Dat is ook leuk, maar soms lastig. Ik gaf iemand mond op mond beademing, in een bomvolle metro, dan zijn alle Chinezen heel bang (aansprakelijkheidszaken uit het verleden) en zou je maar wat graag willen zeggen jongens ga maar weer zitten het valt wel mee in je beste Chineesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:38 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
Maar het is toch juist lachen als ze ergens niet zoveel Engels kunnen? Dan is het pas echt vakantie vind ik. 10 woorden die je daar ter plekke een beetje leert en 5 tekens, voor de rest gebarentaal of gewoon Nederlands
Modernste denk ik wel ja, op hong kong misschien na, maar dat beschouw ik niet echt china. Komende dagen is het ook weer nonstop 39quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar wel de mooiste?/modernste stad van heel China...
Apart die hitte. Je zou verwachten gezien de ligging aan het water dat het wel zou meevallen.
Als dat naast mij zou gebeuren in de metro hier, zou ik er anders ook wel even van schrikkenquote:Op zondag 4 augustus 2013 08:55 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
Dat is ook leuk, maar soms lastig. Ik gaf iemand mond op mond beademing, in een bomvolle metro, dan zijn alle Chinezen heel bang (aansprakelijkheidszaken uit het verleden) en zou je maar wat graag willen zeggen jongens ga maar weer zitten het valt wel mee in je beste Chineesof Engels.
Zulke dingen heb ik gelukkig niet meegemaakt/gezien. Eveneens als je haast hebt zou het ook wel handig zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2013 08:55 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
Dat is ook leuk, maar soms lastig. Ik gaf iemand mond op mond beademing, in een bomvolle metro, dan zijn alle Chinezen heel bang (aansprakelijkheidszaken uit het verleden) en zou je maar wat graag willen zeggen jongens ga maar weer zitten het valt wel mee in je beste Chineesof Engels.
Tiger Leaping Gorge is dan ook zeker een aanrader, bijna een must als je in Lijiang bentquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:28 schreef GeorgKacher het volgende:
Via iswifter zijn alle sites (bijv facebook) vrij toegankelijk in China. Je komt dan ook bij ned varianten van bijv skype ipv de chinese, erg handig. Lijiang is erg mooi, vandaag het deel zien wat we nog niet gezien hebben en dan morgen naar de Tiger Leaping George.
Via Hong Kong, dat is 1 van de eenvoudigste plekken om je visum buiten je thuisland te regelen maar daar heb je zelf dus niks aan. Ik denk dat thuis regelen dus het handigste is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:56 schreef Argonath het volgende:
Heeft er iemand ervaringen met het aanvragen van een visum naar China terwijl zij over land binnen kwamen? Ik ben namelijk van plan om China vanuit Kirgizie binnen te komen.. We kunnen dan geen vliegticket of iets dergelijks overhandigen voor een Visum. Ben benieuwd naar andermans ervaringen.
Het reizen is volledig vrij, de metro in Beijing is beter dan die van Parijs. Nieuw aangelegd vanwege de Olympische Spelen en spotgoedkoop, dat vinden zelfs de Chinezen. 20 cent voor een gebied zo groot als heel Nederland.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:09 schreef frumslegnulk het volgende:
Ik ben van plan in april met 2 vrienden naar Peking te gaan. Geen georganiseerde reis, maar zelf vlucht + hotel + bezienswaardigheden regelen. Zijn er dingen waar we rekening mee moeten houden? Mag er gewoon vrij gereisd worden binnen het land? Vaccinaties en visum weten we, verder nog speciale dingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |