Nee, en als je dat niet begrijpt vind ik dat raar.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:05 schreef Holwolf het volgende:
[..]
Beter nog, waarom combineren we niet gewoon de dames en heren kleedkamers? Same difference toch?
Ik begrijp dat niet en als jij dat niet wilt uitleggen, vind ik het nog raatder.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, en als je dat niet begrijpt vind ik dat raar.
Oke.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:41 schreef Gitank2 het volgende:
Omdat zo'n mensen in plaats van hersenen een soort stroop in hun hoofd hebben zitten, plus het feit dat hetzelfde spul aanwezig is in de hoorden van degenen die deze personen ooit hebben verwekt.
Net zo inhoudelijk als jouw posts.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:23 schreef Holwolf het volgende:
[..]
Goed inhoudelijk. Meer had ik ook niet van je verwacht.
Maak eens duidelijk hoe ik van de discussie afweek om te gaam schelden. Anders trek jij mij niet gelijk met jou.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:10 schreef Transmittendus het volgende:
[..]
Net zo inhoudelijk als jouw posts.
Als je geen verschil ziet, onderkent danwel erkent tussen vrouwen en mannen in hun behoeftes ben je een rare vent.
Ik in ieder geval niet. De moderne variant is, geloof ik, individuele wc's met sluitbare deur.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:11 schreef Voszje het volgende:
Ik denk dat het merendeel niet zit te wachten op gezamenlijke kleedkamers e.d.
Ik begrijp verder eigenlijk niet zo goed waar je je druk om maakt.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:14 schreef Holwolf het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet. De moderne variant is, geloof ik, individuele wc's met sluitbare deur.
Klopt, niemand moet sporten en in het openbaar moeten alle gebouwen standaard een eenspersoons-wc hebben ingebouwd.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:15 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik begrijp verder eigenlijk niet zo goed waar je je druk om maakt.
Wat wil je nou? Niemand moet sporten omdat?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:17 schreef Holwolf het volgende:
[..]
Klopt, niemand moet sporten en in het openbaar moeten alle gebouwen standaard een eenspersoons-wc hebben ingebouwd.
En een mooi kastje om jezelf in te verstoppen wanneer er iemand van het zelfde geslacht nadert.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:17 schreef Holwolf het volgende:
[..]
Klopt, niemand moet sporten en in het openbaar moeten alle gebouwen standaard een eenspersoons-wc hebben ingebouwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:04 schreef Resistor het volgende:
Ik heb niets tegen homo's, ik heb alleen wat tegen mensen die ongevraagd met hun seksuele voorkeuren lopen te wapperen. Dat is wel een beetje doorgeschoten in de maatschappij.
Je mag van mij zijn wie je bent, als ik er maar geen last van heb.
Of gewoon een goede compensatie, naast de gayparade een roodharige-mooie-vrouwen-met-C-cup-parade.
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:03 schreef Mirjam het volgende:
Misschien kunnen we een teken op hun kleding naaien, zodat we ze allemaal herkennen en zo niet onbedoeld kunnen discrimineren~!
Vind ik eigenlijk wel een kinky gedachtequote:Op woensdag 17 april 2013 17:01 schreef Holwolf het volgende:
Hetzelfde geldt voor meerpersoonstoiletten. Stel dat je daar zo voor de pisbak staat te plassen. Dat de vent naast jou mogelijk naar jou snikkel kijkt en daarvan geniet is ondenkbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:51 schreef Holwolf het volgende:
Ik wil dat homos geweerd worden van de kleedkamers van sportscholen en stadions, zowel als sportteams.
http://www.nu.nl/sport/33(...)er-tegenstander.html
Roze driehoekje, sterren zijn zo Hebreeuws.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:19 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Ik heb gehoord dat een ster wel volstaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |