abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 7 mei 2013 @ 19:48:07 #201
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_126185004
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:34 schreef Catnip het volgende:

[..]

Volgens mij valt dat wel mee :P
Ik geloof dat ik zelfs een van de weinigen ben die er echt iets mee heeft..
Ja, ik ben christelijk: niet heel traditioneel, ik neig meer naar een iets moderner vorm. De band Hillsong die je eerder noemde, daar ken ik ook een aantal nummers van.
pi_126185621
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 19:48 schreef schaal_10 het volgende:

[..]

Ja, ik ben christelijk: niet heel traditioneel, ik neig meer naar een iets moderner vorm. De band Hillsong die je eerder noemde, daar ken ik ook een aantal nummers van.
Echt waar? Awesomeee :D Ik ben al een tijdje groot fan, vind de nummers echt leuk.
pi_126185823
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:18 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben je gaan geloven, als ik vragen mag? Is er ook een reden waarom je voor een bepaalde religie hebt gekozen? Ook al geloof ik zelf niet, ik vind het wel een interessant onderwerp.
Dat weet ik niet precies, ik had er vroeger echt weinig mee. Totdat ik bepaalde dingen meemaakte in mijn leven. Wat er is gebeurd doet er niet toe. Ben wel blij dat ik God heb geaccepteerd in mijn leven.
Weer eens een andere kant van mij.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 20:47:01 #204
402517 Dactylus
I just watch...
pi_126188183
quote:
11s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:29 schreef robin007bond het volgende:
Veel van jullie religieus?
Nou, religieus niet meer. Misschien nog wat restverschijnselen, maar sinds ik zogenaamd vrome regels niet meer aanhoudt, leef ik een stuk relaxeder..
... and I hope it's not bothering you.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 21:47:28 #205
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_126191820
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:04 schreef Catnip het volgende:

[..]

Dat weet ik niet precies, ik had er vroeger echt weinig mee. Totdat ik bepaalde dingen meemaakte in mijn leven. Wat er is gebeurd doet er niet toe. Ben wel blij dat ik God heb geaccepteerd in mijn leven.
Weer eens een andere kant van mij.
Maar welke God hebben we het hier over? Ik vind religies ook erg interessant, ook al kan ik er zelf helemaal niets mee qua zingeving :)
Vind het vooral erg boeiend om te zien hoe mensen na hun kindertijd nog voor een religie / geloofsovertuiging kiezen. verrassend veel 40+ers die spontaan het licht hebben gezien het afgelopen jaar.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 8 mei 2013 @ 19:43:04 #206
402517 Dactylus
I just watch...
pi_126230914
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Maar welke God hebben we het hier over?
De God waar de christenen in geloven.
... and I hope it's not bothering you.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 18:08:52 #207
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_126313082
Verplicht vrij vandaag. Kan wel bijna WW gaan aanvragen, 29 april was ook een brugdag :P

Mijn wonderbuurvrouw heeft gewoon werk en zij kan al vroeg beginnen. Toen ik bij haar was, was het zo lekker warm (betere isolatie, wonen onder het dak)... op mijn vakantie in Indonesië waar ik extra naar uitkijk (afleiding!) zal het minstens zo warm zijn. Een van de weinige zekerheden :-)

Ik heb er iets mee, ritmes van mensen overnemen... precies de reden waarom ik normaal al heel vroeg op werk ben. En wie bij het ministerie is er nu zo gek om reeds om 5.00 uur op te staan. Ja? Ik dus ;-)
Verder ben ik volop in de weer met de Franse taal, mijn passie die nooit zal vergaan. Inmiddels heb ik AZERTY onder de knie en mijn toetsenbord omgestickerd!

Vervelen jullie je ook een beetje?
pi_126315252
Vervelen doe ik me bijna nooit, er zitten vaker te weinig uren in een dag voor de dingen die ik zou willen doen...
Mama van 2 lieve meiden :)
  vrijdag 10 mei 2013 @ 19:13:11 #209
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_126315570
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:06 schreef Nijna het volgende:
Vervelen doe ik me bijna nooit, er zitten vaker te weinig uren in een dag voor de dingen die ik zou willen doen...
Je mag wel wat uren van mij hebben :-)
Kom je tijd te kort? Ik zit toch alleen maar aan de wijn met al die blokdagen en de teleurstelling van een tijdje terug kan ik moeilijk verwerken. Al ben ik wel blij met mijn werkgever, die vrijwel elk dagritme toestaat. Verder heb ik niet echt iemand om iets mee te gaan doen...
pi_126318665
Tijd te kort? De dag is altijd te snel voorbij, maar dat komt denk ik ook omdat ik druk ben met mn gezin en daardoor niet toekom aan wat ik eigenlijk wil doen (cursus kalligrafie die stof ligt te vangen, knutselen, er ligt nog een projectje voor 2 schilderijtjes voor de kamer van mn jongste, boeken lezen, spelletje doen op de computer). Vaak wil ik zoveel tegelijk dat ik eigenlijk nergens mee begin, dus dat is ook wel een punt, ga ik nu opschrijven, want ik denk dat ik daar wel wat mee zou moeten kunnen met mn begeleidster.
Ik hoef niet iets samen met iemand te doen, laat mij maar lekker in mn uppie aan de gang gaan...
Mama van 2 lieve meiden :)
  vrijdag 10 mei 2013 @ 20:37:20 #211
402517 Dactylus
I just watch...
pi_126319900
Ik? Me vervelen? Nee hoor. Morgen naar Urk, zondag naar Medemblik en 2e Exloermond, ik verveel me niet...
... and I hope it's not bothering you.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 21:25:59 #212
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_126322423
Ik verveel me ook niet, gisteren naar Breda Jazz festival geweest, maar das toch wel druk.. En andaag mezelf helemaal afgemat op het water met kiten, waaide aardig hard en aan het eind van de laatste sessie had ik nog amper genoeg kracht in m'n benen om überhaupt te kunnen staan :P Morgen ook nog even en dan door naar m'n ouders, die heb ik ook alweer een tijd niet meer gezien, en dan zondag (niet vergeten: Moederdag!) weer terug naar huis.
Life's like music, get the rhythm..
  Forum Admin vrijdag 10 mei 2013 @ 21:29:34 #213
232445 crew  Specularium
pi_126322640
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 20:14 schreef Nijna het volgende:

Ik hoef niet iets samen met iemand te doen, laat mij maar lekker in mn uppie aan de gang gaan...
Dat lijkt soms beter maar dat hou je ook niet je hele leven vol.
pi_126326195
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 21:29 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat lijkt soms beter maar dat hou je ook niet je hele leven vol.
Ik doe ook niet alles alleen, heb een gezin dus genoeg dingen die ook samen "moeten".
Maar er zijn dingen waar ik het liefst echt tijd alleen voor heb en "alleen-tijd" heb ik echt tekort op een dag, waardoor ik vaak later naar bed ga dan handig is... Ik moet nu ook maar weer eens die kant op.
Mama van 2 lieve meiden :)
  Forum Admin vrijdag 10 mei 2013 @ 22:27:10 #215
232445 crew  Specularium
pi_126326292
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:26 schreef Nijna het volgende:

[..]

Ik doe ook niet alles alleen, heb een gezin dus genoeg dingen die ook samen "moeten".
Ok, dat is wel een cruciaal verschil met de meesten hier.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:06:14 #216
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_126348304
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 20:14 schreef Nijna het volgende:
Tijd te kort? De dag is altijd te snel voorbij, maar dat komt denk ik ook omdat ik druk ben met mn gezin en daardoor niet toekom aan wat ik eigenlijk wil doen (cursus kalligrafie die stof ligt te vangen, knutselen, er ligt nog een projectje voor 2 schilderijtjes voor de kamer van mn jongste, boeken lezen, spelletje doen op de computer). Vaak wil ik zoveel tegelijk dat ik eigenlijk nergens mee begin, dus dat is ook wel een punt, ga ik nu opschrijven, want ik denk dat ik daar wel wat mee zou moeten kunnen met mn begeleidster.
Ik hoef niet iets samen met iemand te doen, laat mij maar lekker in mn uppie aan de gang gaan...
Dat kan, jij hebt een volledig en compleet leven met een gezin. Mooi dat je zo je hobby’s hebt. Je hebt een doel in je leven, je leeft ergens voor.

Hier niet veel anders dan een middelmatige stemming. Waarom moet het zo lang duren? Dit is mijn derde dag zonder werk (in een reeks van 4). Ik kan het nauwelijks verwerken dat mijn buurvrouw (ook 33 jaar, ook geadopteerd en daar was ze zo blij mee) heel afstandelijk is, ook al had ik daar zelf een aandeel in. Heb er dan ook grootse moeite mee dat ik op die bewuste dag in maart zelf niet goed en te impulsief bezig ben geweest. Ze is zo bijzonder, ze straalt met haar kleding een bepaalde klasse uit.

Mijn ouders zitten weer in Frankrijk. Ik heb niemand meer, maar inmiddels zijn ze dus weer bij elkaar :)
Mijn moeder heeft alleen niet kunnen genieten van haar nieuwe woning in Nederland...

De zon zal niet gauw meer schijnen. Op 15 juni begint gelukkig mijn vakantie. En ik heb gekozen voor een eigen kamer. Airco kan dus op 27°C :)
Excursies beginnen meestal al vroeg: om 5.30 uur opstaan. Haha, voor mij is dat tegenwoordig uitslapen! *O*
Het koninklijke, door mijn buufie uitgevonden ritme... maar deze dagen wordt mij een ander ritme opgelegd.

Tegelijkertijd ben ik me ervan bewust dat ik wel erg lang in bepaalde dingen blijf hangen en gauw kan idealiseren...

[ Bericht 3% gewijzigd door schaal_10 op 11-05-2013 15:52:35 ]
  zaterdag 11 mei 2013 @ 16:53:35 #217
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_126352616
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:06 schreef schaal_10 het volgende:

[..]
...
Tegelijkertijd ben ik me ervan bewust dat ik wel erg lang in bepaalde dingen blijf hangen en gauw kan idealiseren...
Zoals je buurvrouw wil je zeggen? Begint een beetje op een obsessie te lijken eerijk gezegd :S
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 11 mei 2013 @ 17:56:02 #218
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_126355044
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 16:53 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Zoals je buurvrouw wil je zeggen? Begint een beetje op een obsessie te lijken eerijk gezegd :S
Wist je dat er mensen zijn voor wie zo’n verwijt het laatste zetje is om er punt achter te zetten? Kijk, jij hebt alles netjes voor elkaar. Dat is niet voor iedereen weggelegd. Denk daar maar eens over na :S

Dat is precies waar ik last van heb, dat is precies waarom mij de AOW leeftijd mij niet boeit. Die ga/wil ik op deze manier moeilijk halen. Ben ook meer aan de alcohol gegaan, maar niet buitensporig of zo.

[ Bericht 3% gewijzigd door schaal_10 op 11-05-2013 18:06:06 ]
pi_126355573
Oh help, ik moet voor het eerst in 2 jaar weer op keuring bij het UWV :{
Het begint de laatste tijd net wat beter te gaan, maar da's ook doordat ik op mijn huidige (vrijwillige) werkplek na ruim anderhalf jaar eindelijk een beetje m'n draai begin te vinden en me op mijn gemak begin te voelen, en het zelfs afentoe gezellig heb met collega's. Qua werk wat ik doe heb ik ook zo'n beetje voor het eerst in mijn leven het gevoel dat ik helemaal op mijn plek zit, dus ik ben nu als de dood dat ze dat nu allemaal overhoop gaan gooien. :{
Weet echt ff niet goed wat ik hier mee aan moet, en dat ik er nog ruim een week op moet wachten vind ik al helemaal moeilijk.

Hebben mensen hier nog tips/ervaringen met het UWV?
Zelf heb ik één keer een hele prettige keuring gehad, maar toen kwam ik ook net uit een opname, en één keer had ik echt een arts die me totaal niet begreep, en zoiets had van 'ga jij maar gewoon een heel simpel baantje doen, dan heb je geen stress, en lees je 's avonds maar een boek extra als je nog intellectueel geprikkeld wilt worden' ;(
  zaterdag 11 mei 2013 @ 18:25:06 #220
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_126355880
Hoe zijn ze bij jou op het idee voor een herkeuring gekomen. De Nieuwe Wajong kan een reden zijn, omdat in die regeling de participatie centraal staat. Onzekerheid is heel naar, ik kan er zelf echt niet tegen.

Ik werk alweer 4 jaar, maar vreemd genoeg geen herbeoordeling gehad. Alleen de uitkering is logischerwijze op nul gezet.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 18:25:10 #221
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_126355883
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 17:56 schreef schaal_10 het volgende:

[..]

Wist je dat er mensen zijn voor wie zo’n verwijt het laatste zetje is om er punt achter te zetten? Kijk, jij hebt alles netjes voor elkaar. Dat is niet voor iedereen weggelegd. Denk daar maar eens over na :S

Dat is precies waar ik last van heb, dat is precies waarom mij de AOW leeftijd mij niet boeit. Die ga/wil ik op deze manier moeilijk halen. Ben ook meer aan de alcohol gegaan, maar niet buitensporig of zo.
Excuus, het was niet als verwijt bedoeld het is meer de manier waarop je over je buurvrouw of (welke vrouw eerder ook) schrijft wat nogal... obsessief overkomt. Zeker als je dan ook nog meldt dat je je dagritme op haar hebt aangepast en dat ze nogal afstandelijk naar jou doet... snap je?

Ik had vroeger ook nogal de neiging om me heel erg op iemand te focussen als ik haar leuk vond, maar dat kwam ook al heel snel als stalkerig over terwijl dat absoluut niet mijn intentie was. Dat ik het nu goed voor elkaar heb wil niet zeggen dat het altijd zo geweest is.
Mijn opmerking was dan ook meer bedoeld als zet richting zelfreflectie, niet als duwtje over de rand.

Maar als ik er helemaal naast zit hoor ik het ook graag.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_126356023
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 18:25 schreef schaal_10 het volgende:
Hoe zijn ze bij jou op het idee voor een herkeuring gekomen. De Nieuwe Wajong kan een reden zijn, omdat in die regeling de participatie centraal staat. Onzekerheid is heel naar, ik kan er zelf echt niet tegen.

Ik werk alweer 4 jaar, maar vreemd genoeg geen herbeoordeling gehad. Alleen de uitkering is logischerwijze op nul gezet.
Ik heb een Wia, geen Wajong. Diagnose is (na jaren onderzoeken) pas op mijn 29e gesteld, dus een Wajong is nooit aan de orde geweest. (Of iig nooit aangevraagd)
  zaterdag 11 mei 2013 @ 18:35:50 #223
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_126356186
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 18:25 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Excuus, het was niet als verwijt bedoeld het is meer de manier waarop je over je buurvrouw of (welke vrouw eerder ook) schrijft wat nogal... obsessief overkomt. Zeker als je dan ook nog meldt dat je je dagritme op haar hebt aangepast en dat ze nogal afstandelijk naar jou doet... snap je?

Ik had vroeger ook nogal de neiging om me heel erg op iemand te focussen als ik haar leuk vond, maar dat kwam ook al heel snel als stalkerig over terwijl dat absoluut niet mijn intentie was. Dat ik het nu goed voor elkaar heb wil niet zeggen dat het altijd zo geweest is.
Mijn opmerking was dan ook meer bedoeld als zet richting zelfreflectie, niet als duwtje over de rand.

Maar als ik er helemaal naast zit hoor ik het ook graag.
Oke, dank hiervoor! Dat het mogelijk stalkerig overkomt ja dat raakt soms wel mijn geweten. Zolang het maar legaal is wat ik doe... een vrouw is ook niet vaak duidelijk, maar kiest dan voor de weg van negeren. En daardoor begin ik weer te idealiseren, soms tot in details. Vroeger ook last van gehad. Ik weet ook dat te veel op iemand focussen kan betekenen dat je kansen op toekomstig contact kan kwijtspelen. Het spanningsveld is mij bekend.

In the end had mijn werkgever mensen misschien niet moeten verplichten om zo lang vrij te zijn. Daar zitten sommigen echt niet op te wachten.

[ Bericht 2% gewijzigd door schaal_10 op 11-05-2013 18:59:57 ]
  zaterdag 11 mei 2013 @ 20:19:22 #224
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_126360736
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 18:29 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik heb een Wia, geen Wajong. Diagnose is (na jaren onderzoeken) pas op mijn 29e gesteld, dus een Wajong is nooit aan de orde geweest. (Of iig nooit aangevraagd)
Ik dacht dat na afloop van de loongerelateerde periode (afhankelijk van hoeveel jaren je hebt gewerkt) het gebruikelijk is dat je resterende verdiencapaciteit opnieuw wordt vastgesteld. Zit je nu in de WGA 80-100? Iedere algemeen geaccepteerde vorm van arbeid wordt meegenomen om vast te stellen hoeveel je nog kunt verdienen. Ook bijvoorbeeld zelfscankassacontroleur.

Ja, die hebben we op mijn werk in de catering... gaan ze financiële en beleidsmedewerkers controleren of ze goed afrekenen in de (peperdure) kantine. Iemand met zon functie heeft dat toch niet nodig. Anderen ook niet trouwens.
pi_126361092
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 20:19 schreef schaal_10 het volgende:

[..]

Ik dacht dat na afloop van de loongerelateerde periode (afhankelijk van hoeveel jaren je hebt gewerkt) het gebruikelijk is dat je resterende verdiencapaciteit opnieuw wordt vastgesteld. Zit je nu in de WGA 80-100? Iedere algemeen geaccepteerde vorm van arbeid wordt meegenomen om vast te stellen hoeveel je nog kunt verdienen. Ook bijvoorbeeld zelfscankassacontroleur.

Ja, die hebben we op mijn werk in de catering... gaan ze financiële en beleidsmedewerkers controleren of ze goed afrekenen in de (peperdure) kantine. Iemand met zon functie heeft dat toch niet nodig. Anderen ook niet trouwens.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 20:19 schreef schaal_10 het volgende:

[..]

Ik dacht dat na afloop van de loongerelateerde periode (afhankelijk van hoeveel jaren je hebt gewerkt) het gebruikelijk is dat je resterende verdiencapaciteit opnieuw wordt vastgesteld. Zit je nu in de WGA 80-100? Iedere algemeen geaccepteerde vorm van arbeid wordt meegenomen om vast te stellen hoeveel je nog kunt verdienen. Ook bijvoorbeeld zelfscankassacontroleur.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er niet heel erg in thuis ben, WGA 80-100 zegt me niets. De afgelopen 2 jaar heb ik iig in de wia gezeten, als vervolg op een jaar ziektewet, en in die 2 jaar heb ik enkel zo'n 10 uur vrijwilligerswerk per week gedaan.
  zondag 12 mei 2013 @ 01:24:41 #226
297133 Captain_Maximum
To the Max!!!
pi_126373865
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 20:26 schreef Maartel het volgende:

[..]

[..]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er niet heel erg in thuis ben, WGA 80-100 zegt me niets. De afgelopen 2 jaar heb ik iig in de wia gezeten, als vervolg op een jaar ziektewet, en in die 2 jaar heb ik enkel zo'n 10 uur vrijwilligerswerk per week gedaan.
Die WIA bestaat uit 2 dingen:

• WGA (Werkhervatting Gedeeltelijk Arbeidsgeschikten) Het is voor mensen die gedeeltijk kunnen werken door bijvoorbeeld een ongeval.Ook mensen met psychise problemen zoals depressie, burn-out of een psychose komen hier in. Echter zijn ze dan wel volledig arbeidsongeschikt, maar niet duurzaam arbeidsongeschikt. De periode dat je een WGA krijgt is afhankelijk van het aantal jaar dat je werkt hebt (minimaal 3 maanden en maximaal 38 maanden.
• IVA (Inkomensvoorziening Volledig en duurzaam Arbeidsongeschikten) Eigenlijk voor mensen die nooit meer kunnen werken. De IVA krijg je ook tot je pensioenleeftijd.
signatuurloos
  Forum Admin zondag 12 mei 2013 @ 01:36:27 #227
232445 crew  Specularium
pi_126374130
Krijgen mensen hier ook structureel therapie of blijft het een beetje bij gesprekken met een begeleider/contactpersoon?
  zondag 12 mei 2013 @ 01:39:39 #228
297133 Captain_Maximum
To the Max!!!
pi_126374192
Dit soort dingen moet ik voor mijn studie weten. :P Hopelijk is het een beetje duidelijk. Sowieso moet er door het UWV ergens aangegeven staan onder welke je valt.

Overigens heb je na de WGA ook nog een vervolguitkering. Dat kan een loongerelateerde uitkering of een loonaanvullingsuitkering zijn. Beetje afhankelijk wat op dat moment je situatie is.
signatuurloos
  zondag 12 mei 2013 @ 01:47:12 #229
297133 Captain_Maximum
To the Max!!!
pi_126374308
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 01:36 schreef Specularium het volgende:
Krijgen mensen hier ook structureel therapie of blijft het een beetje bij gesprekken met een begeleider/contactpersoon?
Ik ben een tijdje in dagbehandeling geweest.
signatuurloos
  Forum Admin zondag 12 mei 2013 @ 01:47:56 #230
232445 crew  Specularium
pi_126374319
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 01:47 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Ik ben een tijdje in dagbehandeling geweest.
Specifiek gericht op autisme of meer algemeen?
  zondag 12 mei 2013 @ 01:49:38 #231
297133 Captain_Maximum
To the Max!!!
pi_126374351
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 01:47 schreef Specularium het volgende:

[..]

Specifiek gericht op autisme of meer algemeen?
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 01:47 schreef Specularium het volgende:

[..]

Specifiek gericht op autisme of meer algemeen?
Meer algemeen.
signatuurloos
  zondag 12 mei 2013 @ 01:51:14 #232
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_126374380
Ik ben nu bezig met sova training. Maar verder krijg ik geen hulp
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 12 mei 2013 @ 07:23:48 #233
297133 Captain_Maximum
To the Max!!!
pi_126375931
Sova training heb ik ook gehad. Was een onderdeel van de therapie.
signatuurloos
  zondag 12 mei 2013 @ 08:42:51 #234
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_126376166
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 20:19 schreef schaal_10 het volgende:

[..]

Ik dacht dat na afloop van de loongerelateerde periode (afhankelijk van hoeveel jaren je hebt gewerkt) het gebruikelijk is dat je resterende verdiencapaciteit opnieuw wordt vastgesteld. Zit je nu in de WGA 80-100? Iedere algemeen geaccepteerde vorm van arbeid wordt meegenomen om vast te stellen hoeveel je nog kunt verdienen. Ook bijvoorbeeld zelfscankassacontroleur.

Ja, die hebben we op mijn werk in de catering... gaan ze financiële en beleidsmedewerkers controleren of ze goed afrekenen in de (peperdure) kantine. Iemand met zon functie heeft dat toch niet nodig. Anderen ook niet trouwens.
Dat ze weten hoe ze moeten rekenen wil nog niet zeggen dat ze eerlijk afrekenen. Ik heb mensen in de kantine pakjes ketchup onder hun bord zien duwen om maar 10 cent te besparen.
En dat waren echt niet de mindere goden :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 12 mei 2013 @ 09:23:21 #235
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_126376504
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 08:42 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat ze weten hoe ze moeten rekenen wil nog niet zeggen dat ze eerlijk afrekenen. Ik heb mensen in de kantine pakjes ketchup onder hun bord zien duwen om maar 10 cent te besparen.
En dat waren echt niet de mindere goden :')
Dat is ook niet slim, als medewerker moet je sowieso integer zijn. Ik zeg weleens dat ik op het minimumloon zit en de zoveelste prijsverhoging niet meer kan betalen.

Ze zullen het wel van hogerhand opgelegd krijgen, maar vreemd blijft het. Het bedrijf verdient los daarvan gezien de prijzen bakken met geld. Regelmatig maken ze de soepbekertjes kleiner en de goedkope soep lijkt wel slootwater.

De medewerksters zijn over het algemeen ouder, kort mannelijk kapsel en communicatief niet altijd even vaardig... eentje probeerde weleens mijn gesprek te onderbreken toen ik met een jongere een praatje maakte tijdens het afrekenen.
Modifié, anders wordt bericht wat langdradig.

[ Bericht 5% gewijzigd door schaal_10 op 12-05-2013 09:36:04 ]
pi_126385314
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 01:36 schreef Specularium het volgende:
Krijgen mensen hier ook structureel therapie of blijft het een beetje bij gesprekken met een begeleider/contactpersoon?
Bij mij is het tot nu toe voornamelijk bij gesprekken gebleven.
Wel prettig aan 1 kant, maar aan de andere kant zou ik graag meer willen doen.
Ik weet alleen niet in hoeverre dat nog zin heeft omdat ik over een aantal dingen min of meer ben heengegroeid. Ik weet namelijk niet wat nou precies mijn makkes zijn, ik kan ze niet aangeven.
  zondag 12 mei 2013 @ 14:52:01 #237
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_126385427
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Bij mij is het tot nu toe voornamelijk bij gesprekken gebleven.
Wel prettig aan 1 kant, maar aan de andere kant zou ik graag meer willen doen.
Ik weet alleen niet in hoeverre dat nog zin heeft omdat ik over een aantal dingen min of meer ben heengegroeid. Ik weet namelijk niet wat nou precies mijn makkes zijn, ik kan ze niet aangeven.
Dat is zo herkenbaar. :X ik weet niet wat ik wil en wat ik kan.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  Forum Admin zondag 12 mei 2013 @ 14:53:44 #238
232445 crew  Specularium
pi_126385509
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 14:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is zo herkenbaar. :X ik weet niet wat ik wil en wat ik kan.
Hoe oud ben jij?
  zondag 12 mei 2013 @ 14:55:51 #239
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_126385600
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 14:53 schreef Specularium het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij?
30, op zich heb ik mijn leven aardig op rails, goeie baan en een huis. Maar sociaal en emotioneel totaal niet.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  Forum Admin zondag 12 mei 2013 @ 14:59:26 #240
232445 crew  Specularium
pi_126385780
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 14:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

30, op zich heb ik mijn leven aardig op rails, goeie baan en een huis. Maar sociaal en emotioneel totaal niet.
Ja precies, het eerste dat geopperd werd was cognitieve gedragstherapie.

SVT heb ik al genoeg gehad op andere plekken, dat werkt alleen bij oppervlakkigheid.
  zondag 12 mei 2013 @ 15:02:26 #241
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_126385934
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 14:59 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ja precies, het eerste dat geopperd werd was cognitieve gedragstherapie.

SVT heb ik al genoeg gehad op andere plekken, dat werkt alleen bij oppervlakkigheid.
Zulke dingen werken ook alleen als je een goed sociaal netwerk om je heen hebt. Familie/vrienden. Helaas heb ik dat dus niet.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_126386296
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zulke dingen werken ook alleen als je een goed sociaal netwerk om je heen hebt. Familie/vrienden. Helaas heb ik dat dus niet.
Maar wat is een goed sociaal netwerk?
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 14:59 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ja precies, het eerste dat geopperd werd was cognitieve gedragstherapie.

SVT heb ik al genoeg gehad op andere plekken, dat werkt alleen bij oppervlakkigheid.
In welk opzicht helpt cognitieve gedragstherapie voor mensen als ons?
Waar helpt dat precies bij?
  zondag 12 mei 2013 @ 15:21:04 #243
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_126386819
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar wat is een goed sociaal netwerk?

Ouders, broer(s) en Zus(sen), vrienden, buren, etc
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  Forum Admin zondag 12 mei 2013 @ 15:25:44 #244
232445 crew  Specularium
pi_126386991
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

In welk opzicht helpt cognitieve gedragstherapie voor mensen als ons?
Waar helpt dat precies bij?
Waar SVT puur op gedragsverandering is gebaseerd kan CT helpen te analyseren waarom bepaalde dingen moeilijker worden als ze dichtbij komen. Meer het waarom achter de SVT.

Maar dat is de theorie.
  zondag 12 mei 2013 @ 17:15:47 #245
297133 Captain_Maximum
To the Max!!!
pi_126392762
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Bij mij is het tot nu toe voornamelijk bij gesprekken gebleven.
Wel prettig aan 1 kant, maar aan de andere kant zou ik graag meer willen doen.
Ik weet alleen niet in hoeverre dat nog zin heeft omdat ik over een aantal dingen min of meer ben heengegroeid. Ik weet namelijk niet wat nou precies mijn makkes zijn, ik kan ze niet aangeven.
Je bent er nooit te oud voor. Bij mij in groep zaten soms ook mensen van rond de 50 jaar.
signatuurloos
pi_126393128
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 01:36 schreef Specularium het volgende:
Krijgen mensen hier ook structureel therapie of blijft het een beetje bij gesprekken met een begeleider/contactpersoon?
Ik heb psychomotore therapie (vooral bezig met grenzen aangeven e.d.) en ik sta op de wachtlijst voor cognitieve gedragstherapie (of t gaat helpen moet ik eerst nog zien, ik heb t eerder ook gehad, maar toen niet met de wetenschap dat er sprake was van ASS, maar toen kon ik alles wel bedenken, dus wel zullen zien, ik ben nog niet aan de beurt).
Verder nog begeleiding thuis.
Mama van 2 lieve meiden :)
  zondag 12 mei 2013 @ 20:23:07 #247
402517 Dactylus
I just watch...
pi_126401268
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 01:36 schreef Specularium het volgende:
Krijgen mensen hier ook structureel therapie of blijft het een beetje bij gesprekken met een begeleider/contactpersoon?
Ik heb nadat de diagnose bij mij is gesteld, 4 gesprekken met een psycholoog gehad, maar gezien ik daar niks meer te bespreken had is dat afgekapt. Op mijn werk heb ik ook niet iemand die speciaal op me let en de hele dag bij me is, ik en in elk geval de dienstdoenende manager houden me goed in de gaten. Dat gaat nu bijna 2 jaar goed, een enkele keer heb ik een periode waarin ik mezelf graag even aanscherp, maar dat mag geen naam hebben. Ik heb ook geen therapie(nodig).
... and I hope it's not bothering you.
pi_126401740
Auti lijkt een ban te hebben. Tevens staat in zijn onderschrift "-weg-".

Jammer.
pi_126401829
ohw, hoop dat hij toch gauw weer terug is... :{
Mama van 2 lieve meiden :)
  zondag 12 mei 2013 @ 20:35:02 #250
297133 Captain_Maximum
To the Max!!!
pi_126401956
Dat is inderdaad wel jammer.
signatuurloos
pi_126402590
Jammer, mis hem toch wel een beetje.
  Forum Admin zondag 12 mei 2013 @ 20:45:48 #252
232445 crew  Specularium
pi_126402628
quote:
9s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:31 schreef robin007bond het volgende:
Auti lijkt een ban te hebben. Tevens staat in zijn onderschrift "-weg-".

Jammer.
Volgens mij heeft hij daar zelf om gevraagd om even pauze te houden.
pi_126402686
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:45 schreef Specularium het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij daar zelf om gevraagd om even pauze te houden.
Echt waar? Wel knap van hem..
pi_126404962
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:45 schreef Specularium het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij daar zelf om gevraagd om even pauze te houden.
Ik vraag me af waarom. Maar ik hoop dat het goed met hem gaat...
pi_126423510
Geen zorgen. Ban is zelf aangevraagd. Moet een explosie voorkomen, overprikkeld.
Mensen begrepen mij niet, story of my life. Betweters die met een verkeerde visie naar een voor hun onbekend probleem aankijken en dergelijke. Geen zin en energie om alles uit te typen en proberen zo duidelijk mogelijk het punt duidelijk proberen te maken. Ik heb ook geen zin om ruzie te maken op Fok! Ik neem dus inderdaad even pauze.

Vangnet en Advies is goed bezig en zit bovenop mijn zaak.

quote:
Hallo X,
Ik heb niet meer gehoord hoe het afgelopen is met het telefoontje. Ik heb in het Noodteam nog even extra aandacht gevraagd voor de zaak. De co behandeling vanuit de GGZ is wel erg belangrijk. Ik ga komende week overleggen in hoeverre er mogelijkheden zijn om de begeleiding vanuit een ander team dan IJmuiden te krijgen. Vind je dat goed?
Met vriendelijke groet,
X, soc verpleegkundige OGGZ/Vangnet en Advies
Er staat veel te gebeuren voor mij. Ik ben ook een stuk dichterbij een woning gekomen. En er is een nieuwe psychiater bezig met mijn casus en ik verwacht haar op niet al te lange termijn voor het eerst te spreken en dan kom ik nog verder.

Gr. Auti
pi_126429598
Auti, verstandig van je. FIjn dat Vangnet en Advies goed bezig is en dat een woning steeds dichterbij komt! Zorg goed voor jezelf en we zien je wel weer als het weer wat rustiger is denk ik.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_126440446
Knap van je, Auti. Veel succes met je woning! :)
pi_126442059
Hay, hier ook iemand met lichte vorm van autisme en tal van andere stoornissen. Helaas is alles pas afgelopen zomer gediagnosticeerd, nadat ik wederom gefaald heb op school :'( Ondanks dat ik het mijn hele leven al heb, is het nog best nieuw voor mij en weet ik nog niet echt hoe ik ermee om moet gaan. Maar gelukkig heb ik alle hulp die ik maar kan krijgen op school ^O^
pi_126442580
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 14:54 schreef Nijna het volgende:
Auti, verstandig van je. FIjn dat Vangnet en Advies goed bezig is en dat een woning steeds dichterbij komt! Zorg goed voor jezelf en we zien je wel weer als het weer wat rustiger is denk ik.
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:42 schreef robin007bond het volgende:
Knap van je, Auti. Veel succes met je woning! :)
Thnxs. Ik ben momenteel bezig met telecommunicatie en antenne's plus telemetrie voor drones. Dus ik heb genoeg om mij op te focussen en dat is beter dan mijn hersens te laten kraken over wat narigheid op internet.
pi_126459626
Succes Auti! ^O^
pi_126459659
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:12 schreef Sodapoppin het volgende:
Hay, hier ook iemand met lichte vorm van autisme en tal van andere stoornissen. Helaas is alles pas afgelopen zomer gediagnosticeerd, nadat ik wederom gefaald heb op school :'( Ondanks dat ik het mijn hele leven al heb, is het nog best nieuw voor mij en weet ik nog niet echt hoe ik ermee om moet gaan. Maar gelukkig heb ik alle hulp die ik maar kan krijgen op school ^O^
Ik hoop voor je dat het werkt uiteindelijk ;)
  maandag 13 mei 2013 @ 23:43:39 #262
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_126460421
Hij kwam weer langs, het opruimmomentje! Komt niet zoveel voor :P Afgewassen, keuken opgeruimd en schoongemaakt, woonkamer ook iets toonbaarder geworden :) Nu de badkamer (en de rest) nog. Maar das voor een andere avond..

Komt wel enigszins omdat m'n laptop het niet doet, op de iPhone internetten is toch wat minder handig ;)
Life's like music, get the rhythm..
pi_126472654
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:12 schreef Sodapoppin het volgende:
Hay, hier ook iemand met lichte vorm van autisme en tal van andere stoornissen. Helaas is alles pas afgelopen zomer gediagnosticeerd, nadat ik wederom gefaald heb op school :'( Ondanks dat ik het mijn hele leven al heb, is het nog best nieuw voor mij en weet ik nog niet echt hoe ik ermee om moet gaan. Maar gelukkig heb ik alle hulp die ik maar kan krijgen op school ^O^
Ahw..wat voor niveau doe je?
En je bent niet de enige hoor!! Hier nog een die steeds ''faalt'' op school..
  dinsdag 14 mei 2013 @ 13:30:22 #264
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_126474278
Pff, krijg net te horen dat ik morgen voor m'n werk naar Houston vlieg :P
Life's like music, get the rhythm..
pi_126481239
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 13:30 schreef NoComment het volgende:
Pff, krijg net te horen dat ik morgen voor m'n werk naar Houston vlieg :P
Kan je dat? Ik zou het niet voor elkaar krijgen, zo rauw op mn dak...
Mama van 2 lieve meiden :)
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:06:14 #266
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_126481508
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:00 schreef Nijna het volgende:

[..]

Kan je dat? Ik zou het niet voor elkaar krijgen, zo rauw op mn dak...
Krijg er wel een beetje de zenuwen van, hou hier ook niet van :P

Maar ach, meeste was toch al geregeld (visum) of wordt voor me geregeld (vlucht, hotel, vervoer..) dus ik pak m'n veiligheidsschoenen en een paar onderbroeken in, en dan ben ik weg :+
Life's like music, get the rhythm..
pi_126481625
Ik doe het je niet na (en hoef het gelukkig ook niet na te doen ;) ).
Mama van 2 lieve meiden :)
  dinsdag 14 mei 2013 @ 17:34:02 #268
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_126485905
Ik zou het ook zo doen, buitenkansje zoiets
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 18:04:09 #269
297133 Captain_Maximum
To the Max!!!
pi_126487140
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 13:30 schreef NoComment het volgende:
Pff, krijg net te horen dat ik morgen voor m'n werk naar Houston vlieg :P
Dat is wel heel gaaf.
signatuurloos
pi_126489787
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:44 schreef Catnip het volgende:

[..]

Ahw..wat voor niveau doe je?
En je bent niet de enige hoor!! Hier nog een die steeds ''faalt'' op school..
Hier ook.

Mbo niveau 4. Gelukkig mag ik een jaartje overslaan. :P
  Forum Admin dinsdag 14 mei 2013 @ 19:14:17 #271
232445 crew  Specularium
pi_126490068
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:06 schreef NoComment het volgende:

[..]

Krijg er wel een beetje de zenuwen van, hou hier ook niet van :P

Maar ach, meeste was toch al geregeld (visum) of wordt voor me geregeld (vlucht, hotel, vervoer..) dus ik pak m'n veiligheidsschoenen en een paar onderbroeken in, en dan ben ik weg :+
Wat ga je daar doen?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:16:06 #272
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_126493912
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:14 schreef Specularium het volgende:

[..]

Wat ga je daar doen?
Ik werk voor een bedrijf dat olie en gasleidingen in zee legt en daar hebben we dan (flinke :P) schepen voor.. Aan het eind van zo'n leiding komt dan vaak een soort van connector en in dit geval gaat het om een gigantisch zware en grote. Ding weegt 112 ton en is iets van 15 meter lang en een meter of 10 breed. En aangezien ik heb geholpen met de voorbereiding ga ik nu dus mee voor de installatie van dat ding. Mocht er dan iets mis zijn of er zijn ergens vragen over dan kan ik het ter plekke uitzoeken :)

Bootje in kwestie:


Altijd wel leuk om in de praktijk te zien wat je op kantoor bedacht hebt :)
Life's like music, get the rhythm..
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:19:02 #273
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_126494117
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:16 schreef NoComment het volgende:

[..]

Ik werk voor een bedrijf dat olie en gasleidingen in zee legt en daar hebben we dan (flinke :P) schepen voor.. Aan het eind van zo'n leiding komt dan vaak een soort van connector en in dit geval gaat het om een gigantisch zware en grote. Ding weegt 112 ton en is iets van 15 meter lang en een meter of 10 breed. En aangezien ik heb geholpen met de voorbereiding ga ik nu dus mee voor de installatie van dat ding. Mocht er dan iets mis zijn of er zijn ergens vragen over dan kan ik het ter plekke uitzoeken :)

Bootje in kwestie:
[ afbeelding ]

Altijd wel leuk om in de praktijk te zien wat je op kantoor bedacht hebt :)
Cool :D heel veel plezier
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_126497082
NoComment, dat klinkt wel gaaf! Ik wens je een goede reis!
Mama van 2 lieve meiden :)
  dinsdag 14 mei 2013 @ 22:03:10 #275
402517 Dactylus
I just watch...
pi_126504951
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:12 schreef Sodapoppin het volgende:
Hay, hier ook iemand met lichte vorm van autisme en tal van andere stoornissen. Helaas is alles pas afgelopen zomer gediagnosticeerd, nadat ik wederom gefaald heb op school :'( Ondanks dat ik het mijn hele leven al heb, is het nog best nieuw voor mij en weet ik nog niet echt hoe ik ermee om moet gaan. Maar gelukkig heb ik alle hulp die ik maar kan krijgen op school ^O^
Ha, nog een schoolfaler! Ik heb mijn middelbaar diploma wel gehaald,maar vraag niet hoe. Alle serieuze opleidingen erna zijn negatief afgerond, en in het laatste jaar van de de laatste opleiding kreeg ik pas te horen waarom... Succes met het ontdekken wat voor jou de aandachtspunten zijn!
... and I hope it's not bothering you.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 22:04:23 #276
402517 Dactylus
I just watch...
pi_126505120
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 11:47 schreef YokiKater het volgende:
Geen zorgen. Ban is zelf aangevraagd. Moet een explosie voorkomen, overprikkeld.
Mensen begrepen mij niet, story of my life. Betweters die met een verkeerde visie naar een voor hun onbekend probleem aankijken en dergelijke. Geen zin en energie om alles uit te typen en proberen zo duidelijk mogelijk het punt duidelijk proberen te maken. Ik heb ook geen zin om ruzie te maken op Fok! Ik neem dus inderdaad even pauze.

Vangnet en Advies is goed bezig en zit bovenop mijn zaak.

[..]

Er staat veel te gebeuren voor mij. Ik ben ook een stuk dichterbij een woning gekomen. En er is een nieuwe psychiater bezig met mijn casus en ik verwacht haar op niet al te lange termijn voor het eerst te spreken en dan kom ik nog verder.

Gr. Auti
Goed bezig! Succes met het verderbouwen aan je leven..
... and I hope it's not bothering you.
pi_126523461
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:03 schreef Dactylus het volgende:

[..]

Ha, nog een schoolfaler! Ik heb mijn middelbaar diploma wel gehaald,maar vraag niet hoe. Alle serieuze opleidingen erna zijn negatief afgerond, en in het laatste jaar van de de laatste opleiding kreeg ik pas te horen waarom... Succes met het ontdekken wat voor jou de aandachtspunten zijn!
Ik ga het ook maar net halen..
  woensdag 15 mei 2013 @ 18:51:08 #278
402517 Dactylus
I just watch...
pi_126544821
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:40 schreef Catnip het volgende:

[..]

Ik ga het ook maar net halen..
Puur op het gebrek aan concentratie, of om andere redenen?
... and I hope it's not bothering you.
pi_126545642
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 18:51 schreef Dactylus het volgende:

[..]

Puur op het gebrek aan concentratie, of om andere redenen?
Beide :P Er zijn nog wel meer redenen, het ging een tijdje thuis niet zo goed. Haast geen motivatie..enz enz
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:57:34 #280
402517 Dactylus
I just watch...
pi_126593800
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 19:10 schreef Catnip het volgende:

[..]

Beide :P Er zijn nog wel meer redenen, het ging een tijdje thuis niet zo goed. Haast geen motivatie..enz enz
Ha, zo. Te herkennen...
... and I hope it's not bothering you.
pi_126624869
Ik heb besloten om op dit account verder te gaan. Betere nickname en zo.

Gr. Auti.
pi_126631687
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 11:11 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb besloten om op dit account verder te gaan. Betere nickname en zo.

Gr. Auti.
Oke!! Goed om te weten :D
pi_126635962
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 11:11 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb besloten om op dit account verder te gaan. Betere nickname en zo.

Gr. Auti.
pi_126648560
Oke, fijn om te weten Yoki/Auti
Rust weer wat weergekeerd?
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_126650024
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 20:53 schreef Nijna het volgende:
Oke, fijn om te weten Yoki/Auti
Rust weer wat weergekeerd?
Het gaat weer wat beter ja. :Y
pi_126650107
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 21:18 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Het gaat weer wat beter ja. :Y
mooi zo :)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_126687172
Er staat hier een fakking "Mei-kermis" op de hoek. 12 dagen lang, van 10:00 tot 00:00 en het enige wat we hier dan meekrijgen is een continue baslijn van 2x m'n hartslag plus elke minuut een keiharde autotoeter voor 4 seconden. Het lijkt wel alsof ik dagenlang achtereen aan de cortisol zit. Echt te achterlijk voor woorden dit. Krijg echt moordneigingen hiervan.
pi_126687521
:(
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_126687588
haha, lief dat medeleven

Ik heb nu maar dit aangezet, geloof dat het enigszins helpt:

http://simplynoise.com/
pi_126726594
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 21% gewijzigd door maussie95 op 20-05-2013 03:18:25 ]
Fok it
pi_126737768
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 16:42 schreef maussie95 het volgende:
Ik zit al een tijdje in de welbekende friendzone, maar het meisje waar ik dus meer mee wil is hartstikke verliefd op een andere jongen waar ze wellicht binnenkort een date mee heeft :s Aan de ene kant is het geweldig om haar zo gelukkig te zien, maar aan de andere kant ben ik verschrikkelijk jaloers.
Vervelend joh!
Misschien kan je gewoon als vrienden een keer iets met haar doen? Of is dat niet echt een optie.. :P
  zondag 19 mei 2013 @ 21:03:02 #292
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_126737912
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 21:00 schreef Catnip het volgende:

[..]

Vervelend joh!
Misschien kan je gewoon als vrienden een keer iets met haar doen? Of is dat niet echt een optie.. :P
Zo lang je nog gevoelens voor iemand hebt is dat geen goed idee.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_126738587
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 21:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zo lang je nog gevoelens voor iemand hebt is dat geen goed idee.
Niet zolang je gevoelens weer de kop op kunnen steken nee, die kunnen je aardig in de war brengen! :P
pi_126746196
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 16% gewijzigd door maussie95 op 20-05-2013 03:17:41 ]
Fok it
pi_126746771
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door maussie95 op 20-05-2013 03:16:48 ]
Fok it
pi_126758996
Man heeft muziek aan staan en ik heb al 4 keer gevraagd of het zachter kan. Zet hij het steeds 1 tikkie zachter, maar het staat dus nog hard (vind ik).
Maar als ik dat zeg word ik ontzettend boos aangekeken :{
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_126760700
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:35 schreef Nijna het volgende:
Man heeft muziek aan staan en ik heb al 4 keer gevraagd of het zachter kan. Zet hij het steeds 1 tikkie zachter, maar het staat dus nog hard (vind ik).
Maar als ik dat zeg word ik ontzettend boos aangekeken :{
Welke man? Je man?

Anyway, afgezien de kans dat het misschien een maniak is: als je bang bent dat hij boos wordt, is de kans groot dat hij de twijfel in jou aanvoelt en daarmee is het voor hem niet duidelijk (onderbewust) hoeveel last jij daarvan hebt. Is dit overigens overdag? Je kunt hem ook zeggen dat je het vervelend vind dat je dit moet doen, omdat je daardoor zeurderig overkomt, maar dat je er echt last van hebt en vraag hem of jullie het daar over kunnen hebben (dus ook over hoe je dit in de toekomst gaat doen).
pi_126767291
Mijn man ja... ik ben niet bang dat hij boos wordt. Ik vind die blik wel heel vervelend...
Het is overdag, hij weet dat ik het vervelend vind, zeker als ik al wat geprikkeld ben, maar hij vind het ook ontzettend irritant, omdat hij juist graag geluid hard zet omdat het dan intenser overkomt... :{.
Ik had ook weg kunnen lopen natuurlijk en boven gaan zitten, maar ik was net beneden. Ik vind het lastig om een soort van balans te vinden op zulk soort momenten...
Mama van 2 lieve meiden :)
  maandag 20 mei 2013 @ 15:17:37 #299
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_126767347
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 15:16 schreef Nijna het volgende:
Mijn man ja... ik ben niet bang dat hij boos wordt. Ik vind die blik wel heel vervelend...
Het is overdag, hij weet dat ik het vervelend vind, zeker als ik al wat geprikkeld ben, maar hij vind het ook ontzettend irritant, omdat hij juist graag geluid hard zet omdat het dan intenser overkomt... :{.
Ik had ook weg kunnen lopen natuurlijk en boven gaan zitten, maar ik was net beneden. Ik vind het lastig om een soort van balans te vinden op zulk soort momenten...
Laat je man voortaan met kooptelefoon muziek luisteren
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_126833687
bliep
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')