Eerste keer uit in Groningen, we gaan het zien. En DV wil waarschijnlijk mijn wingwoman zijnquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerste keer uit in Groningen, we gaan het zien. En DV wil waarschijnlijk mijn wingwoman zijn
Ik laat het je vrijdag wetenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:32 schreef icareaboutmyself het volgende:
Wie weet waar welke bier in aanbieding is deze week?
Grolsch bij de AHquote:Op woensdag 17 april 2013 19:32 schreef icareaboutmyself het volgende:
Wie weet waar welke bier in aanbieding is deze week?
Shag is ook lekker. Ik ga binnekort wel over op shagquote:Op woensdag 17 april 2013 19:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mijn sigaretten zijn op en ik heb alleen nog shag morgen weer geld dus hopelijk weer sigaretten ik zo'n tuigleven
zware van nelle met rode rizlaquote:Op woensdag 17 april 2013 19:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Shag is ook lekker. Ik ga binnekort wel over op shag
Haha ik vind juist altijd mensen die roken zo chagrijnig zijnquote:Op woensdag 17 april 2013 19:35 schreef arachide. het volgende:
Ik stop met stoppen. Wat is dat kut zeg. Als beloning word je chagrijnig en dik. Dan niet he
Ik ben altijd vrolijk wanneer ik rook, alleen wil je geen ruzie met mij want ik draag ijzerquote:Op woensdag 17 april 2013 19:38 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Haha ik vind juist altijd mensen die roken zo chagrijnig zijnMaar kan ook aan mijn omgeving liggen.
Bij rokende dames denk ik aan chagrijnige meisjes met 10 lagen make-up, een geirriteerd gezicht en bij volwassen vrouwen aan die geblondeerde zonnebankbruine vrouwen van 45 met veel rimpels die zich jonger voelen dan ze zijn
Zoals bij Hotter Than My Daughter dat programma van Gorden
Oeps dan zal ik jou maar 'te vriend' houdenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrolijk wanneer ik rook, alleen wil je geen ruzie met mij want ik draag ijzer
toch wel een beetje. duur is crisis dus betekend dat je er wel het geld voor hebtquote:Op woensdag 17 april 2013 19:39 schreef icareaboutmyself het volgende:
Vroeger was roken voor de elite, dat is nu denk ik meer andersom..
Ja, maar wel om vervolgens voor andere dingen weer minder geld te hebben. Je ziet toch echt dat de meeste rokers in ''probleemwijken'' zitten.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
toch wel een beetje. duur is crisis dus betekend dat je er wel het geld voor hebt
RT #truereligionquote:Op woensdag 17 april 2013 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn broertje denkt dat jullie niet weten dat ik hamer ben en andersomhij denkt chantage
sig is?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
Als ik hem fix mag ik dan in je sig?
zo daafr ben je ook weerquote:Op woensdag 17 april 2013 19:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh ok die vind ik helemaal topZo maar effe naar de AH dan, Hertog Jan niet?
Klopt jaquote:Op woensdag 17 april 2013 19:46 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Het bestandje is te groot zegt het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |