag 17 april 2013 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij verdient een stomp met je grafkop.
Hij is niet bepaald lelijk.quote:
Een relatie.quote:
Elke keer als ik je kop zie, ren ik naar de wcquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Elke keer als ik je kop zie, ren ik naar de wcVoor de zekerheid heb ik altijd een emmer bij de hand voor als t perongeluk gaat
Ontkenning is de eerste fasequote:Op woensdag 17 april 2013 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Elke keer als ik je kop zie, ren ik naar de wcVoor de zekerheid heb ik altijd een emmer bij de hand voor als t perongeluk gaat
Nee, maar als hij zijn mond opentrekt...quote:
Valt mee, Youtube hem maar, daar is hij echt andersquote:Op woensdag 17 april 2013 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, maar als hij zijn mond opentrekt...Nou ja, in Gossip Girl klonk hij in ieder geval verschrikkelijk irritant met dat 'gefluister'.
Nee dusquote:
Daar is orale seks voor uitgevonden.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, maar als hij zijn mond opentrekt...Nou ja, in Gossip Girl klonk hij in ieder geval verschrikkelijk irritant met dat 'gefluister'.
Wat moet ik mij bij 'wild haar' voorstellen? Ik denk meteen aan haar dat alle kanten opvliegt.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dusals kakker is hij niks aan, met wild haar
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat moet ik mij bij 'wild haar' voorstellen? Ik denk meteen aan haar dat alle kanten opvliegt.
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]_____!!!!
Hou je tering bek droeftoeter
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
arachide weet wel veel over mannen. Chill.
die interviewster is meer in beeld dan die mbquote:Op woensdag 17 april 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedoelde niet echt wild zoals jij bedoeld
Je weet goed te handelen als het om mannen versieren gaat, je hebt een goeie smaak als het om mannen in pak gaat, ik mag jou wel.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Probleem opgelost, slotje.
JA KAN IK GODVERDOMME OOK NIKS AAN DOEN BRUTALE VLERKquote:Op woensdag 17 april 2013 23:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
die interviewster is meer in beeld dan die mb
O.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedoelde niet echt wild zoals jij bedoeld
Block mij ook maar.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Probleem opgelost, slotje.
Ja tochquote:Op woensdag 17 april 2013 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
O.Daar klinkt hij wel wat anders, maar toch...
[..]
Block mij ook maar.
Je hebt een groen vinkje voor jouw naam, dat betekent dat je in m'n vriendenlijst staatquote:Op woensdag 17 april 2013 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
O.Daar klinkt hij wel wat anders, maar toch...
[..]
Block mij ook maar.
Etsu, altijd een oordeel klaar in 2 minuten of minderquote:Op woensdag 17 april 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet goed te handelen als het om mannen versieren gaat, je hebt een goeie smaak als het om mannen in pak gaat, ik mag jou wel.
HOU GODVER JE EUFEUdighsru igvfsdv si GORE BEKquote:Op woensdag 17 april 2013 23:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Etsu, altijd een oordeel klaar in 2 minuten of minder
quote:
Wel jammer dat mijn versierskills al 1.5 jaar niet gebruikt zijn, al schijn ik van mezelf enorm flirty te zijn zonder het te weten.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet goed te handelen als het om mannen versieren gaat, je hebt een goeie smaak als het om mannen in pak gaat, ik mag jou wel.
Knap inderdaad. Maar je hebt dan wel een heel erg verkeerde foto uitgekozenquote:
Nouen, toch mag ik jou wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wel jammer dat mijn versierskills al 1.5 jaar niet gebruikt zijn, al schijn ik van mezelf enorm flirty te zijn zonder het te weten.
En dat is wederzijds Etsu
Het is cuuuute gifjequote:Op woensdag 17 april 2013 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Knap inderdaad. Maar je hebt dan wel een heel erg verkeerde foto uitgekozen
Maar het blijft...quote:Op woensdag 17 april 2013 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Knap inderdaad. Maar je hebt dan wel een heel erg verkeerde foto uitgekozen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe dan deze“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe dan deze![]()
Jij bent ook niet op je mondje gevallen hequote:Op woensdag 17 april 2013 23:42 schreef arachide. het volgende:
Maar cute is iets waar we overdag aan doen, 's nachts doen we aan screw-my-brains-out-mannen
Ohja jij valt op ahhh koetsjie koeee babyface sorry xxquote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe dan deze
Tax wil tetten :)!
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja jij valt op ahhh koetsjie koeee babyface sorry xx
Ik mis het filter tussen mijn hersens en mijn mond (of toetsenbord).quote:Op woensdag 17 april 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent ook niet op je mondje gevallen he
Ah joh ik mag dat wel graagquote:Op woensdag 17 april 2013 23:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik mis het filter tussen mijn hersens en mijn mond (of toetsenbord).
Ja toch, daarom hebben Ezell en ik ook iets.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja jij valt op ahhh koetsjie koeee babyface sorry xx
[..]Maar deze is de beste:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe dan dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In die serie zitten trouwens wel een paar veryy aantwekkelijke personenquote:Op woensdag 17 april 2013 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 17 april 2013 23:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik mis het filter tussen mijn hersens en mijn mond (of toetsenbord).
Heb ik een babyface dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja toch, daarom hebben Ezell en ik ook iets.
Gokje: die blonde.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In die serie zitten trouwens wel een paar veryy aantwekkelijke personen
Blake Lively? nee die vond ik dus echt de minstequote:Op woensdag 17 april 2013 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb ik een babyface dan?
[..]
Gokje: die blonde.
Ja, je lijkt 13.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb ik een babyface dan?
[..]
Gokje: die blonde.
Ryanquote:Op woensdag 17 april 2013 23:47 schreef arachide. het volgende:
Volgende in de vleeskeuring:
[ afbeelding ]
Naja, het moet je staanquote:Op woensdag 17 april 2013 23:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true story, hou echt niet van baarden
O, laat maar dan.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blake Lively? nee die vond ik dus echt de minste
nou héquote:
Dacht al.quote:
Als ik je niet mag, zal je het merken ook. Dat is naar.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet
Nee jordijquote:Op woensdag 17 april 2013 23:48 schreef Etsu het volgende:
JordyDat kutjong lijkt net 7 en is jaloers dat hij maar niet ouder lijkt.
ja precies kloptquote:Op woensdag 17 april 2013 23:48 schreef Etsu het volgende:
JordyDat kutjong lijkt net 7 en is jaloers dat hij maar niet ouder lijkt.
Baardquote:Op woensdag 17 april 2013 23:47 schreef arachide. het volgende:
Volgende in de vleeskeuring:
[ afbeelding ]
Leighton Meester en vooral Taylor Momsenquote:Op woensdag 17 april 2013 23:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, laat maar dan.
[..]
nou hé
[..]
Dacht al.
Pandameisje?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leighton Meester en vooral Taylor Momsen![]()
Huh?quote:
quote:
donker haarquote:Op woensdag 17 april 2013 23:51 schreef Etsu het volgende:
ik kan echt niet vallen op mannen die geen blond of bruin haar hebben
Ja ze is beetje emo geworden helaas qua stijl. Maar in seizoen 2 toen was ze echt rawrrrrquote:Op woensdag 17 april 2013 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze loopt er toch altijd zo bij?
[ afbeelding ]
In The Grinch was ze awwhhhh.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ze is beetje emo geworden helaas qua stijl. Maar in seizoen 2 toen was ze echt rawrrrr
laatst zag ik zo'n knappe jongen in de stad, hij had echt felblond haar, ik was verliefdquote:
Ik hoop toch echt niet dat je in de stad foto's maakt van willekeurige gozers.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
laatst zag ik zo'n knappe jongen in de stad, hij had echt felblond haar, ik was verliefdhad ik je de foto al laten zien?
Ja maar jordy en ik zijn stiekem samenquote:
dat ook, kan het wel mooi vinden hoor maar een man zonder baard trekt me gewoon meer aanquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt niet dat je in de stad foto's maakt van willekeurige gozers.
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar jordy en ik zijn stiekem samen![]()
Wanneer komt de baby?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar jordy en ik zijn stiekem samen![]()
nee #yoloquote:Op woensdag 17 april 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
Laten we even afspreken voor nu dat ten alle tijden of Ed Westwick of Kaya Scodelario in de OP komen mkay?
noquote:Op woensdag 17 april 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
Laten we even afspreken voor nu dat ten alle tijden of Ed Westwick of Kaya Scodelario in de OP komen mkay?
Ok.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
Laten we even afspreken voor nu dat ten alle tijden of Ed Westwick in de OP komen mkay?
Nee liever Rihanna of Beyoncequote:Op woensdag 17 april 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
quote:
haatquote:
quote:
Maar Kaya toch wel?quote:
Okequote:
jor denkt dat hij beroemd is en vindt zn eigen kop allermooiste van allemaal en ziet die ook graag terug in de OP. vandaar nee.quote:
Nee dan staat de popo aan mn deurquote:Op woensdag 17 april 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke![]()
Wanneer werkoverleg dan? Ons geweldige idee uitwerken
Ja elitair stuk vreten is hetquote:Op woensdag 17 april 2013 23:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
jor denkt dat hij beroemd is en vindt zn eigen kop allermooiste van allemaal en ziet die ook graag terug in de OP. vandaar nee.
Morgen.quote:
Ik was degene die daar bang voor was tochquote:Op woensdag 17 april 2013 23:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee dan staat de popo aan mn deur
Jaquote:Op woensdag 17 april 2013 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik was degene die daar bang voor was toch
OMG. daten?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:57 schreef arachide. het volgende:
Hipstermeisje met rood haar, een bril, kapotte allstars, iPhone en spiegelreflexcamera. Ik ben het.
even zoeken op dv's fbquote:Op woensdag 17 april 2013 23:57 schreef arachide. het volgende:
Hipstermeisje met rood haar, een bril, kapotte allstars, iPhone en spiegelreflexcamera. Ik ben het.
Zeker een bril zonder sterktequote:Op woensdag 17 april 2013 23:57 schreef arachide. het volgende:
hippertquote:Op woensdag 17 april 2013 23:57 schreef arachide. het volgende:
Geen lenzen? Welke sterkte?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee. Ik ben praktisch blind zonder dat ding voor mijn gevoel.
Joep.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
noem je hem Hagrid of Harold?
kaassouflequote:
dat hebbenquote:Op donderdag 18 april 2013 00:01 schreef Etsu het volgende:
dv die dr vrienden op onzichtbaar heeft gezet!
even dr fv doorspitten naar ene faye dan
huh wat?quote:
Wat is er eng aan? Ik heb -3 ofzoquote:Op woensdag 17 april 2013 23:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind lenzen eng. -1.5 ofzo. Beide ogen.
ja lekkere naam he.quote:
trouwen?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:57 schreef arachide. het volgende:
Maak eens een foto van jezelf met bril.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat is er eng aan? Ik heb -3 ofzo
Ik was eerstquote:
geen gezicht, niet doenquote:Op donderdag 18 april 2013 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maak eens een foto van jezelf met bril.
Dvquote:Op donderdag 18 april 2013 00:01 schreef Etsu het volgende:
Ik heb geen brilquote:Op donderdag 18 april 2013 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maak eens een foto van jezelf met bril.
Ze lijkt echt geen 14 hoorquote:
bij haar foto's staat arachide welquote:Op donderdag 18 april 2013 00:01 schreef Etsu het volgende:
18 maybequote:
Ik snap het gehaat op haar dus echt nietquote:
DMquote:
Kan niet lulloquote:
tsja zo gaat dat in het levenquote:Op donderdag 18 april 2013 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik snap het gehaat op haar dus echt niet
quote:
quote:
quote:
Hou je bekquote:Op donderdag 18 april 2013 00:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh is die bril in de badkamer eindelijk weg?
Ditquote:Op donderdag 18 april 2013 00:06 schreef supersof het volgende:
Zo moeilijk was het niet. Minder dan een minuut
Niet alles voor je zelf houden kut homoquote:
voorbestemd ditdatquote:
Jezelf grappig vindenquote:Op donderdag 18 april 2013 00:07 schreef Etsu het volgende:
Toch vind ik het hoofd van Willem-Alexander meer geschikt voor prins Carnaval dan voor een aanstaand koning.![]()
![]()
![]()
whahaahahquote:Op donderdag 18 april 2013 00:07 schreef Etsu het volgende:
Toch vind ik het hoofd van Willem-Alexander meer geschikt voor prins Carnaval dan voor een aanstaand koning.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hier ook. Weet het nu wel zeker door die opmerking van Willem-Alexander.
Jij bent wel zo lief om een dm te sturen. Ik heb vertrouwen in jequote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:08 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.facebook.com/zonderbaardgeenkoning?fref=ts
nja de enige met die naam met een gemeenschappelijke vriend die ook fokker is kwam tevoorschijn dus moet haar haast wel zijnquote:Op donderdag 18 april 2013 00:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hier ook. Weet het nu wel zeker door die opmerking van Willem-Alexander.
Yup die jaquote:
Luie, typ gewoon haar naam in op FB en je ziet haar zo.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent wel zo lief om een dm te sturen. Ik heb vertrouwen in je
O, ik heb dat niet. Maar dat profiel viel bij mij op door die bril.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nja de enige met die naam met een gemeenschappelijke vriend die ook fokker is kwam tevoorschijn dus moet haar haast wel zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]wat nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat als eerste inderdaadquote:Op donderdag 18 april 2013 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Luie, typ gewoon haar naam in op FB en je ziet haar zo.
[..]
O, ik heb dat niet. Maar dat profiel viel bij mij op door die bril.
Ik vraag eigenlijk hetzelfdequote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:10 schreef Etsu het volgende:
ik heb ezell ook op FB en jullie lekker niet hihaho
neequote:Op donderdag 18 april 2013 00:10 schreef arachide. het volgende:
Ik dacht dat alles op "alleen vrienden" stond bij mij.
jaloersquote:Op donderdag 18 april 2013 00:10 schreef Etsu het volgende:
O nee?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:10 schreef Etsu het volgende:
Ik zit mobielquote:Op donderdag 18 april 2013 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga naar je eigen pagina en klik bij je headerdingie op weergeven als.
dat dacht ik ook 3 weken geleden en het schijnt al paar maanden zo te zijnquote:Op donderdag 18 april 2013 00:13 schreef jordyqwerty het volgende:
WAAROM IS FB BIJ MIJ VERANDERD HELP
Mijn broertje en jij hebben een gemeenschappelijke vriendquote:Op donderdag 18 april 2013 00:13 schreef jordyqwerty het volgende:
Ja he he. Dat zei ik een paar dagen geleden al en toen reageerde je heel verbaasdquote:Op donderdag 18 april 2013 00:13 schreef jordyqwerty het volgende:
wie danquote:Op donderdag 18 april 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn broertje en jij hebben een gemeenschappelijke vriend
quote:
toen was het nog niet bij mijquote:Op donderdag 18 april 2013 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja he he. Dat zei ik een paar dagen geleden al en toen reageerde je heel verbaasd
Ene Samuelquote:
Oh vreemdquote:
haha ordinairquote:Op donderdag 18 april 2013 00:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zit al uit het raam te roken. Aaaach. Nog eentje kan wel.
Vraag me af hoe hij hem kentquote:
ik onder een afzuigkapquote:Op donderdag 18 april 2013 00:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zit al uit het raam te roken. Aaaach. Nog eentje kan wel.
jaquote:
3de OMG MEN RECORDquote:
Ik bedoelde: in EXA zaten nog twee Samuels.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit voor gelul, ik weet toch wie het is
VR2 heeft een zusje en dat weet ik gewoon.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit voor gelul, ik weet toch wie het is
Dastan heeft ook een zusje.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik bedoelde: in EXA zaten nog twee Samuels.
van?quote:
Ja? Ik weet wel wie deze Samuel is.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik bedoelde: in EXA zaten nog twee Samuels.
Och och zie ze dan weer over Bey beginnenquote:
met toestemming van je ouders geloof ik. maar ik zou lekker tot 18 wachten als ik jou was. 16 is echt way2young for een tattooquote:Op donderdag 18 april 2013 00:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Och och zie ze dan weer over Bey beginnen
Nee gewoon iets kleins ik weet niet eens wat en waar. Maar ik vind het wel stoer
Vanaf 16 mag je gewoon zelf naar de tattoo shop enzo.
ik viel bijna flauwquote:Op donderdag 18 april 2013 00:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee gewoon iets kleins ik weet niet eens wat en waar. Maar ik vind het wel stoer
Stoer totdat je moeder je uit huis zetquote:Op donderdag 18 april 2013 00:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |