quote:
Een kwartier later nog door een slotje heen posten.quote:
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=120015quote:Opnieuw is er een zeehond gespot in Drenthe. Maandag werd het dier gezien in het riviertje de Hunze bij Annen.
Afgelopen weekend dook er een zeehond op in het Zuidlaardermeer. Verschillende mensen hebben het dier daar zien zwemmen. Vermoedelijk gaat het om dezelfde zeehond die nu is gezien in de Hunze.
Geeft niet. Ik vond je aanbod al lief.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Ow Yns, ik vrees met grote vrezen dat de cdrom met boeken nog bij mijn moeder ligtEn Vaduz, ik vrees dat ook voor de dvd.s. ik ben gisteren de la ingedoken en ik kwam tot de conclusie dat ik die al eens uitgebaggerd had en er staat me heel vaag iets van bij dat mijn moeder eens met een zak vol naar huis ging want die kijkt alles wat beweegt
![]()
Als je het niet had gezegd had ik de reactie nooit gespot.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:14 schreef Pagan het volgende:
[..]
[..]
Een kwartier later nog door een slotje heen posten.
Hij/zij zat eerder al in het Schildmeer (hier vlak bij dus) en in het Zuidlaardermeer.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Volgende keer als ik daar ben zal ik es kijken of er nog wat ligt maar ik geef mijn moeder alleen maar dingen die ik niet terug hoef omdat ze alles kwijt maakt of ongevraagd weer weg geeft
![]()
En ik ben er net geweest dus ik hoop er een paar maanden niet te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |