Nou vooruit, omdat je zo enthousiast bent.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:04 schreef Dqod het volgende:
En dat weet ik idd, maar je zou mij wel doen he? Jawel he? :$
"Ik ben een enthousiaste jonge vrouw van 27 en heb zin om te leven.. Laat jij me zo voelen?"quote:Op donderdag 25 april 2013 23:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat je zo enthousiast bent.
Nou ja, dan moet je toch een wat levendiger/spannender figuur dan ik zoeken.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Ik ben een enthousiaste jonge vrouw van 27 en heb zin om te leven.. Laat jij me zo voelen?"
Nou, dat is toch ook haske spannendquote:Op donderdag 25 april 2013 23:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, dan moet je toch een wat levendiger/spannender figuur dan ik zoeken.Mijn hoogtepunt van de dag is het bezoekje aan het toilet.
Je hoogtepuntje vandaag al gehad?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, dan moet je toch een wat levendiger/spannender figuur dan ik zoeken.Mijn hoogtepunt van de dag is het bezoekje aan het toilet.
Zo, da's vet lachenquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:31 schreef LizzyAdam het volgende:
iemand stuurde een PM naar random users met 'Danny verdient vet veel aan fok' en allerlei gereutel. En toen was het grappig om te reply all-en. Nu heb ik er in totaal 74 in m'n inbox.![]()
Zal ik jou er ook 74 sturen, Skunk?
Maar jij gelukkig ookquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo, da's vet lachen
Wat zijn er toch veel idioten op FOK!
Had het ook.. En de hele middag erachter proberen te komen wat nou t punt was.. Die was er dus blijkbaar niet eensquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo, da's vet lachen
Wat zijn er toch veel idioten op FOK!
Ik wist het!!!1!!11!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
DE illuminatie proberen het in de doofpot te stoppen!
Ja, ik weet het dus ook niet, beetje eng welquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:45 schreef skunkasaur het volgende:
Wat is er nou eigenlijk gebeurd met betrekking tot die PM spam? Ik kom alleen maar zijdelingse referenties tegen, nergens een topic waar bijvoorbeeld de crew even uitlegt wat er aan de hand is. Of kijk ik daarover heen?
Ik weet alleen via jou samenvatting wat er gebeurd was.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat was an sich wel vrij duidelijk toch?
Maar ik had al mijn intell uit topics die gewoon openbaar en terugleesbaar waren.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:50 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik weet alleen via jou samenvatting wat er gebeurd was.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:49 schreef skunkasaur het volgende:
ALS IK STRAKS NIET MEER REAGEER
DAN BEN IK IN DE DOOFPOT GESTOPT
DOOR DE CORRUPTE FOK-CREW
HAHA. DOOFPOT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |