SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Daar zou je best gelijk in kunnen hebben.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zijn no way in hell 3400 caloos
Ik denk dat er iets mis gaat met invullen
Dat ik van de dames hier commentaar op de potjes zou krijgen had ik verwacht.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Los van de yuck op je potje HAK kan ik me niet voorstellen dat dit 3400 kcal oplevert. Behalve natuurlijk als t een pond brinta is en je daarmee al de 2500 haalt.
Maakte me ook niet echt zorgen, de weegschaal is daar vrij duidelijk in.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat je de porties niet goed invult. Dus zit wel goed!
Ja, dat probleem zullen we allemaal wel herkennen vrees ik, anders waren we niet dik gewordenquote:Op woensdag 17 april 2013 15:53 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Maakte me ook niet echt zorgen, de weegschaal is daar vrij duidelijk in.
Mijn probleem zit ook niet in het lijstje, maar in de dingen die soms ineens naast het lijstje en in mijn maag belanden.
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat probleem zullen we allemaal wel herkennen vrees ik, anders waren we niet dik geworden![]()
Oeeeehw, die hebben ook voor wandelen? Dat wil ik gaan doen, want rennen mag ik niet meer.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik ontdekte net de overzichtspagina van runkeeper
[ afbeelding ]
Dit is voor mijn walking activities btw
sushiquote:Op woensdag 17 april 2013 17:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ha! I win! Het Mexicaanse restaurant had in de laatste maanden ineens allemaal slechte recensies dus de dames wilden het niet meer wagen. Toch maar naar de Beer dusEn toen zei ik "Nou ja, dan neem ik daar wel een salade ofzo, geen probleem" en dat vonden ze zielig dus we gaan lekker sushi eten
Ik ga er lekker naartoe lopen met mn luisterboek. Ik heb net al 1,5 uur op mijn benen gestaan bij de audit van een benzinestation maar met het oog op vanavond is nog een half uurtje lopen niet onverstandig. Ik laat me wel terug brengen denk ik.
ja, je kan m ook instellen op fietsen of langlaufenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeeeehw, die hebben ook voor wandelen? Dat wil ik gaan doen, want rennen mag ik niet meer.
*appje gaat downloaden.
Veel gewandeld trouwens
Ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hey, on the bright side, we doen er wat aan toch?
Vetquote:Op woensdag 17 april 2013 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, je kan m ook instellen op fietsen of langlaufen
Zit mobiel dus sorry voor de niet multiquote!
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:59 schreef fathank het volgende:
Ik zie hier een hoop poeha als "0,5 kg lichter dan gister" of
2 kg zwaarder dan voor t weekend. Opzich staande gewichten zijn toch helemaal niet interessant? Een trendlijn is toch veel interessanter omdat je daar eventuele uitschieters mee afvangt?
Want die 0,5 kg lichter tov gister is heus geen 0,5 kg vet.
Correct me if i'm wrong.
da's zat!quote:Op woensdag 17 april 2013 20:38 schreef Qwea het volgende:
Hoeveel gram lijnzaad do I need for my poepjens?
heb nu 10gr = grote eetlepel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |