PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
geen ideequote:Op woensdag 17 april 2013 17:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jojojo gaan jij en Lindgren nog clubben vanavond?
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 17-04-2013 om 17:48:25Gimme your thoughts on this team: http://t.co/jPlDITpbr4 - RVP + Pirlo were the start of the team. Don't want balo as 2nd ST reageer retweet
lekker teamquote:Op woensdag 17 april 2013 17:49 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 17-04-2013 om 17:48:25Gimme your thoughts on this team: http://t.co/jPlDITpbr4 - RVP + Pirlo were the start of the team. Don't want balo as 2nd ST reageer retweet
Nice, dat zal hij vast lezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Juve.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:54 schreef BDIL het volgende:
Naar welke club zou ik gaan Real, Chelsea of Juve ?
biaconeri natuurlijkquote:Op woensdag 17 april 2013 17:54 schreef BDIL het volgende:
Naar welke club zou ik gaan Real, Chelsea of Juve ?
quote:
Okequote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 17:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nice, dat zal hij vast lezenserieus? Nooit gewetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Juventus > Realquote:Op woensdag 17 april 2013 17:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
OkeVond Real wat te snel voor een 22 jarige
quote:
Ja, je doet wel veel voor VWO begrippenquote:Op woensdag 17 april 2013 17:57 schreef Thorb het volgende:
Iwan heb je vanavond ook tijd? Dan ga ik eerst even wat voor school voorbereiden.
Eredvisie, 433.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:57 schreef quer het volgende:
lekker silver team max 30k
lekker zweterig, iemand suggesties?
tis mijn eerste silver team
Bruma is geen eredivisiequote:Op woensdag 17 april 2013 17:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eredvisie, 433.
Castaignos, Lukoki, Depay, Overtoom, Duarte, Zoet, van Rhijn, Bruma etc
Prima, wat jij wil. Een 4-3-3, Eredivisie, uitgezonderd Bruma.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan is het geen Eredivisie 4-3-3 he
Je hoeft met niet meteen aan te vallenquote:Op woensdag 17 april 2013 18:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima, wat jij wil. Een 4-3-3, Eredivisie, uitgezonderd Bruma.
voor jou nietquote:Op woensdag 17 april 2013 18:05 schreef BDIL het volgende:
Melden clubs zich in career ook voor een speler of moet je als speler perse een transfer requirement doen ?
Ik val je niet aan. Ik buig juist mee.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hoeft met niet meteen aan te vallen
Volgens mij moet je altijd een verzoek indienenquote:Op woensdag 17 april 2013 18:05 schreef BDIL het volgende:
Melden clubs zich in career ook voor een speler of moet je als speler perse een transfer requirement doen ?
FUquote:
Koeman laat me nu niet gaan en gister welquote:Op woensdag 17 april 2013 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij moet je altijd een verzoek indienen
Straks mag je niet meer spelen net zoals Leerdam en BMIquote:Op woensdag 17 april 2013 18:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
FU
[..]
Koeman laat me nu niet gaan en gister welWat een cunt
CSKA heeft CL gewonnenquote:
Kut maps behalve Firing range en zombie mapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |