Yeaaaaaah buddy!quote:
is dat iemand van minecraftforum?quote:flufflez van fok server
komt uit '88 zit al bij onsquote:Op donderdag 18 april 2013 17:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
is dat iemand van minecraftforum?Ik geef zwaar de voorkeur niet bij hem in het team te zitten (tenzij die 14+ is ofzo en geen piepstem heeft
)
Hrmm Piek of Power in A?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:20 schreef shaderon het volgende:
dan komt powerkiwi / piekartz bij jou of team A. en moeten we nog 1 iemand
Hoe oud ben jij dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
is dat iemand van minecraftforum?Ik geef zwaar de voorkeur niet bij hem in het team te zitten (tenzij die 14+ is ofzo en geen piepstem heeft
)
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Veel zand in de lucht, zadel zit er helemaal onder
[ afbeelding ]
Nee moet nog #Justgirlythings ofzo bijquote:Op donderdag 18 april 2013 17:25 schreef d4v1d het volgende:
Ik wou een poging doen tot zo'n swag plaatje ()
[ afbeelding ]
Best goed gelukt toch?
Ik kon dat logo daarvan niet los vindenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee moet nog #Justgirlythings ofzo bij
Zijn er fietsen waarvan het zadel wel langer dan 1 week heel blijft ?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Veel zand in de lucht, zadel zit er helemaal onder
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |