quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:59 schreef ElisaB het volgende:
Was je maar hier, of ik maar daar,
Dan aaide ik je zachtjes door je heterohaar
Het beste wat ik ooit heb gehadquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zakte af van noord naar zuid
En blies zachtjes wat langs je huid
Het is nu al prachtigquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Was je maar hier, of ik maar daar,
Het beste wat ik ooit heb gehad
Maar jezus christus wat is DAT.
* DancingPhoebe trekt Fiets aan haar neus en stompt haar op haar haar!quote:
Bereid je voor op het genotquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:08 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
[..]
quote:Was je maar hier, of ik maar daar,
Bereid je voor op het genot
Golvend uit je liefdesgrot
Nee, dat rijmt lekkerquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:21 schreef LizzyAdam het volgende:
rijmelarij van het niveau lik-me-vessie
We gaan wel erg hard; zo worden het nooit 40 coupletten... Nou ja, tenzij ze bij nummer 18 overlijdt en we er nog 22 kunnen maken over de afhandelingquote:
Maar zo komt een stukje rap en dan trekken we weer allemaal compleet droog en moeten we opnieuw op weg naar een hoogtepuntquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We gaan wel erg hard; zo worden het nooit 40 coupletten... Nou ja, tenzij ze bij nummer 18 overlijdt en we er nog 22 kunnen maken over de afhandeling
Ghihi, schrijf jij die? Iets als Osdorp possequote:Op dinsdag 23 april 2013 22:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar zo komt een stukje rap en dan trekken we weer allemaal compleet droog en moeten we opnieuw op weg naar een hoogtepunt
quote:Was je maar hier, of ik maar daar,
Bereid je voor op het genot
Golvend uit je liefdesgrot
Ik zeg luister trut met je rimpelkut
Ik trek hier droog en ben ook blut
O ja, reken maar. Van rap krijg ik spontane droogstand. Komt goedquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar zo komt een stukje rap en dan trekken we weer allemaal compleet droog en moeten we opnieuw op weg naar een hoogtepunt
Bij sommige mensen wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lesbosapiens
Over 3 jaar is ze de jouwe en beginnen jullie aan een liefdesnestjequote:Op dinsdag 23 april 2013 23:53 schreef LizzyAdam het volgende:
waarom claimt deze mevrouw nog hetero te zijn?! ze is ZO GAY!
toch. voor mij. zeg maar ja. ik wil het!
Hard gelachenquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 17:15 schreef LizzyAdam het volgende:
Oh, en ik pas in kleren die ik op mn 19e/20e kocht. Ze zijn écht heel erg outdated. maar ze passen. dus ner.
Nee. Kinderlichaam, babyface en korte/afgebeten nagels.quote:
pff. Maar jij valt op blond en.. niet mooi. dus. ner.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee. Kinderlichaam, babyface en korte/afgebeten nagels.
quote:Op donderdag 25 april 2013 18:24 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
pff. Maar jij valt op blond en.. niet mooi. dus. ner.
Jij weet dat dat niet waar is.quote:
Dit doet mij deugd, gelukkig.. Ik word er namelijk ook niet langer mooier op wanneer ik ga vervenquote:Op donderdag 25 april 2013 23:03 schreef LizzyAdam het volgende:
Maar jij bent de uitzondering hoor, popje
En dat weet ik idd, maar je zou mij wel doen he? Jawel he? :$quote:Op donderdag 25 april 2013 23:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij weet dat dat niet waar is.
Nou vooruit, omdat je zo enthousiast bent.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:04 schreef Dqod het volgende:
En dat weet ik idd, maar je zou mij wel doen he? Jawel he? :$
"Ik ben een enthousiaste jonge vrouw van 27 en heb zin om te leven.. Laat jij me zo voelen?"quote:Op donderdag 25 april 2013 23:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat je zo enthousiast bent.
Nou ja, dan moet je toch een wat levendiger/spannender figuur dan ik zoeken.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Ik ben een enthousiaste jonge vrouw van 27 en heb zin om te leven.. Laat jij me zo voelen?"
Nou, dat is toch ook haske spannendquote:Op donderdag 25 april 2013 23:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, dan moet je toch een wat levendiger/spannender figuur dan ik zoeken.Mijn hoogtepunt van de dag is het bezoekje aan het toilet.
Je hoogtepuntje vandaag al gehad?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, dan moet je toch een wat levendiger/spannender figuur dan ik zoeken.Mijn hoogtepunt van de dag is het bezoekje aan het toilet.
Zo, da's vet lachenquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:31 schreef LizzyAdam het volgende:
iemand stuurde een PM naar random users met 'Danny verdient vet veel aan fok' en allerlei gereutel. En toen was het grappig om te reply all-en. Nu heb ik er in totaal 74 in m'n inbox.![]()
Zal ik jou er ook 74 sturen, Skunk?
Maar jij gelukkig ookquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo, da's vet lachen
Wat zijn er toch veel idioten op FOK!
Had het ook.. En de hele middag erachter proberen te komen wat nou t punt was.. Die was er dus blijkbaar niet eensquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo, da's vet lachen
Wat zijn er toch veel idioten op FOK!
Ik wist het!!!1!!11!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
DE illuminatie proberen het in de doofpot te stoppen!
Ja, ik weet het dus ook niet, beetje eng welquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:45 schreef skunkasaur het volgende:
Wat is er nou eigenlijk gebeurd met betrekking tot die PM spam? Ik kom alleen maar zijdelingse referenties tegen, nergens een topic waar bijvoorbeeld de crew even uitlegt wat er aan de hand is. Of kijk ik daarover heen?
Ik weet alleen via jou samenvatting wat er gebeurd was.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat was an sich wel vrij duidelijk toch?
Maar ik had al mijn intell uit topics die gewoon openbaar en terugleesbaar waren.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:50 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik weet alleen via jou samenvatting wat er gebeurd was.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:49 schreef skunkasaur het volgende:
ALS IK STRAKS NIET MEER REAGEER
DAN BEN IK IN DE DOOFPOT GESTOPT
DOOR DE CORRUPTE FOK-CREW
HAHA. DOOFPOT.
Mens, wat hou ik toch van jequote:
NOESSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:49 schreef skunkasaur het volgende:
ALS IK STRAKS NIET MEER REAGEER
DAN BEN IK IN DE DOOFPOT GESTOPT
DOOR DE CORRUPTE FOK-CREW
HAHA. DOOFPOT.
Mooi *stil is*quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:52 schreef skunkasaur het volgende:
Als ik straks niets meer zeg dan
ben ik in de pot
de doofpot dan wel helaas
Als je nou links van me gaat staan hoor ik het ook nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mens, wat hou ik toch van je
[..]
NOESSSSSSSSSSSSSSSS
Wel lekker. Kan je gewoon schreeuwen wat je wilt; ze hoort je toch niet
Ik ben op rechts zo goed als doof. Zou het een pottenkwaal zijnquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:54 schreef Dqod het volgende:
Als je nou links van me gaat staan hoor ik het ook niet
Dan moeten we tegenover elkaar gaan staan, schreeuw ik in je linkeroor en jij automatisch in m'n rechter :$quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben op rechts zo goed als doof. Zou het een pottenkwaal zijn
We zouden een mooi setje zijnquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:59 schreef Dqod het volgende:
Dan moeten we tegenover elkaar gaan staan, schreeuw ik in je linkeroor en jij automatisch in m'n rechter :$
Kweenie, maar we zullen het snel genoeg wetenquote:En zou het? Ik weet het nietNog meer hier dan?
Ik hoorde wat anders in je zinquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zouden een mooi setje zijn
[..]
Kweenie, maar we zullen het snel genoeg weten
Zoiets??quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoorde wat anders in je zin
Maar pics van hoe mooi
Ik ben benieuwd en zit er klaar voor in ieder geval
Oh man die scene.. Zoveel mixed feelings.. Zo hard, zo zielig en toch zo sexyquote:
Dat plaatje hierboven.. Of ligt t aan mijquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Stelletje geilteuten. Ik krijg er schoonmaakwoede van
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Stelletje geilteuten. Ik krijg er schoonmaakwoede van
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog ff en ik moet ook wat schoonmaken![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe werpt ElisaB een nat lappie toe
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe werpt ElisaB een nat lappie toe
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:15 schreef Dqod het volgende:
Amazing, hoeveel je met gifjes kan zeggen, amirightguys
Ik ookquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu zal ik me even weer inhouden
Even
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook
Beschuitje dan maar??
[ afbeelding ]I'm in.. Wel van Bolletje he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Any beschuitje will do wat mij betreft. Ik eet desnoods de verpakkingquote:
quote:[spoiler][ afbeelding ][/spoiler]
Goedzo, gewoon makkelijk en duidelijkquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Any beschuitje will do wat mij betreft. Ik eet desnoods de verpakking
[..]![]()
Niet wijdbeens op de tocht gaan staan, dan komt het wel goedquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:31 schreef Dqod het volgende:
Warm gekregen, mijn maagdelijkheid, wat is dit
Hou m'n benen ALTIJD netjes bij elkaar........quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet wijdbeens op de tocht gaan staan, dan komt het wel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.. EchtI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Dat is netjes van jequote:Op vrijdag 26 april 2013 21:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hou m'n benen ALTIJD netjes bij elkaar........
Owkee, dit was de emmer koud water die we nodig haddenquote:
Vond Dylan nooit zo, maar dat kwam ook door haar karakterquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:33 schreef LizzyAdam het volgende:
HelenaDylan
vooral die eerste sexytimes scene. Mjam mjam.
Oh heb ik het nu weer verprutst?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is netjes van je
[..]
Owkee, dit was de emmer koud water die we nodig hadden![]()
![]()
Welneequote:Op vrijdag 26 april 2013 21:39 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn taak.
[ afbeelding ]
/insert flabbergasted.gifquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:39 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn taak.
[ afbeelding ]
Nog een dan, voor jou.. Meer niet, want ik spam al weer genoegquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Moodkiller!
Waarom was ik ander fok aan het lezen toen jullie het geluk hier verspreidden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |