SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Ik heb besloten om te gaan lopen ipv te gaan hardlopenquote:Op woensdag 17 april 2013 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga maar weer eens even 20 minuten fietsen
Kan ookquote:Op woensdag 17 april 2013 18:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb besloten om te gaan lopen ipv te gaan hardlopen
Doos!!quote:
Doe je goedquote:Op woensdag 17 april 2013 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja 25 heen en 25 minuten terug
Baas doos?quote:
Over ware liefde en pure romantiek gesproken!!quote:Op woensdag 17 april 2013 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
Cryothic laat even een flinke boer door de babyfoon
Je noemt dit romantisch ?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over ware liefde en pure romantiek gesproken!!
Vroeger had jij sarcasme veel sneller doorquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
Cryothic laat even een flinke boer door de babyfoon
Ja ook IK word een daggie ouder wijffiequote:Op woensdag 17 april 2013 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger had jij sarcasme veel sneller door
Vooral omdat het veelste vermoeiend is om met jou in discussie te gaanquote:
Erg is dat hequote:Op woensdag 17 april 2013 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ook IK word een daggie ouder wijffie
Wat kijk je schattig!!quote:
Mja niet veel voorkomend dus logisch als je een delicaat kledingstuk wilt wassenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Aan de ene kant durf ik niet te vertellen wat ik aan het googlen ben maar aan de andere kant, dit moet ik gewoon met jullie delen!
Klik
Uitlachen na onderstaande lijn![]()
__________________________________________________________________________________
Waar staat dat ik delicate kledingstukken wil wassen?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja niet veel voorkomend dus logisch als je een delicaat kledingstuk wilt wassen
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Aan de ene kant durf ik niet te vertellen wat ik aan het googlen ben maar aan de andere kant, dit moet ik gewoon met jullie delen!
Klik
Uitlachen na onderstaande lijn![]()
__________________________________________________________________________________
Ik ben niet vermoeiend.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vooral omdat het veelste vermoeiend is om met jou in discussie te gaan
Owquote:Op woensdag 17 april 2013 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar staat dat ik delicate kledingstukken wil wassen?
Ik heb nog steeds geen wasmachine, ga altijd met mn was naar mn moeder maar de kans dat ik die vent van haar te lijf ga met een slagersmes wordt steeds groter.
Heb je tips en trucs? Want ik heb nog nooit met de hand gewassenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:09 schreef Tamashii het volgende:
Ik was ook met de hand hoor, heb geen wasmachine. Doe de rest van de was bij mijn opa en oma.
Ik ben weer wegquote:Op woensdag 17 april 2013 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van jou gaat er iets anders bol staan hier
uhrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 17 april 2013 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van jou gaat er iets anders bol staan hier
Ze vroeg er zelf om hoorquote:
Zie je welquote:Op woensdag 17 april 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op je bolle ogen doe eens zo'n leuke opmerking maken![]()
Ik doe wat meer wasmiddel dan normaal en in de wasbak. Warm water, kleding tegen elkaar aan wrijven, soms wat ossegaltzeep gebruiken voor de echte vlekken. Dat is wonderspul.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je tips en trucs? Want ik heb nog nooit met de hand gewassen
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
Pfff, van helmen passen krijg je het warm
Welke?quote:
Ze wilde naar beneden springen?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke?![]()
Jules op het balkon was dus geen succes
jij zou nudies regelen van de dames hier.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke?![]()
Jules op het balkon was dus geen succes
Oh die. Heb ik allang johquote:Op woensdag 17 april 2013 19:56 schreef dawg het volgende:
[..]
jij zou nudies regelen van de dames hier.
Dr voorpootjes waren al bijna bij de benedenbuurman op het balkon jaquote:
wat?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:56 schreef dawg het volgende:
[..]
jij zou nudies regelen van de dames hier.
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dr voorpootjes waren al bijna bij de benedenbuurman op het balkon ja
Ze moet gewoon niet zo avontuurlijk zijnquote:
Wat schuift het?quote:
Da's niet best neequote:Op woensdag 17 april 2013 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dr voorpootjes waren al bijna bij de benedenbuurman op het balkon ja
een bedankje natuurlijk.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze moet gewoon niet zo avontuurlijk zijn
[..]
Wat schuift het?
I need more my dearquote:
Raar beestquote:
Net zoals het baasjequote:Op woensdag 17 april 2013 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I need more my dear
[..]
Raar beest
bwehehehe hehehe hehe hirdfxsthvkjuvvquote:Op woensdag 17 april 2013 19:58 schreef dawg het volgende:
[..]
zei ze gister. omdat ik zo'n leuke kerel ben.
serieus?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb al 20 minuten een helm op mijn kop om te kijken of er ergens een drukpunt zit
Ohjja hoi wat antwoord jij eerst tegen ander emense.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
bwehehehe hehehe hehe hirdfxsthvkjuvv
oh ja hoi.. goeie tt.. :$
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb al 20 minuten een helm op mijn kop om te kijken of er ergens een drukpunt zit
dacht ik ook ja.. know your place womanquote:Op woensdag 17 april 2013 20:11 schreef Tamashii het volgende:
Grapje.![]()
![]()
Hoi Dqodje, engeltje, liefje, schatje, poesje, hartje, mooierdje, leukerdje.
Als je ineens hoofdpijn krijgt hedb je pech want je kan een helm niet retourneren. Zeker weten dat hij goed zit dusquote:
OKAYquote:Op woensdag 17 april 2013 20:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
dacht ik ook ja.. know your place woman![]()
kom in mijn armen schone deerne en laat me je prachtige blozende appelwangen kussen :$
heb jij ergens van gesnoept stout meisje?quote:
Dat klinkt echt wel logisch inderdaad. Zonder sarcasme.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je ineens hoofdpijn krijgt hedb je pech want je kan een helm niet retourneren. Zeker weten dat hij goed zit dus
Zou je bijna denkon he. Nee, ben gewoon weer vrolijk. Weet je wel, die eigenschap die ik altijd heb.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
heb jij ergens van gesnoept stout meisje?
Duhquote:Op woensdag 17 april 2013 20:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat klinkt echt wel logisch inderdaad. Zonder sarcasme.
leer het me, wijze vrouwquote:Op woensdag 17 april 2013 20:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zou je bijna denkon he. Nee, ben gewoon weer vrolijk. Weet je wel, die eigenschap die ik altijd heb.
Ik ben geen achterlijke mongool die je alles simpel hoeft uit te leggen hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je ineens hoofdpijn krijgt hedb je pech want je kan een helm niet retourneren. Zeker weten dat hij goed zit dus
Ik had vandaag echt weer even wauw.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
leer het me, wijze vrouw
nee voel me ook best chill alleen zorgen maar die ga ik als echte vrouw natuurlijk niet delen hier
ga je t me vertellen?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik had vandaag echt weer even wauw.
Gebruik dan geen vraagteken als PIquote:Op woensdag 17 april 2013 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben geen achterlijke mongool die je alles simpel hoeft uit te leggen hoor.
Goeden oplossing ja. Janneke!quote:Op woensdag 17 april 2013 20:23 schreef Dqod het volgende:
Of je zegt gewoon "dank je vin maar ik snapte het"
quote:
wat je wauwmoment inhieldquote:
Ik gebruik als PI wat ik als PI wil gebruiken!!quote:Op woensdag 17 april 2013 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gebruik dan geen vraagteken als PI
Of je bemoeit je eigen er niet mee omdat je niet door hebt dat ik eigenlijk al de hele avond op deze manier met Vin aan het praten ben!quote:Op woensdag 17 april 2013 20:23 schreef Dqod het volgende:
Of je zegt gewoon "dank je vin maar ik snapte het"
wajooooooooooooquote:Op woensdag 17 april 2013 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gebruik als PI wat ik als PI wil gebruiken!!![]()
Ik had dus mis geklikt en ik wilde [ afbeelding ] deze doen ipv vraagteken![]()
[..]
Of je bemoeit je eigen er niet mee omdat je niet door hebt dat ik eigenlijk al de hele avond op deze manier met Vin aan het praten ben!
Kom delen met mij svp.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:26 schreef Dqod het volgende:
Ik denk aan framboosjes ende chocolade maar dat zal het vast niet zijn
jeugdsentimentquote:Op woensdag 17 april 2013 20:26 schreef Tamashii het volgende:
Naar bed, naar bed, zei Duimelot. = de duim
Eerst nog wat eten, zei Likkepot. = de wijsvinger
Waar kan ik dat vinden? zei Lange Jan. = de middelvinger
In grootmoeders kastje, zei Ringeling. = de ringvinger
Dat zal ik verklappen, zei 't Kleine ding. = de pink
Zo leuk.
This little piggy went to market,quote:Op woensdag 17 april 2013 20:26 schreef Tamashii het volgende:
Naar bed, naar bed, zei Duimelot. = de duim
Eerst nog wat eten, zei Likkepot. = de wijsvinger
Waar kan ik dat vinden? zei Lange Jan. = de middelvinger
In grootmoeders kastje, zei Ringeling. = de ringvinger
Dat zal ik verklappen, zei 't Kleine ding. = de pink
Zo leuk.
Bitchen tegen jou. Wil niet zo doen stoken hoor, maar ja he, hee, toch zo he. Ik heb wel gelijk. Zo boos iedereen hier mama, hoe kan dit nou. Waarom is de wereld zo gemeen.quote:
ben onderwegquote:
Echt he, als er nog 1 iemand gaat roepen dat ik boos ben ga ik ook echt boos doen en boos worden.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bitchen tegen jou. Wil niet zo doen stoken hoor, maar ja he, hee, toch zo he. Ik heb wel gelijk. Zo boos iedereen hier mama, hoe kan dit nou. Waarom is de wereld zo gemeen.
godverdomme kind mama.spoot koffie uit haar mondje :$quote:Op woensdag 17 april 2013 20:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bitchen tegen jou. Wil niet zo doen stoken hoor, maar ja he, hee, toch zo he. Ik heb wel gelijk. Zo boos iedereen hier mama, hoe kan dit nou. Waarom is de wereld zo gemeen.
Jij kan ook nooit eens normaal doen ook hequote:Op woensdag 17 april 2013 20:29 schreef Tamashii het volgende:
Ik neem niks serieus.
Ik neem altijd alles anders.
idd altostyle.. wacht huhquote:Op woensdag 17 april 2013 20:29 schreef Tamashii het volgende:
Ik neem niks serieus.
Ik neem altijd alles anders.
lik mamas koffie straks ff op gr grquote:
Kan gebeurenquote:Op woensdag 17 april 2013 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gebruik als PI wat ik als PI wil gebruiken!!![]()
Ik had dus mis geklikt en ik wilde [ afbeelding ] deze doen ipv vraagteken![]()
[..]
Of je bemoeit je eigen er niet mee omdat je niet door hebt dat ik eigenlijk al de hele avond op deze manier met Vin aan het praten ben!
doe je bo.... Nvm :$quote:Op woensdag 17 april 2013 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he, als er nog 1 iemand gaat roepen dat ik boos ben ga ik ook echt boos doen en boos worden.
jezus wat nemen jullie fucking alles lekker bloedserieus zeg![]()
Zo jammer!!
naar huis jij en wel nuquote:
en ik maar fietsen en stukjes ziel die afstervenquote:
Wat denk je dat ik gister en vanochtend heb gedaan? Maar het word donker en dan 6 km door bos heen rijden waar tbs ook zit is niet tofquote:Op woensdag 17 april 2013 20:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
en ik maar fietsen en stukjes ziel die afstervenvoldemort galore
Dat is het zeker, morgen mijn pa de hangmat laten ophangen op dakterrasquote:Op woensdag 17 april 2013 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
Verdomme, het is gewoon nog steeds lekker buiten
Tijd voor BBQ's en koud bier.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is het zeker, morgen mijn pa de hangmat laten ophangen op dakterras
Beetje vroegquote:Op woensdag 17 april 2013 21:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Echt wel. Morgen op dakterras bbq in elkaar zetten voor weekend.
zo naar huis lopenquote:Op woensdag 17 april 2013 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
Verdomme, het is gewoon nog steeds lekker buiten
Je bent zelf een fluitje :$quote:
Gelijk heb jequote:Op woensdag 17 april 2013 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
komt goed, lekker genieten van de warmte nog
Oh, stop it you.quote:
Whihihihihiihihiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |