Ja oke, maar dat is 3 uur film, dus als 10 minuten 2 GB is dan heb ik fucking 36 GB aan film, wat ik daarna weer moet renderenquote:Op donderdag 18 april 2013 20:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Fraps slaat avi bestanden op, gewoon ruw avi. Dit is heel groot..
hierna kan je bijvoorbeeld in je bewerkingsprogramma hem bewerken en dan exporteren met een compressie erop. Daardoor heb je misschien nog maar 800 MB ruimte nodig.
Mja mja, 7 uur max, of we beginnen in de middag al en dan in de avond verder?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:22 schreef d4v1d het volgende:
Maar, het probleem is dat om 6 uur de helft nog moet avondeten.
kwam uit de poll dat de meeste savonds wilden spelenquote:Op donderdag 18 april 2013 20:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Mja mja, 7 uur max, of we beginnen in de middag al en dan in de avond verder?
De leuke stukjes eruit knippen.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is 3 uur film, dus als 10 minuten 2 GB is dan heb ik fucking 36 GB aan film, wat ik daarna weer moet renderen
En hoezo zal ik het filmen? Denk je iemand gaat 3 uur lang kijken?!
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De leuke stukjes eruit knippen.
Als ik zin heb dan mogen jullie het naar mij sturen en dan zorg ik misschien wel voor alle stukjes samen in een filmpje van +/- 30 tot 60 minuten. gewoon alle goede/faal () momenten.
je kan ook met format factory hem converteren naar iets met compressie.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]Dat gaat dus wel even duren, ik kijk wat ik kan doen
Rule 1 op /r/gaming:quote:Op donderdag 18 april 2013 20:39 schreef bobbernaut het volgende:
Gaat die Reddit homo "Rule 1." plaatsen, HOMO WAT HEEFT DAT IN GODSNAAM MET MIJN PLAATJE TE MAKEN
Vervolgens plaats je een confession bear met "I hate steampunk". Valt gewoon onder de image macros/memes.quote:Submissions must be directly gaming-related. Thus, image macros/memes like Scumbag Steve, Good Guy Greg, etc. will be removed. Something that "reminds you of a game", or "looks like something from a game" is also not an appropriate submission; similarly, reaction GIFs are also not appropriate as submissions.
Ik post zelden iets, er is nu ook echt veels te veel repost op Reddit hoor..quote:Op donderdag 18 april 2013 20:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Met personen zoals jouw erop wel ja
Hey, stalkerquote:Op donderdag 18 april 2013 20:41 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Rule 1 op /r/gaming:
[..]
Vervolgens plaats je een confession bear met "I hate steampunk". Valt gewoon onder de image macros/memes.
hee kiwi doe je mee zondag avond? moet je even kijken welk team, staat hier een paar posts boven ergensquote:Op donderdag 18 april 2013 20:41 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Rule 1 op /r/gaming:
[..]
Vervolgens plaats je een confession bear met "I hate steampunk". Valt gewoon onder de image macros/memes.
ja zeg jij maakt een post waarin je zeikt over Reddit, reddit.com/u/bobbernaut is snel getypt hequote:Op donderdag 18 april 2013 20:42 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik post zelden iets, er is nu ook echt veels te veel repost op Reddit hoor..
[..]
Hey, stalker
moet even kijken of het dan uitkomt, heb namelijk veel shit te doen dit weekend. Ik ga het in ieder geval proberen.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:44 schreef shaderon het volgende:
[..]
hee kiwi doe je mee zondag avond? moet je even kijken welk team, staat hier een paar posts boven ergens
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:44 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ja zeg jij maakt een post waarin je zeikt over Reddit, reddit.com/u/bobbernaut is snel getypt he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |