Hij komt sowieso niet binnen, dus ik laat hem lekker.. (Alhoewel hij soms door de onoplettendheid hier wel binnenkomt. )quote:Op donderdag 18 april 2013 13:56 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang die maar überhaupt leeg was: geen probleem.. heb zelf toch liever niet dat ze wat naar huis meenemen
Lol wat. Onze kat is juist meestal binnenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hij komt sowieso niet binnen, dus ik laat hem lekker.. (Alhoewel hij soms door de onoplettendheid hier wel binnenkomt. )
Hij komt niet binnen met een prooi, of wat dan ook, in zijn bek..quote:Op donderdag 18 april 2013 14:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Lol wat. Onze kat is juist meestal binnen
thanks broquote:Op donderdag 18 april 2013 14:53 schreef MineraalWater het volgende:
tl;dr er is niks gebeurd grgr plex
Graafschap is daar een betere vergelijking voor, weinig boeren meer in Eindhoven.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:09 schreef Ame_thyst het volgende:
PSV is geen voetbalclub maar een openluchtkantine voor werknemers uit de agrarische sector.
vond ik wel een mooie, weet verder niets over voetbal
Al verwijderdquote:Op donderdag 18 april 2013 14:27 schreef AQuila360 het volgende:
Shaderon doe me nog ff je youtube kanaaltje!
Wacht whut? zondag..?quote:
Waren de meeste stemmen voor.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:00 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Wacht whut? zondag..?
Dan heb ik fout gestemd.
maak anders een google form Daar vraag je dan de tijd + hun Minecraft en forum naam.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
maak anders een google form Daar vraag je dan de tijd + hun Minecraft en forum naam.
Dan heb je dus gelijk de namen die mee kunnen doen, hoef je dat niet meer te achterhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |