Nouja zat met twee stamgasten en die delen altijd uit. Doe ik zelf ook, maarja we gingen alledrie vroeg naar huis. Dus enkel m'n eerste wijntje moeten betalen a 1.50 aangezien t lady's night wasquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:04 schreef 100% Tukker het volgende:
![]()
Dat is niet duur voor 3 wijntjes.
One of the benefits of being a woman.
Dat leer ziet er idd niet mooi uit op foto.. Sowieso plak spul.. niet goed voor naaktheidquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:05 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Deze was 1800 euro, want leer. En is niet mooi op de foto.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:00 schreef Kreator het volgende:
Gisteravond eindelijk 2 bankstellen gezien die ik écht mooi vond. 1 was 1800 euro (te duur) en de ander 10cm te breed..
Dit is bewerkt leer. Dus niet plakkerig.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat leer ziet er idd niet mooi uit op foto.. Sowieso plak spul.. niet goed voor naaktheid
Ja, daar rij je dan voor naar Vriezenveen.quote:
ben nog niet thuis geweest he.. en zaterdag ook niet in Hengelo te vinden :-)quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mogge.
Heb je die 17-jarige al uit elkaar getrokken?
Zit op Seats & Sofas te kijken, maar dat is ook niet je van het. Of veel te breed.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is bewerkt leer. Dus niet plakkerig.
[..]
Ja, daar rij je dan voor naar Vriezenveen.Wel een enorme zaak trouwens met veel mooi spul.
Ik ook niet. Dan zit ik waarschijnlijk in de bajes van Vlissingen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
...en zaterdag ook niet in Hengelo te vinden :-)
Die breedte is echt kut. Komt door de open haard. denk dat ik dit weekend maar eens wat foto's maak en dan de woonkamer aan de achterkant ga plaatsen (shoppen). Kijken of dat beter is. Dan heb ik meer ruimte. Of ik moet niet zo'n bank nemen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zit op Seats & Sofas te kijken, maar dat is ook niet je van het. Of veel te breed.
en terecht als je een 17-jarige zou neuken...quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dan zit ik waarschijnlijk in de bajes van Vlissingen.
Is prima legaal hoor, vraag maar aan je zusje.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
en terecht als je een 17-jarige zou neuken...
Dat is ook een optie.quote:
In theorie is tot 2.70m mogelijk, maar 2,50 zou ideaal zijn ivm gordijnen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Zou die van mij eigenlijk wel bij jou passen? Die is 2.50 breed dacht ik.
Okay.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
In theorie is tot 2.70m mogelijk, maar 2,50 zou ideaal zijn ivm gordijnen.
Ja, dat zit wel goed. Huidige bank is ook 2.50quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Okay.
Hou je dan wel genoeg ruimte over tussen de bank en de haard? Want dat wil wel wat warmte afgeven. Hoewel dat bij jou wel redelijk te regelen is.
Sloopwerkzaamheden maak ik altijd af.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
*insert opmerking over beginnen en dan niet afmaken*
Dit loopt tot op de fundering hè. Anders had ik het zelf al gedaan. En dan moet er een nieuwe vloer in.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sloopwerkzaamheden maak ik altijd af.
Zijn er honderden van. Wel de goede maat, maar dan lilluk als de nacht.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Zelfs Willems Woonwereld heeft niets leuks wat past.
http://www.willemswoonwereld.nl/
Loungbank Arles zou wel passen, maar is niet mijn smaak.
Goed bezig man! Kerel gewoon met een S-klasse naar Hulst...quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, de laatste uurtjes in Goes gaan in... om 13u heb ik de laatste keer de taxi naar Hulst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |