Tot 1 juli ja. Ik vind dat ik meer verdien dan steeds weer een tijdelijk contractje van 3 maanden, en dan zien hoe ánderen wel worden aangenomen binnen het bedrijf... Het steekt.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:11 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat het nou gewoon rond was met je contract?![]()
Iedereen die zich voelt aangesproken denk ikquote:En wie heeft er een dikke kop?
Behalve ik, op mijn pasfoto in de weken dat ik te veel aan het bakken was.![]()
Niets. De andere producten zijn Delfts blauw, geïnspireerd op chinees porselein, bedrukt met een beroemd schilderij o.i.d. Deze mixer is gewoon blauw.quote:
Gevuld met stukjes metaal en een bom, daar houd ik niet zo vanquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:13 schreef B.ertha het volgende:
Gevuld met stukjes metaal en een bom, daar houd ik niet zo van
Verstandigquote:Op woensdag 17 april 2013 14:09 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb er wat tegenaan gehikt, maar ik ga maar eens rondkijken naar een nieuwe baan. Niets overhaast - neem geen ontslag
- maar ik wil wel eens weten wat de mogelijkheden zijn voor me
Plezier in het werk / de organisatie is heel belangrijkquote:Op woensdag 17 april 2013 14:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tot 1 juli ja. Ik vind dat ik meer verdien dan steeds weer een tijdelijk contractje van 3 maanden, en dan zien hoe ánderen wel worden aangenomen binnen het bedrijf... Het steekt.
[..]
Iedereen die zich voelt aangesproken denk ik![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:13 schreef B.ertha het volgende:
Gevuld met stukjes metaal en een bom, daar houd ik niet zo van
Jummie.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inclusief Antilliaanse pasteitjes in de kantine...
Het voelt als een nieuwe, positieve, uitdagingquote:Op woensdag 17 april 2013 14:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
VerstandigNiet leuk misschien, maar je moet er inderdaad rekening mee gaan houden. Succes
Ja dat wordt nu wel al wat minder zeg maarquote:Op woensdag 17 april 2013 14:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Plezier in het werk / de organisatie is heel belangrijk
En ik hoop dat ik dan kan zeggen 'too little, too late'quote:Op woensdag 17 april 2013 14:17 schreef B.ertha het volgende:
Dikke kans ook dat áls ze nog ooit voor je gaan rennen, dit ze wel wakker schudt.
Dat geloof ik ook wel, ze zien op zich ook wel wat Etcie voor ze betekent. Maar als je dan hoort dat er nieuwe mensen aangenomen worden, vraag ik me ook af waarom ze dan niet net dat tikje meer moeite nemen voor een trouwe werknemer.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:20 schreef MadMaster het volgende:
En toch geloof ik dat ze je nog willen gaan behouden...
Budget van de afdeling? Beleid?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, ze zien op zich ook wel wat Etcie voor ze betekent. Maar als je dan hoort dat er nieuwe mensen aangenomen worden, vraag ik me ook af waarom ze dan niet net dat tikje meer moeite nemen voor een trouwe werknemer.
Dat weet ik wel vrij zeker, maar wat ze nu doen geeft bijzonder weinig vertrouwen.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:20 schreef MadMaster het volgende:
Etc, succes!
En toch geloof ik dat ze je nog willen gaan behouden...
Natuurlijk, maar als ik haar directe werkgever was zou ik zeker keihard voor haar vechten.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:23 schreef MadMaster het volgende:
Budget van de afdeling? Beleid?
Geen idee, maar naar zoiets riekt het wel...
Snelloopkan, snelloopkan...quote:Op woensdag 17 april 2013 14:33 schreef TradeMarkie het volgende:
hardlopen is ook veel te gevaarlijk
Deze PSV-fan was afgelopen weekend druk bezig met allerlei gebaren, al dan niet obsceen/nazistisch, naar de Ajax supporters te maken. Geloof me, ook zonder photoshop of paint wil je zo niet in de media terecht komen...quote:
Checkquote:Op woensdag 17 april 2013 14:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Het was les 1 van Evyquote:Op woensdag 17 april 2013 14:34 schreef wyccie het volgende:
Je bent te hard van start gegaan. Lekker gaan joggen om je spieren en pezen langzaam te laten wennen. En het wennen gaat op zich best snel als ik de anderen mag geloven.
Had je nou nog goede schoenen gehaald met die bon die ik je gestuurd had?
Hmm misschien moet ik Evy ook gaan downloaden. Werkt het ook qua afvallen?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:48 schreef wyccie het volgende:
Haha, maar loop je in de hardloopstukken niet ook gewoon te hard? Evy is er vooral voor het volhouden, niet voor de snelheid. Daar kun je aan gaan werken als je minimaal een half uur achter elkaar kunt lopen.
Ik jog eigenlijk meer dan dat ik hardloop. Nooit ergens last van. Logisch.![]()
Met jouw knie is dat wel verstandig.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:50 schreef Etcetera het volgende:
Die kans is wel aardig aanwezigmaar misschien dat ik eerst maar naar een hardloopzaak moet voor schoenen, of in elk geval een indicatie krijgen van wat het kan gaan kosten.
Mogelijk, maar volgens mij zijn er snellere of effectievere methodes.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:51 schreef Lotusss het volgende:
Hmm misschien moet ik Evy ook gaan downloaden. Werkt het ook qua afvallen?
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:59 schreef Etcetera het volgende:
Briljante bitchfight in de Tweede Kamer.
19 seconden mensen, luister dit
Dat klopt. Ik heb 15 jaar geleden een paar goede nette leren Van Liers gekocht, heb ze nog steedsquote:Op woensdag 17 april 2013 15:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Goeie schoenen kunnen wel echt het verschil maken. Sinds ik nieuwe, goeie tennisschoenen heb speelt het toch een stuk prettiger.
hardlopen doe je alleen als je nagezeten wordt...quote:Op woensdag 17 april 2013 14:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Koolhydraat arm dieet geloof ik. Dus salade ipv aardappels. Weet er het mijne niet van.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:12 schreef B.ertha het volgende:
Mag ze wel gehaktballen in jus (behoorlijk vet) en geen aardappels of spinazie? Wat voor dieet is dat?
Overigens: Spinazie
Ik ga vanavond alleen broccoli eten. Ik had een bak met nootjes mee naar het werk en daar heb ik er zoveel van gegeten dat ik geen honger hebMaar moet toch wat vitamientjes binnen krijgen.
UPC.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:32 schreef MadMaster het volgende:
Voor de 2e keer op rij:
Nota betalen via Mijn UPC en dan een betaaldatum aangeven.
Ik kies standaard de laatste dag waarop betalen mogelijk is.
Resultaat de laatste 2 keer: De betaling wordt a la minuut vandaag gedaan...
Aangezien ik nu vooraf al wat argwanend was, heb ik nu van alle schermen screenprints gemaakt.
Verleden keer gebeld met deze klacht: Sorry, sorry, sorry, het komt door de nieuwe website en uiteindelijk een brief dat ik 5 films on demand gratis mag bekijken (ik kijk nooit films)...![]()
Nu maar weer gebeld en weer een klacht ingediend.
Nog steeds het excuus van de nieuwe website en ik krijg weer een brief.
Ben benieuwd wat nu het paai cadeautje zal zijn...
Gelukkig is het bij ons geen probleem, maar je zal het geld nu even niet op je rekening hebben staan...
Nee, mijn zwager wel en daardoor ik dus niet...quote:Op woensdag 17 april 2013 18:07 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
UPC.
Heb je toevallig ook dat Horizon ding thuis staan?
Jij raadselen weer praat?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Red je kind zit weer twitter te spammen
lijkt me echt gaaf om dat soort updates te krijgen van anderenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
IARL's kind zit Angry Birds te spelen denk ik en heeft het verbonden met Twitter dus mijn TL staat vol met Angry birds Star Wars updates op IARLs account
Op FB en Twitter wordt je dan voorlopig geblocked door mij.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
lijkt me echt gaaf om dat soort updates te krijgen van anderen
Ik welquote:Op woensdag 17 april 2013 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik download die spelletjes niet eens...
Nee. Met die uitspraken niet meer...quote:Op woensdag 17 april 2013 19:58 schreef TradeMarkie het volgende:
En jullie geloven de smoes van iarl dat z'n kinderen de schuldigen zijn nog steeds?
Vroeg...quote:Op woensdag 17 april 2013 20:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Bedtijd hier, eens kijken of ik nu wel normaal kan slapen. Dat zal wel schelen morgenochtend
Twee uur is wel extreem kort...quote:Op woensdag 17 april 2013 20:47 schreef wyccie het volgende:
Ik zei vanochtend dat ik twee uur had geslapen. Het leek wel alsof dat gisteren was.
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Lijkt me wel zo gezond. Tenzij je alleen maar nachtdiensten wilt draaien straks.
Levert dat eigenlijk nog steeds meer op?
In dienst had je artsen die graag weekenddiensten wilde draaien, omdat er dan veel alcoholcontroles waren en alleen een arts mocht, bij twijfel, dan bloedprikken. Was big business voor die gasten...
Poeh, ik denk een jaar of 15. Depomedrol heet dat spul.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:30 schreef wyccie het volgende:
En je hebt het toch al meerdere keren gehad. Hoe lang al?
Ik heb de afgelopen 2-3 jaar niks meer echt hoeven gebruiken. Voorheen was het triple combo (tablet, oogdruppels-neusspray).quote:Op woensdag 17 april 2013 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Dat heb ik ook een paar keer gedacht, totdat je er achter komt dat je toch op tijd je jaarlijkse shot had moeten halen...
Die is niet jong.quote:
Sjek en Sjuul ken je toch wel?quote:
National Geographic...quote:Op woensdag 17 april 2013 22:46 schreef Soempie het volgende:
Ik ben naar bagel heads aan het kijken.
Speurneus!quote:
Steenpuistenquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Al drie uur non stop onweer hier
Omega? Breitling? Swatch? Rolex? Lorus?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en er is zojuist een tornado watch uitgegaan.
En daar gaat 'ie weerrrrr, daar aan die overzijde, een heren polshorrrrloge....quote:Op woensdag 17 april 2013 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omega? Breitling? Swatch? Rolex? Lorus?
Waarschuwing, alarm, aankondiging.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wist niet hoe ik het in het NL moest zeggen
Aankondiging dan.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het is nog geen "waarschuwing" dat is de volgende stap pas. Dit is meer een "het zou kunnen komen maar misschien ook niet"
dom wijf inderdaad, en nog wel correspondent koninklijk huis voor de NOSquote:Op woensdag 17 april 2013 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
Wie is die domme nitwit jonge vrouw, die nu van die aparte conclusies weet te trekken na het interview met WA en Maxima op NL1?
zelfs Halsema was het niet met haar eens.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
dom wijf inderdaad, en nog wel correspondent koninklijk huis voor de NOSik zou het beter doen
truste!quote:Tukkietijd
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Red je kind zit weer twitter te spammen
Zomaar ineensquote:Op donderdag 18 april 2013 06:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De littekens van mijn operatie doen echt veel pijnsnap er niks van!
Zeg Etcie ... Weet je ... Ik wil niet ... je wereldbeeld ... verbrijzelen ofzo. Maar eh ... je weet toch ... eh ... dat dat fictie is?quote:Op donderdag 18 april 2013 09:12 schreef Etcetera het volgende:
Och, ik heb raardere dingen gehoord. Dumbledore had een litteken op z'n knie die op de metro-map van Londen leek.
/unrelated
Dat jij er niet bij was betekend niet dat het niet echt gebeurd is hequote:Op donderdag 18 april 2013 09:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
Zeg Etcie ... Weet je ... Ik wil niet ... je wereldbeeld ... verbrijzelen ofzo. Maar eh ... je weet toch ... eh ... dat dat fictie is?
Opgekocht door Chinezen?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb net opvolgmelk gekocht![]()
a) die meuk is duur
b) wtf alles wordt door Chinezen opgekocht
voor een collega, die vroeg van de week of ik kon checken of het er was en toen was het op
Nee ik ben niet zwanger![]()
quote:
Dat hadden ze inderdaad, weet niet hoe het nu is, maar dat is wel de oorzaak dat ze nu 'vertrouwd' melkpoeder in andere landen opkopen.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben die niet het ene na het andere melkpoederschandaal daar?
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Omdat het kan?
(Het was de eerste vraag die in me opkwam)
Ja, maar wat moeten ze dan in Nederlandse supermarkten? Tenzij Etc bedoelt dat het hier niet te krijgen is omdat de leverancier alles aan China verkoopt en weinig aan NL.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben die niet het ene na het andere melkpoederschandaal daar?
En dan opsturen naar familie in China zeker.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:55 schreef Etcetera het volgende:
Nee het zijn echt mensen die het opkopen in de winkels, fabrikanten kunnen er niet tegenaan produceren.
Dat laatste dacht ik aanvankelijk, maar...quote:Op donderdag 18 april 2013 13:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, maar wat moeten ze dan in Nederlandse supermarkten? Tenzij Etc bedoelt dat het hier niet te krijgen is omdat de leverancier alles aan China verkoopt en weinig aan NL.
Sturen die het dan allemaal weer naar China?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:55 schreef Etcetera het volgende:
Nee het zijn echt mensen die het opkopen in de winkels, fabrikanten kunnen er niet tegenaan produceren.
Wat moeten ze er dan mee, voor eeuwig op een schap laten staan?quote:De rechter zegt dat de partij pumps niet vernietigd hoeft te worden, maar wel mag vanHaren geen enkel paar meer verkopen.
Koninginnedag is binnenkort, meegeven aan neefjes en nichtjes...quote:Op donderdag 18 april 2013 15:04 schreef B.ertha het volgende:
http://nos.nl/artikel/497053-geen-rode-schoenzool-vanharen.html
[..]
Wat moeten ze er dan mee, voor eeuwig op een schap laten staan?
Schijnbaar. Volgens mij las ik laatst zelfs dat er daar een maximale hoeveelheid melkpoeder is die je mag invoeren.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste dacht ik aanvankelijk, maar...
[..]
Sturen die het dan allemaal weer naar China?
Daar zal ik het gelezen hebben.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:05 schreef Soempie het volgende:
Vrijdag werden in China nieuwe regels van kracht voor import van babymelkpoeder. Op de import van meer dan 1,8 kilo - twee Nederlandse pakken – staat een geldboete van 49.000 euro en maximaal twee jaar gevangenisstraf.
nrc.
Met zo'n pak doe je toch niet zo heel lang?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:07 schreef Soempie het volgende:
Ik stond in het begin ook wel raar te kijken toen ik maar 2 pakken mocht kopen. Hier hebben ze in elk geval overal zulke bordjes hangen om te voorkomen dat alles leeggekocht wordt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-aan-babymelkpoeder/
Ik heb het niet goed bijgehouden, maar ik gok bijna een week? Het verschilt natuurlijk, omdat ze eerst vrij weinig drinken, dan maximaal en daarna ga je weer afbouwen.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Met zo'n pak doe je toch niet zo heel lang?
Shit, daar gaat de handel...quote:Op donderdag 18 april 2013 16:05 schreef Soempie het volgende:
Vrijdag werden in China nieuwe regels van kracht voor import van babymelkpoeder. Op de import van meer dan 1,8 kilo - twee Nederlandse pakken – staat een geldboete van 49.000 euro en maximaal twee jaar gevangenisstraf.
nrc.
Is de carpaccio nog goed dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat schaft de pot vandaag?
Bij ons denk ik kliekjes en wat we hebben in de koelkast, oa carpaccio.
Dit is gelukkig niet voor de verkoopquote:
Dan dus ook niet klagen als je ziek op bed ligt/boven de pot hangt.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dit is gelukkig niet voor de verkoop
Waarom denk je dat ik eerst de datum vraag? Want liever niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan dus ook niet klagen als je ziek op bed ligt/boven de pot hangt.
Prima!quote:
In elk geval biefstuk en champignons. Moet nog even bedenken of daar nog aardappels bij gaan komen, of een ui, of geen van beidequote:Op donderdag 18 april 2013 16:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat schaft de pot vandaag?
Bij ons denk ik kliekjes en wat we hebben in de koelkast, oa carpaccio.
ik heb jou nog niet op hair kunnen betrappenquote:Op donderdag 18 april 2013 19:38 schreef MadMaster het volgende:
De theatergidsen vallen weer op de mat en volgend jaar, 2 april 2014, zijn we dus bezet wegens 'Hair'...
Ben anders al 3 keer eerder naar die musical geweest...quote:Op donderdag 18 april 2013 19:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik heb jou nog niet op hair kunnen betrappen
Aanklagen die bende. Stelleje kwakzalvers.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben anders al 3 keer eerder naar die musical geweest...
Ik zou naar honkbal gaan, maar het worden alleen maar homeruns of helemaal niks vanavond met die wind...quote:Op donderdag 18 april 2013 19:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga zo eens kijken of ik een bal tegen de wind in kan slaan.
Wel een spelbreker.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou naar honkbal gaan, maar het worden alleen maar homeruns of helemaal niks vanavond met die wind...
Nooit van gehoord, maar ik sluit niks uit...quote:Op donderdag 18 april 2013 19:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel een spelbreker.![]()
Bestaat er trouwens ook een winddelay?
Ik ging niet voor mezelf...quote:Op donderdag 18 april 2013 19:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aanklagen die bende. Stelleje kwakzalvers.
Top Gear is op tv.quote:
Zojuist een instelling aangepast, eens kijken of het helptquote:Op donderdag 18 april 2013 17:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Het is iarl nog niet gelukt om z'n Twitter en angry birds van elkaar los te koppelen
niks nieuws dus.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:01 schreef Lotusss het volgende:
Eindelijk is ER niet een keer voor 21u in slaap gevallen. We liggen lekker naast elkaar op de bank maar ik moet toch even de kattenbak doen en douchen. Elke 3 minuten roep ik of hij al slaapt, elke keer geeft hij netjes antwoord.
Maar.... tijdens het douchen roep ik niet en na mijn 7 minuten onder de douche toch even controleren....
En ja hoor, meneer slaapt als een blok.![]()
1 voordeel: heb het bed voor mijzelf en geen last van gesnurk
Wel nieuws dat hij naast mij wil liggen op de bruine bank. Maar dat zal wel compensatie zijn voor het gebrek aan knuffelen in bedquote:
Hij voetl zich vast schuldig.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wel nieuws dat hij naast mij wil liggen op de bruine bank. Maar dat zal wel compensatie zijn voor het gebrek aan knuffelen in bed
Stiekem wel. Maar hij is wel een schatjequote:
Truste!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:05 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga zo ook maar eens douchen en naar bed
"broeders met een biertje" werkt vaak wel.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Stiekem wel. Maar hij is wel een schatje
Soms
En jouw bezoek doet hem altijd goed. Daarna is hij altijd een stuk opgewekter.
Dat dus inderdaadquote:Op donderdag 18 april 2013 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"broeders met een biertje" werkt vaak wel.
In Praag werkte 'zusters met een biertje' ook wel, alleen waren de verpleegkosten nogal hoog daar, zeker na een paar biertjes...quote:Op donderdag 18 april 2013 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"broeders met een biertje" werkt vaak wel.
Goedkoop en effectief.quote:
Ik was Sweeney Todd aan het kijken. Die film had een heel stuk korter kunnen zijn als Todd direct rechter Turpin had omgebracht toen de edelachtbare voor het eerst in de kappersstoel zat, in plaats van een duet te gaan zingen. Daarna kwamen Todd en Lovett ook pas op het idee mensen te verwerken in pastei. Conlusie: Don't be a murderer, don't procrastinatequote:
ja ik maakte echt een dramatische run over de treinrailsquote:
Zoiets, ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:23 schreef Etcetera het volgende:
18 jaar cel voor Jasper S.
Volgens mij is hij dan met 12 jaar weer vrij
Waar heb je het beluisterd?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:33 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
Het Koningslied. Om je kapot te schamen, wat een ongelofelijke bagger hebben die 'topartiesten' geproduceerd níet te zuinig
![]()
![]()
Mehehehehequote:This video has been removed as a violation of YouTube's policy against spam, scams, and commercially deceptive content.
Werkt hier niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:41 schreef ß het volgende:
http://nos.nl/koningshuis(...)-te-beluisteren.html
En dan onder het kopje audio.
Die is offlinequote:Op vrijdag 19 april 2013 12:48 schreef ß het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)l-gepresenteerd.html
En deze?
Ah, weer een serie om af te sluiten. Ik hou van series die ook eens eindigen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:15 schreef Etcetera het volgende:
Mjah, da's de wet denk ik.
Dexter gaat stoppen. Serie Dexter stopt na acht seizoenen
quote:
Jammer dat het dan weer GeenStijl is...quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:12 schreef Etcetera het volgende:
GeenStijl heeft ervoor gezorgd dat alle edities op YouTube als spam zijn gemarkeerd
LB...quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:13 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij is het geschreven door iemand die net papa of mama is geworden.
A.s. zondag...quote:Aanstaande zondag is het zover, dan hebben we de whisky lunch ism De Vijfde Smaak. Het menu wordt als volgt:
Whiskylunch
Huisgerookte Schotse zalm, gelakt met whisky, geserveerd met bannock Bread, queenie asperges (rauwe mini asperge wit, vinigraitte en oesterblad
... Boerenpaté geserveerd met marmalade van sinaasappel en whisky, rucola
Beemsterlam geserveerd met sheppards pie, topinamboer suas met stoof van lam
Lemmon curd gebrand met merinque, geserveerd met saus van citroen en gember
De bijpassende whisky's blijven nog even geheim ;-)
Voor jou nog te doen, De Vijfde Smaak in Koog aan de Zaan.quote:
Dat kan ik op de fiets doenquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor jou nog te doen, De Vijfde Smaak in Koog aan de Zaan.
Zondag volgeboekt, maar ook op andere dagen meer dan het aanbevelen waard...
Naar de Vijfde Smaak moet je vooral gaan vanwege het fantastische én betaalbare voedsel: http://www.restaurantdevijfdesmaak.nlquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat kan ik op de fiets doen.
Klinkt wel errug goed hoor. Misschien maar eens met een maat heen, hij wilde binnenkort weer eens naar Hielander in Alkmaar, maar dit is een goed alternatief denk ik!
Ze hebben wel whisky, maar een normaal assortiment.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:17 schreef Bart het volgende:
Oh normaal geen whisky, dat is wel jammer. Gelukkig hebben we Alkmaar dan nog. Maar geniet ervan zondag
Goed plan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hebben wel whisky, maar een normaal assortiment.
Maar je moet er eens heen gaan met mevr. Bart...
Deze zin moet heten: het is iarl nog niet gelukt om te voorkomen, dat zijn zoontje angry birds gaat twitteren.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Het is iarl nog niet gelukt om z'n Twitter en angry birds van elkaar los te koppelen
Handjes op z'n ruggetje en vastbinden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:24 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Deze zin moet heten: het is iarl nog niet gelukt om te voorkomen, dat zijn zoontje angry birds gaat twitteren.
Ook nog niet gehoord, maar dat schijnt geen ramp te zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb het koningslied nog niet kunnen horen want alle linkjes zijn dood
wees blij, zo te lezen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Idem. Maar zo te lezen missen we niet veel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
neequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook nog niet gehoord, maar dat schijnt geen ramp te zijn.
Heb je die voortvluchtige bommenlegger al neergeknald?
Echt waar? Bij mij doet Youtube het zelfs weer.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
last time I checked thenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:46 schreef ß het volgende:
[..]
Echt waar? Bij mij doet Youtube het zelfs weer.
Waarom zouden ze niet veilig zijn?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Vrienden in Boston omgeving allemaal op FB om te zeggen dat ze veilig zijngekkenhuis
Half Boston is op lock downquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet veilig zijn?
Het gaat maar om één mannetje...
even quotenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:09 schreef Etcetera het volgende:
Kozijnen worden aangepakten 1 van de schilders ziet er wel okay uit
![]()
Jij bent er morgen ook bij?quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vanavond iets dat geen bier bevat. Gisteren naar Duitsland geweest en het bier smaakte daar prima....
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:47 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster luistert nu het Koningslied...
Als je binnen nu en 17:00 niets posts, moeten we hulptroepen inschakelen denk ik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:47 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster luistert nu het Koningslied...
quote:Single van:
Trijntje Oosterhuis
Uitgebracht 14 augustus 1996
Soort drager cd-single
Genre Hymne
Duur 04:34
Label Ariola
Schrijver(s) John Ewbank
Draai dan dezequote:Op vrijdag 19 april 2013 16:50 schreef MadMaster het volgende:
Wat een baggernummer.
Nou, dat wordt meezingen de 30e...
Zie Ginds Komt De Stoomboot vs. Er Is Een Stoomboot Aangekomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |