Trustenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:16 schreef megamandy het volgende:
Ohja morgen werken en ik moet nog douchenDus ik ga maar eens naar boven.
Kon ik daarna nog even in A Storm Of Swords lezen
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:16 schreef Spouwerranger het volgende:
Meteen de mobiele dekking in de OP.
Jullie ook alvastquote:
Amerikanersquote:Op woensdag 17 april 2013 00:17 schreef megamandy het volgende:
http://publicshaming.tumb(...)e-boston-marathon-on
Muricans.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:17 schreef megamandy het volgende:
http://publicshaming.tumb(...)e-boston-marathon-on
Zucht.. Oke, fix ik morgen evenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd daar zou ik een UI van moeten hebben
Zo bedoelde ik het niet, maar het zou wel HEUL tof zijn als je het zou willen doenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zucht.. Oke, fix ik morgen even
Hij heeft al een half uur met mijn UI zitten kloten vandaagquote:Op woensdag 17 april 2013 00:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, maar het zou wel HEUL tof zijn als je het zou willen doen
Komt goed. Maar het wordt wel 's avonds pas.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, maar het zou wel HEUL tof zijn als je het zou willen doen
UI crasherquote:Op woensdag 17 april 2013 00:27 schreef Mss het volgende:
Jonge ik bedoelde dat zo heul niet, het was een garp, waarom blijft dit mij achtervolgen? /bami
Wat heb je overdag te doen danquote:Op woensdag 17 april 2013 00:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Komt goed. Maar het wordt wel 's avonds pas.
De nachtelijke pizza eraf batsen natuurlijkquote:Op woensdag 17 april 2013 00:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat heb je overdag te doen dan
Dooie dolfijnen verkrachten in het fietshokquote:Op woensdag 17 april 2013 00:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat heb je overdag te doen dan
Jij snapt het.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:29 schreef Mss het volgende:
[..]
De nachtelijke pizza eraf batsen natuurlijk
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:29 schreef Mss het volgende:
[..]
De nachtelijke pizza eraf batsen natuurlijk
Dat komt op hetzelfde neerquote:Op woensdag 17 april 2013 00:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dooie dolfijnen verkrachten in het fietshokken.
Heb je dat nieuwe liedje van Nielson al gehoordquote:
Leukquote:Op woensdag 17 april 2013 08:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning.
Straks mijn vriendin velen makeup laten falen![]()
Ze gaat over 2 weken trouwen en we gaan nu uitproberen wat we op haar hoofd gaan smeren
Jaaaquote:
Mijn gedachte:quote:Op woensdag 17 april 2013 08:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Goedemorgen!
Okay mocht iemand awt van de makeupstore willen met 40% off dan zo ff laten weten want ik ga vandaag de stad in
Ik zou verder niet weten wat, heb niets van die winkel
Oehhh tofquote:Op woensdag 17 april 2013 08:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning.
Straks mijn vriendin velen makeup laten falen![]()
Ze gaat over 2 weken trouwen en we gaan nu uitproberen wat we op haar hoofd gaan smeren
Jaaaa, smeren smeren smeren afhalen nog meer smerenquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 09:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaa
Vandaag raspberry in de test![]()
Wat een bazenproducten. Ik wil ze allemaalSkjoe enabler damnit !
![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 09:34 schreef megamandy het volgende:
Wooow er zouden weer treinen moeten rijden!
Zulks een langen aanrijdingquote:Op woensdag 17 april 2013 10:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL er is een aanrijding geweest volgens NS en dat duurt tot 19:00
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
ja, welke aap die nieuwe verpakking verzonnen heeft...
Nou he?quote:Op woensdag 17 april 2013 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat een smerige kunst maak je dan
trein tegen aanhangwagen geredenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
ligt er geheel aan wat er is gebeurd idd.
Het is echt een helquote:Op woensdag 17 april 2013 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
ja, welke aap die nieuwe verpakking verzonnen heeft...
WHAT ARRRRRE THIS!quote:
Ja, mooie blazer. Kun je ook nog vaker aanquote:Op woensdag 17 april 2013 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.hm.com/nl/product/02194?article=02194-D
Deze blazer kan ik wel op een classic zwart jurkje aan; niet?
Is voor begrafenis van opa. Ik heb enkel een effen zwarte blazer en die gaat niet mooi passen bij mijn jurkje... En jurkje is korte mouw; dus moet wel iets overheen.
Ik besefte me gisteren pas dat ik eik niks echt passend heb (en opa was van simpel en klassiek; dus wil het wel redelijk traditioneel doen in donkere kleren namelijk....).
Argh wat een kutdag. Vlg mij ga ik vrijdag pas echt beseffen dat ie er niet meer is....
Ja en zit toch iets van werkje in; dus niet zo effen op effen lijkt me... Ga straks even H&M binnenlopen. Hopelijk hebben ze hem nog.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, mooie blazer. Kun je ook nog vaker aan
Ja dat is altijd met h&m, online wel dingen die ze niet in de winkels hebben enzoquote:Op woensdag 17 april 2013 12:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja en zit toch iets van werkje in; dus niet zo effen op effen lijkt me... Ga straks even H&M binnenlopen. Hopelijk hebben ze hem nog.
Ja pciesquote:Op woensdag 17 april 2013 12:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat is altijd met h&m, online wel dingen die ze niet in de winkels hebben enzoecht irritant.
Je kunt ze altijd nog naar de stad laten bellen voor een andere maat/kleur toch? Dan ga je niet voor nietsquote:Op woensdag 17 april 2013 12:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja pciesNaja ik probeer het wel. Misschien kan ik iets anders vinden voor er op eventueel. Heb eventueel ook nog een zwarte kokerrok; dus als ik daar iets voor op koop; kan het ook natuurlijk.
Zo maar even naar woensel (ewww shoppen tussen de mensen enzo)
Bij jullie ook al?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL er is een aanrijding geweest volgens NS en dat duurt tot 19:00
Nee in limbolandquote:Op woensdag 17 april 2013 12:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij jullie ook al?Hier was het de veolia trein, ik had dus geluk en kon er langs, tussen Heerlen en Maastricht zal tot 19u waarschijnlijk ook niets rijden
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:56 schreef Puckzzz het volgende:
Bij ons gaan mensen van kantoor in groepjes joggen of wielrennen in hun lunch
WHYquote:Op woensdag 17 april 2013 13:56 schreef Puckzzz het volgende:
Bij ons gaan mensen van kantoor in groepjes joggen of wielrennen in hun lunch
DUNNO!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die witte ben ik ja
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd
jammerbabeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die witte ben ik ja
disclaimer
'Omdat het kan' vond ik ook wel een goede reden.quote:
Is het ook, maar ik kan me niet voorstellen dat je daar zin in hebt tbhquote:
Of juist wel, want de rest van de dag op je gat doorbrengen.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is het ook, maar ik kan me niet voorstellen dat je daar zin in hebt tbhMaar goed, ik heb er geen ervaring mee
![]()
Douchen die mensen daar dan of zitten ze gewoon bezweet binnen
Naja ik bedoel meer, zin in douchen op je werk of in je eigen zweet zitten de rest van de dagquote:Op woensdag 17 april 2013 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of juist wel, want de rest van de dag op je gat doorbrengen.
Nee, true.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik bedoel meer, zin in douchen op je werk of in je eigen zweet zitten de rest van de dag
Ik vind beide opties nogal kut.
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd
Zo stoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die witte ben ik ja
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Die gaan dan douchenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is het ook, maar ik kan me niet voorstellen dat je daar zin in hebt tbhMaar goed, ik heb er geen ervaring mee
![]()
veel kantoren hebben wel douches tegenwoordigquote:Op woensdag 17 april 2013 14:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
Dat! en als je 8u achter je pc zit; is het eik wel slim/fijn om dan 's middags te joggen/fietsen.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
veel kantoren hebben wel douches tegenwoordig
Nopequote:Programma minor Filosofie 2011-2012
Geschiedenis moderne en hedendaagse wijsbegeerte
Inleiding Filosofie
Practical Philosophy and Society
Geschiedenis moderne en hedendaagse wijsbegeerte
Kant: Kritik der praktischen Vernunft
Philosophy of Mind
Ik vind dat anders als dat je gaat hardlopen of wielrennen.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zweet trouwens ook van wandelen en ga dan echt niet douchen ofzo
je weet niet wat je zegtquote:Op woensdag 17 april 2013 14:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind dat anders als dat je gaat hardlopen of wielrennen.
er zijn ergere dingen dan zweet.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je zo denkt hoef je nooit van je leven te douchen
heeee das lang geleden dat we dat hebben gehoordquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
heeee das lang geleden dat we dat hebben gehoordTot vanavond
Vrijdagquote:
Ooo sorryquote:
Ewwww stinkerdquote:Op woensdag 17 april 2013 15:06 schreef Mirjam het volgende:
met jas aan lopen was toch echt te wam net, zweette me rot![]()
WTFquote:Op woensdag 17 april 2013 15:22 schreef Mss het volgende:
Dafuq, ik had per ongeluk vanmorgen om 8.30 mijn wekker weggedrukt, word ik opnieuw om 14.30 wakker. WAT IS DEZEN DAFUQ
Lui mormelquote:Op woensdag 17 april 2013 15:25 schreef Mss het volgende:
Ja, ik denk het ook, ook echt in één keer door naar 14.30. Misschien nog bijslapen van afgelopen weekend ofzo
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
Die geconcentreerde muil van Priemke op de FB-derby foto's![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:08 schreef Mirjam het volgende:
Ik ben een werkloze marginaal, ik douche enkelt op zondag jonge.
Wij hebben hier ook douches op sommige verdiepingen. Maar ik zie mezelf er toch nog geen gebruik van maken... Daarna ook alle make up en zo weer goed doen, dan heb ik alles bij elkaar een lunchpauze van 2 uur nodig of zo als ik wil eten en hardlopen/fietsen/whatever en dan nog douchenquote:Op woensdag 17 april 2013 15:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn pa douched wel elke dag op z'n werk. Maar die werkt ook in een stoffige fabriek.
Runkeeper is best baas.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
Runkeeper maakt leuke overzichtjes trouwens, ontdek ik net!
[ afbeelding ]
Mss?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:14 schreef Spouwerranger het volgende:
Wie vroeg hier om een duifmeneer UI? Want ik heb em af
Ik mag hopen dat ze het resterende pakje willen hebben, en niet de gebruikte?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:39 schreef Mss het volgende:
Ik had dus een klacht gestuurd naar die blarenpleisterstoko. Krijg ik een reactie terug of ik ze wil opsturen dan kunnen ze ze onderzoeken. Ermahgerd GOOR.
Graag willen wij uw klacht verder onderzoeken en vragen om uw medewerking. Wilt u ons het betreffende product opsturen? (Indien een verpakking voorhanden is willen wij u vragen deze ook mee te sturen). U kunt het product kosteloos naar onderstaand antwoordnummer terug sturen.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze het resterende pakje willen hebben, en niet de gebruikte?
ja ik ook niet, maar je kunt het er wel uit opmaken als je dat wilquote:Op woensdag 17 april 2013 17:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat ze de gebruikte willen hebben?
en het komt geen van allen aan?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:30 schreef Dwyn het volgende:
Ja bestelaids heb ik ook.Nu alleen nog maar een visitekaartjeshouder, een boek en een sd-kaartje onderweg.
Waar gaat die doorheen?quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
Ik heb lippenstiften om te testen
Oh daar! Deed het zeer? Schijnt lastig te helen daar toch? Vriendin van mij had er veel last van iig.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet mijn foto maar:
[ afbeelding ]
Excuus falen, dat magquote:Op woensdag 17 april 2013 19:51 schreef PriemGirl het volgende:
Blazer gevonden in de H&MEn 3 nieuwe lipsticks van kruidvat
Nou het deed geen zeer maar die man zei dat hij best pijnlijk is, maar ik heb hele hoge pijngrens door mijn normale pijn dus ik vond het niet zo heel ergquote:Op woensdag 17 april 2013 19:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh daar! Deed het zeer? Schijnt lastig te helen daar toch? Vriendin van mij had er veel last van iig.
Die is tofquote:Op woensdag 17 april 2013 19:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet mijn foto maar:
[ afbeelding ]
Wel mooiquote:Op woensdag 17 april 2013 19:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou het deed geen zeer maar die man zei dat hij best pijnlijk is, maar ik heb hele hoge pijngrens door mijn normale pijn dus ik vond het niet zo heel erg![]()
Dat t lastig heelt heb k niemand over gehoord, maar we zien wel
Straks durf ik niet meer jongequote:
jouw UIquote:Op woensdag 17 april 2013 16:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Hij is blijkbaar al verstuurd via facebook.
godver, die is tof zegquote:Op woensdag 17 april 2013 20:12 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd ik wil het
http://topvintage.nl/nl/v(...)paign=nl-2013-w16Wed
Siiquote:Op woensdag 17 april 2013 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sjaan, had je nou die joerk vorige week dinsdag verstuurd?
Le fu, zo mooiquote:Op woensdag 17 april 2013 20:12 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd ik wil het
http://topvintage.nl/nl/v(...)paign=nl-2013-w16Wed
Nee heb niksquote:Op woensdag 17 april 2013 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Schaar k heb t in 2 enveloppen verstuurd, heb je geen van beide nog?
Ja balen, ik hoop niet dat een postkwibus ze heeft gejatquote:Op woensdag 17 april 2013 20:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Kutzooilaat maar ff weten of t voor t weekend binnen is anders ga k wel ff proberen uit te zoeken
IUk heb express in 2 gedaan zodat ze niet super dik waren, ik kreeg ze er bij het postkantoor door die gleuf super makkelijk heen op deze manierquote:Op woensdag 17 april 2013 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja balen, ik hoop niet dat een postkwibus ze heeft gejat![]()
Waren allebei de enveloppen dik? Want bij die Color clubs had de postbode ze weer meegenomen omdat hij ze niet in de brievenbus gevrot kreeg en om laten zetten in pakketpost. Daar ging dus nog 1,5 week overheen
YAY!!quote:Op woensdag 17 april 2013 20:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Yessssss, bouwvergunning is goedgekeurd![]()
![]()
Dat is dat dus ook geen redenquote:Op woensdag 17 april 2013 20:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IUk heb express in 2 gedaan zodat ze niet super dik waren, ik kreeg ze er bij het postkantoor door die gleuf super makkelijk heen op deze manier
Naja t zijn wel grote enveloppen, maar echt dik viel nog wel meequote:Op woensdag 17 april 2013 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is dat dus ook geen reden
Watskebeurt dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:18 schreef Sharana_LV het volgende:
IK BAAL OO KZO VAN MIJN BUBSEL PAKKETJE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat online op afgeleverd maar ik was die dag heul niet thuisquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:19 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga gelijk ff mijn review van de webshop van bubsel op mijn website aanpassen .. wat een kutservice zeg!whehehehe, trollllllllllllllllllllllllllllllllling like al trollllSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:19 schreef BBQ-kip het volgende:
maar schaar, je hebt serieus wel het goede adres erop gezet? Just checking
hmmm das wel crap zeg... en heel vreemd als het om 2 enveloppen gaatquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:21 schreef Sharana_LV het volgende:
post gaat weer lekkerwerkt mss tegenwoordig bij de post ofzo?
DE KUTHOERRRRRRquote:Op woensdag 17 april 2013 20:21 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:
Morgen want 0900 nr en dat is geblokt op mobiele telefoon van werkquote:Op woensdag 17 april 2013 20:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wel kut van dat bubsel-pakket!
Al contact met tnt gehad?
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn tante had trouwens gevraagd of ik wat films voor dr kon regelen. Dus ik haar lijstje gedaan, is ze al 3 keer die dingen vergeten. Dus ik dacht ik doe ze wel o pde bus dan kan ze lekker t weekend film kijkenWordt ik gebeld "bedankt voor de dvds, de hond heeft de enveloppe en alle dvds kapot gebeten en overal liggen stukjes in de gang"
simpel:quote:Op woensdag 17 april 2013 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn tante had trouwens gevraagd of ik wat films voor dr kon regelen. Dus ik haar lijstje gedaan, is ze al 3 keer die dingen vergeten. Dus ik dacht ik doe ze wel o pde bus dan kan ze lekker t weekend film kijkenWordt ik gebeld "bedankt voor de dvds, de hond heeft de enveloppe en alle dvds kapot gebeten en overal liggen stukjes in de gang"
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
wat voor mensen (uit jouw kring) gooien dat op hun feestboek dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:27 schreef Sharana_LV het volgende:
oh joepie weer fotos op facebook van 2 mannen die 2 honden opgehangen hebben
gaaaaaan we weer
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:19 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga gelijk ff mijn review van de webshop van bubsel op mijn website aanpassen .. wat een kutservice zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was het maar van de shop dan kon ik het opnieuw verzenden
![]()
Ben je gek! We gaan t eerst uitzoekenquote:Op woensdag 17 april 2013 20:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]was het maar van de shop dan kon ik het opnieuw verzenden
was die zwanger danquote:Op woensdag 17 april 2013 20:30 schreef BBQ-kip het volgende:
die ander heeft gebigd, dus komt later weer terug.
* BBQ-kip telegraaf.nl checkt als ze niet kan slapen, en het vandaar weet
mongolen die nu geen vrienden meer zijn (Y)quote:Op woensdag 17 april 2013 20:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat voor mensen (uit jouw kring) gooien dat op hun feestboek dan?
volgens telegraaf wel ja, ik kijk die zooi niet. Hersendood ben ik al genoegquote:
ontvrienden FTWquote:Op woensdag 17 april 2013 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mongolen die nu geen vrienden meer zijn (Y)
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
volgens telegraaf wel ja, ik kijk die zooi niet. Hersendood ben ik al genoeg
Kan zijn dat ik een onderzoek moet starten, maar dan hoor ik het wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ben je gek! We gaan t eerst uitzoeken
ermahgerdquote:Op woensdag 17 april 2013 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
goeie timing wel... Aflevering is half maart pas uitgekomen![]()
Oh die kon ik jaquote:Op woensdag 17 april 2013 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
goeie timing wel... Aflevering is half maart pas uitgekomen![]()
gewoon stom toeval, ken gebeurenquote:Op woensdag 17 april 2013 20:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh die kon ik ja![]()
Niet eens over nagedacht tbh... Mja...
Amerikaanders zijn zeer goed in complot theoriënquote:
ik op zich ook wel (9/11, oliegedoe, kernbommen, Syrië, regeringsformatie etc), maar zelfs dát had ik niet bedachtquote:Op woensdag 17 april 2013 20:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Amerikaanders zijn zeer goed in complot theoriën
posten auf faceboek?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd, ik maak zo foto's van m'n lippenstiften, heb ik een derpfoto gemaakt
Dat moet haast welquote:
quote:
Je doet fred ook weg?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahquote:Op woensdag 17 april 2013 21:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
O Dicootje, we hebben de keuken uitgeruimd.. Alleen in ons enthousiasme de glazen weggegooid![]()
Maar ik heb nog wel een stapel borden, vazen, kommetjes, mokken, dat soort zooi.
Ook nog twee bestek-bakken voor in de la, een kan en dat soort spul. Zodra we de pannen hier hebben kunnen de pannen van Fred ook weg.
Het is wel oude meuk hoor..
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:29 schreef PriemGirl het volgende:
O ja straks ook maar even lakken... denk neutraal kleurtje maar... of grijs zand lakje (kan ook wel; toch?)
Ja joh dat kan beide prima!quote:Op woensdag 17 april 2013 21:29 schreef PriemGirl het volgende:
O ja straks ook maar even lakken... denk neutraal kleurtje maar... of grijs zand lakje (kan ook wel; toch?)
Thxquote:Op woensdag 17 april 2013 21:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]kan prima. Sterkte vast voor met de begrafenis
.
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je doet fred ook weg?KRIJG AIDSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ermagerd heb je post gehad?quote:
Banenenquote:
wij hebben geen chips meer in huis door de weeks, alleen nog soms in het weekendquote:
En anders mag je het zelf naar de container brengenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ahja glazen heb ik nu van Kip, dus dat is niet erg
maar andere zooi is welkom! Dan kan ik sorteren enzulks
zolang het bruikbaar is ben ik blij
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
wij hebben geen chips meer in huis door de weeks, alleen nog soms in het weekend
maar jij mag nu wel chips eten
euhm ik zal even overleggen met moeders, maar anders kan ik wel iemand anders regelen die kan rijdenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En anders mag je het zelf naar de container brengen![]()
![]()
![]()
Het staat in ieder geval klaar. In 100 miljoen kleine tasjes, omdat alle grote tassen al vol waren
![]()
Als je nog op tijd bent om het in het oude huis te halen, hoeven we het geen 3 trappen af te sjouwen![]()
Of ik kom het een keer brengen, kan ook
Godverquote:Op woensdag 17 april 2013 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
HALLO ZWAGER VAN KIP, IS VAST ZEKER ZWAAR ZO'N AMBTENARENBAAN?
Nooooeeesss nog meer verwarringquote:
POST SNELLER DANNNNNquote:Op woensdag 17 april 2013 21:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Is dit topic nog steeds open? lol
Sneller dan het licht. (H)quote:Op woensdag 17 april 2013 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb m gekwoot, nu komt ie vanzelf langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |