PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
geen ideequote:Op woensdag 17 april 2013 17:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jojojo gaan jij en Lindgren nog clubben vanavond?
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 17-04-2013 om 17:48:25Gimme your thoughts on this team: http://t.co/jPlDITpbr4 - RVP + Pirlo were the start of the team. Don't want balo as 2nd ST reageer retweet
lekker teamquote:Op woensdag 17 april 2013 17:49 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 17-04-2013 om 17:48:25Gimme your thoughts on this team: http://t.co/jPlDITpbr4 - RVP + Pirlo were the start of the team. Don't want balo as 2nd ST reageer retweet
Nice, dat zal hij vast lezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Juve.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:54 schreef BDIL het volgende:
Naar welke club zou ik gaan Real, Chelsea of Juve ?
biaconeri natuurlijkquote:Op woensdag 17 april 2013 17:54 schreef BDIL het volgende:
Naar welke club zou ik gaan Real, Chelsea of Juve ?
quote:
Okequote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 17:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nice, dat zal hij vast lezenserieus? Nooit gewetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Juventus > Realquote:Op woensdag 17 april 2013 17:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
OkeVond Real wat te snel voor een 22 jarige
quote:
Ja, je doet wel veel voor VWO begrippenquote:Op woensdag 17 april 2013 17:57 schreef Thorb het volgende:
Iwan heb je vanavond ook tijd? Dan ga ik eerst even wat voor school voorbereiden.
Eredvisie, 433.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:57 schreef quer het volgende:
lekker silver team max 30k
lekker zweterig, iemand suggesties?
tis mijn eerste silver team
Bruma is geen eredivisiequote:Op woensdag 17 april 2013 17:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eredvisie, 433.
Castaignos, Lukoki, Depay, Overtoom, Duarte, Zoet, van Rhijn, Bruma etc
Prima, wat jij wil. Een 4-3-3, Eredivisie, uitgezonderd Bruma.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan is het geen Eredivisie 4-3-3 he
Je hoeft met niet meteen aan te vallenquote:Op woensdag 17 april 2013 18:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima, wat jij wil. Een 4-3-3, Eredivisie, uitgezonderd Bruma.
voor jou nietquote:Op woensdag 17 april 2013 18:05 schreef BDIL het volgende:
Melden clubs zich in career ook voor een speler of moet je als speler perse een transfer requirement doen ?
Ik val je niet aan. Ik buig juist mee.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hoeft met niet meteen aan te vallen
Volgens mij moet je altijd een verzoek indienenquote:Op woensdag 17 april 2013 18:05 schreef BDIL het volgende:
Melden clubs zich in career ook voor een speler of moet je als speler perse een transfer requirement doen ?
FUquote:
Koeman laat me nu niet gaan en gister welquote:Op woensdag 17 april 2013 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij moet je altijd een verzoek indienen
Straks mag je niet meer spelen net zoals Leerdam en BMIquote:Op woensdag 17 april 2013 18:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
FU
[..]
Koeman laat me nu niet gaan en gister welWat een cunt
CSKA heeft CL gewonnenquote:
Kut maps behalve Firing range en zombie mapquote:
Welke formatie?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:11 schreef Thorb het volgende:
Wel lastig om een leuk team te verzinnen met Ibra, misschien Lopez ernaast.
nee, Quintero valt vies tegen, alleen leuk voor echt skillerquote:
Daarom koop ik hem ookquote:Op woensdag 17 april 2013 18:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kut maps behalve Firing range en zombie map
MOTM Pitroipaquote:
jaquote:
ik ben ook bezig met oefenenquote:Op woensdag 17 april 2013 18:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, Quintero valt vies tegen, alleen leuk voor echt skiller
Ik post zo mijn silver team wel even, niet veel duurder dan 30k.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:16 schreef quer het volgende:
[..]
ja
[..]
ik ben ook bezig met oefenen. Sinds Djeetje me heeft verslagen met seasons terwijl het enige wat ie dee was naar cr7 passen paar skills goal
is goedquote:Op woensdag 17 april 2013 18:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik post zo mijn silver team wel even, niet veel duurder dan 30k.
Padt is wel beter dan Protoquote:Op woensdag 17 april 2013 18:17 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
En als je dan meer wilt skillen kun je Fetfatzidis op CAM doen en Owusu-Abeiji op RM. Dan moet je die CM van Olympiakos nemen, alleen dan moet je volgens mij Dorsin op LB of een andere keeper of iets dergelijks...
Kan je de FRONTPAGE VAN WEFUT even aanpassen met de goede totwquote:Op woensdag 17 april 2013 18:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Padt
En Donk ipv Almeback, maar dat zal wel te duur zijn.
Ik kan Donk wel betalen, maar ik vind Almebäck echt een heerlijke eindbaasquote:Op woensdag 17 april 2013 18:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Padt
En Donk ipv Almeback, maar dat zal wel te duur zijn.
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:11 schreef Thorb het volgende:
Wel lastig om een leuk team te verzinnen met Ibra, misschien Lopez ernaast.
Met deze buitenspeler is het baasquote:
slepen is voor hommosquote:Op woensdag 17 april 2013 18:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Met deze buitenspeler is het baasNeymar slepen naar binnen en schieten, Ibra genoeg ruimte voor tricks en Menez kan ook aardig schieten
Daarom doe jij datquote:
ik vond Kompany echt kutquote:Op woensdag 17 april 2013 18:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Daarom doe jij datIig je Verdediging is OP dus middenveld is gewoon baas
Ik doe een scoop turn.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Daarom doe jij datIig je Verdediging is OP dus middenveld is gewoon baas
dat is het toch altijdquote:Op woensdag 17 april 2013 18:28 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat een pauper totw als je niet met goud speelt
speel met goud danquote:Op woensdag 17 april 2013 18:28 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat een pauper totw als je niet met goud speelt
neequote:Op woensdag 17 april 2013 18:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon zo doen, dat team:
http://wefut.nl/squad/885
DAN NIET TOCHquote:
Voor jou altijd, done!quote:Op woensdag 17 april 2013 18:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je de FRONTPAGE VAN WEFUT even aanpassen met de goede totw
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
futhead heeft alle fifa 12 spelers nu ook... Aan de slag dus
Neequote:Op woensdag 17 april 2013 18:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
futhead heeft alle fifa 12 spelers nu ook... Aan de slag dus
Kan ik niet, die spelen altijd alles zo moeilijkquote:
en meer flikkers met brapacequote:Op woensdag 17 april 2013 18:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kan ik niet, die spelen altijd alles zo moeilijk
Op het moment dat het spannend is doe ik ze nooit, alleen sleepje. Daar onderscheiden de goede skillers zich dan ookquote:Op woensdag 17 april 2013 18:33 schreef quer het volgende:
dat moment dat je filmpjes kijkt van skillmoves op fifa en je denkt dat je ze snapt
en je weet dat je op de ps3 dik gaat falen
Ik kom ze amper tegen, maar wel heeeeeel veel BPL spelersquote:Op woensdag 17 april 2013 18:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet jij eens opletten hoeveel braflikkers er in de silver cup zijn
Als het spannend is doe je ze toch juist, om die man meer te creeëren?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op het moment dat het spannend is doe ik ze nooit, alleen sleepje. Daar onderscheiden de goede skillers zich dan ook
totdat je de bal verliest en op de fastbreak een doelpunt tegen krijgtquote:Op woensdag 17 april 2013 18:35 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Als het spannend is doe je ze toch juist, om die man meer te creeëren?
Nee dan doe ik alleen en roulette, die omgekeerde akka ofzo en een scoop turn. Veel meer passen.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:35 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Als het spannend is doe je ze toch juist, om die man meer te creeëren?
Daar creeër je toch makkelijk die man meer mee? Die scoop turn en roulette zijn de makkelijkste trucs om iemand uit te spelen.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee dan doe ik alleen en roulette, die omgekeerde akka ofzo en een scoop turn. Veel meer passen.
ik dribbel altijd R2+L2quote:Op woensdag 17 april 2013 18:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee dan doe ik alleen en roulette, die omgekeerde akka ofzo en een scoop turn. Veel meer passen.
skiller pur sang dezequote:Op woensdag 17 april 2013 18:41 schreef Thorb het volgende:
Ik doe die Roulette altijd dezelfde kant op, wist ook heel lang niet dat hij ook de andere kant op kon
Alleen krijg ik dat automatisme er niet uit.
quote:Op woensdag 17 april 2013 17:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
dan ga ik wel in mijn eentje*komma*
ik word altijd blij als dat ui van jou ziequote:
4-2-2-2 met Lucas op CAM, dan kan je zo'n beetje elke spits ernaast... Ramires ofzo op CDM of een andere Braziquote:Op woensdag 17 april 2013 18:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
4321 vond ik echt kut de vorige keer
En dat middenveld
Ik ben er wel denk ik, als ik niet te moe benquote:Op woensdag 17 april 2013 18:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Is de xbox delegatie weer online vanavond?
Masha is wel bloedjegeil godverdommequote:Op woensdag 17 april 2013 18:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
https://twitter.com/bertvanwamel
Wat een leuk gesprek heeft onze Bert.![]()
Godverdomme.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
https://twitter.com/bertvanwamel
Wat een leuk gesprek heeft onze Bert.![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:56 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mail/SMS/Bel/DM/Whapp/Ping/Postduif jij Mo even dat hij komt?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:56 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geskyped. Kom ook even op Skype, via daar is Mo wel te verstaan.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Mail/SMS/Bel/DM/Whapp/Ping/Postduif jij Mo even dat hij komt?
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Mo doet mee.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Je Ibra nog op tijd verkocht?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geskyped. Kom ook even op Skype, via daar is Mo wel te verstaan.
Ik vergeet mijn log-in gegevens daar altijd.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geskyped. Kom ook even op Skype, via daar is Mo wel te verstaan.
Dikke, dikke winst.quote:
Ik DM je.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik vergeet mijn log-in gegevens daar altijd.Kan jij niet zien wat mijn gebruikersnaam is?
Is die niet alweer omhoog gegaan qua prijs dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:09 schreef detennismaster het volgende:
Ik twijfel of ik nu IF Vidal moet halen. Iedereen verwachte een SIF waardoor zijn IF gigantisch is gezakt, maar die daling kan nu ook wel gewoon blijvend zijn met de naderende TOTS hysterie...
Netjes, daalt nu erg hardquote:Op woensdag 17 april 2013 19:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dikke, dikke winst.Voor 800k verkocht.
[..]
Ik DM je.
Ja, erg nice.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is die niet alweer omhoog gegaan qua prijs dan?
[..]
Netjes, daalt nu erg hard
Blijft nog stijgen nu...quote:Op woensdag 17 april 2013 19:09 schreef detennismaster het volgende:
Ik twijfel of ik nu IF Vidal moet halen. Iedereen verwachte een SIF waardoor zijn IF gigantisch is gezakt, maar die daling kan nu ook wel gewoon blijvend zijn met de naderende TOTS hysterie...
grote klapper gemist inderdaad maar moet nog wel wat profit te halen zijn denk ik.quote:
PS3 of Xbox?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
grote klapper gemist inderdaad maar moet nog wel wat profit te halen zijn denk ik.
Ben xboxquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:26 schreef quer het volgende:
Wat de fuck is dit nou weer
https://www.facebook.com/(...)84805&type=2&theater
brb ff fappenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:26 schreef quer het volgende:
Wat de fuck is dit nou weer
https://www.facebook.com/(...)84805&type=2&theater
Had liever ronaldoquote:
trollllllquote:Op woensdag 17 april 2013 19:48 schreef quer het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
100k pack opening loopt niet als gewenst
dovemansorenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:50 schreef el-blanchito het volgende:
Is het Dovemansoren, dovemans oren of dove mansoren?
telaat met dat wijze advies.. 500 coins weerquote:Op woensdag 17 april 2013 19:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast, verbras nou niet al die coins aan packs
Je weet toch zelf intussen ook wel dat goldpacks kopen in 99% van de gevallen een slechte beslissing is?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:55 schreef quer het volgende:
[..]
telaat met dat wijze advies.. 500 coins weer
nee ps3..quote:
had di natale 1x na die 400k pack opening maar dat was al bij het 2e pakje daarna niks meer inderdaadquote:Op woensdag 17 april 2013 19:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je weet toch zelf intussen ook wel dat goldpacks kopen in 99% van de gevallen een slechte beslissing is?
Je maakt doorgaans geen klappers met goldpacks. Maar met de verkoop alle consumables kom je vaak aan een kleine winst.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:57 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
22 zilver packs. Dit zijn de interessante dingen
Puur kut dus
1,5k ofzoquote:Op woensdag 17 april 2013 19:58 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Deze was nog wel iets waard toch?
En ik had Fabregas, dank je EA. Leuke troll weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
ja,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
gewoon millimeteren/centimeteren aan de zijkant langer.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bedoelt die Duitse homo?
mijn teller ligt op 600k aan packsquote:Op woensdag 17 april 2013 20:06 schreef DuTank het volgende:
Zo. 100k
Fabregas was denk ik het beste
Nooit meer packs.
Ik moest 1 van de 2 winnen maar ik had het geluk niet. Ik kon met die midget op goal en die barker Reus niet bijhouden..quote:Op woensdag 17 april 2013 20:08 schreef Thorb het volgende:
Mooie vrije trap Iwan
Thorb - Iwan 5-1
Iwan - Thorb 4-5
Voeg ff toe Thad
Ach, ik heb nog 1,1 miljoen en ik schat meer dan 600k aan spelers (14 IF Van Wolfswinkels bijvoorbeeldquote:Op woensdag 17 april 2013 20:07 schreef quer het volgende:
[..]
mijn teller ligt op 600k aan packs
ik ga nu echt echt geen packs meer kopen alhoewel mijn financieele situatie dat toch niet toelaat
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:05 schreef el-blanchito het volgende:
Nieuwe column geschreven!
Voor de geïnteresseerden:Gaat dit over wielrennen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu serieus: ik vind de overgang van Guus Meeuwis naar Justin Bieber nogal geforceerd. En de boodschap van de column komt wat mij betreft niet helemaal (of helemaal niet) terug in de titel. Overigens leest het makkelijk weg, en bevalt je schrijfstijl me wel. Maar hey, dit alles is slechts mijn mening
NAC Breda
Rèsbaarge
Ik heb ook wel een lekkere counter ploeg, eerste potje had je ook 1 schot meer.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik moest 1 van de 2 winnen maar ik had het geluk niet. Ik kon met die midget op goal en die barker Reus niet bijhouden..
Hmmm ja, bedankt! Dit zijn wel echt kritieken waar ik iets mee kanquote:Op woensdag 17 april 2013 20:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gaat dit over wielrennen?
En nu serieus: ik vind de overgang van Guus Meeuwis naar Justin Bieber nogal geforceerd. En de boodschap van de column komt wat mij betreft niet helemaal (of helemaal niet) terug in de titel. Overigens leest het makkelijk weg, en bevalt je schrijfstijl me wel. Maar hey, dit alles is slechts mijn mening
Je moet ook startkapitaal hebben. Met 100k op maandag, heb jij geen 600k op zondagquote:
Sukkel. Je loopt hier toch al zolang mee dat je weet dat je met gold packs geen winst maaktquote:Op woensdag 17 april 2013 20:02 schreef quer het volgende:
laatste pack heeft geschied...
krijg ik Alverado die keeper van AZ als beste en dan met dat vuurwerk erbij
fuck you ea
Ik ben ooit begonnen maar speel het bijna nooit meer. Speel meer 2v2, seizoenen en online vriendschappelijk tegen vrienden.quote:
joquote:Op woensdag 17 april 2013 20:27 schreef BDIL het volgende:
500k xbox wie verkoopt ? Laagste bieder wint
Tjek je DMquote:Op woensdag 17 april 2013 20:29 schreef BDIL het volgende:
Bied maar 50 euro heb ik sowieso als bod al
Zie niksquote:
49,95quote:Op woensdag 17 april 2013 20:29 schreef BDIL het volgende:
Bied maar 50 euro heb ik sowieso als bod al
Goedkoop kopen, en duurder verkopen dan dat je ingekocht hebt.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:40 schreef NumberSeven het volgende:
no problem, ik heb momenteel geen team meer. heb iedereen verkocht en heb nu 70k. hoe kan ik dat het best besteden om min. 1 gouden team te hebben en evt. winst maken.
ben nog reacties aan het afwachtenquote:
Dat deed ik, zo ben ik aan 70k gekomen in 2 weken maar ben daarna gestopt. ik kocht heel veel van dezelfde speler in. vboral met dzeko deed ik 't vaak.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goedkoop kopen, en duurder verkopen dan dat je ingekocht hebt.
Als je de markt van 1 speler goed kent, dan ben je al goed op weg. Eenvoudig 70K per dag maken is niet voor iedereen weggelegd, zeker niet als je werk hebt of een sociaal leven.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:48 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Dat deed ik, zo ben ik aan 70k gekomen in 2 weken maar ben daarna gestopt. ik kocht heel veel van dezelfde speler in. vboral met dzeko deed ik 't vaak.
Ik vond 't teveel gedoe om eerlijk te zijn, na elke wedstrijd moet je weer zoveel spelers trainen, contract vernieuwen, laten herstellen etc. etc maar dat is denk wat de meesten zo leuk vinden, het "bouwen" aan je teams toch.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je de markt van 1 speler goed kent, dan ben je al goed op weg. Eenvoudig 70K per dag maken is niet voor iedereen weggelegd, zeker niet als je werk hebt of een sociaal leven.
Ik doe er niet veel meer mee eigenlijk. Ik koop IF spelers en ik verkoop ze weer. En daar maak ik zoveel winst mee dat ik vooral naar myfreecams.com kijk. Spelen vind ik ook niet leuk meer, want de fifa community is aids.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:53 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik vond 't teveel gedoe om eerlijk te zijn, na elke wedstrijd moet je weer zoveel spelers trainen, contract vernieuwen, laten herstellen etc. etc maar dat is denk wat de meesten zo leuk vinden, het "bouwen" aan je teams toch.
Haha klopt, er zitten veel lafaards tussen. ergste van allemaal vind ik gasten die in online vriendschappelijk met een ge-edit team spelen. Elke speler is op alle fronten 99, dan kom je op 1-0 voor en gaan ze weg. te triest voor woorden.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik doe er niet veel meer mee eigenlijk. Ik koop IF spelers en ik verkoop ze weer. En daar maak ik zoveel winst mee dat ik vooral naar myfreecams.com kijk. Spelen vind ik ook niet leuk meer, want de fifa community is aids.
Ik denk eerder dat het een diep dal was.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:55 schreef over_hedge het volgende:
Muriel voor 150k verkocht. nu maar hopen dat het een goede dal was.
Valt wel mee zoals ik ze er nu op zie staan.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het een diep dal was.
Wigan vecht voor lijfsbehoud, City heeft niet echt iets om voor te spelenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vandaag voor manchester city gegaan. Maar dat staat nog 0-0
hahaquote:Op woensdag 17 april 2013 21:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Ik heb vandaag flink ingezetquote:Op woensdag 17 april 2013 21:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
City kan tweede plek nog verknallenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wigan vecht voor lijfsbehoud, City heeft niet echt iets om voor te spelen
niet zo heel random hoor. 2 goals en 1 assist.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even een late reactie op het TOTW: IF VeronJammer dat hij net als Fuentes niet zo groot is. Zijn IF van FUT11 was discard value waard en die was gold
2 matige bronze IFs en een paar redelijke silver IFs. Random SIF Ronaldo
De rest vind ik niet zo interessant.
Voor Ronaldo welquote:Op woensdag 17 april 2013 21:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
niet zo heel random hoor. 2 goals en 1 assist.
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:35 schreef over_hedge het volgende:
Zitten er eigenlijk ook silvers in tots?
Wel op single bets? Alleen singles tellen mee voor de bonus meen ikquote:Op woensdag 17 april 2013 21:30 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag flink ingezetals alles zo blijft kleine winst gemaakt zelfs en nog maar 300 euro inzet te gaan.. Heb een combo gebouwd van 12 bets, alleen Manchester City DC moet daarvan nog.. schiet wel lekker op zo 200%
mwah, veel meer andere gouden opties waren er niet.quote:
Dan nog vind ik het jammer dat ze in zo'n TOTW 1 hoge rated speler doen. De consumables zullen wel weer goedkoop zijn daardoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
niet zo heel random hoor. 2 goals en 1 assist.
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel op single bets? Alleen singles tellen mee voor de bonus meen ik
dat jaquote:Op woensdag 17 april 2013 21:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
NiceMaar Wijnaldem
Scorebordjournalistiek...
most consistent with no IF.quote:
Mangala zou ik wel willenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:40 schreef BDIL het volgende:
Er zit hier geen 1 speler tussen die ik echt zou willen
goede troll weerquote:Op woensdag 17 april 2013 21:40 schreef Fuszy het volgende:
EY VIEZE VUILE HOMOS VAN EA. WAAR DE FUCK IS PELLE
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom zit Arteta in dat TOTY? Zo goed was hij toch niet of wel? Wel veel penalties gescoord.
EDIT; laat maar most consistent
Dat zou toch raar zijn...quote:Op woensdag 17 april 2013 21:41 schreef Gramulanion het volgende:
ik ga wel lachen als pelle gewoon helemaal geen IF/TOTS meer krijgt
Ik ook. Gewoon om de reacties hier dan vooralquote:Op woensdag 17 april 2013 21:41 schreef Gramulanion het volgende:
ik ga wel lachen als pelle gewoon helemaal geen IF/TOTS meer krijgt
PELLEEEEquote:Op woensdag 17 april 2013 21:42 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Bacca, LW van Barca, Reyes, Gonzalez, Aladiere ofzo, Kumbela zou ik allemaal willen proberen.
Die koreaan LW heel miss, zijn nif vind ik echt waardeloos
is dit allemaal bevestigd?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:42 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Bacca, LW van Barca, Reyes, Gonzalez, Aladiere ofzo, Kumbela zou ik allemaal willen proberen.
gelukkig.. er zit niet echt eentje bij waar ik nat van wordquote:
finbo is konko slegt jeweet.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:43 schreef Zhano het volgende:
Waar is Finnbo? Traore is echt fapwaardig.
Incequote:Op woensdag 17 april 2013 21:42 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
alsof je er ook maar een van zou kunnen betalen.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:43 schreef quer het volgende:
[..]
gelukkig.. er zit niet echt eentje bij waar ik nat van word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |