SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Ik heb besloten om te gaan lopen ipv te gaan hardlopenquote:Op woensdag 17 april 2013 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga maar weer eens even 20 minuten fietsen
Kan ookquote:Op woensdag 17 april 2013 18:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb besloten om te gaan lopen ipv te gaan hardlopen
Doos!!quote:
Doe je goedquote:Op woensdag 17 april 2013 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja 25 heen en 25 minuten terug
Baas doos?quote:
Over ware liefde en pure romantiek gesproken!!quote:Op woensdag 17 april 2013 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
Cryothic laat even een flinke boer door de babyfoon
Je noemt dit romantisch ?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over ware liefde en pure romantiek gesproken!!
Vroeger had jij sarcasme veel sneller doorquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
Cryothic laat even een flinke boer door de babyfoon
Ja ook IK word een daggie ouder wijffiequote:Op woensdag 17 april 2013 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger had jij sarcasme veel sneller door
Vooral omdat het veelste vermoeiend is om met jou in discussie te gaanquote:
Erg is dat hequote:Op woensdag 17 april 2013 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ook IK word een daggie ouder wijffie
Wat kijk je schattig!!quote:
Mja niet veel voorkomend dus logisch als je een delicaat kledingstuk wilt wassenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Aan de ene kant durf ik niet te vertellen wat ik aan het googlen ben maar aan de andere kant, dit moet ik gewoon met jullie delen!
Klik
Uitlachen na onderstaande lijn![]()
__________________________________________________________________________________
Waar staat dat ik delicate kledingstukken wil wassen?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja niet veel voorkomend dus logisch als je een delicaat kledingstuk wilt wassen
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Aan de ene kant durf ik niet te vertellen wat ik aan het googlen ben maar aan de andere kant, dit moet ik gewoon met jullie delen!
Klik
Uitlachen na onderstaande lijn![]()
__________________________________________________________________________________
Ik ben niet vermoeiend.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vooral omdat het veelste vermoeiend is om met jou in discussie te gaan
Owquote:Op woensdag 17 april 2013 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar staat dat ik delicate kledingstukken wil wassen?
Ik heb nog steeds geen wasmachine, ga altijd met mn was naar mn moeder maar de kans dat ik die vent van haar te lijf ga met een slagersmes wordt steeds groter.
Heb je tips en trucs? Want ik heb nog nooit met de hand gewassenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:09 schreef Tamashii het volgende:
Ik was ook met de hand hoor, heb geen wasmachine. Doe de rest van de was bij mijn opa en oma.
Ik ben weer wegquote:Op woensdag 17 april 2013 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van jou gaat er iets anders bol staan hier
uhrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 17 april 2013 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van jou gaat er iets anders bol staan hier
Ze vroeg er zelf om hoorquote:
Zie je welquote:Op woensdag 17 april 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op je bolle ogen doe eens zo'n leuke opmerking maken![]()
Ik doe wat meer wasmiddel dan normaal en in de wasbak. Warm water, kleding tegen elkaar aan wrijven, soms wat ossegaltzeep gebruiken voor de echte vlekken. Dat is wonderspul.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je tips en trucs? Want ik heb nog nooit met de hand gewassen
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
Pfff, van helmen passen krijg je het warm
Welke?quote:
Ze wilde naar beneden springen?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke?![]()
Jules op het balkon was dus geen succes
jij zou nudies regelen van de dames hier.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke?![]()
Jules op het balkon was dus geen succes
Oh die. Heb ik allang johquote:Op woensdag 17 april 2013 19:56 schreef dawg het volgende:
[..]
jij zou nudies regelen van de dames hier.
Dr voorpootjes waren al bijna bij de benedenbuurman op het balkon jaquote:
wat?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:56 schreef dawg het volgende:
[..]
jij zou nudies regelen van de dames hier.
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dr voorpootjes waren al bijna bij de benedenbuurman op het balkon ja
Ze moet gewoon niet zo avontuurlijk zijnquote:
Wat schuift het?quote:
Da's niet best neequote:Op woensdag 17 april 2013 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dr voorpootjes waren al bijna bij de benedenbuurman op het balkon ja
een bedankje natuurlijk.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze moet gewoon niet zo avontuurlijk zijn
[..]
Wat schuift het?
I need more my dearquote:
Raar beestquote:
Net zoals het baasjequote:Op woensdag 17 april 2013 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I need more my dear
[..]
Raar beest
bwehehehe hehehe hehe hirdfxsthvkjuvvquote:Op woensdag 17 april 2013 19:58 schreef dawg het volgende:
[..]
zei ze gister. omdat ik zo'n leuke kerel ben.
serieus?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb al 20 minuten een helm op mijn kop om te kijken of er ergens een drukpunt zit
Ohjja hoi wat antwoord jij eerst tegen ander emense.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
bwehehehe hehehe hehe hirdfxsthvkjuvv
oh ja hoi.. goeie tt.. :$
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb al 20 minuten een helm op mijn kop om te kijken of er ergens een drukpunt zit
dacht ik ook ja.. know your place womanquote:Op woensdag 17 april 2013 20:11 schreef Tamashii het volgende:
Grapje.![]()
![]()
Hoi Dqodje, engeltje, liefje, schatje, poesje, hartje, mooierdje, leukerdje.
Als je ineens hoofdpijn krijgt hedb je pech want je kan een helm niet retourneren. Zeker weten dat hij goed zit dusquote:
OKAYquote:Op woensdag 17 april 2013 20:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
dacht ik ook ja.. know your place woman![]()
kom in mijn armen schone deerne en laat me je prachtige blozende appelwangen kussen :$
heb jij ergens van gesnoept stout meisje?quote:
Dat klinkt echt wel logisch inderdaad. Zonder sarcasme.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je ineens hoofdpijn krijgt hedb je pech want je kan een helm niet retourneren. Zeker weten dat hij goed zit dus
Zou je bijna denkon he. Nee, ben gewoon weer vrolijk. Weet je wel, die eigenschap die ik altijd heb.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
heb jij ergens van gesnoept stout meisje?
Duhquote:Op woensdag 17 april 2013 20:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat klinkt echt wel logisch inderdaad. Zonder sarcasme.
leer het me, wijze vrouwquote:Op woensdag 17 april 2013 20:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zou je bijna denkon he. Nee, ben gewoon weer vrolijk. Weet je wel, die eigenschap die ik altijd heb.
Ik ben geen achterlijke mongool die je alles simpel hoeft uit te leggen hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je ineens hoofdpijn krijgt hedb je pech want je kan een helm niet retourneren. Zeker weten dat hij goed zit dus
Ik had vandaag echt weer even wauw.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
leer het me, wijze vrouw
nee voel me ook best chill alleen zorgen maar die ga ik als echte vrouw natuurlijk niet delen hier
ga je t me vertellen?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik had vandaag echt weer even wauw.
Gebruik dan geen vraagteken als PIquote:Op woensdag 17 april 2013 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben geen achterlijke mongool die je alles simpel hoeft uit te leggen hoor.
Goeden oplossing ja. Janneke!quote:Op woensdag 17 april 2013 20:23 schreef Dqod het volgende:
Of je zegt gewoon "dank je vin maar ik snapte het"
quote:
wat je wauwmoment inhieldquote:
Ik gebruik als PI wat ik als PI wil gebruiken!!quote:Op woensdag 17 april 2013 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gebruik dan geen vraagteken als PI
Of je bemoeit je eigen er niet mee omdat je niet door hebt dat ik eigenlijk al de hele avond op deze manier met Vin aan het praten ben!quote:Op woensdag 17 april 2013 20:23 schreef Dqod het volgende:
Of je zegt gewoon "dank je vin maar ik snapte het"
wajooooooooooooquote:Op woensdag 17 april 2013 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gebruik als PI wat ik als PI wil gebruiken!!![]()
Ik had dus mis geklikt en ik wilde [ afbeelding ] deze doen ipv vraagteken![]()
[..]
Of je bemoeit je eigen er niet mee omdat je niet door hebt dat ik eigenlijk al de hele avond op deze manier met Vin aan het praten ben!
Kom delen met mij svp.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:26 schreef Dqod het volgende:
Ik denk aan framboosjes ende chocolade maar dat zal het vast niet zijn
jeugdsentimentquote:Op woensdag 17 april 2013 20:26 schreef Tamashii het volgende:
Naar bed, naar bed, zei Duimelot. = de duim
Eerst nog wat eten, zei Likkepot. = de wijsvinger
Waar kan ik dat vinden? zei Lange Jan. = de middelvinger
In grootmoeders kastje, zei Ringeling. = de ringvinger
Dat zal ik verklappen, zei 't Kleine ding. = de pink
Zo leuk.
This little piggy went to market,quote:Op woensdag 17 april 2013 20:26 schreef Tamashii het volgende:
Naar bed, naar bed, zei Duimelot. = de duim
Eerst nog wat eten, zei Likkepot. = de wijsvinger
Waar kan ik dat vinden? zei Lange Jan. = de middelvinger
In grootmoeders kastje, zei Ringeling. = de ringvinger
Dat zal ik verklappen, zei 't Kleine ding. = de pink
Zo leuk.
Bitchen tegen jou. Wil niet zo doen stoken hoor, maar ja he, hee, toch zo he. Ik heb wel gelijk. Zo boos iedereen hier mama, hoe kan dit nou. Waarom is de wereld zo gemeen.quote:
ben onderwegquote:
Echt he, als er nog 1 iemand gaat roepen dat ik boos ben ga ik ook echt boos doen en boos worden.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bitchen tegen jou. Wil niet zo doen stoken hoor, maar ja he, hee, toch zo he. Ik heb wel gelijk. Zo boos iedereen hier mama, hoe kan dit nou. Waarom is de wereld zo gemeen.
godverdomme kind mama.spoot koffie uit haar mondje :$quote:Op woensdag 17 april 2013 20:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bitchen tegen jou. Wil niet zo doen stoken hoor, maar ja he, hee, toch zo he. Ik heb wel gelijk. Zo boos iedereen hier mama, hoe kan dit nou. Waarom is de wereld zo gemeen.
Jij kan ook nooit eens normaal doen ook hequote:Op woensdag 17 april 2013 20:29 schreef Tamashii het volgende:
Ik neem niks serieus.
Ik neem altijd alles anders.
idd altostyle.. wacht huhquote:Op woensdag 17 april 2013 20:29 schreef Tamashii het volgende:
Ik neem niks serieus.
Ik neem altijd alles anders.
lik mamas koffie straks ff op gr grquote:
Kan gebeurenquote:Op woensdag 17 april 2013 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gebruik als PI wat ik als PI wil gebruiken!!![]()
Ik had dus mis geklikt en ik wilde [ afbeelding ] deze doen ipv vraagteken![]()
[..]
Of je bemoeit je eigen er niet mee omdat je niet door hebt dat ik eigenlijk al de hele avond op deze manier met Vin aan het praten ben!
doe je bo.... Nvm :$quote:Op woensdag 17 april 2013 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he, als er nog 1 iemand gaat roepen dat ik boos ben ga ik ook echt boos doen en boos worden.
jezus wat nemen jullie fucking alles lekker bloedserieus zeg![]()
Zo jammer!!
naar huis jij en wel nuquote:
en ik maar fietsen en stukjes ziel die afstervenquote:
Wat denk je dat ik gister en vanochtend heb gedaan? Maar het word donker en dan 6 km door bos heen rijden waar tbs ook zit is niet tofquote:Op woensdag 17 april 2013 20:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
en ik maar fietsen en stukjes ziel die afstervenvoldemort galore
Dat is het zeker, morgen mijn pa de hangmat laten ophangen op dakterrasquote:Op woensdag 17 april 2013 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
Verdomme, het is gewoon nog steeds lekker buiten
Tijd voor BBQ's en koud bier.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is het zeker, morgen mijn pa de hangmat laten ophangen op dakterras
Beetje vroegquote:Op woensdag 17 april 2013 21:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Echt wel. Morgen op dakterras bbq in elkaar zetten voor weekend.
zo naar huis lopenquote:Op woensdag 17 april 2013 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
Verdomme, het is gewoon nog steeds lekker buiten
Je bent zelf een fluitje :$quote:
Gelijk heb jequote:Op woensdag 17 april 2013 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
komt goed, lekker genieten van de warmte nog
Oh, stop it you.quote:
Whihihihihiihihiquote:
Mouwen opstropenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whihihihihiihihi
Ik heb een bloesje aangetrokken die ik al 858473474954 jaar niet heb aan gehad, mouwen beetje te kort, maar wauw, zulks spannend nieuws dat ik het direct wou delen hier :$
Da's wel een goed idee, heb het toch verdomde warmquote:
Wat voro bloejsje?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh, stop it you.
Whihihihihiihihi
Ik heb een bloesje aangetrokken die ik al 858473474954 jaar niet heb aan gehad, mouwen beetje te kort, maar wauw, zulks spannend nieuws dat ik het direct wou delen hier :$
Sommigen namen anno 2013quote:Op woensdag 17 april 2013 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij is oud maar blijft leuk![]()
[ afbeelding ]
Een eckte pottenblousequote:
Hey geile rukbeer :$quote:
Staat me goed ja? :$quote:
Jij ziet er zelfs mooi uit in een vuilniszak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
hey natte doos! :$quote:
Gelukkig ben je geen leraar Nederlandsquote:Op woensdag 17 april 2013 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al in je te keline bikni geoznd?
quote:
Sorry, ik ben moe. Ik ga even liggen.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig ben je geen leraar Nederlands
Soms heb ik zequote:Op woensdag 17 april 2013 21:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's wel een goed idee, heb het toch verdomde warm
Gewat?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al in je te keline bikni geoznd?
Verstandigquote:Op woensdag 17 april 2013 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, ik ben moe. Ik ga even liggen.
neuken?quote:
Okquote:
Cam plxquote:
In je te kleine bikini gezond. Dat wilde ik zeggen.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Gewat?
Ik heb wel al eventjes gezwommen.
Nee, ik heb geen kleine bikini's.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cam plx
[..]
In je te kleine bikini gezond. Dat wilde ik zeggen.
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cam plx
[..]
In je te kleine bikini gezond. Dat wilde ik zeggen.
quote:
Burqini?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen kleine bikini's.
Owja er moet ook nog gewerkt wordenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het is wel te doen.Zit nog op kantoor.
Ow wacht, je had een nieuwe gekocht.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen kleine bikini's.
Luv u.quote:
Staat je vast goedquote:
Damn dat is zo lastigquote:Op woensdag 17 april 2013 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow wacht, je had een nieuwe gekocht.
Hoe zijn de mensen daar?
[..]
Luv u.
Ik heb gebeld voor de vacature. Ze belden terug. Maar ik moet iets invullen op internet voor ze. Ik moet onder andere beschrijven in 50 woorden een kernachtige karakteristiek van mezelf.
Tot nu toe heb ik: Ik ben de witte Samuel L. Jackson.quote:
Meer heb je ook niet nodig.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik: Ik ben de witte Samuel L. Jackson.
Veel plezier daarquote:Op woensdag 17 april 2013 21:54 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Uiteraard, het is hier 15:53 uur.
[..]
Zekers
Het is de hele dag al lekker weer man!quote:Op woensdag 17 april 2013 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel plezier daardenk aan ons als je in de zon ligt en het hier regent
Weet ikquote:Op woensdag 17 april 2013 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is de hele dag al lekker weer man!
Ik denk altijd aan jullie.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel plezier daardenk aan ons als je in de zon ligt en het hier regent
Mooiquote:
Dan stuur ik het maar in.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Meer heb je ook niet nodig.
Toch niet op een vuige manier hoor ik.quote:
Dat gaat zeker goed komen met die tekstquote:Op woensdag 17 april 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan stuur ik het maar in.
[..]
Toch niet op een vuige manier hoor ik.
"He, een hondedrol op de stoep. He, dat doet me denken aan Kaneel."
Vandaag vroeg mijn vrouwelijke collega of ze met me naar de film mocht.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gaat zeker goed komen met die tekst
Nicequote:Op woensdag 17 april 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaag vroeg mijn vrouwelijke collega of ze met me naar de film mocht.
Geefbaar?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaag vroeg mijn vrouwelijke collega of ze met me naar de film mocht.
Het meisje waar ik vorig jaar verliefd op was.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niceis ze leuk? Of het gewoon zomaar?
L?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het meisje waar ik vorig jaar verliefd op was.
Maar het is gewoon zomaar, omdat haar vrienden niet naar die film gingen.
En hoe.quote:
Waarom was dat niets geworden?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon doen, beetje friemelen en alles pakken wat je pakken kanquote:Op woensdag 17 april 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel een collega, als zij niet geïnteresseerd gaat dat problemen opleverenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gewoon doen, beetje friemelen en alles pakken wat je pakken kan
Natuurlijk niet. Om eerlijk te zijn zie ik die connectie niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan stuur ik het maar in.
[..]
Toch niet op een vuige manier hoor ik.
"He, een hondedrol op de stoep. He, dat doet me denken aan Kaneel."
Pics.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whihihihihiihihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Gewoon andere baan zoeken.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is wel een collega, als zij niet geïnteresseerd gaat dat problemen opleveren
Nee, zit niet meer achter.quote:
Omdat ze mij niet leuk vond.quote:
Nee, bah.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gewoon doen, beetje friemelen en alles pakken wat je pakken kan
Ik ook niet, maar je weet maar nooit.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:03 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Om eerlijk te zijn zie ik die connectie niet.
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Pics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
zal straks wel even proberen
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Staat ze boven je in functie? Zo nee, geen probleem. Heb je mooie verhalen voor je collegaequote:Op woensdag 17 april 2013 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is wel een collega, als zij niet geïnteresseerd gaat dat problemen opleveren
Die ga ik onthouden, oh wacht ik heb geen leuke collega'squote:
quote:
Yay. Ik blijf hangen voor deze spannende ontknoping.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:
Ze staat niet boven mij.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Staat ze boven je in functie? Zo nee, geen probleem. Heb je mooie verhalen voor je collegae
Staat hij boven haar in functie, lijkt mij ook relevantquote:Op woensdag 17 april 2013 22:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Staat ze boven je in functie? Zo nee, geen probleem. Heb je mooie verhalen voor je collegae
Moet dat bloesje niet gewoon uit in jouw geval?quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Yay. Ik blijf hangen voor deze spannende ontknoping.Voor de ontknoping blijf ik ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Yay. Ik blijf hangen voor deze spannende ontknoping.Je bent zelf een ontknopingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef me wel even de tijd hoor, als je weg bent en je hebt m nog niet, dm ik je wel
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Zoveel aandacht, word er verlegen vanquote:Op woensdag 17 april 2013 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
[..]
Ze staat niet boven mij.
Ik ook niet. Wel aardige.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die ga ik onthouden, oh wacht ik heb geen leuke collega's
En wij dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je bent zelf een ontknoping
Geef me wel even de tijd hoor, als je weg bent en je hebt m nog niet, dm ik je wel
HAHAHAHAquote:
Hier ook, op een na. Wat een stuk ellende is dat.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:
Dan ben je wrs te discreetquote:Op woensdag 17 april 2013 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
HAHAHAHA
kan m zo te lezen beter gewoon in t topic pleuren
Goed planquote:Op woensdag 17 april 2013 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Dat zijn de betere plannenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Wordt gewoon een brave foto hoorquote:
Die kans is er wel hequote:
Toch maar pics in DM danquote:Op woensdag 17 april 2013 22:11 schreef Dqod het volgende:
Wat een anticlimax gaat dat straks worden.. Zo van: "NOU IS DAT NOU ALLES DKUT"
-"JA!!!"
Dat bedoel ik. DM is beterquote:Op woensdag 17 april 2013 22:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wordt gewoon een brave foto hoor
Tenminste: de brave zou hier komen te staan
quote:
quote:
Mijn pm staat openquote:Op woensdag 17 april 2013 22:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wordt gewoon een brave foto hoor
Tenminste: de brave zou hier komen te staan
Dat is altijd leuk wakker worden 's ochtends.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tijd om een ander onderwerp aan te snijden..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ik heb maar 1 collega en die is er nu niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier ook, op een na. Wat een stuk ellende is dat.
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tijd om een ander onderwerp aan te snijden..
Zie hier, een mooie foto van mooie koeien in een pittoresk weiland :$Da's Bertha38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
[..]
Zie hier, een mooie foto van mooie koeien in een pittoresk weiland :$Boh, sexy berk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
[..]
Zie hier, een mooie foto van mooie koeien in een pittoresk weiland :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Zie hier, een mooie foto van mooie koeien in een pittoresk weiland :$Dus als je een post van mij ziet denk je aan koeien in een weiland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOU BEDANKT HOOR
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
De mijne ook!quote:
Dus bij mij denk je aan kunst?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:15 schreef Dqod het volgende:
HOU OP JULLIE HOU OP SCHEI UIT!!! :$
Nee Huppeltje, maar het is toch gewoon pure kunst, die foto?DAAROM!!
Realistisch, die koeien waren niet echt abstractquote:Op woensdag 17 april 2013 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus bij mij denk je aan kunst?
Denk je dan realistisch of abstract?
Ze stonden wel verdekt opgesteld achter de bomen, klaar te wachten op wat komen gaatquote:Op woensdag 17 april 2013 22:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Realistisch, die koeien waren niet echt abstract
[..]
Zie hier, een mooie foto van mooie koeien in een pittoresk weiland :$Hier wat varkens in een voor hen vertrouwde omgeving.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Okay realistisch... moet ik dan denken aan Vermeer, Van Gogh, Rembrandt of Rubens?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Realistisch, die koeien waren niet echt abstract
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier wat varkens in een voor hen vertrouwde omgeving.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze stonden wel verdekt opgesteld achter de bomen, klaar te wachten op wat komen gaat
[..]
Hier wat varkens in een voor hen vertrouwde omgeving.geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
[..]
Hier wat varkens in een voor hen vertrouwde omgeving.Zullen we ze door de modder laten rollebollen? :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
[..]
Hier wat varkens in een voor hen vertrouwde omgeving.Dat zijn geen varkens maar walvissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Al vechtend?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zullen we ze door de modder laten rollebollen? :$
Noem jij je vriend zo?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Al vechtend?
Vorige week hapte een echt varken in mijn hand. Ik schrok wel even.
Ze liggen toch niet in het water?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zijn geen varkens maar walvissen
LOLquote:Op woensdag 17 april 2013 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Al vechtend?
Mijn vriend is een hoop, maar een varken staat er toch echt ver vanaf.quote:
Houw arrrrrrrrrrrr joe doeing?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn moeder is een gesprek op fb aan het voeren in het Engels.
Dat die ooit haar diploma heeft kunnen halen is mij een raadsel. Jezus wat is haar Engels slecht
WTF waar en waarom.. Die krengen kunnen gemeen bijten jaquote:Op woensdag 17 april 2013 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Al vechtend?
Dus op het land zijn het varkens, okayquote:
Het lijkt er wel op jaquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vriend is een hoop, maar een varken staat er toch echt ver vanaf.
Open Luchtmuseum in Arnhem. Ik aaide hem en toen werd hij nieuwsgierig en hapte (niet hard) in mijn hand. Ik denk omdat hij dacht dat het voedsel was.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
WTF waar en waarom.. Die krengen kunnen gemeen bijten ja
Ja btw
Ooit een walvis door de modder zien rollen?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus op het land zijn het varkens, okay
Je was in Arnhemquote:Op woensdag 17 april 2013 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Open Luchtmuseum in Arnhem. Ik aaide hem en toen werd hij nieuwsgierig en hapte (niet hard) in mijn hand. Ik denk omdat hij dacht dat het voedsel was.
Als hij echt had gebeten hadden de tranen wel in m'n ogen gestaan.
Ik ben dan wel eerder een varkentje.quote:
Nee niet gaanquote:
Denk dat je dan ook mooie tandafdrukjes had gehadquote:Op woensdag 17 april 2013 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Open Luchtmuseum in Arnhem. Ik aaide hem en toen werd hij nieuwsgierig en hapte (niet hard) in mijn hand. Ik denk omdat hij dacht dat het voedsel was.
Als hij echt had gebeten hadden de tranen wel in m'n ogen gestaan.
Joah. Ik ga er misschien zelfs wonen.quote:
Ik mag haar niet verbeteren.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, dat is echt te erg voor woorden ja
Ik vind ze lief.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk dat je dan ook mooie tandafdrukjes had gehad![]()
Mja, gelukkig dat ie niet hard beet.. Varkentjes zijn verder best okay ole
Geweldigquote:Op woensdag 17 april 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag haar niet verbeteren.
Volgens mij ben jij in het Engels nog erger als in het Nederlands dus opzouten hoor met je verbeteringen!!
- Het is erger DAN mama!!
Tal WEG NU!!![]()
![]()
Ja.quote:
Waar ik een huisje kan krijgen. Ben druk bezig met reageren.quote:
Knor knor.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind ze lief.Hij was verder best gewend aan mensen. Kwam meteen aanhobbelen toen hij ons zag en liet zich verder wel aaien.
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag haar niet verbeteren.
Volgens mij ben jij in het Engels nog erger als in het Nederlands dus opzouten hoor met je verbeteringen!!
- Het is erger DAN mama!!
Tal WEG NU!!![]()
![]()
Have funquote:
Oh, geen voorkeur voor een wijk dusquote:Op woensdag 17 april 2013 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar ik een huisje kan krijgen. Ben druk bezig met reageren.
Nijmegen is ook een optie. Maar ik wil in een stad wonen die niet te ver van mijn werk af is.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, geen voorkeur voor een wijk dus. Waarom Arnhem?
Dat is wel logisch jaquote:Op woensdag 17 april 2013 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Nijmegen is ook een optie. Maar ik wil in een stad wonen die niet te ver van mijn werk af is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |