Knutselkoningin!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:02 schreef trovey het volgende:
[..]![]()
Wandje met bloemen.Toch een oplossing gevonden voor deze plek direct achter de deur.
[ link | afbeelding ]
Dat is een insectenhotel voor oorwormen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:38 schreef computergirl het volgende:
[..]
Knutselkoningin!
Wat is dat houten blokje links?
Welke draadquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:59 schreef Teslynd het volgende:
O, ik heb de laatste bladzijde over het hoofd gezien.
Trovey, ik denk dat je versteviging moet aanbrengen waar de bakjes hangen. In elk geval een dwarslat/stok, zodat daar de draad niet gaat doorzakken.
Cherrylips, hoe breed is je balkon? Het ziet er comfortabel breed uit - dat je rondom bakken kan zetten en dan ook zelf kan gaan zitten. Bij mij is het óf óf.
Hebben jullie beperkingen over bakken op het muurtje zetten en zo?
Controleer die vastzetbandjes wel regelmatig of ze nog niet aangetast zijn door het weer want in weer en wind knappen ze sneller dan dat je ze thuis gebruikt.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:32 schreef CherryLips het volgende:
Het balkon is 2,60 bij 7,50 geloof ik. Ik heb ook nog een tafeltje en twee stoelen staan, maar achter me zeg maar![]()
Ik mag in principe niks op de randen zetten maar iedereen doet het (eronder loopt nl een winkelgebied) dus ik heb ondertussen al bakken vastgemaakt met tierips, weet ik veel hoe die dingen heten. Maar die overleven wel een orkaan, zo stevig zitten ze. En water druppelt op de rand.
Ik heb er nog 4....die kan ik nergens meer kwijt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:06 schreef lady-wrb het volgende:
allemachtig! hoeveel van die hangbloempotten heb je in vredesnaam
wel gezellig
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Ben ook even beziggeweest. Ik heb nog meer potten dus we zijn er nog niet.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 mei 2013 14:31 schreef trovey het volgende:
[..]![]()
Tafeltjes/oppottafels erbij zodat je de planten wat hoger kunt zetten en je meer gelaagdheid hebt in het geheel? Zie je de diverse planten ook wat beter als ze wat meer op ooghoogte staan.
quote:Op zondag 19 mei 2013 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er komen nog een oppottafel en een houten bankje
In de herfst gaan de bakken er sowieso afquote:Op zondag 19 mei 2013 14:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Controleer die vastzetbandjes wel regelmatig of ze nog niet aangetast zijn door het weer want in weer en wind knappen ze sneller dan dat je ze thuis gebruikt.
Meestal knappen dat soort afdankertjes nog wonderbaarlijk goed op, ik ben een grote liefhebber van afgeprijste planten die wat extra liefde kunnen gebruiken.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de herfst gaan de bakken er sowieso af
Ik had trouwens vlak voor koninginnedag een grote pot met viooltjes gekocht bij de supermarkt, zag er een beetje treurig uit en was nu maar twee euro, maar er zat een mooie pot bij. Een beetje water en zon doen wonderen want de viooltjes bloeien als een tierelier
ik wil ook nog een oppottafel maken op mijn balkonnetjequote:Op zondag 19 mei 2013 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er komen nog een oppottafel en een houten bankje
Bij de Praxis hebben ze die voor 15 euro in een soort bouwpakketquote:Op zondag 19 mei 2013 20:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wil ook nog een oppottafel maken op mijn balkonnetje
Ik heb hem bij de karwei en dat "bouwen" stelt echt niks voor, meer plankjes tegen elkaar aan klemmen & eroverheen leggenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
Bij de Praxis hebben ze die voor 15 euro in een soort bouwpakket
http://www.praxis.nl/tuin(...)el-vita/0389828.html
ik fröbel zelf wel wat.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
Bij de Praxis hebben ze die voor 15 euro in een soort bouwpakket
http://www.praxis.nl/tuin(...)el-vita/0389828.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |