Ja nu klopt iequote:Op woensdag 17 april 2013 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mss d'r UI is alleen maar herkenbaarder nu
ermahgerd die is wel baas.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:57 schreef Spouwerranger het volgende:
OP ook meteen aangepast op verzoek van spees.
ja.... maar mobiele dekking moet er ook in jonguh!quote:Op woensdag 17 april 2013 21:57 schreef Spouwerranger het volgende:
OP ook meteen aangepast op verzoek van spees.
OPNIEUWquote:Op woensdag 17 april 2013 21:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Hij loopt alleen niet lekker door. Mja, dat was het beste wat ik er van kon maken.
Ik ga er een voor je makenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]
ja.... maar mobiele dekking moet er ook in jonguh!
Hulde!quote:Op woensdag 17 april 2013 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga er een voor je maken![]()
![]()
![]()
even geduld
Gefixdquote:Op woensdag 17 april 2013 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]
ja.... maar mobiele dekking moet er ook in jonguh!
quote:
Gij bent een heldquote:Op woensdag 17 april 2013 22:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gefixd
[..]. Ik heb net alles verwijderd
BOEIT NIET OPNIEUW VERDEURIE!!quote:Op woensdag 17 april 2013 22:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gefixd
[..]. Ik heb net alles verwijderd
dezon bedoel ik: vanaf ong. 10 seconden, als ie zo doorroltquote:
Dat filmpje had ik als eerst. Hoe die vent praatquote:Op woensdag 17 april 2013 22:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
dezon bedoel ik: vanaf ong. 10 seconden, als ie zo doorrolt
He?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mss d'r UI is alleen maar herkenbaarder nu
Dit is toch veel passender dan Pulp Fiction?quote:
Randallquote:Op woensdag 17 april 2013 22:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat filmpje had ik als eerst. Hoe die vent praat
Ik heb niks gedaan andersquote:Op woensdag 17 april 2013 22:11 schreef Molo het volgende:
wel mooie ronde ballen heb ik hoor, hulde aan Spees en meneer Spouwer
He we hebben een nieuwe. Naamquote:Op woensdag 17 april 2013 22:11 schreef Molo het volgende:
wel mooie ronde ballen heb ik hoor, hulde aan Spees en meneer Spouwer
Ja dat vooral iddquote:Op woensdag 17 april 2013 22:13 schreef Molo het volgende:
godver, ik word nu al gek van dat insult opwekkende penortje
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Deze UI is gebaseerd op spouwer zijn pen0r. Alleen moest ik m wat korter maken anders had ik 5 UI's boven elkaar nodig
ahhhh neeee niet deze UI spees, daar krijg ik echt oogaids vanquote:Op woensdag 17 april 2013 22:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Deze UI is gebaseerd op spouwer zijn pen0r. Alleen moest ik m wat korter maken anders had ik 5 UI's boven elkaar nodig
DAG PIEMEL! Op zich kan ik ook wel wennen aan deze nieuwe nick iddquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DAG PIEMEL! Op zich kan ik ook wel wennen aan deze nieuwe nick idd
Ik vond het zowaar zielig, omdat dat beest blijkbaar zo'n misvormd gebit heeft dat hij niet normaal kan etenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:17 schreef PriemGirl het volgende:
Gisteren filmpje gekeken van alpaca eating apple![]()
I dunno why
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ThxZie er echt vreselijk tegenop
Heb het idee dat het dan pas 'echt' is... ofzo...
Naja wel blij dat ik de blazer heb gevonden
+1000000000000000000000quote:Op woensdag 17 april 2013 21:59 schreef Mirjam het volgende:
dafuq wie heeft die megalange cocacolareclame ooit goedgekeurd
Zelfde geldt voor moederdag, vaderdag, whateverdagquote:Op donderdag 18 april 2013 08:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, dus? Maakt dat het principe "secretaressedag" goed?
quote:Op donderdag 18 april 2013 08:29 schreef Stormqueen het volgende:
"Maar ze doen altijd zoveel voor anderen"
That's their fucking job!!!
En ik ben zelf secretaresse geweest dus ik mag dat vinden
Skjoequote:
In bad gaan met badolie!quote:Op donderdag 18 april 2013 09:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Skjoe
Ik heb gisteren een boel maybelinnes op mijn hand getest.... het is er nog niet affuuu
quote:Op donderdag 18 april 2013 09:40 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ ik verdenk jou ervan dat mijn pakketje van ruiltopic weg is aangezien jij ze ook wou hebben
ermahgerdquote:Op donderdag 18 april 2013 09:43 schreef Diconnected het volgende:
Ermahgerd velen tussenuren vandaagmag wel eerder weg dus dan kan ik bij Mir gaan derpen
Ik zal het zo aan mijn baas vragen of ik even naar huis mag om in bad te gaanquote:
nieuw account maken!quote:Op donderdag 18 april 2013 09:48 schreef Sharana_LV het volgende:
This password reset link has already been used or is no longer valid.
verdomme, dit al 2x gehad bij new look en k weet mijn wachtwoord niet meer
uiteraard!quote:Op donderdag 18 april 2013 09:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zal het zo aan mijn baas vragen of ik even naar huis mag om in bad te gaan![]()
Mag vást
Ik wou kijken hoe t stond met mijn order aangezien volgens mij iedereen t al binnen heeft en ik nog nietquote:
ow.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wou kijken hoe t stond met mijn order aangezien volgens mij iedereen t al binnen heeft en ik nog niet
Maar er staat alleen dat het verzonden is op 2 april, dus nog maar ff wachten dan
quote:Op donderdag 18 april 2013 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
Mss wilde ze ook, ik denk dat ze daarom kwijt zijn
wat kost het?quote:Op donderdag 18 april 2013 09:53 schreef Dwyn het volgende:
Mijn SD-kaartje is met de pakketpost verzonden
oh voor 20 euro zou ik het risico wel durven nemen als bedrijf. Anderzijds kun je niks bewijzen, met briefpost.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:53 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Verzending was gratisch en kaartje was 20 euro.
Dat is waar.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh voor 20 euro zou ik het risico wel durven nemen als bedrijf. Anderzijds kun je niks bewijzen, met briefpost.
Met gewone pakketpost doet de post ook weinig voor als het kwijt is. Maar je kan wel aantonen natuurlijk dat er verzonden is.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh voor 20 euro zou ik het risico wel durven nemen als bedrijf. Anderzijds kun je niks bewijzen, met briefpost.
Zie WAquote:
`Dan kun je nooit enigszins verantwoorde pasta etenquote:Op donderdag 18 april 2013 10:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zie WAvind pasta heerlijk, maar niet rode saus
![]()
lolwhut?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ermagherd, mijn menstruatiekalender geeft bloemetjes!
Alarm?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ermagherd, mijn menstruatiekalender geeft bloemetjes!
GO GO GOquote:Op donderdag 18 april 2013 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
nee, ik ben kennelijk vruchtbaar. BATS ALLES ZONDER RUBBER!
Daarom zeg ik alarmquote:Op donderdag 18 april 2013 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
nee, ik ben kennelijk vruchtbaar. BATS ALLES ZONDER RUBBER!
dat komt goed uit, ik vind rode saus ook niet te vretenquote:Op donderdag 18 april 2013 10:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zie WAvind pasta heerlijk, maar niet rode saus
![]()
wat mik je dan over je pasta?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat komt goed uit, ik vind rode saus ook niet te vreten
Yayquote:Op donderdag 18 april 2013 10:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat komt goed uit, ik vind rode saus ook niet te vreten
deze keer een saus van champignons, magere hamreepjes, ui, bosui, light kookroom en wat roomkaas voor de flavourquote:
Groenters en vlees. En dan beetje parmezaan erover evt. Sehr gezondquote:
is dat niet haske droog!quote:Op donderdag 18 april 2013 10:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Groenters en vlees. En dan beetje parmezaan erover evt. Sehr gezondzo eet ik het vaak.
ermahgerd wat freaking schattig!quote:Op donderdag 18 april 2013 10:33 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.newlook.com/sh(...)bit-hoodie_279198813
met oortjes
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:33 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.newlook.com/sh(...)bit-hoodie_279198813
met oortjes
godverdomme dit is een grap toch?quote:
Zie je me lachen jongequote:Op donderdag 18 april 2013 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
godverdomme dit is een grap toch?
Peanut butter jelly time?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:35 schreef Diconnected het volgende:
Weet iemand nog een nummer over eten?
Ik vind hem stom maar had wel verwacht dat hier mensen t leuk zouden vindenquote:
die is vast aan het werkquote:Op donderdag 18 april 2013 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind hem stom maar had wel verwacht dat hier mensen t leuk zouden vinden
Had meer gegokt op schaar
Alsof ik daar ooit in pas met mijn maat tientonnerquote:Op donderdag 18 april 2013 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
als je die trui draagt zul je nooit meer seks hebben.
oh nee, alleen in S/M, dat gaat m niet wordenquote:Op donderdag 18 april 2013 10:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Alsof ik daar ooit in pas met mijn maat tientonner
Ik heb altijd het idee dat vooral géén nerds of geeks dit kopenquote:
Yepquote:Op donderdag 18 april 2013 10:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat vooral géén nerds of geeks dit kopen
Applicatie blokkeren krijg je die aidsdingen niet meerquote:Op donderdag 18 april 2013 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
"Jut En Jul heeft je uitgenodigd om candy crush saga te spelen"
DIEEEE
Dit.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik probeer er erg op te letten dat ik die zooi niet naar iemand stuur die het niet speelt. Kleine moeite zou je denken...
Ik heb standaard mensen waar ik het heen stuurquote:Op donderdag 18 april 2013 10:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik probeer er erg op te letten dat ik die zooi niet naar iemand stuur die het niet speelt. Kleine moeite zou je denken...
Dat iddquote:Op donderdag 18 april 2013 10:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Niet?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
zeg Priem, hoe werkt dat eigenlijk met huwelijkse voorwaarden opstellen?
werkt hij ook bij een kunstmestfabvriek?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn vader werkt trouwens wel gevaarlijk als je dat in Texas ziet
Oh okee. Dan zoek ik even verderquote:Op donderdag 18 april 2013 10:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet?Wij zagen daar het nut niet van in; dus hebben dat niet gedaan
Alles 50-50 automatisch dus
Yepquote:Op donderdag 18 april 2013 10:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
werkt hij ook bij een kunstmestfabvriek?
Willen jullie dat wel dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh okee. Dan zoek ik even verder
Ahhh dat hebben wij niet idd.quote:
Watdefak.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:
MET OORTJES
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ook geen issues hoor.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhh dat hebben wij niet idd.
(Als in.. die issues... we hebben wel familie uiteraard... d'oh)
wat een smerige oogaids.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:
MET OORTJES
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee want bij mij ging er daarna nog velen misquote:Op donderdag 18 april 2013 09:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
GODVER mss heeft haar bestel ellende bij mij achter gelaten laatst!!
Tenzij jullie niet akkoord gaan met een verdeling van 50-50; kun je je idd beter indekken dan.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hier ook geen issues hoor.
Kijk, ik wilde het eerst ook niet, maar ben er nog eens goed over gaan nadenken en er kunnen toch best wat vervelende dingen gebeuren die je nu niet incalculeert. Om te voorkomen dat dat doffe ellende wordt, dek ik me liever in
Laiverd, het gaat niet alleen om een 50/50 verdeling van inkomsten hequote:Op donderdag 18 april 2013 11:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tenzij jullie niet akkoord gaan met een verdeling van 50-50; kun je je idd beter indekken dan.
Maar ik heb het idee dat ik hier heel anders tegenaan kijk
Succes met uitzoeken; vlg mij is het wel een hoop gedoe
Nee hoor. Huwelijkse voorwaarden zijn niet meer dan een aanvulling op gemeenschap van goederen. Je bepaalt zelf welke zaken je wel en niet opneemt. Zo blijven we gewoon fiscaal partner enzo. Het enige dat voor ons van belang is:quote:Op donderdag 18 april 2013 11:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Moet je wel elk jaar op papier zetten wat jullie aangeschaft hebben en van wie het dan is toch?
Aha dat wist ik niet, je hebt gradaties dus eigenlijk.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee hoor. Huwelijkse voorwaarden zijn niet meer dan een aanvulling op gemeenschap van goederen. Je bepaalt zelf welke zaken je wel en niet opneemt. Zo blijven we gewoon fiscaal partner enzo. Het enige dat voor ons van belang is:
- de partner kan geen wettelijke aanspraak maken op erfenissen
- de partner hangt niet in de schuld van de ander
Je kan het zo gek maken als je zelf wil
Ja, het zijn een soort aanvullende afspraken die je notarieel vast legt. Anders zijn ze niet geldigquote:Op donderdag 18 april 2013 11:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Aha dat wist ik niet, je hebt gradaties dus eigenlijk.
Schat. Dat weet ik ook wel.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Laiverd, het gaat niet alleen om een 50/50 verdeling van inkomsten he
ik zei dat omdat je dat zelf zeiquote:Op donderdag 18 april 2013 11:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Schat. Dat weet ik ook wel.
Ik vond/vind het niks voor onsZoals ik zei: Ieder zijn eigen huishouden
niemand noemt je een mafkees!quote:Op donderdag 18 april 2013 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
wel grappig dat ik hier de mafkees ben omdat we dat vast willen leggen terwijl ze in de familie bijna hysterisch begonnen te gillen toen ik de term "gemeenschap van goederen" in mijn mond nam
Met 50-50 bedoel ik ook alles (niet alleen inkomsten)quote:Op donderdag 18 april 2013 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zei dat omdat je dat zelf zei
En datquote:
Helemaal niet juist slim als er geld in het spel is.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
wel grappig dat ik hier de mafkees ben omdat we dat vast willen leggen terwijl ze in de familie bijna hysterisch begonnen te gillen toen ik de term "gemeenschap van goederen" in mijn mond nam
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
Cif en ik blijven gewoon eeeeeuwig samenIk heb hem vanmorgen nog opgesloten in zijn hok namelijk
Nee?![]()
Gewoon een stevige kettingquote:Op donderdag 18 april 2013 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
Cif en ik blijven gewoon eeeeeuwig samenIk heb hem vanmorgen nog opgesloten in zijn hok namelijk
Nee?![]()
Zelfs dat wist ik niet. Zó laks zijn wijquote:Op donderdag 18 april 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik snap overigens heel goed dat mensen in gemeenschap van goederen trouwen hoor. Als dat erf-verhaal niet had meegespeeld had ik het zelf ook gedaan.
Maar het niet doen omdat het veel gedoe zou zijn is natuurlijk maf. Een koopovereenkomst voor een huis afsluiten is meer gedoe dan huwelijkse voorwaarden
Als enen eckten tokkiequote:Op donderdag 18 april 2013 11:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zelfs dat wist ik niet. Zó laks zijn wij
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zelfs dat wist ik niet. Zó laks zijn wij
Daar kan ik ook niet tegenquote:Op donderdag 18 april 2013 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben mijn horloge vergeten en ik voel me echt gehandicapt
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niet tegenNet als ik mijn ringen vergeet. Instant paniek
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:06 schreef Mirjam het volgende:
wat een idioot harde wind staat er toch, dat daar nog geen kamervragen over gesteld zijn door de PVV verbaast me!
\
Ik doe ze 's avonds altijd af want ik slaap er niet mee.. Meestal vergeet ik ze niet; maar áls ik ze vergeet dan is de dag instant kutquote:Op donderdag 18 april 2013 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Ringen doe ik alleen af als ik handcreme smeer of wax in mijn haar smots
Oh.. das ook fijn idd... Alhoewel onze bevestigingen ook altijd via de mail gingen; maar afspraak op de dag zelf; hadden ze wel kunnen bellen idd... Wat als je het niet had gezien! Stond je daar vanavondquote:Op donderdag 18 april 2013 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
AIDS, krijg net een mail van onze feestlocatie, de afspraak van vanavond kan niet doorgaan.
Per e-mail ook echtZouden ze bang voor me zijn?
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:06 schreef Mirjam het volgende:
wat een idioot harde wind staat er toch, dat daar nog geen kamervragen over gesteld zijn door de PVV verbaast me!
\
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:32 schreef Mss het volgende:
Ik moet toch iedere keer zo hard lolleren om mijn UI
doe ze de groetjens!quote:Op donderdag 18 april 2013 12:34 schreef Mss het volgende:
Ik ga eens even met mijn vrienden van Wehkamf bellen![]()
![]()
Ik krijg net een e-mail dat het toch wel door kan gaanquote:Op donderdag 18 april 2013 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
AIDS, krijg net een mail van onze feestlocatie, de afspraak van vanavond kan niet doorgaan.
ermahgerd dat is wel echt onprofessioneelquote:Op donderdag 18 april 2013 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik krijg net een e-mail dat het toch wel door kan gaan_!
Professionalism rules.
Ben benieuwd meestal komt het niet veel uit zo'n onderzoek.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Bubsel, ik heb net PostNL gesproken. Ze gaan de pakketbezorger het laten uitzoeken en die neemt weer contact met mij op. Als het pakketje kwijt blijkt te zijn moet ik dat melden bij jou, maar die bezorger heeft tot de 22ste de tijd om het uit te zoeken en contact op te nemen dus laten we dat gewoon eerst ff afwachten
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ben benieuwd meestal komt het niet veel uit zo'n onderzoek.
waarom niet? En heb je L geinformeerd?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
lees doorquote:Op donderdag 18 april 2013 12:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
waarom niet? En heb je L geinformeerd?
Mannen die niet verder lezen dan hun neus lang isquote:Op donderdag 18 april 2013 12:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
waarom niet? En heb je L geinformeerd?
Ja wwet ook niet waar ze verder van isquote:
Awh, Amanda Bynes.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
DAFUQ
http://www.dlisted.com/2013/04/16/amanda-bynes-face-motion
[ afbeelding ]
eerst:
[ afbeelding ]
Nou liever niet en al helemaaaaaal niet zes weken voor mijn bruiloftquote:
lopen helpt meestal wel, maar niet teveel dan..quote:Op donderdag 18 april 2013 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou liever niet en al helemaaaaaal niet zes weken voor mijn bruiloft
Ik ga de kolfruimte hier maar es opzoeken.
Oeh ik herkende haar van She's the manquote:Op donderdag 18 april 2013 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
DAFUQ
http://www.dlisted.com/2013/04/16/amanda-bynes-face-motion
[ afbeelding ]
eerst:
[ afbeelding ]
Ik heb geen hernia hequote:Op donderdag 18 april 2013 13:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
lopen helpt meestal wel, maar niet teveel dan..
Als je met huwelijkse voorwaarden trouwt moet je dat trouwens wel ieder jaar goed bijhouden. Mensen bij ons in de straat waren ook zo getrouwd, maar nooit bijgehouden en toen ze gingen scheiden moest het alsnog 50/50quote:Op donderdag 18 april 2013 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup. Gewoon omdat we beiden niet voor onaangename verrassingen willen komen staan.
Oh ik ben dus spuit 11quote:Op donderdag 18 april 2013 11:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Moet je wel elk jaar op papier zetten wat jullie aangeschaft hebben en van wie het dan is toch?
Neeeee... da's niet zo....quote:Op donderdag 18 april 2013 13:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als je met huwelijkse voorwaarden trouwt moet je dat trouwens wel ieder jaar goed bijhouden. Mensen bij ons in de straat waren ook zo getrouwd, maar nooit bijgehouden en toen ze gingen scheiden moest het alsnog 50/50![]()
Ja jonge toen had ik nog niet verder gelezenquote:
Het is gewoon maar net welke afspraken je maaktquote:Op donderdag 18 april 2013 13:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja jonge toen had ik nog niet verder gelezenMaar als je dat wilt voor de inboedel en alles is dat dus wel zo.
Ik zit niet zo in die huwelijksdingen dat ik weet dat er dus schijnbaar verschillende soorten van huwelijkse voorwaarden zijn
Ja schijnbaarquote:Op donderdag 18 april 2013 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is gewoon maar net welke afspraken je maakt
jezelf in een taart en dan eruit springen ermahgerd.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:
watdafuck moet ik voor SF zijn verjaardag kopen *gmbl*
how about no!quote:Op donderdag 18 april 2013 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
jezelf in een taart en dan eruit springen ermahgerd.
Maakt nie zo heel veel uit als t maar wat leuks isquote:
Ja maar er is wel een verschil tussen een cadeau als een boek (20euro max) of een horloge (al snel 200euro)quote:Op donderdag 18 april 2013 13:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maakt nie zo heel veel uit als t maar wat leuks is
Ik kan alleen maar dingen bedenken die onnuttig zijnen das ook weer zo zonde van t geld dannnn
HOEzo zou je aids willen remmen?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:47 schreef Mss het volgende:
Aidsremmers, altijd een goed cadeau! Wellicht met inscriptie om het wat persoonlijker te maken!
Zodat je het daarna weer opnieuw kunt krijgen. Dubbel genietenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HOEzo zou je aids willen remmen?
Of, als je vriend bleiblei heet, is ie pas tevreden als het horloge 8k kost.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar er is wel een verschil tussen een cadeau als een boek (20euro max) of een horloge (al snel 200euro)
Boeken leest hij niet en horloges draagt hij nietquote:Op donderdag 18 april 2013 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar er is wel een verschil tussen een cadeau als een boek (20euro max) of een horloge (al snel 200euro)
Weekend weg?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Boeken leest hij niet en horloges draagt hij niet
Hij draagt soberso nix qua sieraden, leest geen boeken, de toffe games die uit zijn heeft hij al ...
ik blijf beetje hangen bij kleding of schoenen ofzo maar dat is ook weer zo meh
Ik koop ook nog wel eens een lekkere na-het-scheer voor 'm, of een parfum!quote:Op donderdag 18 april 2013 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij draagt soberso nix qua sieraden, leest geen boeken, de toffe games die uit zijn heeft hij al ...
Ja zoiets is misschien wel leukquote:
Mja voor kerst heb k al grote fles parfum gegeven en valentijnsdag kaartjes voor een showquote:Op donderdag 18 april 2013 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik koop ook nog wel eens een lekkere na-het-scheer voor 'm, of een parfum!
Ermahgerd je hebt een cifquote:Op donderdag 18 april 2013 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik LOLdequote:Op donderdag 18 april 2013 13:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd je hebt een cif
Aartsmoeilijk om een tof cadeau voor te kopenSerieus
Ik ben even aan het denken wat ik vorig jaar heb gegeven...... o ja nieuwe laptop omdat de zijne stuk was... Heb em ook een keer sauna bon gegeven... Beetje relaxen; en nakend; dat vond ie ook wel tof.En verder idd kleren of parfum of.... lol... Of een giga mega zak snoep/chocolade/alles want het is enen grote snoepkont
Ik ben blij dat wij eik alleen maar met verjaardagen cadeaus geven; want ik stress em iedere keer de pan uit als ik iets moet zoeken
Snoepkont is soberso welquote:Op donderdag 18 april 2013 13:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd je hebt een cif
Aartsmoeilijk om een tof cadeau voor te kopenSerieus
Ik ben even aan het denken wat ik vorig jaar heb gegeven...... o ja nieuwe laptop omdat de zijne stuk was... Heb em ook een keer sauna bon gegeven... Beetje relaxen; en nakend; dat vond ie ook wel tof.
En verder idd kleren of parfum of.... lol... Of een giga mega zak snoep/chocolade/alles want het is enen grote snoepkont
Ik ben blij dat wij eik alleen maar met verjaardagen cadeaus geven; want ik stress em iedere keer de pan uit als ik iets moet zoeken
ehmygewrd! ff zoekenquote:
Privé sauna is anders heel erg tofquote:Op donderdag 18 april 2013 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Snoepkont is soberso welzat ook te denken om kekke taart mee te nemen
sauna vind hij helemaal nix
[..]
ehmygewrd! ff zoeken
Jamaar gamert dus absoluut geen klussert, als ik een boor geef breekt hij mijn huis afquote:Op donderdag 18 april 2013 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
Maar wat ik bb de afgelopen jaren heb gegeven:
2013: 1/3 ladder
2012: een pak
Daarvoor nog een tegoedbon Legoland die we nu maar gaan inzetten als we kinderen hebben. Een Boschhammer. Eh. Velen gereedschap?
Batsen in de sauna, das toch veuls te heet?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Privé sauna is anders heel erg tof*nudge nudge wink wink*
Ja maar daar wilt hij dus ook niet in, bij mijn ouders thuis ook al nietquote:Op donderdag 18 april 2013 13:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Privé sauna is anders heel erg tof*nudge nudge wink wink*
sf rookt niet, zou ook niet weten wat hij daar mee moet danquote:Op donderdag 18 april 2013 13:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum kreeg vorig jaar een gegraveerde zippo
Ja dit jaar mag ik ook weer iets bedenken, godverquote:Op donderdag 18 april 2013 13:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sf rookt niet, zou ook niet weten wat hij daar mee moet dan
BUUUH ZO LASTIG
is dat een causaal verband?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar gamert dus absoluut geen klussert, als ik een boor geef breekt hij mijn huis af
Lol jongeuh niet ín de saunaquote:Op donderdag 18 april 2013 13:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Batsen in de sauna, das toch veuls te heet?
In cifs geval wel iigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |