quote:Op woensdag 17 april 2013 19:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
http://imgur.com/a/sUrnA
Misschien zag ie aan de overkant een lekker wijf in het publiek staan?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De voorlopig verdachten van 4chan
[ afbeelding ]
Kan je niet zeker zeggen inderdaad, maar mischien door de banden die niet om zijn schouder zitten.quote:
Eerlijk is eerlijk: die bovenste zet je wel aan het denken. En hij heeft z'n uiterlijk niet mee: hij ziet er een beetje "unabomber-achtig" uit.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De voorlopig verdachten van 4chan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ook dat is niet te zien. Ik zie het niet in ieder geval.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:06 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Kan je niet zeker zeggen inderdaad, maar mischien door de banden die niet om zijn schouder zitten.
Of gewoon op de grond voor z'n benen neergezet. Doe ik ook vaak met een rugtas. Zegt dus helemaal niets.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:06 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Kan je niet zeker zeggen inderdaad, maar mischien door de banden die niet om zijn schouder zitten.
weet ik niet, ga het hem vragen...quote:Op woensdag 17 april 2013 20:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De Paint-creatieveling van 4chan.
Eerst staat hij met rugzak op zijn rug met weinig mensen om zich heen. Daarna staat hij zonder rugzak op zijn rug met veel mensen om zich heen. 1+1 = terrorist!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
op welke dag, afgelopen 25 jaar, is de vs GEEN soldaatje wezen spelen?quote:Alisdair Conn, hoofd van de hulpdiensten van het Massachusetts General Hospital, verklaart in 25 jaar niet een dergelijk bloedbad onder de Amerikaanse bevolking te hebben meegemaakt. "Dit is iets wat je alleen maar kan verwachten in een oorlogsgebied."
Ik doe het ook heel vaak.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Of gewoon op de grond voor z'n benen neergezet. Doe ik ook vaak met een rugtas. Zegt dus helemaal niets.
In deel 1 al.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:09 schreef Life2.0 het volgende:
heeft iemand al geroepen dat korea het gedaan heeft?
Ja iderdaad.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar ook dat is niet te zien. Ik zie het niet in ieder geval.
En misschien heeft hij het even op de grond gelegd.
het was een snelkookpan, geen rijstkokerquote:Op woensdag 17 april 2013 20:10 schreef Nielsch het volgende:
Komen die bommen van Kim Jong Un best ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |