SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat ze zelf romantisch zijn....quote:
Omdat het kanquote:
Ik ook niet...quote:Op woensdag 17 april 2013 16:29 schreef Fera het volgende:
Ik kan helemaal niet zo goed romantisch zijn.
Ik denk dat je verschillende vormen van romantiek hebt!quote:Op woensdag 17 april 2013 16:29 schreef Fera het volgende:
Ik kan helemaal niet zo goed romantisch zijn.
voel je nog de liefde? of kan je het belazerd worden niet vergeten?quote:Ik zie het niet positief in. Ik dacht de liefde van mijn leven gevonden te hebben en die heeft mij zo enorm belazerd dat ik niet meer weet hoe ik daar overheen kan komen.
Doet verdomme nog best pijn ook als je 13 jaar later ontdekt dat je stiekem nog steeds niet over hem heen bent
Er gaat niets boven Groningen.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet...
Aankomend weekend wel even lekker weg
Romantisch naar Groningen
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat je verschillende vormen van romantiek hebt!
De film-versie: kaarsjes om het bed, kaarsjes om het bad, rozenblaadjes op je bed enz enz enz
En de realiteit: tafel in de fik, rozenblaadjes in je doos, kaarsvet overal
Verrassen kan ik wel heel erg goed.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat je verschillende vormen van romantiek hebt!
De film-versie: kaarsjes om het bed, kaarsjes om het bad, rozenblaadjes op je bed enz enz enz
En de realiteit: Verrassing!! Die is voor iedereen anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik ben er werkelijk nog NOOIT geweestquote:Op woensdag 17 april 2013 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Er gaat niets boven Groningen.
Ik denk dat ik er niet creatief genoeg voor ben. Mijn ex had altijd van die originele ideeën, ik vroeg me altijd af waar hij het vandaan haalde.
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Verrassen kan ik wel heel erg goed.meestal welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook niet. Ik ken wel iemand die er vandaan komt. Wel een grappig accent.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er werkelijk nog NOOIT geweest
Ohja kak ik ben ook binnenkort jarigquote:Op woensdag 17 april 2013 16:33 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb al een ideetje voor haar verjaardag, wel kijken hoe de fuq ik dat tot uitvoering kan brengen want ze is fucking koppig en ik moet een vet goede smoes hebben om haar mee te krijgen.
laat iemand meewerken.... iemand bij wie ze minder lastig is.. een moeder of een zus oidquote:Op woensdag 17 april 2013 16:33 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb al een ideetje voor haar verjaardag, wel kijken hoe de fuq ik dat tot uitvoering kan brengen want ze is fucking koppig en ik moet een vet goede smoes hebben om haar mee te krijgen.
Waar moet ze heen? Misschien kan ik wel wat bedenken.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:33 schreef muhahaha het volgende:
Ik bedoelde het soort verrassing.quote:
Uhu, maandje nog he.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja kak ik ben ook binnenkort jarig
Hm, zou kunnen. Ik kijk wel eerst of ik zelf iets goeds kan verzinnen tho.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
laat iemand meewerken.... iemand bij wie ze minder lastig is.. een moeder of een zus oid
sssssssssssssssssssstquote:Op woensdag 17 april 2013 16:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, maandje nog he.
[..]
Hm, zou kunnen. Ik kijk wel eerst of ik zelf iets goeds kan verzinnen tho.
Ik weet niet wat ik nog voel.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
voel je nog de liefde? of kan je het belazerd worden niet vergeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |