PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Haha echt he, wat een mongool die VDMquote:Op woensdag 17 april 2013 21:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die had zonder penalty's maar 5 goals gehad joh
Lines en Coke naast elkaar is grappigerquote:Op woensdag 17 april 2013 21:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha Koke en Schneiderlin naast elkaar.
Echt te hilarisch gewoon jaquote:Op woensdag 17 april 2013 21:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Lines en Coke naast elkaar is grappiger
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:51 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Als de volgende edities meer emoties los gaan maken vallen er doden.
wanneer komt ie nou uit?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:51 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Eind september toch normaal gesproken?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:53 schreef quer het volgende:
[..]
wanneer komt ie nou uit?
augustus net als altijd toch?
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:53 schreef quer het volgende:
[..]
wanneer komt ie nou uit?
augustus net als altijd toch?
Wat ik me nu afvraag: waarom dalen de prijzen van de IF's. Is het angst dat de IF in het TOTS komt, of willen mensen alvast coins vrijspelen om pakjes te kunnen kopen?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:52 schreef v0lt026 het volgende:
Gaan de prijzen nog veel dalen? Wil MOTM Mikel voor m'n squad halen maar geen zin om daar ook weer flink op te verliezen.
[ afbeelding ]
?quote:
Ik zou het niet weten, 1e jaar FUT.. Dat laatste klinkt wel aannemelijkquote:Op woensdag 17 april 2013 21:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat ik me nu afvraag: waarom dalen de prijzen van de IF's. Is het angst dat de IF in het TOTS komt, of willen mensen alvast coins vrijspelen om pakjes te kunnen kopen?
mooizoquote:Op woensdag 17 april 2013 21:56 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, 1e jaar FUT.. Dat laatste klinkt wel aannemelijk
(West Ham goal cancelled)
jaquote:Op woensdag 17 april 2013 21:57 schreef HenkieVdV het volgende:
Hoi mensen, vraagje.
Ik heb in Fifa12 ook UT gespeeld, toen stond er heel mooi bij mijn team dat het sinds 2007 bestond etc.Hij nam alle info mee uit een oudere fifa zo lijkt het.
Nu in Fifa13 heb ik alles opnieuw moeten instellen, nieuw team moeten maken etc, is dit normaal?
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:01 schreef TBakkert het volgende:
kut west Ham, waarom heeft United het altijd moeilijk tegen die gasten?
Hammers zijn gewoon baas tegen Man U. Vorige keer in de beker moest die kut van Persie ze net nog ff redden...quote:Op woensdag 17 april 2013 22:01 schreef TBakkert het volgende:
kut west Ham, waarom heeft United het altijd moeilijk tegen die gasten?
Carew? Heeft geen club hequote:Op woensdag 17 april 2013 22:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zit dit jaar niet meer in FUT
ja, maar dat zijn ze op één of andere manier altijd alquote:Op woensdag 17 april 2013 22:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hammers zijn gewoon baas tegen Man U. Vorige keer in de beker moest die kut van Persie ze net nog ff redden...
Klopt. Wij zijn gewoon baasquote:Op woensdag 17 april 2013 22:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, maar dat zijn ze op één of andere manier altijd al
jaquote:Op woensdag 17 april 2013 22:05 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Aliadiere ofzo zat er toch ook bij?
Beetje jammer dat Weimann RM is.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ja
[ afbeelding ]
Die Gonzalez lijkt mij ook goed
Fulham - Chelseaquote:
Was wel een baasje vorig jaar.quote:
ja dat dacht ik na het filmpjequote:
Volgend jaar zit hij er waarschijnlijk weerquote:
In Fifa 10 was hij zó OPquote:
Thanks ziet er goed uitquote:Op woensdag 17 april 2013 22:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ja
[ afbeelding ]
Die Gonzalez lijkt mij ook goed
Ik speelde altijd met hem en Agbon in de spits en dan Ashley Young en Milner op de flanken. Carew had toen nog 85 pacequote:
In FIFA 10 had ik Agbonlahor ook en Walcott RM. Ik speelde toen alleen maar offline en ik had weinig coins vergeleken met nu.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik speelde altijd met hem en Agbon in de spits en dan Ashley Young en Milner op de flanken. Carew had toen nog 85 pace
Suazo is nog steeds beterquote:
Niet doorgegaan.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Volgend jaar zit hij er waarschijnlijk weerWas toch bij Inter nu
Ik doe meequote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Suazo is nog steeds beter
[..]
Niet doorgegaan.
[..]
Ik doe mee
dit zijn volgens mij alleen spelers die nog geen gewone IF hebben. In de normale TOTS'en zitten wel spelers met gewone IF'squote:Op woensdag 17 april 2013 22:21 schreef rolls-reus het volgende:
Waar jullie het de laatste tijd de heletijd over hebben is het tots, maar vorig jaar werden er van elke league toch ook nog blauwe kaartjes uitgebracht? Wat was dat dan en komt dat dit jaar weer?
[ afbeelding ]
Misschien, omdat Thiago een van de beste talenten van de wereld is ?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:23 schreef BDIL het volgende:
Dat Thiago niet voor discard gaatFabregas heeft toch beter stats en rating en veel goedkoper
dan ga je toch in een voetbal spel niet meer betalen omdat hij slechter is :Squote:Op woensdag 17 april 2013 22:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Misschien, omdat Thiago een van de beste talenten van de wereld is ?
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Misschien, omdat Thiago een van de beste talenten van de wereld is ?
coins terug of IF vidal gekregen?quote:
Hij was niet zo OP. Ligt aan de speler die hem bestuurt. Nilmar, Sturridge en Lukaku waren pas OP. Daar kon iedereen mee overweg.quote:
heb nog wel een vidal voor jequote:
Weet ik veel bedenk toch ook maar watquote:Op woensdag 17 april 2013 22:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan ga je toch in een voetbal spel niet meer betalen omdat hij slechter is :S
bedenk dan niks.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Weet ik veel bedenk toch ook maar wat
eerst nadenken voordat je wat zeg. djeetje zeg.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Weet ik veel bedenk toch ook maar wat
Ik heb er ook nog wel 2quote:Op woensdag 17 april 2013 22:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb nog wel een vidal voor jegeef je er voor
Hij was niet OP, hij was fucking goed als je wist hoe je hem moest gebruiken. En niet veel mensen wisten dat blijkbaar want iedereen kijkt naar pace. Maar Jara had ook wel pace, maar ook balcontrole etc en dat was niet aan zn stats te zien...quote:Op woensdag 17 april 2013 22:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij was niet zo OP. Ligt aan de speler die hem bestuurt. Nilmar, Sturridge en Lukaku waren pas OP. Daar kon iedereen mee overweg.
Nou een van de beste talenten van de wereld is hij welquote:Op woensdag 17 april 2013 22:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eerst nadenken voordat je wat zeg. djeetje zeg.
Dat valt nog reuze mee. Hij speelt ook amper, want het komt Messi niet ten goede als Xavi en Iniesta niet spelen.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou een van de beste talenten van de wereld is hij wel
Wanneer komt de normale tots uit dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit zijn volgens mij alleen spelers die nog geen gewone IF hebben. In de normale TOTS'en zitten wel spelers met gewone IF's
Meen je dit serieus ?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat valt nog reuze mee. Hij speelt ook amper, want het komt Messi niet ten goede als Xavi en Iniesta niet spelen.
deze is ook nog niet uit hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 22:31 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Wanneer komt de normale tots uit dan?
ja.quote:
Gaat het ook niet helemaal worden.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:32 schreef el-blanchito het volgende:
Die Deulofeu zou toch ook de nieuwe Messi zijn?
Nee dat snap ikquote:Op woensdag 17 april 2013 22:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
deze is ook nog niet uit hoor
Maar volgens mij midden mei...
ja, inderdaadquote:Op woensdag 17 april 2013 22:32 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee dat snap ikanders had ik er wel wat gekocht hahah
Dat heb ik nooit gezegd, maar dat is de beste van zijn generatie met Jese.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:32 schreef el-blanchito het volgende:
Die Deulofeu zou toch ook de nieuwe Messi zijn?
Dat er nog steeds mensen zijn met die meningquote:
Maher wel toch ?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gaat het ook niet helemaal worden.
nee.quote:
Gast Thiago is een 2e Bojan... Papa ontevreden over speeltijd zoon en die zal zeker weggaan als hij volgend seizoen weer bankzitter blijft...quote:
Ik zeg ook niet dat jij dat zegt, dat had ik wel eens gehoordquote:Op woensdag 17 april 2013 22:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd, maar dat is de beste van zijn generatie met Jese.
[..]
Dat er nog steeds mensen zijn met die mening
Onder Pep speelde Thiago gewoon genoeg.
dit ja. Zal hij wel naar AS Roma of zo gaanquote:Op woensdag 17 april 2013 22:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gast Thiago is een 2e Bojan... Papa ontevreden over speeltijd zoon en die zal zeker weggaan als hij volgend seizoen weer bankzitter blijft...
Nee, sorry, daar kan ik niet boos om worden.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:34 schreef pascal08 het volgende:
Waren jullie niet boos toen jullie zagen dat IF Götze LM was? Daar heb je toch geen drol aan man. Reus is ook al LM en Götze is gewoon 100% een CAM.
maar IF gotze dropt welquote:Op woensdag 17 april 2013 22:34 schreef pascal08 het volgende:
Waren jullie niet boos toen jullie zagen dat IF Götze LM was? Daar heb je toch geen drol aan man. Reus is ook al LM en Götze is gewoon 100% een CAM.
Thiago is wel een van de beste talenten.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gast Thiago is een 2e Bojan... Papa ontevreden over speeltijd zoon en die zal zeker weggaan als hij volgend seizoen weer bankzitter blijft...
Je weet dat die spelers van de zelfde generatie zijn als eriksen enzo die al gwn internationaal spelen? En dan niet internationale jeugdelftallenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd, maar dat is de beste van zijn generatie met Jese.
[..]
Dat er nog steeds mensen zijn met die mening
Onder Pep speelde Thiago gewoon genoeg.
Stuur een brief naar Klopp dat hij Gotze niet meer op LM moet zetten.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:34 schreef pascal08 het volgende:
Oliech was vorig jaar pas OP. En niet te vergeten, UP Aboubakar!quote:Op woensdag 17 april 2013 22:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
De meest OP silvers van vorig jaar waren imo: Marlos, Sanchez en Vela. El Shaa heb ik te weinig gebruikt omdat ik geen team had waar hij in zat. Wel heb ik hem als sub gebruikt en daar deed hij het erg goed
Serero was de beste silver.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
De meest OP silvers van vorig jaar waren imo: Marlos, Sanchez en Vela. El Shaa heb ik te weinig gebruikt omdat ik geen team had waar hij in zat. Wel heb ik hem als sub gebruikt en daar deed hij het erg goed
Thiago kan echt geweldig voetballen.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Thiago is wel een van de beste talenten.
Zag je vorig jaar duidelijk.
El Kabir, Ananidze, Castaignos, Battaglia, Da Costa IFquote:Op woensdag 17 april 2013 22:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eriksen vergelijken met Thiagoquote:Op woensdag 17 april 2013 22:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Je weet dat die spelers van de zelfde generatie zijn als eriksen enzo die al gwn internationaal spelen? En dan niet internationale jeugdelftallen
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Je weet dat die spelers van de zelfde generatie zijn als eriksen enzo die al gwn internationaal spelen? En dan niet internationale jeugdelftallen
Ik bedoel dat er al mensen hier waren geweest die dat wel hadden gedaanquote:Op woensdag 17 april 2013 22:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kan jij toch helemaal niet betalen?
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Thiago is wel een van de beste talenten.
Zag je vorig jaar duidelijk.
Spanje is inderdaad een kutland met veel grotere schulden.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Eriksen vergelijken met Thiago
Spanje vergelijken met Denemarken
moet je scout wordenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:37 schreef BDIL het volgende:
[..]Ik kan 20 spelers opnoemen die grotere talenten zijn
Ga je gang.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:37 schreef BDIL het volgende:
[..]Ik kan 20 spelers opnoemen die grotere talenten zijn
Gaat toch over de nationale ploeg sukkelquote:Op woensdag 17 april 2013 22:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Spanje is inderdaad een kutland met veel grotere schulden.
Thiago een groter talent noemen dan eriksenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Eriksen vergelijken met Thiago
Spanje vergelijken met Denemarken
Nee de clubs zelfs sukkelquote:Op woensdag 17 april 2013 22:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gaat toch over de nationale ploeg sukkel
Grootste talent blijft nog steeds messiquote:Op woensdag 17 april 2013 22:37 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Thiago een groter talent noemen dan eriksen
Ctrl + F5quote:Op woensdag 17 april 2013 22:37 schreef DuTank het volgende:
Misschien ligt het aan mij, maar op WeFUT.nl, als ik dan naar squad builder ga. Ik kan dan de eerste speler toevoegen, maar als ik dan de volgende speler wil zoeken, komt er geen rijtje om de betreffende speler aan te klikken
quote:
kijk jij eerst maar eens voetbal.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:37 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Thiago een groter talent noemen dan eriksen
inderdaad, Messi had op zijn 21e al een treble gewonnen en Thiago heeft zelf eigenlijk nog niks bereikt/gedaan gekregenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:38 schreef DePresident. het volgende:
Thiago is nu 22, het wordt inderdaad wel tijd dat hij echt opstaat en z'n status als toptalent waar gaat maken.
zet jij je blaugrana bril eens afquote:
Dat klopt, maar vind dat Tito hem te weinig laat spelen.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:38 schreef DePresident. het volgende:
Thiago is nu 22, het wordt inderdaad wel tijd dat hij echt opstaat en z'n status als toptalent waar gaat maken.
Sowieso is het niet eerlijk om spelers te vergelijken met Messi.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
inderdaad, Messi had op zijn 21e al een treble gewonnen en Thiago heeft zelf eigenlijk nog niks bereikt/gedaan gekregen
En Olave was nóg beter dan hij nu is.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die silvers die ik noemde waren allemaal aanvallers. Er waren ook OP verdedigers zoals Manoel en Thiago Heleno, verder was Jean echt een goede CDM
onder pep 'had hij meer gespeeld' 'als pep, dit dat'.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat klopt, maar vind dat Tito hem te weinig laat spelen.
Onder Pep had hij nu veel meer gespeeld.
Is met meer spelers zo zoals Montoya of Bartra gaat hij die domme Adriano inbrengen
een baas valt dan nog wel meequote:Op woensdag 17 april 2013 22:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Sowieso is het niet eerlijk om spelers te vergelijken met Messi.
Hij was al een baas in Barca 1 op zijn 16/17e.
Dat klopt inderdaad. Er gaan nu heel veel spelers van zijn leeftijd hem voorbij. Ik noem een Gotze, Hazard, Wilshere.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat klopt, maar vind dat Tito hem te weinig laat spelen.
Onder Pep had hij nu veel meer gespeeld.
Is met meer spelers zo zoals Montoya of Bartra gaat hij die domme Adriano inbrengen
Dus, omdat hij er niet meer is mag ik niet zeggen wat misschien de oorzaak is van zijn mindere ontwikkeling de laatste tijd ?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
onder pep 'had hij meer gespeeld' 'als pep, dit dat'.
Pep is er niet, Vilanova stelt hem niet op, dus misschien is het niet het talent dat jij denkt dat hij is. Guardiola kan er ook eens naast zitten.
Een echt talent weet die cyclus zelf wel te doorbreken met goed spel. Anders moet hij gewoon naar een andere club uitkijken en dan zien we wel of er nog wat van komt. Ik zie het gewoon niet zo snel gebeuren...quote:Op woensdag 17 april 2013 22:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dus, omdat hij er niet meer is mag ik niet zeggen wat misschien de oorzaak is van zijn mindere ontwikkeling de laatste tijd ?
en lahmquote:Op woensdag 17 april 2013 22:44 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom is Cech eigenlijk niet bij de TOTS suggesties
Dit dus.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een echt talent weet die cyclus zelf wel te doorbreken met goed spel. Anders moet hij gewoon naar een andere club uitkijken en dan zien we wel of er nog wat van komt. Ik zie het gewoon niet zo snel gebeuren...
Gotze,Reus,Gundogan,Hazard.Neymar,Lucas,Veratti,El Sharaawy,Oscar,Isco,Draxler,Pogba,The Ox, Lamela, Shaqiri, Muniain,Balotelli, James Rodriguez, Jese Rodriguez,Varanequote:
Ik kijk veel voetbal ja maar helaas zie ik hem nooit spelenquote:
Dat klopt ook.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een echt talent weet die cyclus zelf wel te doorbreken met goed spel. Anders moet hij gewoon naar een andere club uitkijken en dan zien we wel of er nog wat van komt. Ik zie het gewoon niet zo snel gebeuren...
En wat jij inderdaad net noemde, het zelfde gold ooit voor Bojan Krkic, die was ook een groot talent, maar dat is er nooit van gekomen, omdat Messi op RW speelde toen. Toen verkochten ze hem en juist vanaf dat seizoen ging Messi als (valse) spits spelen.quote:
Hoe kan je oordelen over een speler die je nooit zie spelen ?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:47 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik kijk veel voetbal ja maar helaas zie ik hem nooit spelenhij speelt ook niet zoveel volgens mij toch? Naja in het tweede..
Vaag gerucht na die wedstrijd in de USA tour van 2011 volgens mij. Voor de rest niks interessants en ze hebben al een beter talent in huis.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat klopt ook.
Had gehoord dat United interesse in hem had.
Giggsquote:Op woensdag 17 april 2013 22:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vaag gerucht na die wedstrijd in de USA tour van 2011 volgens mij. Voor de rest niks interessants en ze hebben al een beter talent in huis.
Ok doe maarquote:Op woensdag 17 april 2013 22:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gotze,Reus,Gundogan,Hazard.Neymar,Lucas,Veratti,El Sharaawy,Oscar,Isco,Draxler,Pogba,The Ox, Lamela, Shaqiri, Muniain,Balotelli, James Rodriguez, Jese Rodriguez,Varaneen ik kan er wel nog een paar opnoemen
quote:
Dacht al Powell.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
nee, Nick Powell is een groter talent. En Cleverley kan veel beter zijn dan Thiago.
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
nee, Nick Powell is een groter talent. En Cleverley kan veel beter zijn dan Thiago.
Maarja, dat wil ik ook nog wel eens zien gebeuren. Is wel plek voor hem als Scholes en Giggs stoppen. Zeker naarmate Carrick ouder wordt.quote:
Ik hoop eigenlijk wel dat Powell in actie gaat komen in de laatste paar wedstrijden.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
Ik zie hem wel eens spelen, alleen zelden. Maar als ie er dan in staat laat hij zich niet erg zien ofzo ket een beslissende actie, dit in tegenstelling tot andere 'grote' talenten wat jij hem dus noemt.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe kan je oordelen over een speler die je nooit zie spelen ?
6 bets won hier, 1 void, 1 lost. Weliswaar wel lage odds, voor het vrijspelen van de bonus.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:51 schreef Fuszy het volgende:
Mijn yolo bets zijn niet echt goed verlopen vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
4 bets gedaan, 4 verloren.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:52 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
6 bets won hier, 1 void, 1 lost. Weliswaar wel lage odds, voor het vrijspelen van de bonus.
KSI is een vuile flikker gewordenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:56 schreef DePresident. het volgende:
KSI is zo te zien aan het streamen. Hij speelde een potje, en ik zag twee spelers van hem in beeld komen: Aumebayang & Lucas.
140K want dat is zijn marktwaarde..quote:Op woensdag 17 april 2013 22:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb nog wel een vidal voor jegeef je er voor
De rest van z'n spelers waren o.a. Wallcot, Remy & Walker.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
KSI is een vuile flikker geworden
de flikker.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:56 schreef DePresident. het volgende:
KSI is zo te zien aan het streamen. Hij speelde een potje, en ik zag twee spelers van hem in beeld komen: Aumebayang & Lucas.
Ziet er leuk uit.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:00 schreef TBakkert het volgende:
Zo hoop ik United nog een keer te zien, misschien dan met een andere LM, maar ik hoop echt dat Ronaldo ooit eens terugkomt als voetballer. Verder denk ik dat Gotze een hele goede aankoop zou zijn en dan het centrum van de verdediging sterk genoeg is met Evans/Jones/Smalling. De Gea wordt alleen nog maar Beter. Ik hoop ook dat Zaha het een beetje goed gaat doen en Welbeck groeit nog wel. Natuurlijk ook een plek voor Büttner en Rafael
[ afbeelding ]
Buttner, baas boven baas. Die penalty's die hij binnenknalde.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:00 schreef TBakkert het volgende:
Zo hoop ik United nog een keer te zien, misschien dan met een andere LM, maar ik hoop echt dat Ronaldo ooit eens terugkomt als voetballer. Verder denk ik dat Gotze een hele goede aankoop zou zijn en dan het centrum van de verdediging sterk genoeg is met Evans/Jones/Smalling. De Gea wordt alleen nog maar Beter. Ik hoop ook dat Zaha het een beetje goed gaat doen en Welbeck groeit nog wel. Natuurlijk ook een plek voor Büttner en Rafael
[ afbeelding ]
ok.quote:
Eigenlijk ook meer een soort LM, verdedigend is hij niet zo sterkquote:Op woensdag 17 april 2013 23:01 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Buttner, baas boven baas. Die penalty's die hij binnenknalde.
daar krijg je m op t moment niet voor. verkoop ik m wel laagste bin 160Kquote:Op woensdag 17 april 2013 22:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
140K want dat is zijn marktwaarde..
Nee klopt, dat zijn de meeste Nederlandse LB's eigenlijk. Willems kan er verdedigend ook helemaal niets van.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Eigenlijk ook meer een soort LM, verdedigend is hij niet zo sterk
sorry, maar die was te makkelijkquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:00 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Of Pieters, die goal van Boerrigterquote:Op woensdag 17 april 2013 23:02 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Nee klopt, dat zijn de meeste Nederlandse LB's eigenlijk. Willems kan er verdedigend ook helemaal niets van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
maar aanvallend ook niet. Compleet nutteloos eigenlijkquote:Op woensdag 17 april 2013 23:02 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Nee klopt, dat zijn de meeste Nederlandse LB's eigenlijk. Willems kan er verdedigend ook helemaal niets van.
Ik zie het Ronaldo nog wel doen, maar dan zal hij al lang over zijn top heen zijnquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Of Pieters, die goal van Boerrigter
Boerrigter...Janken ja. Gelukkig doet Blind het best wel goed, dus zou hem ook lekker laten spelen in Oranje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_
Als Büttner meer speelt, denk ik dat hij hem zo uit de basis verdrijft, maar Blind laat echt wel wat van zichzelf zien de laatste tijdquote:Op woensdag 17 april 2013 23:04 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Janken ja. Gelukkig doet Blind het best wel goed, dus zou hem ook lekker laten spelen in Oranje.
ach, dat zou misschien wel wat zijn, fysiek is hij één van de beste Nederlandse talenten op CM.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:06 schreef DePresident. het volgende:
Misschien dat Strootman ook wel op dat middenveld van United terecht komt...
Neymar willen ze weet alleen niet zo goed of het wel verstandig is.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
sorry, maar die was te makkelijk
Hoe zie jij Barcelona dan over een aantal jaar fuingeren? Welke aankopen zie je ze graag doen?
En denk je dat Barca het systeem moet veranderen als Messi met pensioen gaat?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Neymar willen ze weet alleen niet zo goed of het wel verstandig is.
Ze hebben al Deulofeu die echt goed speelt in Barca B.
Of je moet dan zo spelen: Neymar - Messi - Deulofeu.
Middenveld hoop ik dat Thiago zich ontwikkelt.
Iniesta - busquets - fabregas
Fabregas en Thiago afwisselend.
Verdediging hopelijk een vervanger voor pique.
Liefst Thiago Silva of Hummels.
En Marquinhos van Roma en anders Bota van Sevilla voor Puyol
Dus dan zo:
Alba - Marquinhos - Silva - Alves/Montoya
En op doel graag Courtois of Ter Stegen.
Nee.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En denk je dat Barca het systeem moet veranderen als Messi met pensioen gaat?
Ik snap niet wat mensen in Neymar zien? Verder krijg je nu het zelfde probleem als hiervoor (toen ze zonder Villa speelde) met deze aanvallers. Er is niemand die druk zet op de centrale verdedigers.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Neymar willen ze weet alleen niet zo goed of het wel verstandig is.
Ze hebben al Deulofeu die echt goed speelt in Barca B.
Of je moet dan zo spelen: Neymar - Messi - Deulofeu.
Middenveld hoop ik dat Thiago zich ontwikkelt.
Iniesta - busquets - fabregas
Fabregas en Thiago afwisselend.
Verdediging hopelijk een vervanger voor pique.
Liefst Thiago Silva of Hummels.
En Marquinhos van Roma en anders Bota van Sevilla voor Puyol
Dus dan zo:
Alba - Marquinhos - Silva - Alves/Montoya
En op doel graag Courtois of Ter Stegen.
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:11 schreef DePresident. het volgende:
Die nieuwe chick van Raffie heeft trouwens een rotkop.
Ik zie hem ook liever niet komen.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:12 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen in Neymar zien? Verder krijg je nu het zelfde probleem als hiervoor (toen ze zonder Villa speelde) met deze aanvallers. Er is niemand die druk zet op de centrale verdedigers.
Verder denk ik dat je Pique gewoon kan laten staan, maar dat alleen Macherano vervangen moet worden.
Die is inderdaad ook heel goed bezig dit seizoen, best veel assists toch ook?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:17 schreef el-blanchito het volgende:
Waarom heb ik de naam Van Ginkel nog niet voorbij zien komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ja en tijdens wedstrijden echt vaak knappe combinaties (vooral met Bony). Veel loopvermogen en een uitstekende kopper voor zijn lengtequote:Op woensdag 17 april 2013 23:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die is inderdaad ook heel goed bezig dit seizoen, best veel assists toch ook?
zou wel een leuke kaartje zijnquote:Op woensdag 17 april 2013 23:19 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ja en tijdens wedstrijden echt vaak knappe combinaties (vooral met Bony). Veel loopvermogen en een uitstekende kopper voor zijn lengte
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:18 schreef TBakkert het volgende:
trouwens, met deze absurd hoge prijzen, zou EA er niet beter aan doen om de taf te verhogen naar bijv. 10-15%? Het handelen wordt dan moeilijker, maar je hebt sneller een goede speler.watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kut, er staat taf, maar ik bedoelde tax.quote:
nogmaals, watquote:Op woensdag 17 april 2013 23:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kut, er staat taf, maar ik bedoelde tax.
wat snap je niet, of ben je gewoon niet dezelfde mening toegedaan?quote:
DAN IS HET GEEN GOED IDEE KAN OOK TOCHquote:
je hebt sneller een goede speler als de tax hoger is?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wat snap je niet, of ben je gewoon niet dezelfde mening toegedaan?
Mascherano is gewoon een CVM en zo speelt hij nog steeds. Song was totaal niet nodig, had Barca beter Vertonghen kunnen halen. Die zou nu basisspeler zijn geweest.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zie hem ook liever niet komen.
Lucas is een beter talent.
Marscherano is echt een back up geworden.
Ze hadden ook nooit Song moeten kopen als je al Roberto heb
Omdat de prijzen dan toch veel veeeeeel lager zullen liggen?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hebt sneller een goede speler als de tax hoger is?
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daar krijg je m op t moment niet voor. verkoop ik m wel laagste bin 160K
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:18 schreef TBakkert het volgende:
trouwens, met deze absurd hoge prijzen, zou EA er niet beter aan doen om de taf te verhogen naar bijv. 10-15%? Het handelen wordt dan moeilijker, maar je hebt sneller een goede speler.Wat is je punt Theo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoezo dat?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Omdat de prijzen dan toch veel veeeeeel lager zullen liggen?
Jullie klagen ook allemaal over de te hoge prijzen en dan wordt het handelen weer een hele nieuwe uitdagingquote:
Omdat mensen dan veel minder snel aan coins komen, want handelen is moeilijker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus dan dalen de prijzen?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Omdat mensen dan veel minder snel aan coins komen, want handelen is moeilijker.
ja.quote:
Omdat de tax hoger is?!quote:Op woensdag 17 april 2013 23:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jullie klagen ook allemaal over de te hoge prijzen en dan wordt het handelen weer een hele nieuwe uitdaging
CDM is gewoon 150K op de ps3 hoorquote:
Om dit soort redenen neem ik voorvocht niet meer serieusquote:
ja, dan wordt het toch moeilijker om weer winst te maken, want je moet toch meer verschil hebben tussen inkoopprijs en verkoopprijsquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoeveel spelers van dit team van FUT10 herkennen jullie?Ik herken ze allemaal, ben ik nu een nerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je voorvocht nou wel serieus had genomen liepen er nu niet zoveel voorvochtkinderen rond.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Om dit soort redenen neem ik voorvocht niet meer serieus
lekker jezusquote:Op woensdag 17 april 2013 23:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Om dit soort redenen neem ik voorvocht niet meer serieus
CDM is duurder dan CM want zijn originele positie is CDM.quote:
EMquote:
Thanks, effe kijken.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:30 schreef Dudeweiser het volgende:
penalties bij PSG-Evian voor de liefhebber
ja, maar dat doe ik lekker nietquote:
Ik sta voor ECO een 9 en voor MEO een 8,3.quote:
dus?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik sta voor ECO een 9 en voor MEO een 8,3.
Switchen is niet nodigquote:
Als DS2 hier was, zou hij me deels gelijk gevenquote:
Nee, ik ken ze ook allemaal. Ik weet alleen niet waar die keeper tegenwoordig speelt.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik herken ze allemaal, ben ik nu een nerd?
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik ken ze ook allemaal. Ik weet alleen niet waar die keeper tegenwoordig speelt.
zeg het maarquote:Op woensdag 17 april 2013 23:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als DS2 hier was, zou hij me deels gelijk geven
Mogen jullie mij ook niet ?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je voorvocht nou wel serieus had genomen liepen er nu niet zoveel voorvochtkinderen rond.
Nou, als de tax hoger wordt gaan er ook minder mensen packs openen. Dat maakt sommige spelers zeldzaam en juist duurder. Dat is mijn theorie.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als DS2 hier was, zou hij me deels gelijk geven
En zo zijn er nog 54 theoriën op Theo's idee te bedenken waardoor het niet klopt.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nou, als de tax hoger wordt gaan er ook minder mensen packs openen. Dat maakt sommige spelers zeldzaam en juist duurder. Dat is mijn theorie.
Aan het einde van deze Fifa kost Hazard nog maar 15/20Kquote:Op woensdag 17 april 2013 23:38 schreef Maver24 het volgende:
Benieuwd hoever alle prijzen nog zullen zakken, het is best een gekte als je ziet dat Hazard nog maar 50k kost
Dat is een variabele die ik nog niet eerder in de theorie had opgenomen. Zou ook heel goed kunnen hoor. Maar als mensen wel packs blijven openen, dan zou ik toch gelijk kunnen hebben?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nou, als de tax hoger wordt gaan er ook minder mensen packs openen. Dat maakt sommige spelers zeldzaam en juist duurder. Dat is mijn theorie.
Dat zal toch niet of welquote:Op woensdag 17 april 2013 23:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Aan het einde van deze Fifa kost Hazard nog maar 15/20K
maar dat zijn ook voorwaarden. Het hele idee is al een voorwaarde, want de tax is nu geen 10-15%quote:Op woensdag 17 april 2013 23:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En zo zijn er nog 54 theoriën op Theo's idee te bedenken waardoor het niet klopt.
Invalid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |