SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat ze zelf romantisch zijn....quote:
Omdat het kanquote:
Ik ook niet...quote:Op woensdag 17 april 2013 16:29 schreef Fera het volgende:
Ik kan helemaal niet zo goed romantisch zijn.
Ik denk dat je verschillende vormen van romantiek hebt!quote:Op woensdag 17 april 2013 16:29 schreef Fera het volgende:
Ik kan helemaal niet zo goed romantisch zijn.
voel je nog de liefde? of kan je het belazerd worden niet vergeten?quote:Ik zie het niet positief in. Ik dacht de liefde van mijn leven gevonden te hebben en die heeft mij zo enorm belazerd dat ik niet meer weet hoe ik daar overheen kan komen.
Doet verdomme nog best pijn ook als je 13 jaar later ontdekt dat je stiekem nog steeds niet over hem heen bent
Er gaat niets boven Groningen.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet...
Aankomend weekend wel even lekker weg
Romantisch naar Groningen
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat je verschillende vormen van romantiek hebt!
De film-versie: kaarsjes om het bed, kaarsjes om het bad, rozenblaadjes op je bed enz enz enz
En de realiteit: tafel in de fik, rozenblaadjes in je doos, kaarsvet overal
Verrassen kan ik wel heel erg goed.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De film-versie: kaarsjes om het bed, kaarsjes om het bad, rozenblaadjes op je bed enz enz enz
En de realiteit: Verrassing!! Die is voor iedereen anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik ben er werkelijk nog NOOIT geweestquote:Op woensdag 17 april 2013 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Er gaat niets boven Groningen.
Ik denk dat ik er niet creatief genoeg voor ben. Mijn ex had altijd van die originele ideeën, ik vroeg me altijd af waar hij het vandaan haalde.
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Verrassen kan ik wel heel erg goed.meestal welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook niet. Ik ken wel iemand die er vandaan komt. Wel een grappig accent.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er werkelijk nog NOOIT geweest
Ohja kak ik ben ook binnenkort jarigquote:Op woensdag 17 april 2013 16:33 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb al een ideetje voor haar verjaardag, wel kijken hoe de fuq ik dat tot uitvoering kan brengen want ze is fucking koppig en ik moet een vet goede smoes hebben om haar mee te krijgen.
laat iemand meewerken.... iemand bij wie ze minder lastig is.. een moeder of een zus oidquote:Op woensdag 17 april 2013 16:33 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb al een ideetje voor haar verjaardag, wel kijken hoe de fuq ik dat tot uitvoering kan brengen want ze is fucking koppig en ik moet een vet goede smoes hebben om haar mee te krijgen.
Waar moet ze heen? Misschien kan ik wel wat bedenken.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:33 schreef muhahaha het volgende:
Ik bedoelde het soort verrassing.quote:
Uhu, maandje nog he.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja kak ik ben ook binnenkort jarig
Hm, zou kunnen. Ik kijk wel eerst of ik zelf iets goeds kan verzinnen tho.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
laat iemand meewerken.... iemand bij wie ze minder lastig is.. een moeder of een zus oid
sssssssssssssssssssstquote:Op woensdag 17 april 2013 16:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, maandje nog he.
[..]
Hm, zou kunnen. Ik kijk wel eerst of ik zelf iets goeds kan verzinnen tho.
Ik weet niet wat ik nog voel.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
voel je nog de liefde? of kan je het belazerd worden niet vergeten?
Rozenblaadjes heb ik een keer gedaan.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de realiteit: Verrassing!! Die is voor iedereen anders
Nice fixquote:
Oh god moederdag, dat krijgen we ook weer jaquote:Op woensdag 17 april 2013 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja kak ik ben ook binnenkort jarig
ohja en moederdag
Ouder wordenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik nog voel.
Ik mis hem af en toe opeens. Ik merk dat ik nog best vaak zit terug te denken aan hoe het was en ik ben er nog niet achter of dat met hem te maken heeft of met ouder worden ofzo.
Snap je me een beetje? Ik weet namelijk niet goed hoe ik het moet verwoorden.
Je had de doornen gepakt ipv de blaadjes?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Rozenblaadjes heb ik een keer gedaan.
Dat is niet handig.
Whahahahahahquote:Op woensdag 17 april 2013 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je had de doornen gepakt ipv de blaadjes?
krijg de hikquote:
Wel toch? Met een meetje?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vier het toch niet hoor
denk ik
Graag gedaanquote:Op woensdag 17 april 2013 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahahahah![]()
ik moest hardop lachen
Nee, maar je bed ligt helemaal vol met die teringzooi.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je had de doornen gepakt ipv de blaadjes?
er af rollen ook gewoonquote:Op woensdag 17 april 2013 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar je bed ligt helemaal vol met die teringzooi.
Dus je kunt niet na de seks er af rollen en in slaap vallen.
ik snap je wel een beetje..... maar ook weer niet, ik weet wat voor hufter het was....quote:Op woensdag 17 april 2013 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik nog voel.
Ik mis hem af en toe opeens. Ik merk dat ik nog best vaak zit terug te denken aan hoe het was en ik ben er nog niet achter of dat met hem te maken heeft of met ouder worden ofzo.
Snap je me een beetje? Ik weet namelijk niet goed hoe ik het moet verwoorden.
Van de 4 jaar was hij maar 1 jaar een hufter hequote:Op woensdag 17 april 2013 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik snap je wel een beetje..... maar ook weer niet, ik weet wat voor hufter het was....
misschien helpt het om er eens met iemand over te praten (een proff) want 13 jaar is best veel
waarom niet?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar je bed ligt helemaal vol met die teringzooi.
Dus je kunt niet na de seks er af rollen en in slaap vallen.
Ik zou bijna zeggen: je kent me.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
jij hebt het gewoon over klotegrappen nu
Weet je hoeveel gezeik daar van komt he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe moet ik dat weten dan!!quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je hoeveel gezeik daar van komt he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
toch een kwart van de tijd dus..... veels te veelquote:Op woensdag 17 april 2013 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van de 4 jaar was hij maar 1 jaar een hufter he
Nu opeens weer niet???? ...quote:Op woensdag 17 april 2013 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vier het toch niet hoor
denk ik
[..]
Weet je hoeveel gezeik daar van komt he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
En de zon schijntquote:Op woensdag 17 april 2013 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten dan!!
Als ik zeg "hey de zon schijnt" dan roep jij al dat komt omdat ik oud ben
[..]
Weet je hoeveel gezeik daar van komt he?welk gezeik? en wat dan als mensen gaan zeiken? Als jij maar gewoon doet wat je wilt en waar je zin in hebt tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt ook wel gelijk hoor!!quote:Op woensdag 17 april 2013 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
toch een kwart van de tijd dus..... veels te veel
Ja en?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat je bed vol ligt met rozenblaadjes.
ja en? die liggen er morgen ook nog welquote:Op woensdag 17 april 2013 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat je bed vol ligt met rozenblaadjes.
Ja als vervolgens er maar 3 komen laat maar zitten dan kan ik net zo goed de buren uitnodigenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
welk gezeik? en wat dan als mensen gaan zeiken? Als jij maar gewoon doet wat je wilt en waar je zin in hebt toch
Dat slaapt toch kut?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
ja en? die liggen er morgen ook nog wel
Ik niet zoquote:Op woensdag 17 april 2013 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En de zon schijnt
Ik ben blij dat jij oud bent.
Mwoah, je moet lekker doen wat je wilt.quote:
daar heb je wel een punt maar alsof dat gaat gebeurenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja als vervolgens er maar 3 komen laat maar zitten dan kan ik net zo goed de buren uitnodigen
kan ik begrijpen...quote:Op woensdag 17 april 2013 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijk hoor!!
Maar ja, ik heb dit ook nog maar pas van mezelf ontdekt en ik moet zeggen dat ik toen behoorlijk schrok.
Uhm je moet alleen de BLAADJES pakken niet ook takjes!!quote:
En dan 'sochtends wakker worden met een ODOL en dan zit er een rozenblaadje op je eikel geplaktquote:
Dat weet je toch niet van te voren?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja als vervolgens er maar 3 komen laat maar zitten dan kan ik net zo goed de buren uitnodigen
Omdat je oud bent en verbitterdquote:Op woensdag 17 april 2013 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet zo
[..]
Mwoah, je moet lekker doen wat je wilt.
Ik ben van plan alles over meets te negeren en de eerste die het in zn kop haalt om mij over een meet te appen oid gaat op blok. Ik ben er echt zo klaar mee_!
Ja preciesquote:Op woensdag 17 april 2013 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan 'sochtends wakker worden met een ODOL en dan zit er een rozenblaadje op je eikel geplakt
kijk hier begint bv gezeik....quote:Op woensdag 17 april 2013 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben van plan alles over meets te negeren en de eerste die het in zn kop haalt om mij over een meet te appen oid gaat op blok. Ik ben er echt zo klaar mee_!
Ik doe lekker niks, en ik weet inmiddels wel dat ik jou daar niet over moet appenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet zo
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hopen dat ze zich niet verslikt danquote:Op woensdag 17 april 2013 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan 'sochtends wakker worden met een ODOL en dan zit er een rozenblaadje op je eikel geplakt
Dit.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:42 schreef Tamashii het volgende:
Mijn ouders zijn ook gescheiden, maar ik wil wel trouwen.
Toch hebben we er wel om kunnen lachen,.....quote:Op woensdag 17 april 2013 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je weet NOOOOOOOIT iets van te vorenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet van te voren?
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe lekker niks, en ik weet inmiddels wel dat ik jou daar niet over moet appen
Jammer welDat mag je doen maar jouw verjaardag is op een rotdatum voor mij dus ik zou dan sowieso al nee moeten zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Wie zegt dat ik het dat weekend vier?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat mag je doen maar jouw verjaardag is op een rotdatum voor mij dus ik zou dan sowieso al nee moeten zeggen
We?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:44 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Toch hebben we er wel om kunnen lachen,.....
LOL!!!!quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het dat weekend vier?
jij zegt altijd nee..
Je wordt echt oud, verbitterd en saaiAls jij in juni je verjaardag viert kan ik eventueel langskomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In mei gaat het gewoon niet![]()
Ik sta al ingeschreven voor een woning in het bejaardentehuis
[b]AirwiN schreef [/b]
Mensen die niet tegwn kinderen kunnen komen maar niet. Makkelijk toch?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je weet NOOOOOOOIT iets van te voren
Maarja ik heb ook kinderen en das moeilijk en lastig
Je krijgt van mij een rollator voor je verjaardagquote:Op woensdag 17 april 2013 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij in juni je verjaardag viert kan ik eventueel langskomen![]()
Ik ben nog op zoek naar woonruimte...heb je een plekkie over???quote:Op woensdag 17 april 2013 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij in juni je verjaardag viert kan ik eventueel langskomen![]()
Nu worden Rival en Muhahaha heel jaloers natuurlijk. Die willen die dag ook een cadeautje van jequote:Op woensdag 17 april 2013 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je krijgt van mij een rollator voor je verjaardag
Met wie anders?quote:
Ja, waar blijft mijn presentje nou!quote:Op woensdag 17 april 2013 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu worden Rival en Muhahaha heel jaloers natuurlijk. Die willen die dag ook een cadeautje van je
De enige man die bij mij in huis mag wonen is mijn zoon.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:48 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar woonruimte...heb je een plekkie over???
Dat is veel moeilijkerderderquote:Op woensdag 17 april 2013 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu worden Rival en Muhahaha heel jaloers natuurlijk. Die willen die dag ook een cadeautje van je
stipt als hij 18 is? niet 19 of 21?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De enige man die bij mij in huis mag wonen is mijn zoon.
Over 3 jaar is hij 18 en dan gaat hij het huis uit () en dan is het klaar. Nooit meer een man woonachtig in mijn huis
Valt mee hoor.quote:
BETER!!quote:Op woensdag 17 april 2013 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De enige man die bij mij in huis mag wonen is mijn zoon.
Over 3 jaar is hij 18 en dan gaat hij het huis uit () en dan is het klaar. Nooit meer een man woonachtig in mijn huis
Nah die had ik juist aan jou geschonken.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt mee hoor.
Als ik het mij goed herinner spaart Rival shotglaasjes en Muhahaha heeft iets met winkelwagentjes/winkelmandjes enz
Hij wil met 18 het huis uit. Tegen die tijd zal hij er vast wel anders over denken.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stipt als hij 18 is? niet 19 of 21?
Mijn ouders wilden ook scheiden. Maar na een jaar apart geleefd te hebben waren ze weer bij elkaar.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:42 schreef Tamashii het volgende:
Mijn ouders zijn ook gescheiden, maar ik wil wel trouwen.
Uhm hoe bedoel je leuke leeftijd?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:50 schreef MOON76 het volgende:
[..]
BETER!!
Vind het wel wat hebben als vrouwen zo'n instelling hebben...cool!!
(btw, leuke leeftijd nu he....pfff)
Staat op het balkon, ik moet nog een keer iets verzinnen dat ik hem kan omtoveren tot bloembakquote:Op woensdag 17 april 2013 16:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah die had ik juist aan jou geschonken.
Wil jij een rollator in je reet?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Muhahaha is even oud, ook een rollator
Rival weet ik niet.
Ok...dacht dat het aan de leeftijd lag, maar dus niet....quote:Op woensdag 17 april 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm hoe bedoel je leuke leeftijd?
Dat ik een gezellig kind heb waar ik mee kan lachen behalve 's ochtends vroeg?
Ik heb geen rebelse puber die constant scheldend door het huis loopt hoor
Rival lag toen met de pannenkoekenbijeenkomst plat op zijn bed met giga rugpijn dus die kan ook wel een rollator oid gebruiken gok ik zoquote:Op woensdag 17 april 2013 16:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Muhahaha is even oud, ook een rollator
Rival weet ik niet.
Ligt aan de opvoeding naar mijn idee.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:53 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ok...dacht dat het aan de leeftijd lag, maar dus niet....
shotglaasjes? Ik heb nog wel 6 stuks van dropshot in mijn kast staan die ik niet gebruikquote:Op woensdag 17 april 2013 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt mee hoor.
Als ik het mij goed herinner spaart Rival shotglaasjes en Muhahaha heeft iets met winkelwagentjes/winkelmandjes enz
Ik weet het niet meer zeker. Mijn geheugen faalt een beetjequote:Op woensdag 17 april 2013 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
shotglaasjes? Ik heb nog wel 6 stuks van dropshot in mijn kast staan die ik niet gebruik
muhahaha een kinderwinkelwagentje
met nepfruit
bwehehehequote:Op woensdag 17 april 2013 16:54 schreef muhahaha het volgende:
Aftaaien.
Dag liefjes.
Dat zag ik nog net lola!![]()
Je denkt toch niet dat ik hun een cadeautje ga gevenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer zeker. Mijn geheugen faalt een beetje
Natuurlijk niet!!quote:Op woensdag 17 april 2013 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bwehehehe
[..]
Je denkt toch niet dat ik hun een cadeautje ga geven
Best makkelijk dusquote:Op woensdag 17 april 2013 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rival lag toen met de pannenkoekenbijeenkomst plat op zijn bed met giga rugpijn dus die kan ook wel een rollator oid gebruiken gok ik zo
Ik kan toch niet op 3 verjaardagen te gelijk komenquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan toch niet op 3 verjaardagen te gelijk komenBeginnen bij Rival, dan door naar mij en dan hopen dat ik je naar Muhahaha laat gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan toch niet op 3 verjaardagen te gelijk komenKom je bij mij???....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]1 spermacel heeft 37,5MB aan DNA data[/b]
[b]Dat betekent dat tijdens een gemiddelde zaadlozing een dataoverdracht van 1,33 PB (1,048,676GB) in 3 seconde plaatsvind..[/b]
[b]En ik maar denken dat glasvezel snel was[/b]
Jij bent niet op mijn verjaardag jarigquote:
Echt??quote:Op woensdag 17 april 2013 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent op mijn verjaardag jarig
Jij bent ook niet in april jarigquote:
LOL..ik ook!!!quote:Op woensdag 17 april 2013 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent ook niet in april jarig![]()
Ik had een edit gedaan maar ik was te langzaam![]()
Ja. half jaar is 6 maanden. 6 maanden na oktober is april, geen januariquote:Op woensdag 17 april 2013 17:02 schreef MOON76 het volgende:
[..]
LOL..ik ook!!!
Ik ben in januari jarig..
Was ter verduidelijking NA de edits....quote:Op woensdag 17 april 2013 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. half jaar is 6 maanden. 6 maanden na oktober is april, geen januari
Eindelijk volwassenquote:
Jij volwassen?quote:
Je hebt ze nog duurder. In de miljoenen.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Een trouwjurk van 11.000 dollar![]()
WAT DE NEUK!!
En dan wordt je moeder?quote:
Ik dacht dat het over verjaardagen ging.quote:
quote:
1tje zou ik daarvan wel willen. hoef geen dubbele.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
shotglaasjes? Ik heb nog wel 6 stuks van dropshot in mijn kast staan die ik niet gebruik
quote:
Leuk ditquote:
Haha ja, maar dit klonk leuker, sorry als ik je geheim verklapt hebquote:Op woensdag 17 april 2013 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over verjaardagen ging.
Volwassen worden is een keuzequote:
Verjaardag van je kindquote:Op woensdag 17 april 2013 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over verjaardagen ging.
Mijn geheugenquote:Op woensdag 17 april 2013 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
1tje zou ik daarvan wel willen. hoef geen dubbele.
Heb ze uit alle windstreken vandaan, "spaar" ze al heel wat jaartjes.......
sinds vorige week heb ik mijn eerste Amsterdam borrelglaasje
5 weken en 1 dagquote:
Dude. Ik wil de komende 9 jaar nog geen moeder worden.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha ja, maar dit klonk leuker, sorry als ik je geheim verklapt heb
[..]
Volwassen worden is een keuze
quote:
Het is gewoon zo. 21 ben je pas echt officieel volwassenquote:
Volgens mij was ik er toen nog niet mee bezig maar als jij het zegtquote:Op woensdag 17 april 2013 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn geheugen![]()
Dude dat heb je mij in de xhale periode verteld!!
Ik ben het al een half jaar maar ik voel er niks van.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. 21 ben je pas echt officieel volwassen
het begint bij mij te komenquote:Op woensdag 17 april 2013 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben het al een half jaar maar ik voel er niks van.
Gelukkigquote:Op woensdag 17 april 2013 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Dude. Ik wil de komende 9 jaar nog geen moeder worden.
Er verandert geen kut.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. 21 ben je pas echt officieel volwassen
Dat is de reden waarom ik ze voorlopig nog niet wil. Ik vind honden tot nu toe veel leuker.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkigzo leuk zijn kinderen niet heb ik gehoord
Legaal/juridisch gezien wel. En je mag meer uitgaansgelegenheden in.quote:
het heeft ook geen moer met je leeftijd te maken, iedereen is daar anders in....quote:
en zuipen in de us of a!quote:Op woensdag 17 april 2013 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Legaal/juridisch gezien wel. En je mag meer uitgaansgelegenheden in.
moet je daar iets aan doen!quote:Op woensdag 17 april 2013 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar jou ken ik niet goeierder dan huppel
Daar merk ik niks van, dus er verandert niks voor mij.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Legaal/juridisch gezien wel. En je mag meer uitgaansgelegenheden in.
U jelly?quote:
Dat jij het niet merkt wil niet zeggen dat er niks voor je verandert.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar merk ik niks van, dus er verandert niks voor mij.
waarom moet ik nou weer koken, ik chill lieverquote:Op woensdag 17 april 2013 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik krijg steeds geen uitnodiging zodat jij voor mij gaat koken.....
Dat bedoel ik maar net.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:17 schreef rival het volgende:
[..]
het heeft ook geen moer met je leeftijd te maken, iedereen is daar anders in....
en dan heb je nog.... wat verstaat men onder volwassen?
Volgens mij wel, net mee begonnen ook ofzo.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:14 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij was ik er toen nog niet mee bezig maar als jij het zegt
Jawel, voor mij wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat jij het niet merkt wil niet zeggen dat er niks voor je verandert.
Verstandig, je moet er voor de volle 100 % voor gaan als je kinderen wilquote:Op woensdag 17 april 2013 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom ik ze voorlopig nog niet wil. Ik vind honden tot nu toe veel leuker.
Je blijft iig vast en zeker wel een koppig klein rotjoch dat alles beter weetquote:
Bij mij wil je niet komen eten...quote:Op woensdag 17 april 2013 17:20 schreef rival het volgende:
[..]
waarom moet ik nou weer koken, ik chill liever
Vertel dan eens wat er allemaal gaat veranderen.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je blijft iig vast en zeker wel een koppig klein rotjoch dat alles beter weet
Dat is correct.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij mij wil je niet komen eten...
Oh hell no, je stikt er maar inquote:Op woensdag 17 april 2013 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vertel dan eens wat er allemaal gaat veranderen.
Jij kookt alleen in je eigen keuken?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij mij wil je niet komen eten...
Uh eigenlijk wel...quote:Op woensdag 17 april 2013 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kookt alleen in je eigen keuken?
quote:Op woensdag 17 april 2013 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh eigenlijk wel...
Daar ligt mijn ketting tenslotte
Dat is ook juridisch.quote:
Je gaat nooit uit?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar merk ik niks van, dus er verandert niks voor mij.
En dat is dus wat er verandert voor iedereen behalve voor Vin!!quote:
Dat sowieso, als je die keuze hebt tenminste.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verstandig, je moet er voor de volle 100 % voor gaan als je kinderen wil
Ik snap zijn punt wel. Hij bedoelt dat er in zijn belevingswereld niets verandert, of eigenlijk, hij merkt zelf niets van die veranderingen.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat is dus wat er verandert voor iedereen behalve voor Vin!!
Laat dat even duidelijk zijn he!!
Is ook zo, maarja, is totaal niet relevant verder dus wb begrijp ik hem wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap zijn punt wel. Hij bedoelt dat er in zijn belevingswereld niets verandert, of eigenlijk, hij merkt zelf niets van die veranderingen.
Maar ja, toch veranderen er dingen. Misschien wil hij morgen wel ineens naar een kroeg waar hij 21 voor moet zijn. Dan zal hij merken dat hij er dan niet in mag, maar met zijn verjaardag wel.
Dan moet ie dat zeggen en niet roepen dat er voor hem niets verandert.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap zijn punt wel. Hij bedoelt dat er in zijn belevingswereld niets verandert, of eigenlijk, hij merkt zelf niets van die veranderingen.
Maar ja, toch veranderen er dingen. Misschien wil hij morgen wel ineens naar een kroeg waar hij 21 voor moet zijn. Dan zal hij merken dat hij er dan niet in mag, maar met zijn verjaardag wel.
Wel thuisquote:
Je snapt het punt niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat is dus wat er verandert voor iedereen behalve voor Vin!!
Laat dat even duidelijk zijn he!!
En jij het mijne niet.quote:
Ik zal het wel in babytaal uitleggen: er verandert niets in mijn belevingswereld.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet ie dat zeggen en niet roepen dat er voor hem niets verandert.
Houdoe.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En jij het mijne niet.
Maar ik ben weg hier.
In principe hebben beide partijen gelijk.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is ook zo, maarja, is totaal niet relevant verder dus wb begrijp ik hem wel.
Zolderkamerdisco?quote:
Dan heb ik in ieder geval geen last van de toegang niet ik niet zou hebben bij bepaalde kroegenquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal het wel in babytaal uitleggen: er verandert niets in mijn belevingswereld.
quote:Op woensdag 17 april 2013 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Sta je beneden helemaal klaar en te wachten op je lift krijg je appie dat de auto in de brand staat en er dus niet op pad wordt gegaan
Good point.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb ik in ieder geval geen last van de toegang niet ik niet zou hebben bij bepaalde kroegen
Bij mij duurt het vaak wel een uur of langer.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
Broodje döner besteld
Beter duurt het geen uur
Maar jij woont dan ook in een klein kut dorpquote:Op woensdag 17 april 2013 17:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Good point.
[..]
Bij mij duurt het vaak wel een uur of langer.
Bij eethuis Druten?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Good point.
[..]
Bij mij duurt het vaak wel een uur of langer.
Leuk he als iemand zn bedrijfswagen in de brand vliegt en hij nu dus niet meer naar klussen kan en dus even geen inkomen meer heeft?quote:
Dat zei je er niet bij hé!quote:Op woensdag 17 april 2013 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk he als iemand zn bedrijfswagen in de brand vliegt en hij nu dus niet meer naar klussen kan en dus even geen inkomen meer heeft?
Nee dat is echt om te lachen, gieren en brullen!!
Het was niet in m'n eigen dorp. Daar ga ik het gewoon halen, is twee minuten lopen.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar jij woont dan ook in een klein kut dorp
Gelukkig kon je aan de pi en smiley ook zien dat ik het allemaal vet grappig bedoelde!!quote:
Neeeee. Nooit besteld daar. Die aanbiedingen gelden alleen als je afhaalt.quote:
Maar dat is op the internetzz niet altijd duidelijk he.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig kon je aan de pi en smiley ook zien dat ik het allemaal vet grappig bedoelde!!
Oh, tja dan weet ik het ook nietquote:Op woensdag 17 april 2013 18:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was niet in m'n eigen dorp. Daar ga ik het gewoon halen, is twee minuten lopen.
Gelukkig ben je verder ook helemaal niet chagrijnig ofzo!quote:Op woensdag 17 april 2013 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig kon je aan de pi en smiley ook zien dat ik het allemaal vet grappig bedoelde!!
Ik bestelde er ook niet vaak.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Neeeee. Nooit besteld daar. Die aanbiedingen gelden alleen als je afhaalt.
Maar je gaat er wel vanuit dat het de schuld is van mijn bazige dorp.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, tja dan weet ik het ook niet
[..]
Gelukkig ben je verder ook helemaal niet chagrijnig ofzo!
Ik vind het nogal duur. Bovendien maakt de tent hier in Deest echt bazige kapsalons.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Kloptquote:Op woensdag 17 april 2013 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je gaat er wel vanuit dat het de schuld is van mijn bazige dorp.
Onzin, hij roept altijd dat men naar de pi moet kijken enz.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat is op the internetzz niet altijd duidelijk he.
En de droogheid van een appje dat de auto in de fik staat en je het niet gaat redden is stiekem wel een beetje grappig.
Zolang het de auto van een onbekende is dan he.
Mijn gevoelens, wat doe je?quote:
Oh ben ik chagrijnig? Is dat zo? Toch fijn dat jij er dan bent om mij dat te vertellen!!!quote:Op woensdag 17 april 2013 18:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, tja dan weet ik het ook niet
[..]
Gelukkig ben je verder ook helemaal niet chagrijnig ofzo!
Zo komt dat wel over ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ben ik chagrijnig? Is dat zo? Toch fijn dat jij er dan bent om mij dat te vertellen!!!
Ik kijk nooit naar de pi.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onzin, hij roept altijd dat men naar de pi moet kijken enz.
Ik stond erop te wachten dus het is een bekende. En zo grappig vind ik het nog steeds niet
Nou gelukkig ben jij er om mij te vertellen hoe ik mij voel he!!quote:
Ik had het dan ook niet tegen jou maar tegen Vinquote:Op woensdag 17 april 2013 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar de pi.
En ik snap dat jij het niet grappig vind, voor jou is het dan ook een bekende he.
Jullie twee kunnen niet met of zonder elkaar?quote:
Dan wat?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou gelukkig ben jij er om mij te vertellen hoe ik mij voel he!!
pff pff als jij er toch niet zou zijn
Wut?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jullie twee kunnen niet met of zonder elkaar?
Ik ga morgen kijken naar die stomme Matiz.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou gelukkig ben jij er om mij te vertellen hoe ik mij voel he!!
pff pff als jij er toch niet zou zijn
[..]
Ik had het dan ook niet tegen jou maar tegen Vin![]()
Maar het klinkt als net zo'n probleem als ik toen met George had. Motorblok in de soep gedraaid
Dan zou ik nu gewoon denken dat ik vrolijk en blij ben omdat ik goed nieuws heb gekregen!!quote:
Hoe jullie op elkaar reageren joh.quote:
Had je al een keer gekeken naar dat verwarmingsprobleem?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga morgen kijken naar die stomme Matiz.
Olielampje ging weer branden.
Klote auto's
Deze. Ik ben het er mee eens. Zit al 5 dagen zonder auto.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga morgen kijken naar die stomme Matiz.
Olielampje ging weer branden.
Klote auto's
Handig toch dat hij precies weet hoe ik mij voel terwijl hij zo'n 130KM verderop zit. Ik vind dat wel baas hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 18:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe jullie op elkaar reageren joh.
Al sinds november zonderquote:Op woensdag 17 april 2013 18:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Deze. Ik ben het er mee eens. Zit al 5 dagen zonder auto.
HEKEL AAN AUTO'S DIE INEEENSS NIET DOEN WAT JIJ WILT.quote:
Oh de mijne deed het nog prima hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
HEKEL AAN AUTO'S DIE INEEENSS NIET DOEN WAT JIJ WILT.
Nee nog niet, druk druk druk he.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had je al een keer gekeken naar dat verwarmingsprobleem?
Had ze het zelf bijgevuld? Kan best dat ze er 1 liter in heeft gegooid terwijl er 3 liter in moest ofzo. Zeer veelvoorkomende fout bij vooral vrouwen
Arme pietertjequote:Op woensdag 17 april 2013 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh de mijne deed het nog prima hoor.
Ik moest hem alleen laten inslapen
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh de mijne deed het nog prima hoor.
Ik moest hem alleen laten inslapen
Gladde banden, remmen aan vervanging toe, 3 sterren in mn voorruit, gordels waren niet meer goed, ruitenwissers met gebruiksaanwijzing, gammele accu en 2 dagen voor hij eigenlijk naar de apk had gemoeten besloot mn uitlaat lek te gaan.quote:
Er escaleert helemaal niks.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan godverdomme ook niet even rustig eten of de boel escaleert weer eens
Goed nieuws?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zou ik nu gewoon denken dat ik vrolijk en blij ben omdat ik goed nieuws heb gekregen!!
Maar ik zit nu braaf te chagrijnen op de bank hoor
Komt zeker bekend voor?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe jullie op elkaar reageren joh.
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin heb je al door dat ik er een bloedhekel aan heb als mensen mij gaan vertellen hoe ik mij voel of wat ik denk?
Daar wil je toch niet meer in rijden?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gladde banden, remmen aan vervanging toe, 3 sterren in mn voorruit, gordels waren niet meer goed, ruitenwissers met gebruiksaanwijzing, gammele accu en 2 dagen voor hij eigenlijk naar de apk had gemoeten besloot mn uitlaat lek te gaan.
Auto zelf was al die reparaties echt niet meer waard dus naar de sloop moeten brengen
Mijn schuldquote:Op woensdag 17 april 2013 18:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan godverdomme ook niet even rustig eten of de boel escaleert weer eens
Mijn goede nieuws kan toch volledig losstaan van de brandende auto van een bekende?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed nieuws?Dat staat een beetje averechts op een brandende auto
[..]
Komt zeker bekend voor?
[..]![]()
[..]
Daar wil je toch niet meer in rijden?
[..]
Mijn schuld
CHECK DE PI!!!!!!quote:Op woensdag 17 april 2013 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er escaleert helemaal niks.![]()
Jeetje zeg, wat roepen jullie met jullie bedoel ik dus zo goed als iedereen in de SC en niet alleen lola die ik nu toevallig quote snel dat er een rel is of dat iets uit de hand loopt
Jawel, kan wel, maar toch vond ik het een beetje vreemdquote:Op woensdag 17 april 2013 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn goede nieuws kan toch volledig losstaan van de brandende auto van een bekende?
Mooi, niet meer doen dus!!
Ik had gerust nog in Pietertje gereden hoor![]()
Uiteraard
Mooi, daar doe ik het voorquote:Op woensdag 17 april 2013 18:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
CHECK DE PI!!!!!!garpje dit dat hihaho
My gawd ik was aan het terug lezenik heb zitten gieren van het lachen
Jij vindt wel meer vreemdquote:Op woensdag 17 april 2013 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, kan wel, maar toch vond ik het een beetje vreemd
Ik zou dat echt niet willen
Wat is deze?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jullie zijn net een getrouwd stel![]()
Zo jammer ditquote:Op woensdag 17 april 2013 18:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jullie zijn net een getrouwd stel![]()
Dat kloptquote:Op woensdag 17 april 2013 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij vindt wel meer vreemd![]()
Tjah ik heb geen geldboompje dus ik heb echt nog best lang in Pietertje rond gereden terwijl hij eigenlijk bij aankoop al direct naar de sloop gebracht had moeten worden
Helloquote:
Ja nou lach maar. Ding was een rijdende doodskist!! Hij is niet voor niets vernoemd naar Pietertje van de Calvé Pindakaas reclamequote:
Ja, dat wist ik. Dat had je al eens verteldquote:Op woensdag 17 april 2013 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou lach maar. Ding was een rijdende doodskist!! Hij is niet voor niets vernoemd naar Pietertje van de Calvé Pindakaas reclame
Ik al een paar wekenquote:Op woensdag 17 april 2013 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow
Ik werd gister wel even misselijk![]()
Vanavond maar weer eens hardlopen![]()
![]()
Oh, ja je was niet de enigequote:Op woensdag 17 april 2013 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow
Ik werd gister wel even misselijk![]()
Vanavond maar weer eens hardlopen![]()
![]()
Dat klinkt cuteeeeeeeeeeeequote:
Wat gaat er gebeuren?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie gaat er vanavond naar het koninklijke interview kijken?
Je weet dat Bea aftreed en dat WimLex het over neemt?quote:
Hij sprong boven op me, gaf me een kus, zegt: mama ruik me haren eens, geeft me een knuffel, zegt ik hou van jou en ik ben stiekem op je verliefd en gaat er vervolgens weer vandoorquote:
Cute dusquote:Op woensdag 17 april 2013 18:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij sprong boven op me, gaf me een kus, zegt: mama ruik me haren eens, geeft me een knuffel, zegt ik hou van jou en ik ben stiekem op je verliefd en gaat er vervolgens weer vandoor
Ja maar wat heeft dat met het interview te maken?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat Bea aftreed en dat WimLex het over neemt?
Ja, dat weet ik wel jaquote:Op woensdag 17 april 2013 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat Bea aftreed en dat WimLex het over neemt?
Aaaahwquote:Op woensdag 17 april 2013 18:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij sprong boven op me, gaf me een kus, zegt: mama ruik me haren eens, geeft me een knuffel, zegt ik hou van jou en ik ben stiekem op je verliefd en gaat er vervolgens weer vandoor
Ik praat tegen Vin, je weet nooit wat hij wel of niet weet. Eerst deze vraag zodat ik weet hoeveel ik moet gaan uitleggen over het interview.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar wat heeft dat met het interview te maken?
Nope helemaal niksquote:Op woensdag 17 april 2013 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik al een paar weken![]()
Nog wat gehoord?
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ja je was niet de enige
Yeah, goed bezig
Er is dus vanavond een interview met Maxima en WimLex over hoe ze gaan "regeren" enzquote:
Oh okequote:Op woensdag 17 april 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik praat tegen Vin, je weet nooit wat hij wel of niet weet. Eerst deze vraag zodat ik weet hoeveel ik moet gaan uitleggen over het interview.
Oh, boringquote:Op woensdag 17 april 2013 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is dus vanavond een interview met Maxima en WimLex over hoe ze gaan "regeren" enz
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is dus vanavond een interview met Maxima en WimLex over hoe ze gaan "regeren" enz
Waar kan ik zo'n zweepje afhalen?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ze delen zweepjes uit en we mogen ze gewoon willem en maxima noemen
en zij noemen ons onderdanen
De Belastingdienst.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar kan ik zo'n zweepje afhalen?
Prinses Christinequote:Op woensdag 17 april 2013 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar kan ik zo'n zweepje afhalen?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2013 18:30:36 ]
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prinses ChristineIk snap je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
Die link legde ik!!quote:Op woensdag 17 april 2013 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
grapjes uitleggen
Christine (le Duc) hihaho
![]()
tijd voor koffie merk ik.. scherpte gaat er af
Oh niet boeiend dus.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit vind ik nou leuk![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Christina_der_Nederlanden
Gelukkig keek ik niet het hele filmpjequote:
Niet bepaald neequote:Op woensdag 17 april 2013 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die link legde ik!!
[..]
Oh niet boeiend dus.
Ze hebben 1000 enveloppen ontvangen, was niet de bedoeling dus gingen ze creabea doenquote:Op woensdag 17 april 2013 18:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig keek ik niet het hele filmpje
[..]
Niet bepaald nee
Om 3 uur was het 3 uur en om half 7 nog 2 uur?quote:
hihaho creaBEAquote:Op woensdag 17 april 2013 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben 1000 enveloppen ontvangen, was niet de bedoeling dus gingen ze creabea doen![]()
Gelukkig klikte ik niet eens op de link
quote:
LOLquote:Op woensdag 17 april 2013 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben 1000 enveloppen ontvangen, was niet de bedoeling dus gingen ze creabea doen![]()
Gelukkig klikte ik niet eens op de link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |