quote:Op woensdag 17 april 2013 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En ik moet al die beledigingen van jou maar slikken?Je hebt zo'n zwakke, slechte humor. Ongelofelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jijquote:
Al sla je me dood.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
Stadskanaal ligt vlakbij Valthermond en Borger enzo toch?
Mwah redelijkquote:Op woensdag 17 april 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
Stadskanaal ligt vlakbij Valthermond en Borger enzo toch?
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:26 schreef jordyqwerty het volgende:
Etsu altijd een grote bek, maar als het erop aankomt durft ie he-le-maal niks____!!!!!!!!!
ja, dan ken ik het wel. jarenlang in Emm`n gewoond. Ook zo`n aids-stadquote:
Wablief?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:26 schreef jordyqwerty het volgende:
Etsu altijd een grote bek, maar als het erop aankomt durft ie he-le-maal niks____!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja, dan ken ik het wel. jarenlang in Emm`n gewoond. Ook zo`n aids-stad
Zoveel onwetendheidquote:Op woensdag 17 april 2013 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen maar bomen en platteland. Triest
VOoral die ouwe mensen die daar hun hele leven al wonenquote:Op woensdag 17 april 2013 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij verdient een stomp met je grafkop.
Hij is niet bepaald lelijk.quote:
Een relatie.quote:
Elke keer als ik je kop zie, ren ik naar de wcquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Elke keer als ik je kop zie, ren ik naar de wcVoor de zekerheid heb ik altijd een emmer bij de hand voor als t perongeluk gaat
Ontkenning is de eerste fasequote:Op woensdag 17 april 2013 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Elke keer als ik je kop zie, ren ik naar de wcVoor de zekerheid heb ik altijd een emmer bij de hand voor als t perongeluk gaat
Nee, maar als hij zijn mond opentrekt...quote:
Valt mee, Youtube hem maar, daar is hij echt andersquote:Op woensdag 17 april 2013 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, maar als hij zijn mond opentrekt...Nou ja, in Gossip Girl klonk hij in ieder geval verschrikkelijk irritant met dat 'gefluister'.
Nee dusquote:
Daar is orale seks voor uitgevonden.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, maar als hij zijn mond opentrekt...Nou ja, in Gossip Girl klonk hij in ieder geval verschrikkelijk irritant met dat 'gefluister'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |