jajaquote:Op woensdag 17 april 2013 22:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pestkop, het was niet serieus bedoeld
Waarom moet het romantisch zijn?quote:
quote:
ok man.quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
tuurlijk heb tr gemaaktquote:Op woensdag 17 april 2013 22:23 schreef Etsu het volgende:
Jordy die strontstikjaloers is dat ik geen TT over hem aanmaak!
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
kiek hoe schattigSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Jij bent een hottie, weten we al lang en is unaniem beslotenquote:
neeuh.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
niet mn type, dat wordt een nieuwe jongen zoekenSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ruilen? Ik heb net SR gedumptquote:Op woensdag 17 april 2013 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet mn type, dat wordt een nieuwe jongen zoeken
wie is SRquote:Op woensdag 17 april 2013 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb net SR gedumpt
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik val ook niet op personen met Y-chromosomenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb net SR gedumpt
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:26 schreef jordyqwerty het volgende:
I'm into indie, rock, emo, post-hardcore and alternative, including:
Cloud Nothings, Elliott Smith, Snowing, The Get Up Kids, Algernon Cadwallader, Sunny Day Real Estate, At the Drive-In, Bear Vs. Shark, Apollo Brown, Damien Rice, Tribes, 2Pac, Built to Spill, Unknown Mortal Orchestra, Arctic Monkeys, Hurts, The Replacements, Masked Intruder, Foxygen, Kendrick Lamar, Radiohead, Los Campesinos!, Deftones, Souls of Mischief, Kavinsky, Frank Ocean, La Dispute, Underoath, Nick Drake, My Morning Jacket, Rodriguez, Saves The Day, Alt-J, Portishead, Nine Inch Nails, Weezer, Jim Croce, José González, Twin Shadow, brns, The Kodan Armada, Archers of Loaf, Neuk!, Foals, Fidlar, John Frusciante, Spinvis, Descendents, Modest Mouse, Nada Surf.
met scorelijst
0-5: noob xd
5-15: beginner!! XDD
15-25: ok
25-35: ey mattie
35-45: bffe
45+: neuqen?
ok ik stem op 1 en nu?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:26 schreef jordyqwerty het volgende:
I'm into indie, rock, emo, post-hardcore and alternative, including:
Cloud Nothings, Elliott Smith, Snowing, The Get Up Kids, Algernon Cadwallader, Sunny Day Real Estate, At the Drive-In, Bear Vs. Shark, Apollo Brown, Damien Rice, Tribes, 2Pac, Built to Spill, Unknown Mortal Orchestra, Arctic Monkeys, Hurts, The Replacements, Masked Intruder, Foxygen, Kendrick Lamar, Radiohead, Los Campesinos!, Deftones, Souls of Mischief, Kavinsky, Frank Ocean, La Dispute, Underoath, Nick Drake, My Morning Jacket, Rodriguez, Saves The Day, Alt-J, Portishead, Nine Inch Nails, Weezer, Jim Croce, José González, Twin Shadow, brns, The Kodan Armada, Archers of Loaf, Neuk!, Foals, Fidlar, John Frusciante, Spinvis, Descendents, Modest Mouse, Nada Surf.
met scorelijst
0-5: noob xd
5-15: beginner!! XDD
15-25: ok
25-35: ey mattie
35-45: bffe
45+: neuqen?
K.I.S.S.I.N.Gquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij heeft ie die alerts uitstaan want ik zie niets op zijn scherm vrschijnen
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij heeft ie die alerts uitstaan want ik zie niets op zijn scherm vrschijnen
heb ik een goede lijst????quote:
Jij kwam hier de boel verklotenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
is t toch al nu jordy hier post dus kom maar op
Houd je teringbek.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jij kwam hier de boel verkloten
Zit op mobiel dus gaat sowieso al niet lukkenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
is t toch al nu jordy hier post dus kom maar op
DM DAN?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zit op mobiel dus gaat sowieso al niet lukkenen ik ben ietwat huiverig qua foto's op FOK!
neequote:
Kom me neusje checken dannnnquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kom me neusje checken dannnn
Mooiquote:
ja togquote:
Klopt. Die alerts zijn irritant.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
kom tc danquote:
ik gaf hem netquote:
ik en va en verder weet ik niet.quote:
Ik ga toch echt boven hem uit hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 22:33 schreef Spouwerranger het volgende:
De nieuwe paus. Die is pas lekker.
Moiquote:
ok.quote:
Echt niet. Die appelwangetjes. Die sexy glimlach. Booh, die man straalt gewoon seks uit.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga toch echt boven hem uit hoor
....quote:Op woensdag 17 april 2013 22:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt niet. Die appelwangetjes. Die sexy glimlach. Booh, die man straalt gewoon seks uit.
doe je cam aan danquote:
ik ook niet doe gewoon xoxoxoquote:
ok dan niet. relatie verbroken.quote:
stuart is van mijquote:
NEE!!! stuart is van mij punt uit.quote:
I LOVE YOU MORE THAN THE WORLDquote:Op woensdag 17 april 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
NEE!!! stuart is van mij punt uit.
omg ik mag jou niet meerquote:Op woensdag 17 april 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
NEE!!! stuart is van mij punt uit.
quote:
Of als je de loterij won?quote:
Dat is misschien wel verstandigerquote:
Dat was toch een deal die wij hadden?quote:
Ja, voor ALTIJDquote:Op woensdag 17 april 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat was toch een deal die wij hadden?
quote:
Jullie zijn echt liev samenquote:
HOIIIquote:
Hoi jijquote:
Verrassendquote:
Dat komt allemaal goedquote:Op woensdag 17 april 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat als je echt de loterij wint. Kom dan maar lekker naar Nederland
Ik geef maar even geen commentaarquote:Op woensdag 17 april 2013 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Logisch, zo'n hottie hoort eeuwig in te staan
Dankjequote:Op woensdag 17 april 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
w
[..]
Jullie zijn echt liev samen
Oke schatjequote:
Je kan zelfs alleen uit eten dus lunchen makkelijkquote:Op woensdag 17 april 2013 22:50 schreef supersof het volgende:
Ik wil morgen lunchen bij Bagels and Beans maar ik ben in mijn eentjeKan wel gewoon toch
![]()
Natuurlijk kan dat. Iedereen zal bij je willen zittenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:50 schreef supersof het volgende:
Ik wil morgen lunchen bij Bagels and Beans maar ik ben in mijn eentjeKan wel gewoon toch
![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat. Iedereen zal bij je willen zitten
Ja maar is best lonelyquote:Op woensdag 17 april 2013 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan zelfs alleen uit eten dus lunchen makkelijk
Nee hoorquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat. Iedereen zal bij je willen zitten
Nee joh, je weet toch dat iedereen liever bij jou zou zitten dan bij de persoon bij wie ze zitten? Beetje teasen mag best hoorquote:
Waarom zou het niet kunnenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:50 schreef supersof het volgende:
![]()
hahahahahaquote:Op woensdag 17 april 2013 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, je weet toch dat iedereen liever bij jou zou zitten dan bij de persoon bij wie ze zitten? Beetje teasen mag best hoor
Geef mij een bagel en ik ben je mattie voor de middag.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:50 schreef supersof het volgende:
![]()
HAHAHAquote:
Maar is zo duurquote:Op woensdag 17 april 2013 22:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geef mij een bagel en ik ben je mattie voor de middag.
Dan heb je ook wat.quote:
oke schatjequote:
Voor jou is immers het beste nog niet goed genoeg wat mij betreftquote:
Gewoon sterke drank in je mik. Gaat het ook wel overquote:Op woensdag 17 april 2013 22:56 schreef Etsu het volgende:
Morgen stappenM'n keelontsteking is vrijwel bijna weg, nog klein beetje pijntje maar dat boeit me niet.
Maar mag geen bier morgenmwuh.
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor jou is immers het beste nog niet goed genoeg wat mij betreft
Drank en antibiotica is no fun.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:56 schreef Etsu het volgende:
Morgen stappenM'n keelontsteking is vrijwel bijna weg, nog klein beetje pijntje maar dat boeit me niet.
Maar mag geen bier morgenmwuh.
op bijsluiter staat niks over geen alcohol mogen, maar denk niet dat t goeie combi is met antibiotica toch?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon sterke drank in je mik. Gaat het ook wel over
NAAR BED TOEquote:
Nee niet echt maarja yolo togquote:Op woensdag 17 april 2013 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
op bijsluiter staat niks over geen alcohol mogen, maar denk niet dat t goeie combi is met antibiotica toch?
dacht het niet hequote:Op woensdag 17 april 2013 22:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daarom mag jij betalen. Ik heb m'n gratis ov. Gratis lunch...
Daar merk je niets van als je genoeg drinktquote:Op woensdag 17 april 2013 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
op bijsluiter staat niks over geen alcohol mogen, maar denk niet dat t goeie combi is met antibiotica toch?
ja en dan volgende week weer 2,5 week ziek zijnquote:
dat weet ik. maar is niet de bedoeling dat ik de dag daarop weer pijntjes krijg.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar merk je niets van als je genoeg drinkt
Dan zou ik sowieso nog wel even wachten met diehard stappenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja en dan volgende week weer 2,5 week ziek zijnheb het gehad daarmee en wat mij betreft heb ik mn portie ziek zijn voor 3 jaar gehad.
daarom cola morgenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou ik sowieso nog wel even wachten met diehard stappen
Dat zal niet gebeuren hoor. Ik heb vaak zat antibioticsquote:Op woensdag 17 april 2013 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat weet ik. maar is niet de bedoeling dat ik de dag daarop weer pijntjes krijg.
We zoeken je wel op in het UMCGquote:Op woensdag 17 april 2013 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
daarom cola morgen
volgende week vrijdag heb ik een feestje, allemaal sterke drank, denk dat jullie me daarna niet meer zien hier.
quote:
Ligt eraan op wat voor manierquote:
Ja ik neem denk ik een boek mee ofzoquote:Op woensdag 17 april 2013 23:01 schreef Ezell het volgende:
[..]Maar niks vreemds aan alleen lunchen. Is trouwens superchill om te doen tijdens tentamenweken. Gewoon een boek mee en hoppa.
waar heb ik dat aan verdiend?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:02 schreef jordyqwerty het volgende:
* jordyqwerty slaat Etsu neer met een betonschaar.
En dan komt de zuster plots binnenquote:
Ja, ga ik gewoon nog even tegen haar helikopteren tog XDXDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:04 schreef Monopoly het volgende:
Komen er hier nog menschjens gezellig op de TC?kom mr nr de onze grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het overkomt de bestequote:Op woensdag 17 april 2013 23:05 schreef arachide. het volgende:
Ik heb een bed van 160 cm breed. En toch ging ik er net half naast zitten. Wtf faye.
faya fayequote:Op woensdag 17 april 2013 23:05 schreef arachide. het volgende:
Ik heb een bed van 160 cm breed. En toch ging ik er net half naast zitten. Wtf faye.
Strontvliegje hoorde je denk ik.quote:
kaassoufle`squote:Op woensdag 17 april 2013 23:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Faye,
als is gay,
maar dan met een f
In plaats van een g
Kaassoulfé
Exa is heul niet gezellig dit jaarquote:Op woensdag 17 april 2013 23:08 schreef Ezell het volgende:
O god, TC's. Doet mij altijd aan EXA denken.![]()
Dan had je twee jaar geleden examen moeten doen.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Exa is heul niet gezellig dit jaar
Arachide & Jordy SC voorspel ikquote:Op woensdag 17 april 2013 23:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Exa is heul niet gezellig dit jaar
Omgquote:Op woensdag 17 april 2013 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan had je twee jaar geleden examen moeten doen.
Laten we samen gaan posten. Misschien komen er meer mensenquote:Op woensdag 17 april 2013 23:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Arachide & Jordy SC voorspel ik
En was ontzettend slecht voor mijn concentratie. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik met een redelijke lijst ben geslaagd.quote:
Er is toch nog geen SC?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Laten we samen gaan posten. Misschien komen er meer mensen
Ga het topic es beter lezenquote:Op woensdag 17 april 2013 23:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
en doe wat aan je werk, zodat we vrijdag kunnen meeten bij de nabespreking ok en nu doei
Stfu.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
En was ontzettend slecht voor mijn concentratie. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik met een redelijke lijst ben geslaagd.
Welk topic?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ga het topic es beter lezen
Sowieso: je met jouw leeftijd in JONG begeven_!!!!!!!
Jij voelt je een ouwe lul ja?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ga het topic es beter lezen
Sowieso: je met jouw leeftijd in JONG begeven_!!!!!!!
Ja, dus komt wel goed denk ik.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welk topic?Je had toch bijna iemand gevonden?
Niet weten dat ik probeer te scharrelen hier
Ja maar als er niemand meer wilquote:
#strugglesquote:Op woensdag 17 april 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar als er niemand meer wil
Ik weet alles van Etsuquote:Op woensdag 17 april 2013 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet weten hoe oud Etsu is. Ik voel me piepjong.
Goeie UIquote:Op woensdag 17 april 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Impliceren dat ik dat niet weetquote:Op woensdag 17 april 2013 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet weten hoe oud Etsu is. Ik voel me piepjong.
Dan #YOLO.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mentaal lichamelijk of statistisch?quote:
Je klinkt als een enge vent met trenchcoat.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
als ik naast pax loop, voel ik me weer jong en fris
Iedereen kent me als een rustige jongen maar dit maakt me woedendquote:Op woensdag 17 april 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
als ik naast pax loop, voel ik me weer jong en fris
Nu weet ik het zelf niet eens meerquote:
Dat klinkt meer als Jordy.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je klinkt als een enge vent met trenchcoat.
Als Groningen-fan wordt je elke week wel 10 jaar ouder ja dusquote:Op woensdag 17 april 2013 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iedereen kent me als een rustige jongen maar dit maakt me woedend
kom klappen dan met je babyfacequote:Op woensdag 17 april 2013 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iedereen kent me als een rustige jongen maar dit maakt me woedend
20quote:Op woensdag 17 april 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu weet ik het zelf niet eens meer![]()
21 ben je toch? :")
Bijna goedquote:
COOLIEWOOLIEquote:
als ik zo naar was, waarom ga je dan met me om?quote:
ja je moet wat in het leven hequote:Op woensdag 17 april 2013 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik zo naar was, waarom ga je dan met me om?![]()
denk maar niet dat ik ooit nog weer lasagne voor je maak
wtfomgbbqquote:
Je bent zelf een nare SCquote:Op woensdag 17 april 2013 23:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja je moet wat in het leven heik ben weg hier, nare SC
dag schat, bedtijd voor jou he?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja je moet wat in het leven heik ben weg hier, nare SC
dissss dezequote:
Hoe was FRIS verleden weekend?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
16ben vorige maand 15 geworden
Morgen 6.30 lokale supermarkt.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
jatog, morgen om 9 uur hoorcollege strafrechttot morgen xoxox
Prima tochquote:Op woensdag 17 april 2013 23:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik voel me nog 16, alleen wat rustiger
Wat eet je?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:19 schreef Ezell het volgende:
Pff, zit zo m'n avondeten te eten. Blijkt het ineens pittig te zijn.![]()
Woont hij in Stadskanaal?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:20 schreef Etsu het volgende:
Alsof er maar mensen in Stadskanaal wonen, beetje zinloos vakkenvullen voor niemand![]()
Pasta met cheap ass pastasaus waar ik willekeurige kruiden in heb zitten gooien. Verklaart eigenlijk wel waarom het zo pittig is...quote:
Dat is echt een kutdorp inderdaadquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Pasta met cheap ass pastasaus waar ik willekeurige kruiden in heb zitten gooien. Verklaart eigenlijk wel waarom het zo pittig is...![]()
boerengat in Grunnquote:
Dan gaat de tijd wel lekker snel. Ben je zo 19.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik vergeet steeds dat ik 18 ben, elke keer als het besef komt lig ik minimaal 3 dagen in een hoekje te bibberen
Je bent zo jong als je je voelt. Bij Etsu is aan de orde dat hij nooit zo oud wordt als hij eruit ziet.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik vergeet steeds dat ik 18 ben, elke keer als het besef komt lig ik minimaal 3 dagen in een hoekje te bibberen
meiske tog.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Prima woonplaats hoor?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar wil je niet wonen.Pax woont daar en ik heb medelijden met hem.
Die is nog 14quote:Op woensdag 17 april 2013 23:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent zo jong als je je voelt. Bij Etsu is aan de orde dat hij nooit zo oud wordt als hij eruit ziet.
Uh neequote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent zo jong als je je voelt. Bij Etsu is aan de orde dat hij nooit zo oud wordt als hij eruit ziet.
Wanneer was je hier?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Ik was laatst in Groningen. Wat een wereldreis.
En ik moet al die beledigingen van jou maar slikken?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]!
Eerste wat ik vrijdag ga doen, is jou een dikke mep verkopen.Tering vieze lijer ben jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe lief, popjequote:Op woensdag 17 april 2013 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]!
Eerste wat ik vrijdag ga doen, is jou een dikke mep verkopen.Tering vieze lijer ben jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |