Eerste keer uit in Groningen, we gaan het zien. En DV wil waarschijnlijk mijn wingwoman zijnquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerste keer uit in Groningen, we gaan het zien. En DV wil waarschijnlijk mijn wingwoman zijn
Ik laat het je vrijdag wetenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:32 schreef icareaboutmyself het volgende:
Wie weet waar welke bier in aanbieding is deze week?
Grolsch bij de AHquote:Op woensdag 17 april 2013 19:32 schreef icareaboutmyself het volgende:
Wie weet waar welke bier in aanbieding is deze week?
Shag is ook lekker. Ik ga binnekort wel over op shagquote:Op woensdag 17 april 2013 19:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mijn sigaretten zijn op en ik heb alleen nog shag morgen weer geld dus hopelijk weer sigaretten ik zo'n tuigleven
zware van nelle met rode rizlaquote:Op woensdag 17 april 2013 19:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Shag is ook lekker. Ik ga binnekort wel over op shag
Haha ik vind juist altijd mensen die roken zo chagrijnig zijnquote:Op woensdag 17 april 2013 19:35 schreef arachide. het volgende:
Ik stop met stoppen. Wat is dat kut zeg. Als beloning word je chagrijnig en dik. Dan niet he
Ik ben altijd vrolijk wanneer ik rook, alleen wil je geen ruzie met mij want ik draag ijzerquote:Op woensdag 17 april 2013 19:38 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Haha ik vind juist altijd mensen die roken zo chagrijnig zijnMaar kan ook aan mijn omgeving liggen.
Bij rokende dames denk ik aan chagrijnige meisjes met 10 lagen make-up, een geirriteerd gezicht en bij volwassen vrouwen aan die geblondeerde zonnebankbruine vrouwen van 45 met veel rimpels die zich jonger voelen dan ze zijn
Zoals bij Hotter Than My Daughter dat programma van Gorden
Oeps dan zal ik jou maar 'te vriend' houdenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrolijk wanneer ik rook, alleen wil je geen ruzie met mij want ik draag ijzer
toch wel een beetje. duur is crisis dus betekend dat je er wel het geld voor hebtquote:Op woensdag 17 april 2013 19:39 schreef icareaboutmyself het volgende:
Vroeger was roken voor de elite, dat is nu denk ik meer andersom..
Ja, maar wel om vervolgens voor andere dingen weer minder geld te hebben. Je ziet toch echt dat de meeste rokers in ''probleemwijken'' zitten.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
toch wel een beetje. duur is crisis dus betekend dat je er wel het geld voor hebt
RT #truereligionquote:Op woensdag 17 april 2013 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn broertje denkt dat jullie niet weten dat ik hamer ben en andersomhij denkt chantage
sig is?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
Als ik hem fix mag ik dan in je sig?
zo daafr ben je ook weerquote:Op woensdag 17 april 2013 19:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh ok die vind ik helemaal topZo maar effe naar de AH dan, Hertog Jan niet?
Klopt jaquote:Op woensdag 17 april 2013 19:46 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Het bestandje is te groot zegt het
jepquote:Op woensdag 17 april 2013 19:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Yup, ik dacht heuh een Beyonce topic daar moet ik posten xd
Haha het is nog waar ook wat hamerhaaitje zegtquote:Op woensdag 17 april 2013 19:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Yup, ik dacht heuh een Beyonce topic daar moet ik posten xd
Nope, misschien volgende week, maar heb de initielen nog niet gezienquote:Op woensdag 17 april 2013 19:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh ok die vind ik helemaal topZo maar effe naar de AH dan, Hertog Jan niet?
Haha wat danquote:Op woensdag 17 april 2013 19:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hey, ja ik ga nu door naar de mac
oppa graufenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:56 schreef JRRY het volgende:
oh what a shame that you came here with someone
Uchja ik hoef toch niet zellef te betalenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, misschien volgende week, maar heb de initielen nog niet gezien
Hquote:Op woensdag 17 april 2013 19:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Uchja ik hoef toch niet zellef te betalen
HOE??quote:Op woensdag 17 april 2013 19:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Uchja ik hoef toch niet zellef te betalen
neejoh was grapjequote:
Ik ben voorquote:Op woensdag 17 april 2013 20:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
neejoh was grapje
Zit vol en ben te lui om flurry te halen
Ze moeten een bezorgdienst maken
Zou heel handig zijnquote:Op woensdag 17 april 2013 20:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mac kunnen bestellen en thuis opeten
Jupiler?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:00 schreef icareaboutmyself het volgende:
Voornaam(Achternaam) ik ga denk ik toch voor de Jupiler deze keer.
BUITEN IS ENG JAquote:Op woensdag 17 april 2013 20:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zou heel handig zijnmaar straks zit iedereen thuis en komt niemand mee rbuiten
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee buiten is tof zeker met deze temperaturen
repost als je eens bent
ik ben ook niet serieusquote:Op woensdag 17 april 2013 20:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee buiten is tof zeker met deze temperaturen
repost als je eens bent
Deze post gaf mij aidsquote:Op woensdag 17 april 2013 20:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
buiting in de nagt om 4:51 door een park lopen is het leukst
Ik zou het doen, misschien leer je nog wat spelling en grammaticaquote:Op woensdag 17 april 2013 20:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik neem jou niet meer serieus
heb ik dat nodig dit is een vrij landquote:Op woensdag 17 april 2013 20:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou het doen, misschien leer je nog wat spelling en grammatica
Volkomen irrelevant. Als je ooit wat wil kunnen in de arbeidsmarkt zal ik maar een normal leren schrijven.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
heb ik dat nodig dit is een vrij land
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volkomen irrelevant. Als je ooit wat wil kunnen in de arbeidsmarkt zal ik maar een normal leren schrijven.ik ben al zaken man kom niet pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat doet een zakenman volgens jou?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ben al zaken man kom niet praten
geld verdienen met inkoop en verkoopquote:Op woensdag 17 april 2013 20:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En wat doet een zakenman volgens jou?
Tevens ben je geen man, opdonder
En hoeveel verdien je danquote:Op woensdag 17 april 2013 20:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
geld verdienen met inkoop en verkoop
niet jou zakenquote:Op woensdag 17 april 2013 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En hoeveel verdien je dan
Als je zo schrijft tegen je ''klanten'' schat ik nul euro.quote:
ga minecraft spelen joh klein kindquote:Op woensdag 17 april 2013 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je zo schrijft tegen je ''klanten'' schat ik nul euro.
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ga minecraft spelen joh klein kind
Eindelijk een intelligent iemandquote:
Oh daar heb ik jouw toestemming niet voor nodig hoorquote:
ook al ben ik je leider.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh daar heb ik jouw toestemming niet voor nodig hoor
Waarom denk je dat nou weer?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ben ik al. Ga maar weer lekker minecraft spelen.
De stad waar ik woon houd dit land in stand. als ik het uitschakel, ben jij deel ook uitgeschakeld.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom denk je dat nou weer?
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eindelijk een intelligent iemand
Totototoquote:
Mijn koffie, wat doe jequote:Op woensdag 17 april 2013 20:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
De stad waar ik woon houd dit land in stand. als ik het uitschakel, ben jij deel ook uitgeschakeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:27 schreef Toto69 het volgende:
Oke, wtf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn stad ook hoor. REPRESENT MIDDELBURG 0118.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
De stad waar ik woon houd dit land in stand. als ik het uitschakel, ben jij deel ook uitgeschakeld.
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Sharkiequote:
quote:
Goede grap XDXDquote:
ons thema is "Tomorrow in Wonderland"quote:Op woensdag 17 april 2013 20:33 schreef Toto69 het volgende:
Ah nee, examenstunt met als thema peace, love, disco
En ze willen 1 euro van ons hebben, uiteraard.
En verplichte aanwezigheid, fijn.
Beter thema in ieder gevalquote:Op woensdag 17 april 2013 20:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ons thema is "Tomorrow in Wonderland"
LSD TRIPEUH!
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:27 schreef Toto69 het volgende:
Oke, wtf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
0575 wie dan!quote:Op woensdag 17 april 2013 20:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn stad ook hoor. REPRESENT MIDDELBURG 0118.
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
0575 wie dan!
Zutphen represent
Hoezo reageer je nu dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik reageer niet op blinde mensen
heb je alleen jezelf meequote:Op woensdag 17 april 2013 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
ok ik weet nu zeker dat ik dat jou niet mag ktnxbai x
oke man en nu?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
goeien grapjj, ik weet zeker dat er mensen zijn die t met me eens zijn
Ja. Lig er nog nachten wakker van.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren?
Treur jij trouwens nog steeds om je GAY-Forum?
/care gewoon lief doen hmmkay?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maar etsu vind van niet en denkt mij daarmee te schaden
Ik draag mascara en eyeliner. Mijn huid is mooi van zichzelfquote:Op woensdag 17 april 2013 19:38 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Haha ik vind juist altijd mensen die roken zo chagrijnig zijnMaar kan ook aan mijn omgeving liggen.
Bij rokende dames denk ik aan chagrijnige meisjes met 10 lagen make-up, een geirriteerd gezicht en bij volwassen vrouwen aan die geblondeerde zonnebankbruine vrouwen van 45 met veel rimpels die zich jonger voelen dan ze zijn
Zoals bij Hotter Than My Daughter dat programma van Gorden
quote:
bohhquote:
hij doet ook niet lief tegen mijquote:Op woensdag 17 april 2013 21:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
/care gewoon lief doen hmmkay?
Neem mij niet zo serieus.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maar etsu vind van niet en denkt mij daarmee te schaden
nee ik heb add je moet rekening met mijn gevoelens houdenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neem mij niet zo serieus.Je ziet toch hoe ik typte?
ok sorry babe vergeef je me?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nee ik heb add je moet rekening met mijn gevoelens houden
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:17 schreef JRRY het volgende:
Ik ken geen meisjes die geen makeup dragen
mij ken jequote:
sexyquote:Op woensdag 17 april 2013 21:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik draag alleen swag dat geld ook een beetje als make-up toch
oh antwoord is jaquote:Op woensdag 17 april 2013 21:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dit is toch geen antwoord op mijn vraag
okee dan ga ik nu slapenquote:
Ik zag geen vraagtekenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
okee dan ga ik nu slapen
ik heb het gevoel dat ik hier niet serieus genomen word
misschien kom ik wel nooit meer terug
quote:
hopiquote:
nooit xquote:Op woensdag 17 april 2013 21:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bby
[..]
wnnr hete indianenseks x
ja xdxdquote:
Vind ik echt niks aanquote:Op woensdag 17 april 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
nee man deff grips ofzoiets is pas treu hiphop!!!!
Ik wilde zelf ook de stad in met m'n eigen vrienden en we gaan naar een homobar, denk niet dat jullie dat willen.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar Etsu, ga ik jou morgenavond meeten of niet?
allah gaybarquote:Op woensdag 17 april 2013 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wilde zelf ook de stad in met m'n eigen vrienden en we gaan naar een homobar, denk niet dat jullie dat willen.
Ik sla over denk ikquote:Op woensdag 17 april 2013 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wilde zelf ook de stad in met m'n eigen vrienden en we gaan naar een homobar, denk niet dat jullie dat willen.
da's paar straten verderop van zwanestraat waar ik heen ga.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik sla over denk ik
Beter kan ik DV meeslepen naar Subsonic ofzo
omg stuwiequote:
quote:
Liefste Superquote:Op woensdag 17 april 2013 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
omg stuwie
ohja goedenavond iedereen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]Ik had wel verwacht dat je een hamburger kwam halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamMiley
Ik kom volgende week wel even langsquote:Op woensdag 17 april 2013 21:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat je een hamburger kwam halen
Pharrel klinkt in het begin wel heel andersquote:Op woensdag 17 april 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Weeeee've come too faaaaaar, to give uuuuuup who we aaaaareeee!
quote:
Ben geen ervaren Pharrel luisteraarquote:Op woensdag 17 april 2013 21:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Pharrel klinkt in het begin wel heel anders
Nog iets gemerkt van de ceremonie van die Margaret Tatcher?quote:
Nee, niet echtquote:Op woensdag 17 april 2013 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Nog iets gemerkt van de ceremonie van die Margaret Tatcher?
oh okequote:
ja omg echt vijf minuten ofzoquote:Op woensdag 17 april 2013 22:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sof
Jou heb ik al zooo lang niet meer gesproken![]()
Erg druk maar best aardig thanks. Jijquote:
en ikquote:
Ja lekkerquote:Op woensdag 17 april 2013 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Erg druk maar best aardig thanks. Jij
quote:
VAquote:
Ik zal voor je bidden!quote:Op woensdag 17 april 2013 22:07 schreef Toto69 het volgende:
Nervositeit ten top, morgen het eerste uur dus herexamen voor godsdienst en als ik die goed maak is dat een goede stap voor de CE's dus...
quote:
Klinkt als een goede dagquote:Op woensdag 17 april 2013 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja lekkerIk genoot van de zon. en in de stad zijn er altijd wel leuke mensen om naar te kijken
Ach ja, katholieke schoolquote:Op woensdag 17 april 2013 22:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
Godsdienst![]()
Kun je net zo goed een vak geven over tekenfilmseries ofzo
Het is juist best interessant te weten waar verschillende grote groepen in gelovenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
Godsdienst![]()
Kun je net zo goed een vak geven over tekenfilmseries ofzo
well, that escalated quicklyquote:
Misschien als je interesse daar ligt jaquote:Op woensdag 17 april 2013 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is juist best interessant te weten waar verschillende grote groepen in geloven
Ironisch genoeg gaat het examen over geweld en ethiek en niet over een bepaalde religiequote:Op woensdag 17 april 2013 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is juist best interessant te weten waar verschillende grote groepen in geloven
Dacht dat dat filosofie isquote:Op woensdag 17 april 2013 22:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ironisch genoeg gaat het examen over geweld en ethiek en niet over een bepaalde religie
Ik hou ook van jouquote:Op woensdag 17 april 2013 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
well, that escalated quickly
Ik ook niet echt maar het kan wel interessant zijn te begrijpen (voor een deel) waar veel oorlogen op zijn gebaseerdquote:Op woensdag 17 april 2013 22:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Misschien als je interesse daar ligt ja![]()
Absoluut niks mee verder
omgquote:
Houden van op een andere manier thoughquote:
Redelijk in shock, hoor net dat de jongen op wie ik verliefd was naar Amsterdam gaat verhuizen en nu zie ik hem nooit meer.quote:
Nawwh shiitquote:Op woensdag 17 april 2013 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Redelijk in shock, hoor net dat de jongen op wie ik verliefd was naar Amsterdam gaat verhuizen en nu zie ik hem nooit meer.![]()
hosseleuhquote:
Aah Etsuquote:Op woensdag 17 april 2013 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Redelijk in shock, hoor net dat de jongen op wie ik verliefd was naar Amsterdam gaat verhuizen en nu zie ik hem nooit meer.![]()
dat is kutquote:Op woensdag 17 april 2013 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je dan kijken of zn neus schattig is?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:18 schreef Etsu het volgende:
sowieso is VA er mogen, misschien toch maar eens even stiekem bezoeken en wie weet is hij wat
ik had gezegd dat je niet moest zeuren als ik even niet keekquote:
Ik ben niks bijzonders hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 22:18 schreef Etsu het volgende:
sowieso is VA er mogen, misschien toch maar eens even stiekem bezoeken en wie weet is hij wat
zal ik doenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wil je dan kijken of zn neus schattig is?
Pestkop, het was niet serieus bedoeldquote:Op woensdag 17 april 2013 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had gezegd dat je niet moest zeuren als ik even niet keek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |